goedemorgen allemaal. ik heb vanmorgen een echo gehad en er was nog geen ei tebekennen. ook was het baarmoederslijmvlies erg dun. ik baal hier behoorlijk van. woensdag moet ik weer terug komen en dan moet maarten een potje met zwemploegje inleveren. veel liefs Annika
oh annika das niet zo fijn...je reageert dus nog onvoldoende op de hormoontjes...hoeveel mg heb je? Bij mij is het ook niet zo goed ..iets beter als bij jou, maar toch: ik had op dag 14 follikel van 11 mm, die toen al 5 dagen lang in totaal maar 1 mm gegroeid was, en slijmvlies was wel iets dikker...ik snap dat je je nu dan ook rot voelt.. breken ze bij jou ook de cyclus af als er op dag 21 niks gebeurd is? bij mij wel..ik heb dus nog 5 dagen. ..maar mijn gevoel zegt dat t afgebroken wordt hoor succes meissie...hoe moeilijk t ook is....we begrijpen je allemaal knuf bengeltje
hey meiden, ik heb mijn banner aangepast, na 4 testen en 4dagen overtijd ben ik officieel zwanger, vind ik! kan eind nov. al voor een echo....pas dan geloof ik het echt!
hoi hoi bengel. ik moet woensdag weer terug komen. dus daar ben ik ook weer erg nieuws gierig naar. veel liefs Annika
=D> Nou, dan kunnen we je ook officieel feliciteren: Gefeliciteerd Gigi! Lekker snel de echo, spannend hoor!
Ben ff weg geweest maar zie nu dat je zwanger bent Gigi, gefeliciteerd meid! Genieten nu he! Groetjes Marjo
hai Marjo... tja kan het nog niet geloven hoor! maar over 3 weken een echo en dan is het echt? hoe is het met jou, ik zie een stop ivm cystes, gaan deze vanzelf weg? Hoop dat ze snel weg zijn. bye Gigi
He Marjo, zie dat je bij me bent komen zitten in dezelfde schuit?! Hoop dat het een beetje beter met je gaat. Laat je lichaam maar even tot rust komen, je kan je daar toch niet tegen verzetten, helaas. begin me steeds meer te realiseren dat het toch doet wat het zelf wil, Ik heb een soort, "maak je huis gezellig" aanval op dit moment, we zijn ruim 2 jaar geleden verhuisd en vandaag, na een hele lange tijd, weer begonnen met allerlei klusjes. Is leuk om te zien hoe gezellig het wordt met kleine nieuwe dingen... Groeten S.
Gigi, hoop dat je gauw voor je 1e echo mag en er een prachtig garnaaltje te zien is! Nog even afwachten, moeilijk he en ook zo ongelooflijk lijkt het me. Maar echt super voor je meis, gun het je van harte! Shaartje: Wat balen dat het voor jou ook niet gelukt is deze ronde. HEb het even niet zo goed gevolgd, maar heb jij ook cystes dan? Klote is dat he, verplichte rust. Ik heb gister wel ovu-testjes besteld trouwens, merk namelijk dat er wel wat gebeurd daarbinnen. 18 november zou ik met Primolut moeten beginnen, maar als er toch nog een eisprong aan zit te komen dan bel ik gelijk voor een afpraak. Ga er niet van uit natuurlijk, toen ik stopte met de pil werd ik 9 maand niet ongi. Maar je weet maar nooit wat al die hormomen die ik maandenlang geslikt hebt doen he.. En goed dat je wat afleiding hebt zeg, leuk om je huisje even onder handen te nemen. Wij zijn net klaar gelukkig 8) (vorig jaar pas verhuisd).. Maar merk wel dat ik een stuk rustiger ben nu dan een week geleden, t accepteren en toch weer vooruit proberen te kijken. Liefs Mar
hallo hallo allemaal. hoe is het met jullie? hier gaat alles goed? heb morgen gesprek voor een ander huis echt super spannend. veel liefs Annika
goeiemorgen meiden, hoe is het met iedereen. hier gata het redelijk, kylian is nog steeds ziek en dus slapen we amper snachts en overdag wil ie ook niks anders als aandacht . over 3 weken moeten we met hem naar de kno arts, misschien dat die iets kan doen. verder hebben we hier de clomid weer op en nu wachten op de klusronde . vrijdag naar de gyn voor een FM. Om hele eerlijk te zijn heb ik er een hard hoofd in, maar je wete niet, je lichaam kan raar doen 8) . Marjo, zag dat je weer even geweest bent. hoe is het met je meid??? moon, hoe is het bij jou?? annika, spannend een nieuw huis. is het in hetzelfde dorp?stad?? hoe is het met de rest avn de meiden, ben even kwijt waar jullie allemaal zitten in de cyclus???
Hey meiden, Alles goed met jullie allemaal? Sam, balen dat Kylian nog steeds ziek is, hoop dat ie snel beter wordt. Bijna weer klustijd? Fijn Maken jullie maar lekker een broertje of zusje voor Kylian. Veel succes bij de gyn vrijdag. Marjo, voel je je al een beetje beter? Wanneer moet je weer op controle voor je cystes? Annika, las dat je gaat verhuizen? Fijn Misschien heb je wel meer geluk in een nieuwe omgeving Gigi, van harte gefeliciteerd hoor, geniet er maar van! Shaartje, heb soms ook van die aanvallen Is wel eens plezant, je huisje een beetje veranderen en het kan idd heel gezellig worden door hele simpele dingen. Hier is alles ok, alleen ben ik echt verschrikkelijk misselijk op dit moment Maar ik heb het er voor over. Vind het eigenlijk wel fijn, dan weet ik dat alles nog ok is daarbinnen Liefs Kirby
hihi, ik vond dat toen bij kylian ook niet zo erg hoor. maakte me juist zorgen als ik een goeie dag had ne niet boven de wc hing maarrr...er komt toch een tijd dat je het niet leuk meer vind haha
hallo hallo. ik hoop dat we gelijk krijgen van de klachtencommisie. ben echt super zenuwachtig. en woensdag moet ik terug komen voor een fm als er wat zit. veel liefs Annika
Gigi, super gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan! Marjo, heb je ook last van die cystes (doet het pijn)? Ik hoop dat het snel weer overgaat. Annika, succes met het gesprek voor een evt. nieuwe woning. Sam, ik hoop dat Kylian snel weer beter is. Ik ben helemaal gelukkig, ik heb een mini mensje gezien dat lijkt op een garnaaltje. Ik heb het hartje zien kloppen. Het is nu 2.5 cm groot (klein) en ik ben 9 weken en 1 dag zwanger en uitgerekend op 17 juni. De gyn was zeer verbaasd dat ik zwanger was aangezien hij bij de follikelmeting (ik kom uit de mmm, ik heb clomid geslikt) geen zichtbaar groot eitje had gezien. Ook was mijn progesteronwaarde veel te laag op de 21e dag van mijn cyclus. De gyn zei dat de natuur hem wel eens verrast .
@ sam. Gaat z'n gangetje. Sinds donderdag was vloeien weer begonnen. Maakt me dan toch wel heel zenuwachtig. Was zo blij dat het over was en dan komt het weer. Tis nu wel een stuk minder dan eerst gelukkig. Verder was ik steeds heel misselijk maar gisteren en vandaag geen last van. Ik word wel heel moe van al het afwachten en dat je zo in onzkrheid blijft. Dus hoop dat de dagen voorbij vliegen hihi en het zo vrijdag is. Ben wel blij dat me man vrijdag ook vrij kan krijgen want vorige week lukte dat niet. En dat vond ik best jammer.. nou was dan me ma mee das ook geen ramp maar ga liever met m'n man Wat een gedoe voor jou en je man da kylian nog steeds ziek is. En 3weken is ook nog zo ver weg. Als ik jou was zou ik gewoon bellen en proberen om eerder te kunnen komen. Nee heb je ja kan je krijgen toch? Liefs Simone
hay hay.. Nou de gyno heeft mij terug gebelt vandaag... eindelijk... We gaan niet beginnen met metformine maar gewoon met spuiten.. Volgende week moet ik daarvoor eerst bij hem langskomen.. Groetjes Joyce