hallo, Zo mijn laaste provera heb ik zaterdag ingenomen.. het is nu echt afwachten,,, hopelijk word ik ongi, of eigenlijk liever niet heheheh. Ik had vanmiddag wel buik pijn heel eventjes.. Als ik ongi ben kan ik eindelijk beginnen met mijn eerste clomid 100 mg
goedemorgen dames. hier nog steeds geen duiveltjes te bekennen. ben wel erg misselijk maar goed we zien het wel. veel liefs Annika
@Annika, houd die duivels maar mooi buiten. ik ben terug van de gyn, had alweer 2 goed eitjes (nu 19mm). Eisprong zal zo'n 4 dagen eerder zijn dan vorige cyclus, donderdag terug voor een samenlevingstest. En dan maar hopen.
hoi hoi, Ik ben happy! ik heb als het goed is een eisprong gehad! dat kon ze zien op de echo, maar wat ik vreemd vind op dins = foll.11 mm op vr 13 en op dinsdag gesprongen, ze groeien toch 2 mm per dag of de ene dag 3mm en de andere 0,5? en wanneer springen ze? bij minimaal 22mm toch? nou moet ik toch voor de zekerheid bloedprikken progesteron, om zeker te zijn? gesprongen is toch een eisprong... wie heeft ervaring? liefs Gigi p.s. ik heb geprobeerd de mmm lijst bij te werken maar alle kleurtjes zijn weg sorry!
hoi hoi mischien stomme vraag maar kan het dan geen kwaad als je provera hebt gebruik maar blijk toch zwanger te zijn? ik ga vanavond lekker uit eten voor ons half jarig huwelijk veel liefs Annika
het is misschien niet het antwoord wat je wil horen maar provera wekt een menstruatie op, ligt eraan hoelang je prevera hebt geslikt! men adviseert altijd een zwangerschapstest voordat je provera start toch?
hoi hoi. ja had ik 2 keer gedaan en was allebei negatief. ik heb 10 dagen provera gehad. veel liefs Annika
hoi annika, dat kan gene kwaad hoor meid als je per ongeluk zwanger bent en je slikt provera. had ik ook ik had provera geslikt en toen bleek ik achteraf al zwanger te wezen voor ik het ging slikken
Hi, Gigi, een follikel kan ook wel 3mm per dag groeien. Ik had vorige cyclus op dag 12 een follikel van 14mm en op dag 14 een van 20. Mijn gynaecoloog zegt dat een ei vanaf 20mm kan gaan springen, maar kan volgens mij ook zelfs nog wel 26 zijn. Ik heb gister mijn 3e meting gehad en had een ei van 16 mm. Morgen weer een meting en hopen dat ie zo rond de 20mm is. Ik heb een ovulatietest gedaan maar die is negatief. Toch voor de zekerheid maar 'klussen' en blijven testen. De groei ging deze cyclus wat trager, als mijn ei gegroeid is heb ik rond dag 20 mijn eisprong, de vorige keer (ook met 100mg clomid) rond dag 15. Ik schrijf hier niet zo veel omdat ik het moeilijk vind bij te houden, maar wilde toch even laten weten hoe of wat. groetjes, Snoopy
Mij ei groeit ook altijd heel wisselend...soms bijna niks en soms met echte reuzensprongen! Heel veel succes!
hallo hallo.. nou wij zijn net thuis gekomen. wij waren deze maand half jaar getrouwd en daarom heb ik mijn mannetje verrast met lekker eten. ik zie het wel of ik zwanger ben ja of nee. veel liefs Annika
Hallo dames. Komen net van de HA-post. Begon vanmiddag te vloeien. Is nu afwachten of het blijft zitten of dat het mis gaat. Morgen bel ik gelijk de gyn of ik echo krijg om te zien of het er nog zit. Misschien kom ik wel weer terug in de mmm. Pff ben zo zenuwachtig
thanks snoopy en elmo, Ik dacht misschien dat mijn ei gesprongen was met 16 mm en dat het een slechte eisprong zou zijn! ik had erge buikpijn gisteren en heb er toen een ovulatietestje tegenaan gegooid, en zowaar positief..... na 7 maanden gebruikt te hebben (voor niks) had ik er nog 1 liggen, dus gisteravond...klussen, en vanmorgen bleek mijn ie gesprongen! nou hopen dat we niet te laat waren! groetjes....
Hoi meiden, Alles goed met jullie? Moon meid, hoop dat het goedkomt hoor! Zal ff flink duimen voor je! Groot gelijk dat je morgen de gyn belt! Laat je ons dan iets weten? Gigi, ik denk niet dat jullie te laat waren hoor als je gisteren nog en positieve ovulatietest had, denk dat je eitje afgelopen nacht gesprongen is. Annika, van harte gefeliciteerd met jullie half jaar getrouwd! Balen dat je nu nog niet ongi bent ondanks die provera, tenzij je natuurlijk zou zwanger zijn hé Mijn eitjes groeien trouwens ook afwisselend hoor, de ene keer traag, de andere keer supersnel. Snoopy, nog even en je ei zal springen hoor... dus idd blijven klussen! Mercedes, fijn dat je al twee flinke eitjes hebt! Nu nog hopen dat de samenlevingstest goed is hé! Duim voor een goeie uitslag! Istanbul, hopelijk komen de duiveltjes snel langs, dan kan je weer verder! Shaartje, hehe een Clomid teveel, heb ik nog niet gedaan maar denk niet dat het kwaad kan hoor... misschien gewoon een flinker of een extra eitje Marjo, jij zit nu ook weer op het wachtbankje! Weer die twee vervelende lange weken Maar ik hoop echt dat je dan ook eindelijk eens goed nieuws krijgt en op die roze wolk mag gaan zitten! Sam, alles goed met je? Jumeirah, zit je ook op het wachtbankje nu? Of heb ik het verkeerd voor? Zwangere clomid-babes, hoe gaat het met jullie, niet teveel kwaaltjes? Ik moet dus nog enkele dagen doorbrengen op het wachtbankje... zal proberen om nog wat langer te wachten met testen. We zien wel, ik hou jullie zeker op de hoogte! Liefs Kirby
Goeiemorgen allemaal! @Moon, succes straks, ik zal ook voor je duimen hoor! @Kirby, Ja...ik zit ook op het wachtbankje. Heb je nog wat choco? Had eigenlijk gister voor een echo gemoeten om te kijken of de eitjes waren gesprongen maar gister was het nog Suikerfeest dus....dokter vrij. Zit nu een beetje te twijfelen of ik zal gaan. M'n temp is omhoog de steken zijn weg....er moet een eisprong zjin geweest. Maarja...misschien toch maar ff! @marjo, heb jij vandaag ook een echo? Dacht het wel.....succes! Hopelijk zijn ze allemaal gesprongen! 2 keer meer kans toch @ Mercedes, succes met de test.....spannend! Alle Clomid babes die ik ben vergeten....succes en liefs! doeiiiiiiii
goeimorgen lieve meiden, kirby, het word erg spannend bij jou zeg. mijn duimen draaien. marjo, hoe is het met jou? elfje, radna, pientje, senna, hoe gaat het, niet te veel last van misselijkheid? moon, heel veel sterkte meid. mijn duimen draaien hard dat het gewoon goed gaat. annika, zijn de er al? jumeirah, spannend meid, maar klinkt erg goed. voor de rest van de meiden, hoe si het met jullie? hier nog steeds aan de provera, 4 dagen gehad, nog 10 te gaan dit duurt altijd zooo lang he, als je eerst aan de provera moet xxx sam
goedemorgen allemaal. nee hier nog steeds geen duiveltjes. als ik het morgen nog niet ben dan bel ik het ziekenhuis op. want word hier wel erg onzeker van. veel liefs Annika
Hallo lieve meiden, Hoe is het met jullie (ik heb alweer een stuk bijgelezen). Moon, heel veel sterkte vandaag, ik zal aan je denken en voor je duimen meid! Met mij gaat het goed wel erg moe, zere borsten en ik ben de hele dag licht misselijk maar ik klaag niet . Wel vind ik het heel erg lastig om tegen mijn omgeving mijn mond dicht te houden, zeker tegen mijn collega`s (krijg wel elke keer opmerkingen dat ik er zo moe uitzie ) Morgen komt er een vrouw van moeders voor moeders, ik hoop dat ik mag helpen om iemand zwanger te maken (klinkt raar). Nou meiden, ik hoop dat het goed met jullie gaat en dat jullie maar snel mogen volgen! Veel liefs van Senna
Nou ik ben net terug van de gyno en de 150mg Clomid heeft nu ook niet aangeslagen... Maandag moet ik pas terug komen en dan een gesprek hoe we verder gaan... Hij wou er nog niets over los laten.. moest er nog over nadenken zei hij... Vandaag had ik het er voor het eerst even moeilijk mee, had ik vanmijzelf niet verwacht, het zal wel die hormonen zijn..