Hey meiden, Eindelijk heb ik nog eens de tijd om te komen schrijven! Het is razend druk op het werk, ik vertrek thuis om 7u30 en ben dus meestal maar terug rond 20u of zo. Hoe gaat het met jullie allemaal? Elfje, nog niet teveel last van kwaaltjes? Wat fijn van je broer en je schoonzusje, plezant dat jullie bijna gelijklopen, kunnen jullie lekker kletsen over jullie zwangerschap en samen shoppen Annika, jammer dat je nog niet kan starten met de provera! Fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad! Marjo, voor jou begint het spannend te worden hé! Ik duim alvast voor je! Die steekjes in je onderbuik en borsten zijn wel goeie tekens Wat naar van je mams trouwens, wel goed dat ze beseft dat ze het iets rustiger aan moet doen! Senna, hopelijk ben je gewoon zwanger en moet je niet weer aan die menstruatieopwekkers! Shaartje, fijn dat je je ei op dag 14 had, wil toch wel zeggen dat het naar behoren werkt! Heb ook een hele goeie gyn en ik vind toch wel dat dat het een ietsie makkelijker maakt. Veel succes voor de volgende ronde! Moon, zooooo fijn je trouwjurk passen! Laat dan maar wat foto's zien als de grote dag is geweest Chrizzy, blij te lezen dat je het nog steeds plezant vindt om te verjaren Sinds m'n 21ste verjaardag vind ik het niet meer zo leuk, het is wel fijn om het te vieren en om cadeautjes te krijgen maar niet zo dat dat cijfer elk jaar omhoog gaat Zou eigenlijk het liefste 22 of 23 blijven. Nuja, heb ook al veel horen zeggen dat het leven eigenlijk het leukst is als je tussen de 30-40 bent. We zullen wel zien Hoop dat je die job in het ander bedrijf krijgt! Aldonza Spijtig dat je je niet goed voelt! Al die stomme hormonen ook! Heb dikwijls zin om ze te vervloeken, maar 'k besef ook wel dat ik zonder niet zwanger ga worden... Hopelijk voel je je snel beter hoor! Knuffel! Gisteren mijn laatste clomidjes genomen! Maar heb nu wel iets vreemd voor, mijn temperatuur is vandaag een stuk omhoog en als die morgen en overmorgen ook hoog blijft wil dat zeggen dat m'n ei gisteren is geweest! Zou wel vreemd zijn zo vroeg! Vorige cyclus was m'n ei maar op dag 19 of zo, maar neem nu natuurlijk wel 100mg per dag... Nuja, we zullen wel zien, dinsdag naar de gyn voor fm. Liefs Kirby
Aldonza, als m'n ei gisteren niet is geweest, heb ik normaal ook eind volgende week inseminatie, lopen we lekker gelijk op, kunnen we samen naar de juli mama's Fijn dat je je al iets beter voelt! Liefs Kirby
Goedemorgen allemaal, Gelukkig geen regen vandaag, althans bij mij schijnt de zon. Heb besloten dat ik mezelf vandaag op een paar hele dure laarzen ga trakteren. Wat een therapie! Werkt... fijn om hier je "ei" kwijt te kunnen hoor. Elfje, echt super dat je broer ook vader wordt. Zou het gezicht van jullie ouders wel eens willen zien! Voor iedereen een fijn weekend en sterkte/succes met alle beslommeringen. Groeten S.
Kirby zal toch echt vroeg zijn al voor een eisprong. Misschien dat je temp toch wat omhoog is omdat je iets verkouden bent of ...ik weet het niet, maar er zijn genoeg redenen dat je temp hoger zou zijn en dat dat geen eisprong betekent. Wanneer moet je weer voor fm komen...ik moet maandag dus. Oja, kreeg vanochtend BKA-nummer met de post en wat meer info over adoptie...Heb nu beetje raar gevoel in mijn buik....voelt zo dubbel...je bent blij en eigenlijk....bezig met behandelingen en tegelijkertijd ook al bezig met adoptie. Herken je dat ook, Marjo?
Hey Kirby, ik hoop heel hard dat je temp gewoon wat hoger is om andere redenen en je eitje er nog 'veilig' zit! Shaartje: Shoptherapie is de beste therapie Veel plezier! Aldonza: Ja ik herken het wel enigzins. Weet je, het is ook heel dubbel allemaal. Eigenlijk wil je er totaal nog niet mee bezig zijn, omdat je zo hoopt op een eigen kindje en tegelijkertijd ben je er juist mee bezig van hoe en wat als het niet mag lukken. Maar je hebt nu je BKA-nummer, dan duurt het toch nog zeker zo'n 12 tot 15 maand voor de eerste VIA cursus begint, tegen die tijd ben je natuurlijk veel verder en weet je veel beter waar je staat! En je kunt altijd beslissen te stoppen als je je er niet goed bij zou voelen of als je toch zelf zwanger raakt (en dat laatste hoop ik van harte!) Ben vanmorgen even met mn hub de stad ingeweest, maar nu we terugzijn heb ik het steeds zo koud! Heb een dikke trui aangetrokken en zit nu met ski-sokken en jogginbroek achter de pc.. Het kon wel hartje winter zijn Liefs Marjo
@ Aldonza. Hij is bordeau rood Ik zei vroeger al dat ik niet in wit/creme zou trouwen hihi. 17 oktober is de grote dag. @ Kirby. Ja dan laat ik zkr foto's zien @ Marjo. Ik duim ook voor je! Hier gaat ie wel goed vandaag. Beetje in gevecht met m'n diabetes. M'n suikers willen niet helemaal en maakt me dan een beetje bang. Ze moeten goed zitten want kan dan als het aan de hoge kant is afwijkingen leveren bij het ongeboren kind. Niet dat ik denk dat ik zwanger ben maar je weet maar nooit. Ga zo lekker even winkelen en vanavond lekker bank hangen Iedereen een fijn weekend!
hooooooooooooooooiiii lieve meiden, ik ben weer terug van vakantie . we hebben het supergehad. we zijn met vrienden en hun 3 jarig zoontje geweest en hte was een perfecte week. met hele veel lol en plezier. heeft me echt zo een goed gedaan na de afgelopen weken. ben weer helemaal bijgetankt en kan er weer lekker tegenaan Hoe is het met jullie allemaal? jullie hebben echt superveel gebept hihi, had heel wat bijgelezen, en hoop dat ik niks overgeslagen heb marjo, dat was wel ff schrikken zeg van je moeder, doet ze het nu wel een beetje rustig aan?? en hoe voel jij je, word aardig spannend bij jou he? ik duim hoor annika ik krijg de provera gewoon vergoed. elfje al lekker aan het genieten meid, hoe is het met de kwaaltjes? hgeen last van hoop ik. moon wat lastig met je suiker dan zeg. hoop dat ie snel ustig word en je een beetje op peil blijft. kirby zou erg vroeg zijn voor je ei, ik hoop dat je eitje nog ff is blijven zitten hoor. senna hoe is het met jou?? radna hoe is het bij jou, ook lekker uitgerust van de vakantie? ik ben vast en zeker mensen vergeten en bij deze sorry daarvoor hoop dat alles goed gaat met iedereen, ik moet er weer even inkomen waar en hoever iedereen is hoor . hier zitten we op cyclusdag 20 en heb volgens mij gisteren mijn ei gehad, maar deze ronde gaat aan ons voorbij, we hebben een hele week niks gedaan. met nog 3 andere in 1 huisje zag ik dat niet zo zitten. dus zit nu op de wachtbank voor de ongi en dan gaan we weer serieus aan de slag maandag wel naar de gyn om te kijken of ik een eisprong heb gehad, maar mijn temp is erg naar beneden gegaan en denk dat die morgen hoog zal zijn iedereen een fijne zaterdag en shopse, wij zijn al geweest
Hey Sammie Fijn dat je terugbent! Klinkt als een geslaagde vakantie meid! Kan me voorstellen dat jullie niet aan de klus zijn gegaan, ik zou me daar ook niet prettig bij voelen! Fijn dat je maandag even naar de gyn kunt, is toch altijd fijn een bevestiging te hebben! Weet je even weer wat beter of het echt goed zit allemaal! Moon: Wat naar he dat je daar telkens zo'n rekening mee moet houden, moet je elke dag spuiten? Hopelijk heb je alles gauw weer op peil meis! Ik ben trouwens bang dat ik ongi ga worden, heb het zo koud steeds en zit onder de pukkels ineens Of hoeft dat niks te zeggen? Heb echt 3 mega pukkels op mn wang, geen gezicht Nou ja, we hebben toch geen plannen van t weekend, hang al de hele middag lekker doelloos achter de pc kussss
Marjo, ik wil je geen valse hoop geven maar toen ik de eerste keer zwanger was, kwam ik ook heeeelemaaaal onder de pukkels te zitten, verschrikkelijk was het! Ksssssst wegblijven! Nog zeker acht maanden lang!
Hey meiden, Sam, fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad! Beetje de batterijen opladen kan deugd doen hé Als je temp gisteren laag was, dan had je toch normaal gisteren je ei als die nu omhoog is? Marjo, alles ok? Duim nog steeds voor je hoor! Moon, hoop dat je je suiker weer snel op peil krijgt! Is best wel vervelend Gisteren gaan sjoppen in Rotterdam! Is een heeeleeee leuke stad! Is iemand van jullie uit die buurt? M'n eitjes zitten er nog hoor, temp is weer lekker laag vandaag Voel ze trouwens groeien die eitjes van mij Vind ik wel fijn, dan weet ik tenminste dat er iets gebeurt! Liefs Kirby
Halllo meiden, ben weer terug van weggeweest, heb even een korte pauze gehad, heerlijk hoor even niet bezig zijn met dagen tellen, en zh bezoekjes. Maar nu gaan we er weer tegenaan! dit keer met 100 mg clomid. en wat zie ik Elfje..! toppie het is je gegund, geniet ervan!
hoii kirby, ik weet het ff niet meer met mijn temp, want nu is hij ineens nog lager. strakkies nog maar ff voor de zekerheid klussen toch maar enne ik woom in de buurt van rotterdam, ongeveer 3 kwartier rijden, wij gaan daar heel vaak winkelen xxx sam
Hey Sam, Voor ons is het ongeveer 2u rijden van waar we wonen, maar we vinden het daar echt fijn dus maken we er gewoon een dagje uit van Is wel plezant eigenlijk, Londen ligt 2u van waar we wonen, Rotterdam ligt 2u van waar we wonen en Parijs 2u30 Kunnen we lekker veel uitstapjes maken Gigi, welcome back Kan best wel fijn zijn even pauzeren, je hoofdje leegmaken en dan met volle moed er weer tegenaan Veel succes hoor Liefs Kirby
@ sam. Fijn dat je zo genoten heb. Is toch altijd even lekker he er tussen uit?! @ marjo. Ik heb een insuline pomp. Zit met een infuus naaldje vast. Maar is soms best vervelend. Je moet toch steeds in de gate houden. En was een heel gedoe voor dat ik zwanger mocht worden. Hihi die pukkels kunnen best komen van zwanger zijn maar hoeft niet. Ik heb er ook 2 van die hele dikke pijnlijke. @ kirby Fijn dat je ze voelt groeien. Suc6! Hier gaat ie goed. Suikers ook weer beter gelukkig. Hebben lekker uitgeslapen. Ga vanavond lekker koken voor onze ouders. Dus zal morgen wel weer zijn voor ik hier weer ben. Iedereen genietse van de zondag! Liefs Simone
Hey meiden! Lekker lazy sundaymorning! Dat is altijd het fijnst aan het weekend lekker alles op je dooie gemakje doen! Moon: Nog lekker gegeten en gekookt gisteravond? Kwamen je ouders gezellig bij jullie eten? Gelukkig zijn je suikers wat beter, het zal vast en zeker wennen zo'n pompje maar lijkt mij best lastig soms? Kirby: Ben wel benieuwd waar je woont nu hihi, lekker joh zo centraal! En je geeft met weer wat hoop wat betreft mn pukkelkoppie haha Ik voel ook vaak mn eitjes groeien, voelt een beetje als keine steekjes he? Hoop echt dat het deze ronde raak is, jullie hebben zoveel ellende meegemaakt nu mag er weleens iets moois gebeuren! Sam: Hihi, voor de zekerheid aan de klus blijven kan geen kwaad natuurlijk! Wie weet is je eitje toch later, komt deze cyclus dan mooi uit Gigi: Welkom terug meis! Soms is een pauze inlassen goed om even weer op adem te komen. Veel succes met de 100 mg.! Nou ik zit nog braaf op het wachtbankje. Het wordt nu wel spannend hoor! Liefs Mar
Marjo, ik woon in Roeselare, West-Vlaanderen in België! Da's een kwartiertje rijden van Brugge en anderhalf uur van Brussel. Strakjes gaan stemmen, gemeente- en provincieraadsverkiezingen! Tot later meiden!
Hallo allemaal, ik kom hier ook maar weer eens kijken. Ik heb net mijn 5e kuur Clomid 100 mg achter de rug. Gisteren heb ik al weer de 1e fm gehad. Tot nu toe heb ik altijd (ook bij mijn zoontje) één eitje aan de linkerkant gehad. In mijn 2e ronde had ik er ook één rechts zitten. Dus toen had ik twee eitjes, voor het eerst. Gisteren had ik ook weer 2 eitjes. Eén rechts en één links. Ik hoop dat ze samen goed verder groeien, zodat ze allebei gaan springen. Het wordt dus weer spannend. Vooral omdat ik hierna nog maar één IUI-behandeling krijg, in principe. Morgenochtend weer een fm, ben benieuwd hoe ze het doen. Het gaat deze ronde ook sneller dan de vorige rondes, want toen had ik op dag 10 altijd een eitje van 8, hooguit 10 mm. Gisteren had ik er één van 10 mm (rechts) en één van 12 mm (links). Dus de inseminatie zal deze week wel ergens plaatsvinden. Nou, jullie zijn up to date. Nou ga ik al jullie verhalen eens lezen. Groetjes, Jaycey
hee meiden, @jaycey: hee meis! ik hoop zo voor jou dat het raak is deze ronde... 2 eitjes is toch zeker een mooi uitgangspunt! ik blijf je volgen meis! @marjo: hoe voel je je? enne ik dacht dat ik met clomid veel puistjes kreeg...... maar moet je me nu eens zien! ik zit helemaal onder! liefs elfje
hallo hallo allemaal. hoe is het met jullie? hier gaat alles wel ok. ik ga dinsdag beginnen aan de provera endan 100 mg clomid. wat hebben jullie gedaan dit weekend? heb vandaag een fietsje gekocht voor Lotte ( mijn dcohter.) veel liefs Annika