Marjo lekker wezen shoppen laatst met je mannetje...lekker! Enne, die pukkels....kan zeker nog beide kanten op, maar heb je het anders ook altijd zo koud voor je ongi wordt....wie weet meis, wijst dit wel op wat anders. Wil je hier ook niet gek maken maar ga heel hard voor je duimen...nog die laatste paar daagjes, spannend he?! Moon lijkt me een heel gedoe...het goed onder controle proberen te houden van je suiker. Hoop dat het gauw weer wat beter gaat. Komt het lastiger onder controle houden ook doordat je nu hormonen gebruikt? En een bordeaux rode jurk...mooi hoor! Ik weet ook al dat het geen wit of creme zal worden. We gaan eind volgend jaar trouwen en heb al hoop mooie jurken gezien, maar dus geen witte. Enne, 17 oktober dat schiet wel op hoor. Snap dat je nu nog geen foto's laat zien, maar misschien na de trouwerij...? Sam goed dus er even tussenuit te zijn geweest. Enne, ik zou ook lekker doorklussen, kan natuurlijk maar zo dat je ei toch later is geweest nu (misschien ook wel door de mk, ik weet het niet?) en dan kan het deze ronde toch nog maar zo eens raak zijn...ik hoop het zo voor je. Gigi begin je deze ronde voor het eerst met 100mg? Ik hoop dat het voor je aanslaat. Knap dat je even een ronde rust hebt gehouden. Jaycey had al bij ander topic gevraagd waar je zat in je cyclus, maar hier lees ik het antwoord al. Lijkt idd snel te gaan, maar wel lekker, en nu dus 2 eitjes.........hopelijk vinden die zaadjes er minimaal 1 (TomTom-a-go)! Hier gaat het gelukkig iets beter....hoofdpijn is voorlopig weer even weg. Oja, en die eitjes groeien, ik begin het hier ook weer aardig te voelen. Ben ook benieuwd wat we morgen zullen zien en vooral hoelang ik de Menopur nog door moet spuiten. Hier verder ook een lazy-sunday afternoon hoor. Vanmorgen eerst lui in bed filmpje gekeken (My SuperExGirlfriend)...vond het niet zo'n superfilm, maar wel vermakelijk. Vanmiddag lekker buiten gegeten...........wat een weertje ineens weer! Helaas moet ik vanmiddag weer gaan werken..jammer met dit mooie weer. Oja, ik woon niet in de buurt van Rotterdam; is zeker wel uurtje rijden. Maar familie van mijn mannetje woont daar en gaan we regelmatig naartoe en mijn broer woont sinds kort vlakbij Rotterdam dus de rit die kant op maken we steeds vaker. Geniet allemaal van een vrije dag (als je dus niet hoeft te werken) en hopelijk is het bij ieder van jullie ook zo'n lekker weer als hier! Genietze!
G*&^^$#mme weer ongi geworden Weer 3 dagen te vroeg, met een luteale fase van 10 dagen dit keer. Is het dan zo veel te veel gevraagd een normale cyclus te hebben? Zit er even helemaal doorheen nu. Morgen maar bellen wat de bedoeling nu is.
Wat een k*t zooi! Weet niet veel meer te zeggen dan dat. We voelen allemaal met je mee, Mijn moeder zegt altijd, hoe donker het soms ook lijkt, er is altijd licht aan het einde van de tunnel. Ook voor jou komt er een einde aan die tunnel....we gaan gewoon voor juli! Let maar op. x Shaartje
Marjo, ik weet echt niet wat zeggen, ik had nog zo geduimd voor je... Het is echt klote... Begrijp niet waarom ze je naast de Pregnyl geen Utrogestan geven... Meid, laat je maar goed verwennen, huil desnoods eens goed uit en hopelijk vind je dan weer de moed om door te gaan... Hele dikke knuffel! Kirby
heyyy marjo. wat ontzettend *^%%$*( en das nog zachtjes uitegdrukt. ik baal zo erg voor je he. het zag er erg goed uit.maandag idd maar bellen wat nu, maar de vorige ronde hadden ze het er toch al over dat je medicijnen zou krijgen om je lueale fase te verlengen? gaan ze dat dan nu pas doen of is dat helemaal van de baan? sterkte meid en huil maar lekker uit.
Jullie zijn zo lief meiden, ik zie jullie echt al mijn virtuele vriendinnetjes! Weet je, ik snap het ook niet dat ze me zo lang laten aanmodderen. Ik heb nu eenmaal een progesteron tekort en daar kan wat jij zegt Kirby met Utrogestan wat aan gedaan worden. Maar wat zegt mijn gyn de vorige keer, 'ik wil graag zien dat je lichaam het zelf doet' Ja, hallo ik ook :x Maar dat werkt gewoon niet. Ze heeft deze ronde geprobeerd mijn luteale fase te verlengen met een extra hoge dosis Pregnyl en zonder Pregnyl word ik 4-5 dagen na mn eisprong ongi, dus in die zin verlengd het de laatste fase wel maar niet genoeg! Hoe moet ik dit nu in godsnaam gaan aanpakken? Ik wil niet nog langer met m'n lichaam laten sollen ben het zo zat allemaal!
@ Marjo Balen Marjo Dikke knuffel van mij! Ps: etentje was zeer geslaagd. Ze gingen allemaal met een dik gevoel naar huis @aldonza. Ja is zkr moeilijk met hormonen. Hihi dus jij mag ook snel op jurken jacht! Is echt wijs hoor. Ik zag hem hangen en wist meteen die word het. Had nog wel creme jurken aan gehad maar stond me totaal niet. Heb beetje erg last van me borsten, huilen en steekjes in me buik.
:c: ah nee marjo..... ik had zo'n goed gevoel deze keer bij je! ga op je strepen staan bij de gyn! laat je niet afschepen meid! hele dikke knuffel, ook voor je lief, liefs elfje
AAAAAAAAAAAAAAAAAAH Marjo! :c: Balen zeg, idd gelijk morgen de gyn bellen en op jes trepen staan. Een hele dikke vette knuffel!
Marjo, giing net hetzelfde zeggen als Elfje! Op je strepen staan, het is jouw lichaam en dat doet het niet! Die gyn krijgt er niets van als ze je het medicijn geeft wat je kan helpen, zonder nog te wachten tot je lichaam het zelf doet....tot je een ons weegt dus! Er wordt voor betaald en je moet het hoe dan ook zelf doen, of niet soms, zij hoeft niet op gezette tijden "van bil" ha! Je vraagt toch niet of ze het van je overneemt, ze hoeft je alleen maar een beetje op de goede weg te helpen, de rest doe je lekker zelf. Dusss...ze moet gewoon haar b*k houden en d'r werk doen! Zo, hoe bedoel je gefrustreerd! hihi, vind alleen zulke opmerkingen zóóó stom...zeker als je al zo lang bezig bent, maar goed. Voor jezelf opkomen dus, wie weet! Succes in ieder geval.
Lieve Marjo wat een teleurstelling weer! Die rot duvels weer op de stoep.... :x ! Ik denk dat ik me ook aansluit bij de andere dames. Het is misschien in eerste instantie goed dat ze het zo probeert, maar als ik je zo hoor sta je niet meer achter die behandeling en heb je er geen vertrouwen meer in. Ook als je dus al langer bezig bent denk ik heel goed dat je dit aan kunt geven. Veel succes bij de gyn, hoop dat je snel terecht kunt en dat er afspraken worden gemaakt waar jullie ook achter kunnen staan. Hele dikke knuffel!
Lieve Marjo, Wat ontzettend balen! Ik snap dat je er even helemaal doorheen zit! Succes met bellen. Meid, hou je taai, ik hoop dat je snel zwanger ben! Ik ben afgelopen weekend drie keer door mijn rug gegaan, ik heb echt veel pijn (daarom ben ik erg weinig aanwezig geweest). Ik heb om 10.20 een afspraak bij de dokter, ik ben benieuwd. Ik ben net begonnen met het sportprogramma en ik ben zooo bang dat ik hiermee niet kan doorgaan. Ook ben ik nog steeds niet ongesteld en ook niet zwanger want de gyn zag geen eitje. Groetjes Senna
Hai Marjo @#$^#@#$ K*T. Gaat het een beetje? Ik weet precies hoe je je voelt. Ik had gister ook weer . En wist het ook even niet meer. Het lijkt wel of alles tegen zit! Maar wie weet wordt deze ronde onze ronde! Ik moet zeggen dat ik wel heeeeel blij ben hier met mijn dokter. Zal ik vragen of ze een weekje naar Nederland wil? ( nee, ik wil der niet kwijt) Maar gun je echt een arts die naar je luisterd en z'n best voor je doet. Dus.......vandaag weer aan de 100mg. Nieuwe rond nieuwe kansen! En hoe is het met je moeder? Jaycey en Aldonza hoe waren de eitjes? Jullie hebben toch vandaag allebei een FM? Hopelijk groeien ze lekker. Senna gaat het een beetje met je rug. Misschien kunnen ze bij de sportschool wel wat oef geven waar je je rug even bij ontlast. Hopelijk valt het mee. Straks zegt de dokter nog dat je last van je rug hebt omdat je te veel klust Sam weer helemaal uitgerust en er klaar voor. Ons huis in Nederland is zo'n 20km bij Dirksland vandaan. Ging wel winkelen op den Dieck. Moon, al zenuwachtig voor de grote dag?! Zal je een zonnetje sturen voor een schitterende dag. Oke, de rest die ik vergeten ben, succes! En hier.....hier gaan we vandaag weer aan de 100 mg. Morgen gaan de zaadjes geckeked worden. Dat wordt nog spannend want ik weet alleen dat de kliniek naast de Nederlandse Ambasade is, en hoe ik daar moet komen? En hubby heeft een vergadering....dus misschien maar met een taxi. Want door de Ramadan is het niet echt veilig op de weg. Wel heb ik eindelijk vandaag m'n eigen autootje terug. liefs
Nogmaals thnx voor jullie opbeurende berichtjes. Als dit forum er ook niet was ging het toch aardig lastiger ben ik bang *kus voor jullie* Jumeirah: Wat onwijs balen dat jij ook weer ongi geworden bent meis. Maar misschien lopen we deze ronde wel gelijk op, rondemaatjes haha. Echt fijn dat jij daar zo'n goede gyn hebt! Wees er maar zuinig op Als je morgen trouwens de zaadjes moet wegbrengen moet je er wel om denken dat er niet meer dan een uur tussen het -euhm hoe moet ik dit netjes noemen- het moment dat ze in het potje kwamen en het moment dat je ze afleverd zitten. Hebben ze dat nog tegen je gezegd? Sterkte ook voor jou! Senna: Wat naar dat je zo vaak door je rug gegaan bent. 3 keer is wel heel vaak, hoe komt dat eigenlijk? Kan me voorstellen dat je dan baalt helemaal als je net met je actieve sportprogramma gestart bent! Dus nog niet ongi, en nu dan? Begin je met provera binnenkort? Aldonza: Hey hoe kunnen jullie al my super ex-girlfriend gezien hebben? Haha gedownload Je hebt een leuk dagje gehad gister zo te lezen, was het nog leuk op je werk? Wat doe je voor werk eigenlijk? Ik hoop dat je eitjes mooi doorgroeien zodat jullie gauw een nieuwe poging kunnen doen! Shaartje: Haha je verwoord het echt goed hoor! Ik ga nu ook echt -nog meer- op m'n strepen staan! Hoe gaat het met jou verder? Sam: Succes op controle vandaag! Wie weet een late eisprong gehad, dat zou echt goed uitkomen dit keer! Hoe laat moet je er zijn? Moon: Ik begin ook erg benieuwd te worden naar je jurk meis! Komen de zenuwen al een beetje voor de 17e? Mijnimeel, elfje: Thnx, hoe gaat het met jullie? Als last van de eerste kwaaltjes enzo? Sorry als ik iemand vergeten ben. Mijn hub heeft zonet even naar het ziekenhuis gebeld, want ik zou eerst een telefonische afspraak hebben morgen tussen half 3 en 3. Maar hij wilde graag mee, om ook door te spreken dat het op deze manier niet gaat. Maar hij dus gebeld met een van de assistentes en net weer dat kreng aan de lijn natuurlijk. Het is veel te druk om langs te komen en ipv morgen moet ik vandaag tussen half 3 en 3 bellen. Beetje onzin, want moet sowieso weer richting zkh om nieuwe meds te halen dus dan ben ik er toch. Maar ga dus alles opschrijven wat ik wil zeggen en dat erbij houden. Liefs Marjo
Senna auwa, drie keer door je rug gegaan. Inmiddels zit je dus bij huisarts...wens je veel beterschap met je rug. En wat frustrerend dat je ongi niet komt als je er eigenlijk op zit te wachten. De gyn heeft geen eitje zien springen....hoelang moet je afwachten? Jumeirah succes met de 100 mg. Lijkt me idd wel handiger om met een taxi te gaan als je zelf niet goed weet hoe je er moet komen. Is het zo druk dan op de weg omdat het Ramadan is? Marjo wat een gedoe zeg om die afspraak....soms is de logica daar ver te zoeken lijkt het wel. Goed dat je je vragen hebt opgeschreven, neem de tijd voor het telefonische gesprek hoor en veel succes! Ja, mannetje had die film al gedownload 8) , zo heb ik van de week dus ook al Over The Hedge gekeken...die was wel errug leuk! Was verder redelijk rustig op mijn werk....ik werk als verpleegkundige in ziekenhuis. Maar verwacht dat het vandaag wat drukker is; er zaten nl een aantal opnames aan te komen...maarja, vliegt de tijd lekker. Vanmorgen dus fm gehad...was overigens weer een nieuw gezicht. Bij de echo was te zien dat het bm slijmvlies al goed gegroeid was, nu 7 mm. Alleen was er nu rechts maar 1 follikel te zien van 12 mm. Ik zeg dus maar omdat ik hoop dat er toch minimaal 2 verder groeien. Links waren er ook nog wel wat te zien, maar de grootste was 10 mm. Wat ik nou dus niet snap is dat ze de dosering van de Menopur hetzelfde heeft gelaten. Ik begreep toen dat ik aan de Menopur ben gegaan om zo meer tussendoor te kunnen reguleren. Kijk ik heb altijd al wel een eisprong van mezelf. Als er nu maar weer 1 doorgroeit omdat ik zelfde dosering blijf spuiten, kan ik net zo goed die hele rotzooi niet gebruiken en dat ik IUI krijg zonder hormonen. Waarschijnlijk merken jullie het al aan mijn manier van schrijven, maar zit eigenlijk flink te balen. Ik weet wel dat er maar 1 eitje nodig hoeft te zijn.....maar voor mijn gevoel is de kans nu klein dat het deze ronde wel gaat lukken..........pfff, valt me ineens zo tegen.... Woensdag moet ik weer terug voor 2e fm.....dan hoop ik dat er weer een bekende zit en dan vraag ik toch nog maar wat meer duidelijkheid. Meiden ben er weer vandoor. Moet nog iets te eten maken om vanavond mee te nemen; heb nog een avonddienst. Groetjes allemaal.
oh meiden help ik weet het gewoon niet meer hoor. me temp zaterdag 36,5 voor het eerst zondag 36,7 en nu weer 36,5. Ik heb zon gevoel dat de clomid weer niet heeft gewerkt . weet gewoon ff niet wat ik moet doen de gyn bellen of nog ff afwachten?
Hey Aldonza, Dat lijkt me ook best naar om steeds een nieuw gezicht te zien. En ik snap je frustratie goed, waarom zou je gaan spuiten als het op die manier toch niet sneller gaat? Ik zou het woensdag gewoon eens voorleggen hoor, ze werken vaak zo'n standaard protocol af dat ze misschien wel vergeten dat jij een eigen cyclus hebt en voor 1 eitje dus eigenlijk niet hoeft te spuiten! Duidelijk zijn, dat is iets wat ik nu ook wel doorheb, pffft het is wat he. Maar toch fijn dat er 1 eitje zit toch? En je bmslijmvlies al mooi op dikte is. Probeer positief te blijven hoor, ik weet het dat moet ik nodig zeggen, maar ik probeer het ook zo goed als het gaat Peetje: Pff wat naar zeg. Wat heb je met je gyn afgesproken eigenlijk? Ik kan het me zo niet herinneren maar heb je geen fm's tussendoor? Nou ik ga even een Aleve innemen tegen die rottige buikkrampen en een broodje naar binnen proppen! En daarna misschien ook nog wel een heel dik stuk chocola 8) Liefs Mar
Marjo, ze vertelde me net dat er maar een kwartier tussen mag zitten? Ik geloof dat ik dat zelfs met de helicopter van de Sheik niet ga halen. Dus...ga ik maar even kijken of er een locatie dichter bij huis is....en anders is het hubby's probleem (denk ik!) Maar succes straks met je gesprek en goed idee om alles even op te schrijven! Aldonza, balen hoor telkens een ander gezicht. Net of FM metingen zo'n leuke bezigheid is. En ja dan vraag je je af waar alle hormonen voor zijn! Hopelijk gaat 10mm nog een sprintje trekken! Peetje, kan het niet zijn dat je nog geen ei hebt gehad? Kun je niet vragen om FM metingen? dan weet je zeker of er iets gebeurt. liefs