hee lieve sam, meissie ik begrijp goed dat je nog vaak in een dip zit! je bent natuurlijk bang dat je opnieuw heel wat voor je kiezen zal krijgen in de mmm.... maar bedenk dat je vorige ronde met 50mg al goed effect hebt gehad! nu je temp weer zo laag blijft, kan ik me voorstellen dat je deze ronde twijfelt of het wel zn werk gedaan heeft..... hopelijk krijg je vrijdag wat duidelijkheid! ik blijf je iig volgen! ik ben echt hondsberoerd sinds de laatste dagen... voel me slap en echt heel erg misselijk! toch ben ik er blij mee! er gebeurt iets, en ik krijg min of meer bevestiging... dinsdag over een week krijg ik mijn eerste echo... dikke knuffel voor iedereen hier! liefs elfje
he sam, Logisch toch, dat je nog vaak ff van slag bent, kan ik me heel goed voorstellen, zeker als je dan voor een buurvrouw jou eigen spulletjes naar beneden moet halen! Sta je wel weer goed onder controle bij de gyn met de clomid? hoop dat je snel een mooi hebt er weer aan de klus kunt! liefs radna
thanxx meiden, jullie zijn echt schatten en radna, ik sta idd onder goeie controle en ik heb gelukkig een gyn waar ik mee kan lezen en schrijven en die de mk ook niet doodzwijgt maar het helemaal samen met mij heeft zitten analyseren. heb nu al 1 echo gehad en 2 keer bloedprikken en vrijdag weer voor controle en echo. elfje, wat balen dat je zo beroerd bent zeg, maar kan me ook wle voorstellen dat je er blij mee bent met de kwaaltjes
goedemorgen dames. hier nog een berichtje van mij. de wind is weer gaan liggen en de ruzie is opgelost. als met al kwam het toch ook samen dat ie beetje gefustreert was dat het zolang duurde voor dat we zwanger waren. veel liefs Annika ps nog 2 dagen provera
Hey meiden, Annika, fijn dat de storm weer is gaan liggen. En nog maar 2 dagen provera, kun je weer aftellen! Sam: Ach meis, wat onwijs naar zeg dat je je zo verdrietig voelt. En dan komt het even extra boven als je je oude babyspulletjes van zolder haalt voor een ander. Voelt zo scheef dan. Dikke knuf voor jou, hopelijk raak je gauw zwanger en hoef je niet weer jaren de mm in! Elfje: " Fijn' dat je beroerd bent (klinkt zo lekker dubbel ) Weet je iig nu dat er echt iets gaande is in je lichaam. Succes met aftellen tot de 1e echo meis! Radna, Senna, Pientje: Hoe is het met jullie? Ook al zo beroerd of valt het mee? Ik moet morgen weer voor fm, zit dan op dag 12. Valt mij echt op dat de eerste helft voorbij vliegt, straks weer de wachtweken he.. Die zijn het minst te doen. Maar goed, gistern nog weer even voor 300 euro puregon gehaald en de machtiging is nog niet goedgekeurd door de verzekering. M'n geduld raakt aardig op, heb het even heel hoog op gespeeld en heb de goedkeurging dat ik dinsdag uitslag krijg. Als het niet vergoed wordt ben ik gewoon 600 euro kwijt deze maand, dus hopelijk niet voor niets! Liefs Marjo
Goeiemorgen allemaal, Net een fm gehad. Er zijn er 2 links van zo'n 13 mm. Alleen rechts schijnt nooit mee te willen. Zaterdag weer terug (vrijdag's is hier zondag) voor Pregnyl. Alleen nu kwam ze met het voorstel IUI. Ik vraag me af of ik daar naar 3 rondes, waarvan dit de 2de is met Clomid, aan moet beginnen. Alles is verder goed, zaadjes, eitjes, opbouw baarmoeder. Ik bedoel mensen die "gezond" zijn en aan kids willen beginnen dat is toch ook nooit 100% kans per maand? Ik heb nu in 3 jaar 2 keer een goeie kans gehad. Dan lijkt me nog even op deze voet doorgaan niet zo'n stom idee. De enige rede die ze gaf was dat je dan per maand een klein beetje meer kans hebt omdat er direct wordt ingespoten. Wat te doen? : Marjo, succes morgen met je meting, duimen voor een mega ei! groetjes
goede avond allemaal. hoe is het met jullie? hier gaat alles goed. heb vandaag presentatie gehad op school en nog een toets en gelukkig is alles goed gegaan. ik ben ook slecht in engels en daar had ik gister een toets van en daar heb ik een 9 voor gehaald. kon wel janken toen ik het zag. ( komt ook door de hormonen ) veel liefs Annika
Hoi meiden, Nou vandaag dus terug naar het zh geweest. Heb me verhaaltje gedaan en een echo gehad. Daarop was wel weer opbouw van me baarmoederslijmvlies te zien. Dus moest bloed laten prikken om te kijken of ik een eisprong heb gehad. Volgende week donderdag krijg ik daar de uitslag van. Maar toen kreeg ik toch een klap. Me gyn wil me niet verder laten gaan met clomid vanwegen de buikpijnen. Ik ga dus volgende ronde met hormoonspuiten beginnen. Ze wil eerst ff de uitslag van me bloed en zal me dan alles uitgaan leggen.. Jeetje ben hier best van geschrokken helemaal omdat ik niet weet hoe dit in zijn werk gaat. Ga dus maar ff snufflen op inet. Vandaag echt ff een baaldag maar aan de andere kant ook blij dat we verder gaan en hopelijk snel met het gewenste resultaat!. Groetjes en knuf van Mij[/b]
hallo, Ik zit weer op dag 6 met provera... nog 4 dagen te gaan... en dan ben ik hopelijk ongi.... ik weet natuurlijk niet wanneer, ik gebruik het voor het eerst... Wat vermoeiend allemaal.. Binnenkort gaat de broer van mijn man trouwen en ze willen meteen een kindje... ik vind het zo erg... Ik geloof dat ik erg jaloers ben nu.. Diep in mijn hart hoop ik dat ze er nog niet aan beginnen... Maar dan vind ik het weer gemeen van mezelf.. Als ik er (nog) niet een kan krijgen betekend niet dat ze op mij moeten wachten.... maar toch.... frustrerend allemaal.. Soms wil ik echt weg hier voor een tijdje verdwijnen (en zwanger weer terugkomen ) Ik moet anti deprisiva slikken van psycholoog maar dat doe ik niet omdat het misschien schadelijk is voor de baby als ik zonder te weten zwanger ben geraakt... En daardoor voel ik me erg down..... Ik wil zo graag een baby Ik heb er alles voor over... Als ik maar een gezond, lief, mooi en mollig kindje in mijn armen heb.... Sorry.. Ik voel me zo slecht vandaag.... ik zie het allemaal weer niet zitten... Maar hopelijk voel ik me morgen weer beter.. trekken jullie maar niks van me aan... Iedereen succes gewenst....
@peetje: jeetje meis, wat een stap weer! het schijnt wel zo te zijn, dat je met hormonen spuiten weinig bijwerkingen hebt! ik hoop dat je progesteron super was, en dat het niet meer nodig zal zijn! @istanbul: kop op meissie, heb je je psycholoog wel ingelicht dat je probeert zwanger te worden? zij kan je misschien adviseren over die antidepressiva... liefs elfje
He allemaal, ben er een paar daagjes niet en er is al weer van alles gebeurd: @marjo: succes met de fm vandaag! duim voor je. @jumeirah: jeetje, ze gaan daar wel snel hoor... ik weet niet zo goed wat ik zou doen, maar geloof dat ik persoonlijk het nog even zo zou blijven proberen, maar daar maakt iedereen natuurlijk de keuze in die ze zelf het meest prettig vinden @annika: fijn dat de rust is weergekeerd en goed hoor van je presentatie. Hier wijst alles er op dat er idd een ei-tje was, want naast de steekjes in de buik van het weekend, de positieve ovulatietest maandag weet ik ondertussen (gisteren en vandaag) ook wat men bedoelt met draden kunnen trekken uit het slijm... alleen... mijn mannetje is niet zo lekker, dus we hebben eigenlijk alleen maandagavond actie kunnen ondernemen... . Nou ja weinig aan te doen... rben ook vooral blij dat clomid 50mg kennelijk dit keer meteen een eisprong heeft geregeld en dat is een heel gerust gevoel... verwacht dus over twee weken de duivels zo ongeveer en dan dus een cyclus van om en na bij de 40 dagen: ver beneden de 100 dus Chrizzzy
goeimorgen allemaal, hier weinig nieuws, mijn temp blijft laag nog 2 nachtjes en dan weer naar de gyn gelukkig marjo, succes met de FM, hoop dat er supermooie eitjes zitten Chrizzy, wauwww, wt goed zeg dat de clomid aanslaat. en wie weet, je hebt maar 1 keer nodig he instanbul, zijn er geen medicijnen die je wle mag nemen zonder dat het schade oplevert?? peetje, jee meid, das (&% nieuws, weer een stap verder dalijk. snap dat je daarvan geschrokken bent meid. dikke knuff annika, fijn dat de rust weer si wedergekeerd. en idd, als je in de MMM loopt, moet je relatie echt sterk in hun schoenen staan, want het is een uitputtingsslag soms Hoe is het met de rest van jullie? iedereen een fijne dag vandaag. ik mag vanm weer fijn naar de tandarts, brrrrrr xxx sam
Hallo allemaal! Ik was er weer. Hebben een geweldige dag gehad. En zijn 3 dagen overtijd en mega misselijk. Wachten met testen tot volgende week denk ik. Hoe is het hier? Liefs simone
Ha Moon, leuk dat je een fijne dag hebt gehad... blijft toch altijd iets heel bijzonders... nu maar duimen dat er nog iets bijzonders aankomt.. Chrizzzy
Hi ladies, Moon: Fijn te horen dat je een mooie dag gehad hebt gisteren! Echt gaaf joh dat je al 3 dagen overtijd bent, en die misselijkheid hoop dat dat een goed teken is en het geen zenuwen waren van gisteren hihi! Wanneer wil je gaan testen? Chrrizzy: Echt fijn dat je waarschijnlijk een eisprong gehad hebt! Nu maar hopen dat die wegblijven! Succes met de wachtweekjes meis! Sam: Wat naar dat je temp zo laag blijft, heb je je kaartje ook online staan hier? Hoop toch dat er zaterdag wat te zien is hoor en het dan gewoon een lange cyclus word, zou zo balen zijn als je weer aan de provera moet! Istanbul: Jeetje meis, wat een ellende zeg. Als ik jou was zou ik het nog eens met je psych overleggen want ken ook wel meiden die ook ad slikken en kinderwens hebben. Je weet natuurlijk nooit wanneer je zwanger raakt dus het is ook naar om onnodig lang je zo te voelen als er wat aan gedaan kan worden! Succes! Peetje: Ik las dat jij vlgde ronde waarsch. moet overgaan op hormonen spuiten. Ik spuit zelf dagelijks Puregon en het valt me echt 100% mee! Het went heel gauw, zelfs als je niet zoveel vet op je buik hebt zoals ik. Eén tip, laat jezelf eerst goed voolichten of je verzekering het vergoed want het is vrij prijzig. Deze ronde ben ik al over de 600 euro kwijt aan puregon! Hoop natuurlijk dat je deze ronde zwanger blijkt zodat het je bespaard blijft! Jumeirah: Kan jouw berichtje zo niet weer vinden dus weet niet meer wat je schreef precies.. Alles goed? Annika: Lekker zo doorgaan met goede cijfers halen! Hoe is het met de andere dames? Ik ben vanmorgen bij de vervangende gyn geweest, wat een sympathieke man was dat zeg! Hij had wel een giga Duits accent waardoor ie wat moeilijk te verstaan was maar ik reageer gelukkig super op deze lage dosis Puregon! Zat rechts een follikel van 15 mm. en het baarmoederslijmvlies bouwt zich zoveel beter op dan met clomid. Heb er wel een goed gevoel over. Zaterdag moet ik weer terugkomen om 10.00 en gaat ie kijken wanneer ik de Pregnyl mag zetten. En dan wordt het weer klussen geblazen.... 8) Liefs Marjo
heyyy marjo, wat een goed nieuws zeg dat je zo goed op de puregon reageerd. ik had dat toen ook en dat doet je zoo goed he, heb je weer een lichtpuntje en iets om naar toe te leven. ik duim heeel hard voor je en dit is mijn tempkaartje; als jij hem snpat mag je ehm uitleggen
Daar kan ik ook niet veel wijs uit worden lieve meid. Ik zou zo op het eerste gezicht verwachten dat je dag 29 je eisprong zou hebben, maar dan had je temp nu toch wel moeten stijgen Succes zaterdag! Hoe laat kun je terecht?
ik moet morgen al meid, had een foutje gemaakt om 10.10 en idd, is echt niks uit te halen he, en normaal is mijn basistemp hoger, die zit altijd rond de 36.4/36.5. maar nu lijkt ik het om te draaien
Gefeliciteerd moon! sjeeee wat een maand wat een maand... @Marjo,wat fijn dat er een eitje groeit! yessss. En je baarmoederslijm duidelijk beter. Ben benieuwd hoe dit afloopt. @Sam,succes morgen!