Lieve Moon, Wat een vervelend nieuws! Kan ook goed begrijpen dat je het liever niet langer laat zitten. Maar ja, nog even volhouden, succes! Ik moest gister ongesteld worden, nog niets gezien ervan. Maar dan ook helemaal niets! Zo droog als ik weet niet wat daar beneden, sorry hoor! Heb ook niet meer van die krampen, die ik normaal heb, dus weet het even niet zo goed meer. Moet steeds boeren, eet als een paard en heb het maar zo heet! Morgen bel ik het ziekenhuis voor de verdere procedure, eigenlijk nog niet over gehad met de gyn. Afwachten dus. Ik ga er nog steeds niet van uit, maar laat dan maar komen als het zo moet zijn, kan ik verder. Slaap lekker voor iedereen. S.
goeimorgen allemaal, moon, hoe is nu met je meid?? marjo, wat een perfecte uitslag zeg van je progesteron!!! ik duim super, het is je zo gegund. annika, hoe is het met jou? hoeveelste dag clomid zit je nu? kirby, al bijgekomen en besef je het al een beetje shaartje, is erg spannend bij jou he?? en hoe is het met de rest van de meiden? hier vandaag de laatste provera liefs sam
hoi hoi sam. dit is mijn 4 dag clomid en ben erg benieuwd of het aanslaat. kus Annika/ ps hoe is het met de zwangere onder ons?
Hoi Annika, ik zie dat we bijna gelijk lopen. Ik zit nu op de 3e dag Clomid. Op welke dag heb jij ongeveer je eisprong? Bij mij is het vrij wisselend, tussen dag 17 en dag 21. Wanneer heb je je eerste echo, om te kijken of er eitjes aan het groeien zijn? Ik dinsdag 7 november. Vind ik altijd weer spannend om te zien hoeveel eitjes er aan het groeien zijn. Meestal één bij mij. Maar dat is beter dan niks. Veel succes deze ronde. Groetjes, Jaycey
hoi hoi. ik moet de 14 dag komen voor fm en dan is nog maar de vraag of er een eitje zit. veel liefs Annika
Bloeden na gisteren is niet meer gestopt. Heb last van m'n buik en m'n onderrug. Vanmorgen had ik wel stolseltjes maar volgens mij was dat nog niet de miskraam. Is afwachten hoop echt dat het snel komt.
Moon, Meisje wat ongelovelijk balen en rot voor je. Een grote knuffel van hier, zal aan je denken. Liefs!
Moon, een hele dikke kus en knuffel van mij. Vind het zo oneerlijk en erg voor je! Nogmaals veel sterkte!
Thnx.. voel me echt kl*t* Heb mezelf maar verwend met een heerlijk luchtje en ook 1 voor m'n mannetje. Verder lekker een heerlijke bonbon gehaald.
Meiden, klopt het dat je maximaal 6 rondes clomid kan doen? Ik dacht zoiets gelezen te hebben in de bijsluiter. Marit
klopt, maar dit telt per hoeveelheid. dus 6 met 50mg 6 met 100 en 6 met 150mg. althans zo staat het overal, maar bijna geen een gyn doet het zo hoor. neestal ziet de gyn na 2 of 3 keer of het werkt en gaat ie al omhoog met de dosering. zo doet mijn gyn het in ieder geval
Bedankt sam mv kylian maar stel dat je met 50mg een eitje krijgt, dat ook springt, maar dat je na 6 rondes niet zwanger bent. Stapt de gyn dan ook over naar 100mg? Hoe hoger de dosis hoe meer eitjes er worden aangemaakt?
dat kunnen ze wel doen hoor, alleen denk dat de meeste gyns al eerder overstappen naar hogere dosis. maar in principe wel
Volgens mij stappen de meesten na 6 rondes clomid over op een andere behandeling. Ik zit nu in mijn 6e ronde clomid en pregnyl. Als deze ronde mislukt, zal ik over moeten stappen naar IVF. Maar ik weet niet of ze dat in elk ziekenhuis doen.
sorry, ik heb clomid en pregnyl en IUI. Had ik er beter even bij kunnen zetten. Ik denk gewoon dat iedereen met IUI bezig is , maar er zijn natuurlijk genoeg vrouwen, die wel de medicatie hebben, maar zelf moeten klussen .