vragen over clomid

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by elfje, Mar 25, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

Oct 31, 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    jeetje Marjo, spannend hoor...

@ joyce: balen hoor

@ de overige dames: ik hoop morgenavond tijd te hebben om even bij te lezen...

zelf nog op het wachtbankje... duivels kunnen ergens vanaf woensdag komen, maar kan ook wel eens pas van het weekend worden (ovulatietest maandag twee weken geleden positief, maar vruchtbaar slijm pas zo donderdag....)... zwanger zal wel niet omdat mijn man niet lekker was die week en we dus maar 1 keer gevreen hebben... volgende week woensdag weer naar de gyn

Chrizzzy

2. annika1985

annika1985 Niet meer actief

hallo hallo dames.

marjo wat ben ik blij voor je met dit nieuws.

hier gaat het goed vandaag eerste dag 100mg clomid.

veel liefs Annika

3. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Lieve lieve meiden,

Ik zou normaal nog niet gaan testen maar nadat ik gisterenavond een huilbui heb gehad omdat ik al wou testen (ik weet het, wie huilt daar nu voor :) moest ik vandaag maar testen van m'n hubbie... en...

IK BEN ZWANGER.... ECHT, EEN DIKKE VETTE ROZE STREEP

Ik ben echt zoooooooo blij hé, ik had het nooit maar dan ook nooit verwacht!

Marjo, Sam, Jumeirah... iedereen, jullie moeten echt bij mij komen zitten op de roze wolk! En vlug een beetje!

Marjo, ik ben zo blij dat je follikels toch gesprongen zijn, wat een klungel die je vorige keer had (sorry voor mijn woordenschat :) Toen ik 14 was hebben ze vijf cystes met een doorsnee van 5cm weggehaald van m'n linkerstok. Is goed afgelopen hoor, was een kijkoperatie.

Liefs
    Kirby

4. gigi

gigi Actief lid

ha die Marjo..

gelukkig goed nieuws voor jou ! hoe het bij mij afliep..weggehaald door kijk operatie (keizersnede is minder pijnlijk Haha!)

maar ik zie dat we op dezelfde dag zitten, zullen we sammen op een bankje gaan zitten? mag jij kiezen waar! hihi ;)

Ik ook vandaag geprikt op progesteron....morgen uitslag hoop op goed nieuws! duimen draaien... [-o<

5. mercedes

mercedes Fanatiek lid

Nov 8, 2005
    1,608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Kirby, gefeliciteerd.

6. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

kirby,

GEFELICITEERD!
    wat super zeg.
    ik hoop zoo hard dat we je snel volgen en lekker met zijn allen op een bankje gaan zitten. of nog beter; op een roze wolk

7. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

May 24, 2006
    1,286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    WHIEHOOOEEEE! KIRBY, GEFELICITEERD! :D :D

Echt super meis! Ga er maar lekker van genieten nu en meid ik hoop zo dat we allemaal met je op de roze wolk van de juli-mama's mogen komen zitten! O wat gaaf, ben helemaal blij voor je :D

Gigi: Hihi goed plan, samen op het bankje te zitten. Ik wil wel een lekker bankje met dikke kussens en extra voetenbankje 8) En veel chocola en rooibosthee (doe maar veeleisend whahaha) Hopelijk verhuizen we gauw van het wachtbankje naar het zwangerenbankje!
    Gelukkig dat mij zo'n kijkoperatie bespaard blijft nu, je wilt niet weten hoeveel ik heb lopen googelen afgelopen dagen :rolleyes:

Chrizzy: De spannende dagen staan bij jou ook weer voor de deur! Hopelijk heeft je man toch raak geschoten die week ;)
    Duimerdeduimduimduim....
    Temp je ook eigenlijk?

Nou hier de laatste visite net de deur uit, mooi op tijd dus dacht kruip nog heel even achter de pc, en wat een leuk nieuws!

Liefs
    Marjo

8. elfje

elfje Fanatiek lid

Mar 11, 2006
    1,964
    0
    0
    @ kirby:
    wauw meis super gefeliciteerd!
    wat een heerlijk nieuws! geniet er van meis!

@marjo: fijn dat er toch nog een positieve draai aan je cyclus hangt! ik hoop zooooo dat je een van die mooie eitjes benut hebt meis! veel succes met de wachtweekjes!

liefs elfje

9. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

Oct 31, 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    @ marjo: ik heb getempt tot het moment dat de temperatuur netjes omhoog schoot als teken van eisprong, nog 2 dagen er na gedaan om te kijken of het niet een afwijkende dag was. vervolgens gestopt... ik zag het niet zo zitten om elke ochtend de zenuwen te hebben wat de temp doet, zeker niet omdat de kans op een zwangerschap deze ronde zeer miniem is... ben deze ronde gewoon al tevreden met de eisprong (had niet echt er op gerekend dat 50mg gewoon zou aanslaan, omdat zoveel van jullie meer nodig hadden)...

@KIRBY: ECHT ONWIJS GEFELICITEERD HOOR MEID....
    geniet er maar lekker van, je hebt het echt verdiend ondertussen hoor... :)

groet Chrizzzy

10. annika1985

annika1985 Niet meer actief

hoi hoi

oooowww kriby onwijs gefeliciteerd.
    echt super hoop je snel te mogen volgen.

hier gaatde 2dag clomid aan de gang.

veel liefs Annika

11. Jumeirah

Jumeirah Lid

Sep 1, 2006
    49
    0
    0
    Dubai
    Kirby, VAN HARTE, echt super voor je! Geniet er van Meis!
    En we zullen prioberen je snel gezelschap te komen houden.
    Het is wel een erg vruchtbaar topic aan het worden zeg!

Marjo, gelukkigdat ze toch zijn gesprongen, maar wow 4....! Dan moet er toch wel eentje raak zijn!

Chrizzzy, goed joh dat de 50mg direct werkt en wie weet waren het super zaadjes :)

Sam, alles goed daar?

Joyce, hopelijk komt je arts van de week met een super oplossing en heb je straks wel mooie eitjes!

Hier wachten we nog even lekker door. En zoeken nog steeds naar een huis. Hier betaald de werkgever je huis en die vindt 2 slaapkamers genoeg dus nu voeren we een stille strijd want we hopen toch ook nog op een baby kamer!

groetjes allemaal!

12. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Bedankt hoor meiden! Ik ben van plan er echt van te genieten dus ik ban alle doemscenario's uit mijn hoofd, deze keer moet het gewoon goed gaan.

Marjo, ik had trouwens deze cyclus ook last van overstimulatie, op een bepaald moment kon ik gewoon niet meer rechtstaan van de buikpijn en mijn buik was net een ballon, ik wil je geen valse hoop geven maar ik heb eens ergens gelezen dat meestal, er overstimulatie is, er een zwangerschap is.

Liefs

Kirby

13. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

May 24, 2006
    1,286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    O ja, wat stom meis dat ik daar niet meer aan gedacht heb zeg, jij hebt toch ook een eisprong gehad van 3 eitjes?

Ben je niet heel benieuwd hoeveel het er zijn geworden? Ooooo echt, dat maakt het nog wat spannender om uit te kijken naar de 1e echo vind je niet?

Liefs

14. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,062
    0
    0
    Kirby! Gefeliciteerd!
    Wat een goed nieuws, en inderdaad wat een vruchtbaar topic.
    Vast een goed teken voor een ieder van ons!
    Ik moet vandaag ongesteld worden, het rommelt al zo lang in mijn buik. Het heel erg veel buikpijn gehad. Was gister misselijk, deed natuurlijk een test en die was negatief, ben ook zo'n geit om dat te doen, maar kan het zo slecht weerstaan....Anyway, denk dat ik ongesteld ga worden, zo voelt het wel. Ga er ook maar vanuit, dan valt het allemaal mee denk ik.

Marjo, voor jou, zal je zien wat er gaat komen! heb een heel goed gevoel! Succes met wachten.

Groeten S.

15. radna

radna Bekend lid

Dec 3, 2005
    623
    0
    0
    kapster
    Kirby, onwijs gefeliciteerd! lekker gevoel he, en vooral ook raar en onwerkelijk! spannend de 10de, ben benieuwd hoeveel t er zijn ;)

Marjo, voor jou ook spannend, heb je straks een super drieling in je buik.hahaha ;) ga voor je duimen, de 5de toch, dat schiet al lekker op!

Sam, jij ook weer succes met de clomid, zit je provera er nu op?

liefs radna

16. sam mv kylian

nog 3 dagen radna,
    hoop eigenlijk dat ik net als de vorige keer ongi word als ik de laatste pil nog in moet nemen, scheelt weer een paar dagen :D:D

heb nu ook ovu testen besteld, kijken of dat beter gaat werken ook

hoe is het met jou?

17. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

Feb 3, 2006
    1,496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Kirby, super gefeliciteerd!
    Geniet ervan!

Marjo, ik ga voor je duimen, nog maar een paar dagen!
    Vier eitjes, dat kan toch bijna niet missen zou je denken!

Hier gaat het allemaal goed wel ben ik de hele dag misselijk en ben ik snel moe maar ik klaag niet ;) .

Veel liefs van Senna

18. radna

radna Bekend lid

Dec 3, 2005
    623
    0
    0
    kapster
    he sam,

ja had ik ook werd ook gelijk ongi is wel fijn hoef je niet eerst nog een hele week te wachten.

Hier gaat t goed hoor, wel misselijk, en dan gewoon de hele dag door en lekker snel moe en dizzy, maar t is voor een heel goed doel, dus mij hoor je verder niet! ;)

Hoop dat jullie allemaal snel naar de juli mam's mogen, ik duim heel hard voor jullie!

knuffel radna

19. sam mv kylian

thanxx meid,

en idd het is voor een goed doel :D

20. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

Jan 10, 2006
    2,373
    0
    0
    Drenthe
    Kirby Van harte Gefeliciteerd met je zwangerschap....

Share This Page