vragen over clomid

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by elfje, Mar 25, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

hoiii meiden,

marjo hoe is het nu met je?

ik moet om 10 voor half 4 bij d egyn zijn. ik ga nog ff ene bakkie doen met mijn ventje en me dan klaarmaken voor naar het zh te gaan. zit gelukkig hier op het drop, dus ben er met 5 min.
    jullie horen het strakkies, ben benieuwd.

xxx sam

2. Jaycey

Jaycey Bekend lid

Jun 24, 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik had vanochtend inderdaad een FM. Aan de rechterkant was het eitje niet gegroeid en aan de linkerkant was ie van 12 naar 13,5 mm gegroeid. Erg weinig dus. Maar dat heb ik wel vaker, en dan ineens heeft ie haast. Hopelijk gaat het eitje aan de rechterkant ook nog wat doen. Ik vind 2 eitjes voor de verandering ook wel eens leuk.

Woensdag mag ik weer terug. Ben benieuwd.

Groetjes, Jaycey

3. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    @ marjo.

Laat je niet gek maken hoor.
    Gewoon alles vragen en zeggen wat je zeggen wil.
    Het is jou lichaam.

Ps: ben beetje zenuwachtig hihi

@ aldonza

Is toch mooi dat er iets zit.
    Beter iets dan niets toch?
    Kop op he!

@ Jaycey

Duim voor je ;)

Vanmiddag naar ziekenhuis geweest voor de diabetes ze waren erg te vreden dus das wel mooi.
    Verder lekker huilbui gehad.
    Echt irri is dat dat je dan ineens moet huilen om helemaal niks.
    Maar goed.. Ga zo werken.

Gr Simone

4. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

May 24, 2006
    1,286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Hey meiden!

Jumeirah: Een kwartier :confused: Dan mag ie haast wel ter plaatse zijn bijdrage doneren! Nou wij hadden een uur ertussen zitten en het was allemaal prima in orde! Zolang het maar gelijk naast je lichaam bewaard wordt, zodat het op lichaamstemperatuur blijft is ons verteld. Succes morgen!

Jaycey: Duim voor je dat je eitjes nog een groeispurtje gaan maken!

Moon: Gaat het inmiddels wat beter? Fijn dat je suiker goed zit meis

Sam: Hoe was het bij de gyn?

Nou meiden, heb vanmiddag even met mn gyn gebeld. Heb morgenmiddag om 3 uur een afspraak. Ze snapt er niks van dat ik gister ongi ben geworden want mijn progesteron was vrijdag nog over de 60!
    Nu denkt ze dus dat het toch een bijwerking is van de clomid dat mijn luteale fase zo kort is, dit keer was ie 10 dagen dus op zich wel verlengd maar nog niet genoeg.
    Vanaf nu ben ik dus geen clomid-babe meer :(
    Ik moet overgaan op Puregon en dan icm Pregnyl. Ze wil nog steeds geen progestan voorschrijven, omdat dat vlgs haar de 'eindstap' is :(
    Wat vinden jullie daarvan? Het zit me een beetje dwars namelijk..

xx

5. Pientje

Pientje Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    4,086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Zooo ben weer terug van vakantie en ga weer proberen jullie te volgen.
    Ben er nu een beetje uit,maar wil jullie allemaal heel veel succes wensen en hoop echt ontzettend dat jullie wens snel uit mag komen!

@Marjo,wat balen dat je ongi bent geworden :(
    Maar heb veel positieve dingen gelezen over spuiten.
    Wel vreemd dat ze nog geen progestan wil voorschrijven,want tis toch wel duidelijk wat er scheelt.
    Maar ik zou het gewoon een keer aankijken met prikken,hoe je cyclus dan is en als het dan geen reet uitmaakt kwa luthale fase dan echt doordrammen voor die progestan!
    Ben benieuwd naar je afspraak morgen,je man gaat mee toch?

Liefs Pientje

6. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

May 24, 2006
    1,286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Hey Pientje!

Leuk weer eens wat van je te lezen meissie! Hoe gaat het met jou dan?
    Mijn man gaat inderdaad mee morgen, hadden sowieso een dagje vrij gepland samen dus wat dat betreft komt het wel goed uit.
    En misschien moet ik het inderdaad maar eens een ronde proberen met alleen spuiten. Puregon werkt namelijk direct op je eierstokken en clomid schijnt indirect te werken, tenminste zo legde zij het uit. Ben er wel van overtuigd dat clomid alleen het echt niet voor mij is..

Kussie

7. sam mv kylian

hoiiiiiiiiii meiden,

marjo, ik blijf het raar vinden dat ze die andere medic niet wil geven. snap ok niet helemaal wat ze bedoelt met dat eindstation. hoop dat je morgen wat wijzer word meid.
    ik wete wle toen voor kylian deed clomid niks bij mij en toen over op de puregon zpuiten en dat sloeg meteen goed aan, dus ik hoop het voor jou en dat je het maar 1 ronde hoeft te gebruiken meid.
    dikke knuf

jaycey hoop dat ze flinke spurt maken dalijk je eitjes

aldonza snap dat je baalt meid, als je op het ene hoopt en het gebeurt dan net weer anders. das het balen van de behandelingen, je wete noooit hoe je reageert en hoe de cyclus gaat :( .

elfje hoe is het met jou meid??

peetje fijn dat je er weer bent meid.

vanmiddag bij de gyn geweest. ik was er eigenlijk van overtuigd dat gistermiddag mijn ei gesprongen is want toen klapte ik ineens dubbel van de pijn. dus de gyn ging kijken of ie idd gesprongen was, maar helaas, hij kon niks vinden. zowel hij als de co assistent ehbben gezocht, maar zagen eigenlijk geen ei wat gesprongen is. wel in mijn ieerstok een wat groter eitje als de kralenkrans, maar niet groot genoeg om te springen.
    maar daarentegen is mijn baarmoederslijmvlies perfect qua dikte en structuur. en ook zit er een mooi waterplek boven op mijn slijmvlies, en dat schijnt perfect te zijn voor de bevruchting zei ie. dit was nieuw voor mij, want heb dat nooit gehad.
    nu heb ik vanm bloedgeprikt voor progesteron en nog een paar dingen en moet ik de 16e weer bloedprikken voor alleen progesteron en dan volgende week vrijdag weer terug naar de gyn. dus ben benieuwd.
    maar dat ie hem niet kon vinden wou niet zeggen dat hij er niet zou zitten zei ie, dus toch nog spannend :)
    nog maar ff doorklussen :)

xxx sam

8. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Hey meiden,

Marjo, ik begrijp echt niks van je gyn, waarom zou progesteron de eindstap zijn? Ik krijg het nu ook al, het kan voor niks geen kwaad, het bevordert de kwaliteit van je baarmoederslijmvlies, het vergemakkelijkt de innesteling en het verlengt je luteale fase. Ik heb zelfs geen problemen met mijn luteale fase en ik krijg het al.

Pientje, welkom terug! Fijne vakantie gehad?

Sam, nog ff aan de klus dus :) Zo blijft het wel spannend hé.

Jaycey, hoop dat je eitjes flink groeien tegen woensdag!

Jumeirah, balen dat je ongesteld bent geworden, veel succes met de 100mg!

Aldonza, hoop dat er toch een paar eitjes flink doorgroeien!

Morgenavond weer eerste fm, hoop dat m'n eitjes al groot genoeg zijn voor mijn Pregnyl-spuit, dan heb ik donderdag al inseminatie.

Hou jullie op de hoogte!

Liefs

Kirby

9. annika1985

annika1985 Niet meer actief

hoi hoi dames.

hoe is het met jullie.
    hier gaat het opzich wel redelijk.
    ben beetje grieperig maar verder ok.
    morgen mag ik aan de provera omdat mijn laatste echte ongi was op 28 augustus.
    dus ben erg benieuwd.

veel liefs Annika

10. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,062
    0
    0
    Ben ik ook weer.
    Heb elke avond wat te lezen voor het slapen gaan, hihi

Marjo, blij dat je morgen toch terecht kan, laat je maar horen!
    Fijn dat je man mee gaat.

Ik ben bijna niet meer ongesteld, vanaf vrijdag, wel heel heftig dit weekend, maar het toch geen r**t uitgespookt. Normaal duurde het allemaal een week! Dus das wel lekker.

Shoppen is gelukt! goed geslaagd, mezelf ingehouden om een 2e paar laarzen te kopen, ook iets om trots op te zijn! (echt waar)

Vandaag weer begonnen aan Clomid, 2 grote P's met pen om mijn handen geschreven, dan kon ik het niet vergeten, ben een beetje een zeef nu en dan.
    Volgende week maandag een echo om mijn eieren te bekijken. Ben benieuwd. Of ze net zo hard groeien als vorige x.

Een leuk hotel geboekt voor 1e kerstdag, met een lekker diner. Lekker weg, geen verplichte nummers voor ons dit jaar. We hebben de bruidssuite! Kan best nog na een half jaar huwelijk! haha. Veel zin in.
    Wie weet een kerstkado in mijn buik, zou leuk zijn.

Nou sterkte allemaal, en een goede week toegewenst, de maandag is weer lekker voorbij, heb ik toch wel veel moeite mee....ik doe het niet zo goed op maandag.

Groeten Shaartje

11. Jumeirah

Jumeirah Lid

Sep 1, 2006
    49
    0
    0
    Dubai
    Zo de zaadjes zijn in het lab. Was nog wel een hele uitzoekerij voor het dichtsbijzijnde lab. Maar het was 20 min na productie op z'n plek :)
    Nu kan ik vanmiddag de resultaten ophalen.
    Ja....het werkt hier allemaal net ff anders! Ook wel handig want als je Dubai vergelijkt met Rotterdam dan zitten hier denk ik wel 50 ziekenhuizen (prive klinieken). Dus alles kan ongeveer direct. En denk dat de prijs mee viel, 35 euro....ja, we moeten alles zelf betalen.

Maar hou jullie op de hoogte van het resultaat!

Kirby, succes vanavond hopen op een lekker groot ei!

Shaartje op naar een goeie snelle Clomid ronde. En zo'n Kerstkadootje zou natuurlijk wel super zijn.

Sam, hopelijk had je eitje zich gewoon goed verstopt :)

Marjo, succes vanmiddag en wie weet doet de Puregon het voor je. Zal voor je duiken. En goed dat hubby mee gaat.

En nu ga ik denk ik maar eens wat was wegstrijken...bhhh! En straks met de hond naar de dierenarts. Zit de hele dag op z'n pootjes te bijten!

knuffelzzzz!

12. annika1985

annika1985 Niet meer actief

Goedemorgen allemaal.

lekker geslapen?
    ik heb geslapen als een roosje.
    en mag vandaag aan de provera.

veel liefs Annika

13. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

Aug 15, 2006
    738
    0
    0
    Nou ik lees iedere dag hier even mee en er komen termen voorbij dat ik denk wat is dat?
    Ik ga jullie nog niet allemaal 1 voor 1 aanspreken maar ik denk wel aan jullie.

Zelf had ik vorige week dinsdag laatste dag clomid dag 9.
    Nu vraag ik me af of ik deze maand wel gewoon na plusminus 30 dagen ongi word want mijn temp. vliegt weer aardig alle kanten op.
    Dus ik bedoel eigelijk zal ik wel en eisprong krijgen?
    We zijn wel aan het regelmatig klussen want je weet maar nooit. :)

14. sam mv kylian

goeimorgen allemaal,

even een kort berichtje van mij.
    mijn temp is vnadaag weer naar beneden gegaan, snap er nu ff niks meer van. zit nu op ene temp van 36.16 :( .
    dus hoe het nu zit met eisprong :(: ik weet het niet

marjo, heel veel succes vandaag bij de gyn.

kirby, jij ook vele succes vanavond, hoop dat er mooie eitjes zitten

15. elfje

elfje Fanatiek lid

Mar 11, 2006
    1,964
    0
    0
    hee sam!
    ik heb net ook even naar je kaartje gekeken bij temp-kaartjes.... en ik denk dat je vandaag of morgen je eisprong hebt meid!
    kan natuurlijk goed dat ie wat later is deze keer, omdat je ook pas later met clomid bent gestart!

veel plezier ;)

liefs elfje

16. sam mv kylian

elfje,

thanxx meid, dan gaan we nog ff door met lol hebben in bed :) :)

hoe is het met jou? wanneer moest je nou naar de gyn?

17. elfje

elfje Fanatiek lid

Mar 11, 2006
    1,964
    0
    0
    de 24e...
    vandaag over 2 weken dus....
    ooohh ik kan niet wachten!

ik hoop van harte dat het deze keer weer lukt en goed blijft gaan bij jou!
    veel succes!
    liefs elfje

18. sam mv kylian

nog een spannende 2 weken dan, voel je je wel goed? niet te veel kwaaltjes.
    ben zoo benieuwd naar je echo meid, vind het zoo supergaaf voor je.

en thanxx meid, ik hoop het ook zo, dan kan ik die mk een beetje achter me laten. gisteren nog es zitten analyseren met de gyn, en zoals hij en wij het kan inschatten is het bij de bevruchting al fout gegaan omdat ik vanaf mijn ei al zo'n buikpijn had en die ging niet weg. schrale troost, maar het had dus echt geen kans, helaas.

19. radna

radna Bekend lid

Dec 3, 2005
    623
    0
    0
    kapster
    he meiden,

ik heb al een tijdje niks meer geschreven, was beetje druk hier enzo en zoveel getypd in mijn vakantie, dus kwam er niet echt lekker in, mar ik moet jullie wat vertellen,
    heb vannochtend twee zwangerschapstesten gedaan en deze waren allebei positief! ik geloof t eigenlijk helemaal niet..........zit echt te shaken hier! ik heb 31 oktober een echo, om te kijken hoe of wat!
    zo kan ik t toch even tegen iemand vertellen!

Marjo, wat balen bij jou, voel me eigenlijk beetje flauw dat ik dit nu kan vertellen, ik had t helemaal niet verwacht omdat ik vrijdag al bruine afscheiding kreeg, dus dacht ik wordt ongi. Ik hoop dat de gyn bij jou nu ff goed aan t werk gaat meid! kan je niet vragen naar een andere!

liefs radna

20. marittt

marittt Fanatiek lid

Jan 26, 2006
    1,153
    0
    0
    Hallo meiden.

Wat een lange topic zeg! Ik heb niet alles vanaf het begin doorgelezen hoor!

Waarschijnlijk gaan jullie mij hier straks wat vaker zien. Ik ben namelijk vandaag naar de gyn geweest. Blaasjes op de eierstokken, oftewel PCO.
    Bloed geprikt. Eind november (wat laat pas zeg!) voor een vervolgafspraak. De gyn heeft gezegd dan waarschijnlijk te starten met Clomid.

Ik ga nu eens verder lezen over dit onderwerp. Ben benieuwd wat de kansen zijn om een eisprong te krijgen en zwanger te worden!

Succes allemaal!

Liefs, Marit

Share This Page