Ben toch ziek geworden Heel slecht geslapen van8 en echt beroerd. Hoop dat het snel over is. Verder vanmorgen erg misselijk. Ik ga nu weer lekker op de bank liggen onder me dekentje maar was erg benieuwd hoe het hier was @ Senna Gefeliciteerd!
Hey Senna, wat lees ik nu! GEFELICITEERD! Goh, de wonderen zijn de wereld nog niet uit zeg, echt zo fijn voor je dat je de verdere mmm bespaard blijft! Voelde je je ook anders eigenlijk? Ga maar lekker genieten nu, een streepje = een streepje \/ Moon: Ach wat naar zeg dat je zo beroerd bent. Ziek maar lekker uit en kruip maar gauw weer onder je dekentje! Peetje: Echt vervelend dat je waarschijnlijk nog geen eisprong gehad hebt. Hup omhoog met die temp! Succes morgen als je de gyn belt! Chrizzy: Vind je het niet vervelend dat je pas de 8e weer terecht kunt? Ik had dat ook een keer dat mijn gyn geen vervanger had en baalde toen stevig! Hopelijk kom je natuurlijk voor tijd met goed nieuws! Hoe gaat het verder met je? Alle andere lieve dames, hoe is het met jullie? Ik zit nu nog op mn werk, gelukkig over kwartiertje alweer vrij. Mijn collegaatje heeft het nu aan iedereen bekend gemaakt en de felicitaties stromen binnen. Voor haar vind ik het echt super, maar mensen beginnen het nu als een aanknooppunt om mij te vragen. Goh, wanneer krijgen we weer gebak? Of zo van, je bent nu al een paar maand getrouwd, nog geen groot nieuws? Dat valt me best zwaar, zwaarder dan ik verwacht had eigenlijk. Hebben jullie dat ook? Kus Mar
@senna! waaaaauuuuuuw wat gaaaaaafff! het gaat hier goed! gefeliciteerd! ik heb die echo afspraak bij de gynaecoloog. ze willen de behandeling afsluiten met een bevestiging van de zwangerschap, en nog een controle echo... dan pas ga ik naar een VK! mijn huisarts heb ik helemaal niet ingelicht.... die heb ik voor het laatst gesproken in januari, vlak voor ik de MMM in ging! liefs elfje
SENNA! Wat een goed nieuws! Ze willen van ons af hier in dit topic, we moeten verhuizen naar een andere..... Wordt nog druk in juni. Echt heel erg leuk, en wat een verassing. Who's next?! Groeten....
Vlgs mij is nu iedereen zwanger vanaf het begin dat ik hier kwam schrijven. Ik wil ook! Maar ik gun het jullie ook allemaal zo ontzettend! Hoop alleen dat wij die nog in behandeling zijn ook gauw met goed nieuws mogen komen! Kusssss
Dat dacht ik ook Marjo Nu ben jij aan de beurt hoor! moet moet moet MOET! Ik duim (en bid) voor je! Succes meid! (je kan altijd je ei bij ons kwijt heh)
lieve marjo! ik hoop ook echt dat jij nou eens aan de beurt ben meis! hele dikke knuffel! liefs elfje
Hallo, Ik ben voor de zoveelste keer op deze site maar heb me net aangemeld... Ik heb vorige maand clomid 50 gekregen maar helaas geen eisprong.. Vandaag ben ik begonnen met provera 10 dagen... als ik ongi ben de 3e dag clomid 100 t/m dag 7... Ik ben zo bang... ik heb het gevoel dat dit ook niet zal lukken... Ik kan 's nachts niet slapen de hele nacht ben ik bezig informatie te zoeken over de medicijnen die ik heb gekregen... Ik ben hierdoor depri... ik wacht totdat mijn man slaapt en dan stap ik uit mijn bed om op internet te surfen... Raar he..? Misschien komt het door al die hormonen die ik naar binnen werk... Ik wens iedereen het beste...
He Istanbul, Dat gevoel had ik ook hoor toen de 50mg niet aansloeg... maar gelukkig sloeg de 100mg wel aan. Heb woensdag weer follikelmeting voor 2e ronde met 100mg, hoop dat er weer wat groeit. Laat je niet gek maken hoor! Heb een beetje vertrouwen in jezelf! groetjes, Snoopy
goedemorgen allemaal. hoe is het met jullie. hier gaat het gelukkig weerwat beter. dit is nu ook mijn 4 dag provera. gisterheefteen klasgenootje bekent gemaakt dat ze zwanger is. heb het er wel zwaar mee want zij was gelijk zwanger. ik wil ook veel liefs Annika
Marjo klinkt bekend hoor.....hier hetzelfde....goh, werd me gevraagd toen mijn collega en goede vriendin vertelde dat ze zwanger was....begint het bij jou nou ook niet te kriebelen? (Tja het kriebelt al bijna 3 jaar........muts!!). Besefte ook wel dat inmiddels bijna al mijn vriendinnen zwanger zijn of al een kind (of meerdere) hebben. Ik vind het ook heel frustrerend....word dan van binnen heel boos en wil ze dan het liefst flink de waarheid zeggen, maar hou me maar in....ze weten niet beter. Istanbul begrijp dat het heel spannend is of deze 100 mg wel aan gaat slaan en dat je daar veel mee bezig bent. Zou toch willen zeggen om je rust te zoeken. Wanneer heb je je 1e fm....wie weet slaat deze 100 mg goed aan. Sommige mensen hebben nou eenmaal juist wat meer nodig. Iemand die ik ken van ander forum had bij 50 mg overstimulatie dus werd ronde afgeblazen....2e ronde met 25 mg gestart...was ook heel bang dat het mis ging maar nu prachtige ei groei gehad. Wat ik wil zeggen, ieder reageerd weer anders op de meds. Probeer toch beetje vertrouwen te krijgen....veel succes.
goede morgen allemaal, Senna wow, ik las er bijna overheen, maar onwijs gefeliciteerd, kan me voorstellen hoe je je nu voelt ik stond dinsdag ook helemaal te shaken! Ik heb ook net als elfje alleen de gyn gebeld en heb daar 31 okt een echo, en mijn huisarts weet ook nog van niks hoe voel je je? gaat t al een beetje doordringen? Marjo, dat snap ik wel hoor dat gevoel, wij sturen alle zwanger blues naar jou, en dan be jij lekker de volgende!dan zijn alle "musketiers"weer een ronde verder ik ga heel hard voor je duimen, maar ja de rest moeten jullie zelf doen he Sam, das ook best logisch toch dat je af en toe ff er doorheen zit, tis ook heftig als t gebeurt, ik denk nu ook contstant o, je blijf lekker zitten waar je zit, en doe je best! maar ja, hoop voor jullie dat de clomid goed aan blijft slaan en duim ook heel hard voor jou! Pientje hoe gaat ie bij jou? alles ok, ga je al wat zien bij jou of dat nog niet. ben een heleboel meiden vergeten, maar weet noiet meer wat er bij wie hoort allemaal, maar voor de rest wordt natuurlijk ook heel hard geduimdt! Hier gaat alles goed, heb wel al aardig gevoelige borsten, en dacht vrijdag natuurlijk door die bruinige afscheiding dat ik ongi ging worden, en die afscheiding heb ik nu nog af en toe, dat maakt me wel een beetje onzeker, maar ik heb gehoord dtat dit erbij kan horen, ik heb ook een vriendin die in t ziekenhuis o de kraamafdeling en verloskunde werkt, en die heeft t voor de zekerheid ook nog even nagevraagd, dus zolang t niet echt rood gaat worden en zo weinig blijft ga ik proberen me geen zorgen te maken! en ik ga straks even moeders voor moeders bellen! liefs radna
Goede morgen dames! Hier gaat het redelijk. Alleen erg aan de snotter hihi en kriebel hoest. Verder gaat het goed. Af tellen naar maandag dan moeten de duiveltjes komen of niet. Duimen draaien hier voor iedereen! Liefs Simone
goeimiddag allemaal, even een mini berichtje van mij. ben vanochtend bij d ekaakchirurg geweest en die heeft ene kies eruit gehaald. heb nu best wel pijn, mara mag haast geen pijnstilling ivm de kans dat ik zwanger kan zijn. voor de rest gata het hier nog hetzelfde, dnek niet dat dit onze ronde gata worden, mijn temp zit nu al bijna 2 weken zoo laag en stijgt totaal niet. dus hoop echt snel ongi te worden, mara ja zonder eisprong . ach we zien wel, maandag nog progesteron laten prikken en volgende weke vrijdag weer naar de gyn xxx sam
@ sam mv kylian: misschien helpt camillethee een beetje tegen de pijn... Dit schijnt te helpen tegen kiespijnen.... Ik hoop voor je dat het snel overgaat... Alles goed met de anderen? Ik zit hier nog steeds te wachten op mijn mensturatie... dag 20 van provera... pfff wat duurt wachten toch lang...