Joepie Kirby! whoehoe! Gefeliciteert! superrr! ben ook erg benieuwd hoeveel het er zijn! probeer lekker te genieten! Marjo,ik duim nog steeds voor je.... Sam,laat die ongi maar komen! tijd voor een nieuwe frisse start!
Jippie, net bij de gyn geweest en het follikel is weg, dus zal waarschijnlijk gisteren gesprongen zijn. Nu mag ik weer gaan aftellen, dat duurt altijd mega lang, maar voor een goed doel. Deze maand ook flink geklust,dus er is hoop.
hallo. hoe gaat het hier. heb net een klein beetje bijgelezen en kirby al een beetje gewend aan het idee? hier gaat het goed. morgen naar de gyneacoloog toe. mijn ongesteldheid is gister gestopt. al met al heb ik mischien net 1 mini tampon bij me kaar gevloeid. is dat niet te weinig? ben wel aan de 100 mg clomid begonnen. veel liefs Annika
haai meiden, heb vandaag de uitslag van progesteronwaarde gehad en de uitslag of er wel of niet een eisprong is geweest! en... een eisprong, jawel! en progesteron waarde 48 7 dagen na de eisprong! geen idee of dit goed is? maar de clomid slaat aan yippie!
Kirby, van harte gefeliciteerd! Meiden, ik kan me nu officieel bij jullie aansluiten... Zoals ik al had verwacht heeft de huisarts mij ook clomid voorgeschreven. Eerst een kuurtje Provera en daarna 5 dagen clomidtabletten van 50mg. Spannend!
@gigi; fijn dat het aanslaat.. @marit (ook even hier, pb-tje is onderweg): lekker dat jullie ook weer een stap verder kunnen. je hebt er lang genoeg op gewacht... hier zijn de duivels in aantocht als ik mijn buik- en hoofdpijn zo voel... had het al verwacht en ben vooral blij dat de clomid zijn werk heeft gedaan, dus niet echt teleurgesteld of zo.... dan met de 2e ronde clomid aan de slag en volgende week naar de gyn. Chrizzzy
Lieve meiden, Bedankt voor al jullie felicitaties! Ik kan er maar niet aan wennen dat er weer iets in me groeit! Maar ik ben o zo blij. Ik had gisterenavond bloed laten afnemen en heb dus vandaag de bevestiging gekregen van m'n thuistest. M'n HCG staat al aan 230 wat wel redelijk hoog is. Ik kijk echt uit naar de echo van volgende week want ik ben superbenieuwd hoeveel het er zijn! Marjo, idd, ik had ook een eisprong van 3 eitjes! Heb ook erge pijn gehad, 'k hoop van harte dat jouw pijn ook niet voor niks is geweest! Is het nu trouwens al weer wat beter? Marittt, nu ben je ook weer geholpen, 'k hoop dat je snel zwanger mag worden met Clomid! Gigi, super! Een mooie eisprong! Mercedes! Goed dat je eitje ook gesprongen is! Pientje, Radna, Elfje, Senna, hoe gaat het met jullie? Niet teveel last van kwaaltjes? Shaartje, je hebt ietsje te vroeg getest hé, dus er is zeker nog hoop! Sam, word maar snel ongesteld! Dan kan je eindelijk ook weer verder! Liefs Kirby
goeiemorgen allemaal, hoe is het met iedereen, ik hou het even kort want mijn kleine ventje is erg ziek en wil alleen maar bij mama hangen. nog geen ongi, wel de krampen, dus kom maar op. de vorige keer provera werd ik nu ongi, dus hoop dat ze vandaag doorbreken. sorry, kan even niet op iedereen apart reageren, hoop dat bij iedereen alle sgoed gaat? liefs sam
Och wat naar Sam! Beterschap voor Kylian! Ik houd het ook even kort, zit op mn werk namelijk Heb net gebeld voor de progesteronuitslag van afgelopen maandag en die was gewoon even 108 ! Jeeej, nu hopen dat de wegblijven!
Jeetje Marjo, da's een goed teken. Ik had progesteron 58 ( is dan ook maar 1 ei), spannend.Laat de duivels maar wegblijven. Kirby, ik heb volgens mij iets over het hoofd gezien, nog Gefeliciteerd, zeg het net pas.
hallo dames, Ik ga waarschijnlijk bij jullie terug komen. Vandaag echo en het was niet gegroeid. Kwam meteen weer bloed mee De gyn gaat uit van een miskraam. Is nu wachten Volgende week woensdag weer echo. Ik vind maar niks heb het liefste dat ze het nu gewoon weg halen dan dat het er blijft zitten.
zeg Marjo...dat is progesteron voor in ieder geval 2 eitjes? als ik op 48 zat met 1...... en een ander op 58 met 1 ei dan kan ik als leek niet ander concluderen dat het er in ieder geval 2 zijn (whaha dr. Gigi) nu maar hopen dat ze goed innestelen? duim, duim...! bye gigi
hallo hallo allemaal. moon ik hoop voor je dat het blijft zitten. Ik ben vanmiddag in het ziekenhuis geweest en daar is besproken hoe en wat. ik ben tevroeg begonnen met clomid want was de volgende dag niet ongesteld meer dus word gezien als geen echte ongesteldheid. ik mag de kuur wel afmaken en dan op de 14 cyclesdag moet ik voor een echo komen. is er dan weer niks te zien dan kijken ze een paardagen later weer en dan nog niks weer een kuurtje provera. mijn man moet ook een zwemploegje inleveren dus ben wel blij dat hij ook nagekeken word. hoe het verder afloop dat weet ik niet. maar ze vinden dat ik hierna nog 1 keer 100 mg moet gebruiken en dan verder kijken. sorry voor het lange verhaal. veel liefs Annika
Jeetje Moon, wat onwijs naar voor jullie Heel veel sterkte lieve meid, weet dat je hier altijd terecht kunt met je verhaal. Vind het heel, heel naar voor jullie Gigi: Ja het zijn er iig 3 zelfs Want dat kon ze ook al zien op de echo dat er sowieso 3 gesprongen waren. Maar ik ben de gelukkigste vrouw op aarde als het er maar 1 is die blijft zitten! Liefs Marjo