hoi allemaal. ik ben er ook weer. chizzy van harte gefeliciteerd mjet je verjaardag. veel liefs annika
Chrizzy, van harte gefeliciteerd met je verjaardag hoor! Marjo, veel plezier vanavond, en morgen natuurlijk ook Liefs Kirby
Bedankt voor de felicitaties allemaal... het was een heerlijke dag... morgen ga ik rustig al jullie verhalen weer even bij lezen Chrizzzy
Hoi Marjo, was het etentje een beetje gezellig? Chrizzy, nog gefeliciteerd met je verjaardag, heb je een leuke dag gehad? Moon, wat spannend, ik ga heel erg voor je duimen! Met mij gaat het goed, ik kan het eigenlijk nog maar amper geloven. Wel heb ik behoorlijk zere borsten en last van een soort ongi krampjes. Ik hoop echt dat jullie allemaal snel volgen! Veel liefs van Senna
Hoi Sen. Thnx. Ik geloof best dat het in het begin moeilijk te geloven is hihi. Wanneer heb je je eerst echo? Liefs Simone. Ps: hier alles goed begin goed zenuwachtig te worden voor het trouwen dinsdag.
hallo hallo.. ik heb een vraagje voor degene die al kinderen heeft. hoe hebben jullie de speen afgeleerd? mijn dochter die heeft altijd een speen gehad maarn u die ze er gevaarlijk mee door hem helemaal in haar mond te stoppen. dus ik heb hem afgepakt. veel liefs Annika
Toen mijn zoontje 2 jaar werd, heb ik de speen op een avond gewoon niet gegeven en gezegd dat ie met vakantie was. Hij heeft er helemaal geen moeite mee gehad. Maar ja, dat verschilt per kind. Ik had de speen niet meteen in de prullenbak gegooid, maar ergens gelegd waar mijn zoon 'm niet kon zien. Succes ermee. Groetjes, Jaycey
hoi hoi. ik heb tegen Lotte gezegd dat speen ook moet slapen en dat dat niet kan als zij er altijd mee aan de wandel was. maar ze deed zo gevaarlijk dus heb ik hem direct weg gehaald. maar hij ligt ook buiten het zicht. dank je voor de tip. veel liefs Annika
Hoi meiden hier een berichtje van mij.. pff ben het ff allemaal zat vraag me echt af of het nog wel gaat lukken. Heb wel vaker dit soort momenten maar nu gaat het gewoon ff niet lekker. Ben bijna weer jarig en ik weet nog dat ik vorig jaar zei let maar op volgend jaar ben ik ook mama! Maar helaas weer niet. Clomid heeft volgens mij ook niet zijn werk gedaan. Wie weet hoeveelste dag je met clomid een eisprong krijgt? Ik ga nu ff bij lezen! groetjes Petra
nee ze controlleren mij helemaal niet! dat gaan ze pas doen als ik straks aan de hormoon spuiten moet! pff ik weet gewoon echt ff niet wat ik moet doen me hart zegt bel de gyn maar me hoofd zegt wacht anders nog ff af!
hoi hoi peetje. ik moet altijd de 14de dag terug komen voor echo. i kword wel erg goed in de gaten gehouden. vind het vreemd dat ze dat bij jou niet doen. veel liefsAnnika
Peetje, ik vind het ook raar dat ze niet controleren hoor... want hoe weten ze nu wanneer je over moet gaan op spuiten? Want ook als de clomid wel aanslaat kan het nog wel een paar rondes duren voordat je zwanger bent. Ik zou dus lekker de gynaecoloog bellen en zeggen dat je meer controles wil. Heb ik ook gedaan en meteen om een andere gynaecoloog gevraagd... was geen probleem. Het kan dus ook nogal verschillen per gynaecoloog. groetjes, Snoopy
Ik zou als ik jou was ook bellen en dan dan vragen om meer controles. Zo weet je nooit waar je zit en wanneer je de meeste kans heb.
@ snoopy Ze kijken na zoveel weken of ik een eisprong heb gehad zo niet dan ga ik op de volgende dossis clomid! Met 50 mg kwam er geen eitje en nu dus weer niet denk ik dan! Dus zal nu wel naar 150 moeten. maar oficeel mag ik volgende week bellen als ik niet ongie ben geworden maar ik voel me gewoon niet prettig. pieker veels te veel en vraag me alleen maar af of het nou gewerkt heeft. Ik krijg geen fm of bloedtesten. want ze zegt als je aan de spuiten komt dan moet je al zovaak naar het ziekenhuis toe! groetjes petra
He Petra, Je kan inderdaad in principe merken of je menstrueert of niet of je een eisprong hebt gehad. Alleen ik werd na de 1e ronde clomid wel ongesteld op dag 41, maar door alle metingen dus zeker dat ik geen eisprong had gehad. En hoe kunnen ze dan zien om de zoveel weken of jij een eisprong hebt gehad? Want je krijgt geen fm en bloedtest, dus hoe kunnen ze het nog meer zien dan? Bel gewoon lekker de poli en vraag om meer controles. Want nu zit je de hele tijd in onzekerheid. Ik vind het ook raar dat zij al zeggen dat je straks met spuiten al zoveel moet komen. Want bij heel veel mensen slaat clomid wel aan. Dus ze kunnen dat dan wel zeggen maar ze lopen dan wel heel erg op de zaken vooruit toch? groetjes, Snoopy
hoi peetje, wat raar zeg zo weinig controles kun je niet vragen om meer controles. en dikke knuff van mij hoor. snoopy, je hoeft niet altijd een eisprong te hebben om ongi te worden, dus daar kan je het helaas niet aan zien.
Dat stond ook in berichtje, dat je dus wel ongesteld kan worden zonder eisprong... is mij zelf ook overkomen.