Hoi meiden, Annika: Succes met het bellen vandaag, hopelijk word je wat wijzer.. Sam: Sterkte meis, weet hoe het voelt, erg kl*te. Je hebt het gevoel dat je in ' kansloze' tijd zit he zo.. Hopelijk rol je gauw weer in de clomid dagen! Joyce: Balen zeg dat 150 mg. ook geen reactie opleverd. Ben benieuwd wat je gyn nu gaat voorstellen. Jumeirah: Denk dat je indd een eisprong gehad moet hebben, helemaal als je temp ook gestegen is. Hoeveel uur na de Pregnyl heb jij altijd een eisprong? Senna: Fijn dat je zo goed bevestiging krijgt van je lichaam, wel naar dat je zo moe bent en je mond nog even moet houden tegen je collega's. Elfje, Pientje. Radna: Hoe is het met jullie? Hier niet zo goed, zit er even een beetje door.. Vanmorgen naar weer een andere gyn, aangezien mijn eigen arts nog steeds op vakantie is. Ben eerlijk geweest en heb gezegd dat ik zondagochtend toch de Pregnyl heb gezet en dat ik nu graag bevestiging wilde dat de follikel(s) ook daadwerkelijk gesprongen waren. Nou, wat een nachtmerrie, ze zitten alledrie nog 'netjes' op mn eiserstokken. De grootste joekel is gewoon 27 mm.! Ik kon wel janken in die stoel! gewoon meer dan 72 uur later en die roteitjes springen maar niet! Ben het even helemaal zat, heb het gehad zit erdoor elke keer weer teleurstellingen te verwerken te krijgen. Dit gaat dus ook niet voor mij werken, wat nu dan?! Maandagmorgen kan ik pas weer bij m'n eigen gyn terecht en tot die tijd dus helemaal niks en ook geen duidelijkheid..
Hai Marjo, Balen zeg....heb je nog een spuit gehad? Zodat ze misschien alsnog springen. Hoop dat je geen pijn hebt omdat ze nu zo groot zijn. Maar kop op joh....misschien springen ze alsnog uit zich zelf.....doe m'n best met heeeeel hard duimen voor je! Zal je zien zijn ze maandag wel weg Bij mij springen ze na zo'n 35 uur. Dat was zondagavond. Maar ik kon dus vandaag niet laten checken....ze was vandaag ook nog vrij....morgen maar dan. Joyce, balen zeg...wel goed dat de arts er even over na wil denken zonder direct met de volgende actie te komen en dan later weer te zeggen...we hadden beter... Je eitjes gaan echt wel komen! Sam, misschien vliegen de 10 dagen wel om. voor je het weet kun je weer verder! Sammie, Eid Mubarak! Alleen ik ben wel oer Hollands hoor. Wonen hier voor het werk van m'n ventje! Kirby, succes met wachten....dit is echt altijd de langste periode van de cyclus! groetjes allemaal
Ze gingen niet kijken of er nog iets zat. Waarschijnlijk is het innestelingsbloeding. Het is nu bijna over alleen nog met afvegen. Was gelukkig geen fel rood. Nu is het afwachten. Hoop dat het niet meer terug komt en dat het blijft zitten. Mocht het wel fout gaan is het maar beter dan was het gewoon niet goed. Ben wel aardig gerust gesteld door de gyn en m'n dokter. Had ook m'n schoonzus gesproken en die had het ook gehad.
hoi moon. ik had het ook en ook het gevoel dat ik ongesteld moest worden. maar bleek zwanger te zijn. hier nog steeds geen duiveltejes te bekennen. laat ze maar lekker weg blijven. veel liefs Annika
hallo hallo. echt voel me zo klote. nou belde net een hele goede vriendin en tevens klas genoot dat ze 7 weken zwanger is. oooooooo heb het zo moeilijk nou. :'( veel liefs Annika
Hey meiden, Annika, wat balen dat nu net weer een vriendin van jou moet zwanger zijn. Maar jij volgt ook wel hoor meid! Knuffel! Moon, ik heb bloedingen gehad tot in de dertiende week toen ik zwanger was! En steeds was ik bang dat ik het vruchtje was verloren maar neen hoor... het bleef mooi zitten! Hoop dat dat nu bij jou ook zo is! Marjo, grmbl! Stoute eitjes! Springen maar... hop hop hop! Neen, ik vind het echt rot voor je, maar blijf aan de klus, misschien springen ze alsnog hƩ! Knuffel! Joyce, wat balen dat zelfs 150mg Clomid zelfs niet werkt voor je! Misschien krijg je nu Puregon of Menopur... Hoop alvast dat ze snel een oplossing voor je vinden! Senna, wat lief dat je ook wil helpen bij Moeders voor Moeders! Sam, dat die tien dagen maar snel voorbij gaan hƩ! Hier niet veel te vertellen hoor... gewoon... op het wachtbankje zitten maar de tijd gaat supersnel, heb er eigenlijk nog niet aan gedacht dat het weer zo dichtbij komt... veel te druk! Het is ook maar best zo! Een heeeeeleeee dikke knuffel voor jullie allemaal en remember, op een dag verhuizen we ook naar het topic van de zwangeren! Liefs Kirby
Hey Kirby, Ja laten we het hopen. Vanmiddag toch weer een knuffel gekocht kon het niet laten. Hihi...
goedemorgen allemaal. hoe is het met jullie? hier nog steeds geen duiveltjes te bekennen. dus ik ga straks even eht ziekenhuis opbellen. want ik word helemaal gestoort van mijzelf. ik laat jullie vanavond weten hoe het gesprek ging. ik ga lekker naar den-haag. veel liefs Annika
Hoi meiden hier ook maar eens een berichtje van mij. Vandaag krijg ik de uitslag of ik no u een eisprong heb gehad! En zo niet hoe we verder gaan! Ben super zenuwachtig!
Ow wat balen Marjo! Dat had ik niet verwacht... Sjee wat nu...misschien springen ze nog uit hun zelf? Heb je dus voor maandag nog een afspraak? Ik duim voor goed nieuws! Dit is niet leuk...niet eerlijk...succes meid! @de rest,ook jullie veel succes!
jeeee meid, wat een nieuws zeg. wat klote voor jullie. en nu? ik ben benieuwd maandag, misschien springen ze nog uit zichzelf? pfff en snap niet dat ze je zo lang laten lopen dan hoor . wat een spanning weer. hefet hij ok niet gezegd hoe dat kan dan ondanks de pregnyl dat ze niet springen. heb je toevallig geen ovu testen dat je kan testen of ze nog gaan springen?. ik hoop het wle dat ze nog uit zichzelf gaan springen. een hele dikke knuff van mij meid
ben vandaag bij de gyn geweest, follikel zat er nog, ze had toch een samenlevingstest gedaan. Zuurgraad was goed, slijm was een beetje troebel en omdat het ei nog niet gesprongen was, waren er maar enkele leven zaadcellen te zien, ze wil hem morgen opnieuw laten doen. Nu hoop ik dat vandaag of morgen wel dat ding springt, het liefst voor ik morgen terug moet.pfffff. Mijn man op de hoogte gebracht en die zei al, dat ie niet zo goed op commando kan. maar vanavond is ie alweer verplicht.
Hallo allemaal, Ik heb zoals ik al eerder zei provera gehad (10 dagen) ik heb gister mijn gyn gebeld omdat ik nog niet ongi was nu zit ik op dag 5 en ben gelukkig net ongi geworden! Over 2 dagen kan ik lekker beginnen met clomid 100 en hopelijk hopeliiiiiiijjjjjjjjkkkkkkkk helpt het deze keer wel... Ik vind het zo moeilijk... Je moet echt geduld hebben., geduld heb ik niet.. maar d'r zit niets anders op dan wachten.. alsmaar wachten....
hallo hallo. hier het beloofde berichtje. ben nog steeds niet ongesteld. en meot 1 november bij de gyneacoloog komen. want ze vinden het erg vreemd. veel liefs Annika
Goedemorgen meiden.. gisteren heeft de gyn ons gebeld met minder goed nieuws. Ik heb idd geen eisprong gehad. Dus we gaan beginnen met Puregon spuiten. Hier had ik al op gerekend dus de schrik was niet zo erg! Maar toen kwam het volgende. Mijn man heeft als eens een sperma onderzoek gehad daar kwam toen uit dat het iets onder het gemiddelde zat! Maar kon er prima zwanger meer worden. Nu zei zij ineens dat er toch wel weinig zwemmers in zaten en dat ze een nieuw onderzoek wil laten doen om te kijken hoe het nu is. Nou prima vond ik! Want zegt ze als de uitslag het zelfde is als vorig keer gaan we ook Kunstmatige inseminatie erbij doen. Hier ben ik dus zo van geschrokken. Zei dit ook tegen haar waarop ze doodleuk zei ach het word geen reageerbuis baby. Tja dat weet ik zelf ook wel! Had dit denk ik toch liever persoonlijk gehoord! Vanacht haast niet geslapen heb geen idee wat ons staat te wachten! Man lief is er gelukkig heel erg nuchter onder en zegt nou dan doen we het toch op deze manier die kleine uk zal er komen hoe dan ook ! Ik zelf kan nog niet zo nuchter zijn. En vind het allemaal erg moeilijk. Sorry voor me lange verhaal maar moest het ff van me af schrijven., Zijn er hier meiden die ervarring hebben met dit? willen jullie me dan een pbtje sturen zou graag wat meer informatie willen hebben! Groetjes Petra
hoi meid, dat is idd ontzettend klote nieuws, vind dat ook erg raar dat e dat telefonisch gedaan heeft nu ga je dus door voor IUI? dat heb ik ook gehad, wij hebben eerst puregon en pregnyl gspoten en toen op de normale manier, maar toen dat ook niet lukte moesten we ook door naar inseminatie. ik stuur je wel ff een pb met hoe dat bij mij ging, is wel een lang verhaal hoor xxx sam
hallo hallo hoe is het met jullie? hier gaat het goed. laatste vakantie dag. en nog steeds gee nduiveltjes. heb ook weer getest vandaag maar weer negatief. veel liefs Annika