vragen over clomid

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by elfje, Mar 25, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. radna

radna Bekend lid

Dec 3, 2005
    623
    0
    0
    kapster
    he gefeliciteerd met je examen annika,! en klusse he ;)

ja wel last van de kwaaltjes hier, maar die neem ik graag voor lief! :)

liefs radna

2. gigi

gigi Actief lid

hey ladies,

nou vandaag was het dan zo ver, mijn officiele testdag!....
    en.. 2 streepjes dus superblij! :D :D :D
    ben nog een beetje terughoudend, kan het ook echt nog niet geloven!!
    Ik heb nog maar weer een test gekocht, ik heb er al 3 gebruikt! haha!

vrijdag nogmaals testen en dan bel ik de fert.arts, geen idee of ik dan een echo moet of iets dergelijks.
    Heb nog wel een beetje buikpijn af en toe maar dat heb ik al 2 weken, zal de baarmoeder wel zijn, (hoop ik)
    ben zo blij dat de 100 mg clomid zijn werk heeft gedaan, in de 1e clomid 100mg ronde

bye Gigi

@Marjo: hoe gaat het met je?

3. annika1985

annika1985 Niet meer actief

jeeej gigi.

van harte gefeliciteerd en nou ik nog :p
    ben ook voor het eerst op de 100 mg clomid.

veel liefs Annika

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Hey Annika..gefeliciteerd met je examen..gaat goed meid! Vond het erg gezellig zondag. Hoop dat je 100 mg aanslaat.. morgen krijg ik uitleg voor t prikken.vind het doodeng..

xxx

5. annika1985

annika1985 Niet meer actief

hoi hoi erika.

ja het gaat zeker erg goed en ook echt voor het eerst in mijn leven echt trots op mij zelf.

kan je ook keertje voor mij pendelen.

veel liefs Annika
    ps vond het zondag ook echt super

6. radna

radna Bekend lid

Dec 3, 2005
    623
    0
    0
    kapster
    yehh gigi

heel erg gefeliciteerd! lekker onwerkelijk he als je dan eindelijk die 2 streeepjes hebt!

liefs radna

7. mercedes

mercedes Fanatiek lid

Nov 8, 2005
    1,608
    0
    0
    ergens in Limburg
    He Gigi, 2 streepjes, Gefeliciteerd, nu mag je je banner aanpassen.

Annika, gefeliciteerd met het examen.

Ik voel me de laatste paar dagen helemaal niets lekker, volgens griepje onder de leden en de NOD komt er weer aan, spanning. Was het maar weer achter de rug en misschien wel positief.

8. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Hey meiden,

Annika, gefeliciteerd met je examen!

Gigi, van harte gefeliciteerd hoor! Kom je lekker kletsen bij de juli-mama's nu?

Kaatje, veel succes met het prikken!

Ik heb niet zoveel last van kwaaltjes, een beetje pijnlijke borsten en gevoelige tepels en af en toe wat misselijk, al merk ik dat het meer en meer zo is.

Hopelijk mogen jullie ons allemaal snel volgen! Er is nog heeeel veeeel plaats vrij op de roze wolk hoor!

Liefs
    Kirby

9. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,062
    0
    0
    Ik hoop dat ik er snel bij mag komen zitten.
    Heb een nieuwe theorie bedacht zojuist....moet toch iets doen om het wachten dragelijk te maken.....

Ik denk dat ik na mijn pregnyl prik, wat de cyste had moeten doen laten springen (wat niet is gelukt want hij zit er nog) een ander ei heb gehad, maar wat later dan gedacht, kreeg namelijk 2 dagen na mijn NOD, (die ik had bedacht 14 dagen na de prik) een kleine bloeding (druppel helder rood bij het afvegen), een innestelingsbloeding.
    Wat betekent dat ik pas zaterdag of zondag ongesteld had moeten worden en dus een negatieve test had, een verdikt slijmvlies heb, een temperatuur van 37-37.2 heb en een cyste en pijnlijke oksels en borsten met puntjes.......

Nog maar 1 nachtje slapen! Dan kom ik misschien uit deze droom.....zucht! wat duurt het lang....

Slaap lekker en tot morgen

10. Jaycey

Jaycey Bekend lid

Jun 24, 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi Gigi,

van harte gefeliciteerd. Nu genieten.

11. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

gigi,
    gefeliciteerd meid!

12. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

Feb 3, 2006
    1,496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Gigi, super gefeliciteerd meid! :) :) :)
    Geniet ervan!

13. elfje

elfje Fanatiek lid

Mar 11, 2006
    1,964
    0
    0
    @gigi:
    gefeliciteerd meis!

@sam:
    zet m op he meis, deze ronde! moet eens jou beurt zijn!

liefs elfje

14. bengel

bengel Niet meer actief

ik voel me rot...denk dat de clomid 50 mg onvoldoende aanslaat, vandaag op dag 14 is mijn eitje 11 mm, en dat was ie maandag ook al, en afgelopen vrijdag 10mm....zou t nog kunnen groeien? ik heb er een slecht gevoel over, wellicht is dit gevoel verkeerd, maar ik heb hem gewoon..
    als volg. week vwoe, op dag 21 niks 'gegroeid /gesprongen is wordt cyclus afgebroken en krijg ik 100 mg...
    ik wil naar bed..niks doen...snik

bengel

15. Jaycey

Jaycey Bekend lid

Jun 24, 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi Bengel,

Ik snap hoe je je voelt. Ik heb even mijn agenda erbij gepakt, want ik weet dat ik dat ook gehad heb.

Dag 10: eitje 10,5 mm
    Dag 12: niet gemeten, omdat eitje zo klein was
    Dag 15: eitje 10,5 mm
    Dag 18: eitje 13,5 mm
    Dag 20: eitje 17 mm
    Dag 21: inseminatie

Je ziet, m'n eitje groeide ook bijna niet en erg langzaam. Maar het kan nog goed komen.

Ik duim voor je, laat de moed nog niet zakken meid.

Groetjes, Jaycey

16. bengel

bengel Niet meer actief

ik doe mijn best jaycey...
    wat jij laat zien geeft wel moed ja..ik heb alleen geen inseminatie maar alleen clomid tot nu toe...ik kan niet anders dan wachten.. en heb wel afleiding hoor maar ben effe niet de vrolijkste..iedereen hier kijkt me ook aan, zo van Daan kijkt niet blij...dat is raar, ze is altijd vrolijk. Ja NU even niet...
    Zaterdag moet ik weer, zit ik op dag 17... we zullen het beste maar hopen...kunnen eiblaasjes zo hard gaan dat ie van dag 14 11 mm naar dag 21 : plm 20 groeit. Want daar had ze het over: dat ie gemiddeld op 20 mm springt...ik zal wel weer zo'n doos zijn (of hebben hihi) dat ie op 19 mm springt of 18..kan dat? iets kleiner dagn 20 mm springen?

groet
    bengel

17. Jaycey

Jaycey Bekend lid

Jun 24, 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja, hoor, in principe kunnen ze vanaf 18 mm springen. En gemiddeld groeit een eitje zo'n 2 mm per dag. Maar ik heb ook wel eens gehad, dat ie 3 mm per dag groeide.

Dat is heel moeilijk te voorspellen, kan best dat de Clomid nu ineens zijn werk gaat doen. In drie dagen tijd, kan zo'n eitje best minimaal 6 mm groeien.

Wat mijn gyn ook zegt: als het eitje eenmaal 12 mm is, groeit ie wel door tot een eisprong.

Even afwachten dus.

Ik moet morgen weer voor een FM. Gisteren zat ik op dag 10, eitje van 10 mm. Ben benieuwd hoe groot (klein) ie morgen is.

Laat je weten hoe het zaterdag gaat?

Groetjes, Jaycey

18. bengel

bengel Niet meer actief

jazeker laat ik het je weten zaterdag...houd je mij ook op de hoogte van je..ik zal duimen dat ie in ieder geval weer iets groter is...
    je hebt me goed opgebeurd met deze berichten..ik weet dat het mogelijk kan zijn, niet dat het zo is bij mij..maar moet de hoop nu niet al opgeven dat er niks verder groeit
    bedankt

bengel

19. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    Hallo dames,

Hier ben ik dan eindelijk.
    Had eerst verjaardag vanmorgen.
    En om 2uur de echo.
    Nou ik lag daar en keek en wat zag ik! 2vruchtzakjes!
    Ik meteen oooh een 2ling!.
    Alleen de ene is waarschijnlijk afgestoten vandaar de bloeding maar die andere was van 3mm naar 12mm gegaan.
    Dus goed gegroeid.
    Maar nu komt het... die is 5w2d!?!
    Ze geeft ons nu 50/50.
    Dus nog niet helemaal uit de onzkrheid maar heb weer hoop.
    Volgende week vrijdag weer echo en dan hopen dat het goed gaat.
    Was ik net blij dat ik op 7 weken wat kan ik nog 2weken wachten.
    Kan trouwens zijn dat ik nog later een ei heb gehad of dat het gewoon erg achter ligt met de groei.

@ gigi

Gefeliciteerd!
    Gaat goed hier volgen er steeds meer!

20. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hey Moon,
    Ben ontzettend blij voor je zeg! Pfff...nog ff doorduimen, maar dat doen we hier massaal voor je!
    Dikke kus,
    Elmo

Share This Page