vragen over clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door elfje, 25 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annika1985

annika1985 Niet meer actief

hallo hallo.

wat is het stil hier vandaag.
    ik ben ff wezen winkelen vandaag.
    en volgens mij zijn de duiveltjes door gebroken en nou hopen dat het doorzet dan kan ik overmorgen aan de 100mg clomid.

veel liefs Annika

2. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Het is hier inderdaad rustig, volgens mij is iedereen winkelen.
    Ik ben vandaag bij de gyn moeten komen omdat mijn follikel nog niet gesprongen was, maar nu nog steeds niet, is nu zo'n 27mm. Ik moet dinsdag terug, maar wel goed klussen.

3. annika1985

hoi hoi.

hahha lekker hobbien.
    nou ik ben volgens mij eindelijk ongesteld gewordn dus wij hebben oo kweer goede hoop.
    ik moet woensdag naar het ziekenhuis komen.

veel liefs Annika

4. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

hoiiii,

ben idd wezen shoppen, maar dan voor de kerst :D:D
    we zijn naar het tuincentrum geweest.

mercedes,
    nog ff flink klussen dan he

annika,
    eindelijk de duivels.

hier nog 5 dagen provera na vandaag en dan eindelijk kunnen we ook weer verder

5. annika1985

hoi hoi.

en nou hopen dat ze doorzeten.

veel liefs Annika

6. sam mv kylian

ik hoop met je mee meid,
    dan kun je ook weer verder

7. annika1985

hoi hoi.

ja dat zeker.

veel liefs Annika

8. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Hey meiden, sorry ben ff afwezig geweest, maar nu weer terug heur 8)

Mercedes: Heb net even gereageerd in je eigen topicje, veel succes!

Annika:Zijn de duiveltjes goed doorgebroken inmiddels? Hoop dat je gauw aan de 100 mg. mag!

Sam: Zozo jullie zijn er vroeg bij met de kerstinkopen :p
    Hoop dat de komende 5 dagen voorbij vliegen voor jullie! En dan hopelijk snel ongi en huppa weer aan de clomid meid! Duim voor je!

Peetje: :cry: Wat naar dat je geen eisprong gehad hebt zeg, duim voor je dat komende ronde positiever uit gaat pakken!

Alle andere meiden, dikke knuf en hoe gaat het met jullie?

Hier niet zo lekker, denk echt dat m'n follies maar blijven groeien en groeien. Zulke steken, niet normaal meer, weet niet meer hoe ik het heb soms :(
    Vanmorgen hebben we geprobeerd te vrijen, maar dat was 1 fiasco, had zo'n onwijze pijn en druk op mn buik. Zelfs voor de 'grote boodschap' naar de wc lukt al nauwelijks omdat ik zo'n pijn heb. Een beetje druk op mn buik en ik word helemaal gek van de steken. Ik kan niet wachten tot het maandag is, maak me eerlijk gezegd best zorgen :(

Liefs
    Marjo

9. annika1985

hoi hoi marjo.

balen zeg dat het je zo'n pijn doet.
    ik heb net gekeken maar denk niet dat het door zet.

veel liefs Annika

10. sam mv kylian

marjo, ik wil je niet bang maken hoor,
    maar is er van het weekend geen plaatsvervangens gyn die je kan bellen? dan zou ik hem zeker bellen.

en mijn gyn zei altijd met de puregon als ik erge buikpijn kreeg of een opgeblazen buik dat ik moest bellen.

xxx sam

11. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Thnx Sam, ik wil het vannacht nog even aankijken, in mijn zkh werken ze nooit op zondag maar als het te erg wordt moet er maar een mouw aan gepast worden, ik voel me absoluut niet gerust. Heb op internet al zitten zoeken op overstimulatie en veel symptonen herken ik..

12. sam mv kylian

ik dacht idd ook al aan overstimulatie bij je. ik heb dat ook een keer gehad toen ik de eerste keer puregon heb gespoten. hoeveel eitjes ik toen na 3 dagen had van 10mm en groter, pff echt heel veel.

dus als het morgen nog zo is echt bellen hoor, daar zijn ze voor en er hoort altijd ene gyn voor spoedgevallen aanwezig te zijn.
    wil je niet bang maken, maar als het overstimulatie is zitten er nogal wat risico's aan vast

sterkte meid en echt bellen morgen hoor

xxx sam

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ga voor de zekerheid maar heel veel drinken meid! Dat is altijd goed bij drijgende overstimulatie!

Welterusten meiden!

14. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Bij ons is er altijd een gyn aanwezig, i.v.m. mogelijke bevallingen, er is altijd wel iemand bezig. Zal bij jou in de regio ook zijn, ga ik vanuit.

15. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Ja ik weet het Sam en bedankt andere meiden voor jullie advies, waardeer het ook echt dat jullie me daarop wijzen hoor.
    Ik heb een hele opgezette buik, misselijk, duizelig als ik opsta, steken zowel links en rechts en zelfs plassen doet pijn. Als ik bijvoorbeeld alleen al mn benen over mekaar sla als ik ergens ga zitten krijg ik onwijze pijnscheuten.. Of als ik moet bukken om mn veters te strikken, ik vertrouw het totaal niet :(
    Ga nu lekker op bed, maar heb wel met mn man afgeproken dat als het zo blijft we morgenvroeg gelijk het zkh opbellen en heenrijden..

xx

16. sam mv kylian

heel veel sterkte meid,
    hoop dat je kunt slapen, en anders vannacht al bellen hoor.

hele dikke knuffel en laat je weten morgen hoe het is

xxx sam

17. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik hoop voor je, dat ze snel mogen springen. Probeer te slapen en anders gewoon bellen, ze moeten je wel te woord staan. Sterkte.

18. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Ja doe ik meiden, nu ga ik (hopelijk) lekker 'slapies' doen.

Knuf terug!

19. istanbul

istanbul Lid

13 okt 2006
    34
    0
    0
    Hallo iedereen,

vandaag ben ik begonnen met clomid 100 en hopelijk gebeurt er nog wat...

groetjes

20. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hallo,

En Marjo, heb je een beetje kunnen slapen? Anders gewoon het ziekenhuis bellen hoor. Op de EHBO is altijd iemand aanwezig en een gyn is zo opgepiept, mocht er echt geen aanwezig zijn.

Zoals jullie aan mijn banner kunnen zien, zijn vandaag de :evil: :evil: doorgebroken. Dat betekent voor mij de 6e (en laatste) IUI-behandeling.

Is het bij jullie allemaal standaard dat je 6 IUI-behandelingen krijgt, of is er per ziekenhuis verschil? Bij ons is het standaard 6 behandelingen en daarna IVF.

Helaas wordt de eerste IVF-poging bij mij niet vergoed door het ziekenhuis. De 2e en 3e poging wel. (Maar ja, daar kom ik nooit aan, als ik de eerste niet kan betalen).

Nou ja, hopelijk heb ik het niet nodig, en slaat de 6e behandeling alsnog aan. Dinsdag weer fijn beginnen met de Clomid.

Hoe is het met de rest?

Groetjes, Jaycey

Deel Deze Pagina