Hoi meiden, Sam: Wat naar dat jullie allemaal ziek waren zeg! Hopelijk gaat het nu bergopwaarts! En natuurlijk ook met je cyclus! Je mag al gauw weer voor de 1e fm dacht ik? Moon: Meid, duim voor je dat je kleine garnaaltje lekker blijft zitten, het lijkt me heel zenuwslopend wat jij door moet maken op het moment! Veel sterkte! Joyce: Ga jij ook Puregon spuiten straks? Senna: Wowie echt fijn dat je jullie spruit al hebt gezein! Wat lijtk me dat bijzonder zeg! En de wonderen zijn de wereld nog niet uit, dat blijkt wel! Geniet ze en hopelijk kom je af en toe nog schrijven hier! Kirby: Naar dat je zo beroerd bent, maar het is een goed teken van je lichaam! Wanneeer heb je een echo ook alweer? Ik had me voorgenomen ff wat afstand te nemen vorige week, maar ik mis jullie teveel daarvoor Het gaat op zich redelijk met me, wel de ups en ook behoorlijk de downs. Maar na een avondje heel hard janken gaat het de vlgde dag altijd een stuk beter 8) Heb soms nog pijn bij het bukken of als ik plotseling opsta, dus ben bang dat de cystes nog niet echt geslonken zijn. Bah, rotlichaam ook zou ook es meewerken Maar mag vanaf zaterdag weer aan de Primolut en dan op dag 3 van mn ongi terugkomen voor een uitgansecho om te zien hoe het erbij staat.. Wat ik wel heel vreemd vind is dat ik zonder hormonen echt merk aan mn slijm dat het vruchtbaar wordt, heb voor de zekerheid toch maar ovu-testjes besteld, je weet maar nooit natuurlijk.... Dikke kus Marjo
Hallo dames.. bedankt voor jullie geweldige felicitaties..ik heb ze met genoegen in ontvangst genomen... begin nu pas een beetje aan het idee te wennen.... 29 nov de echo... pas dan kan ik echt genieten....klinkt moeizaam maar ik ben geloof ik een controlefreak! @ marjo, Misschien doet je lichaam het wel zelf en is het een follikel die moet gaan springen die je voelt! .....? idd ovulatietesten is een goed plan volgens mij.. succes en sterkte Gigi
hallo hallo ik heb mijn gesprek gehad. er werden verschrikkelijke vragen gesteld om je er maar in te luizen. maar over 2 weken weet ik meer ok we een andere woning zouden krjgen. veel liefs Annika
Ha Marjo, Ik snap wat je bedoelt hoor, ik ben ook even een weekje weggeweest van het forum... even de aandacht ervan af.... woendag bij de gyn geweest. Het is niet helemaal duidelijk of er nu wel of geen eisprong is geweest: bloedwaardes zijn onduidelijk of zo... sinds donderdag dus weer duphaston gekregen en we gaan dan door met 100mg clomid. hoef pas over 6 weken terug te komen... wil een afspraak maken; zijn ze met kerst 2 weken dicht en hebben nog geen agenda voor volgend jaar staan..... nou ja zeg... zal dus wel 8 weken worden... controle tussentijds vond ze (nog) niet nodig. moet wel tempen en mocht ik voor de afspraak ongi worden, bellen voor receptje nieuwe clomid.... ik heb "de hoop" voor dit jaar dus maar min of meer opgeven en zie volgend jaar wel weer.... Chrizzzy
hoi Chrizzy, Balen dat je zolang moet wachten. En... leven ze daar in de middeleeuwen ofzo, 2 weken dicht met kerst! Maar ja, nieuw jaar, nieuwe rondes, nieuwe kansen Succes!
he marjo, gezelli dat je er weer bent! gaat t verder alweer een beetje? Hier steeds al wel misselijk, maar vanavond echt voor t eerst boven de pot gehangen, jagggggh echt zo vies, en voel me nu echt zo beroerd. maar ik ga er niet teveel over klagen hoor, t is voor een heel goed doel. ga nu toch maar weer probereb om te slapen, ben echt zoo moe. liefs radna
Hallo dames Hoe is het met jullie? het is zo stil hier. ik moet morgen weer naar het ziekenhuis toe. veel liefs Annika
Ben er ook weer eens, zo druk gehad de afgelopen dagen, dat ik er nog niet eens bij stil had gestaan, dat mijn nod gepasseerd was. Heb sinds gisteren wel af en toe bruin slijm, maar dat is nu ook weg. Ik moet vrijdag terug naar de gyn, eens kijken wat hij zegt.
Hoi meiden, Chrizzy: Wat vreemd zeg dat je geen duidelijkheid hebt gekregen Weet je je bloedwaardes ook nog? Want inmiddels ben ik er (helaas) expert in dus als je het nog weet ben ik benieuwd naar de uitslagen.. En hier is het net zo 'primitief' als bij jou in het zkh, ook 2 weken dicht met de kerst naar wat ik heb begrepen. Echt kl*te he! Ik ga met je mee voor 2007! Radna: Ahh lijkt me echt naar dat je zo beroerd bent hoor, je wilt er natuurlijk zo van genieten, maar kan me voorstellen dat het geen pretje is telkens boven de wc te hangen. Sterkte hoor! En hopelijk gauw een mooie bevestiging in de vorm van een koppend hartje! Lijkt me heel speciaal! Heb je het al aan mensen verteld eigenlijk? Gigi: Ik denk dat ikzelf net zo'n controlefreak zal zijn als ik eenmaal zwanger ben Hoop dat het gauw 29-11 is! Annika: Hoop dat je gauw uitslag hebt over de nieuwe woning! Wat is het voor een huis? Mercedes: Spannend meis, je bent dus aan je banner te zien al 3 dagen overtijd! Duim voor je! Meiden, ik heb ff jullie hulp nodig, weet niet zo goed wat ik moet doen. Ik merk aan m'n slijm dat het echt draderig wordt en helder. (sorry als het ranzig klinkt.) Ik heb ook echt pijn in de vorm van kleine steekjes in mn linker eierstok (wat ik anders ook heb rond deze tijd, dat je een follikel voelt groeien).. Nu heb ik met mn gyn afgesproken dat ik vanaf zaterdag Primolut ga nemen, maar ik denk echt dat er deze ronde zonder hormonen wat groeit. Nu twijfel ik dus of ik een afspraak zal maken deze week nog voor een fm? Ik heb ook cystes en vergrote eierstokken, dus eigenlijk mag ik deze maand niet zwanger raken.. Wat zouden jullie doen? Ik kom er zelf echt niet uit namelijk.. Liefs Marjo
hoiii marjo, pfff is wel erg moeilijk hoor. maar als je nu een eisprong krijgt lijkt het me ook niet echt goed om de primolut in te nemen. wat ik zou doen is de gyn bellen voor zo snel mogelijk een FM om te kijken of er wat zit ja of nee. het kan namelijk heel goed door al de hormonen in je lijf dat je lichaam het tijdelijk zelf doet. dus dan heb je wel degelijk een eitje zitten. misschien kun je deze kans benutten
Thnx Sam, hoe gaat het nu met jou en de kleine? Tja, ik twijfel zo, stel je voor dat ik het me inbeeld ofzo, ik vind het zo stom te moeten uitleggen dat ik steekjes voel en het voel aan mn slijm en daarom een afpraak wil Klinkt zo 'debiel'..
Marjo: Bellen en laten kijken wat er aan de hand is in jouw eierstokjes! Dan weet je het zeker meid! Ze kunnen ook even bloedprikken om te kijken hoe het met je waardes staat. Kan me heeeel goed voorstellen dat je het nu even niet weet. Mij gebeurde ook zoiets toen we terug kwamen van vakantie. Mijn ziekenhuis liet me graag komen om te kijken wat er loos was. Ik hoop dat je er snel uit bent! Liefs
Nee, wilde mezelf geen valse hoop geven, dus wacht gewoon tot vrijdag af. Marjo, Jeetje, denk je alles gehad te hebben.Ik zou idd ook bellen en vragen wat hun vinden en dan eventueel een echo, dan weet je het zeker.
klinkt niet debiel, het is jou lijf en als jij dnekt dat het zo is, zou ik dat gewoon zeggen. zo zachtjes aan weet je wle wat je wel en niet voelt he ik ben nog kwakkelende en moet eigenlijk aan een antibioticakuur, maar durf niet goed. hoewel ik vrijdag pas mijn eerste fm heb. met kylian gaat het weer redelijk, die heeft na 5 weken gebroken en slapeloze nachten vannacht eindleijk weer een keer dorgeslapen, ik wist niet wat me overkwam
Hihi jeetje, je zult voor het eest even hebben doorgeslapen vannacht of niet? Kan me voorstellen dat je twijfelt over antibiotica, maar als je je echt heel beroerd voelt.. Wat zei de dok ervan eigenlijk? Kan het kwaad vlgs hem? Mercedes en Elmo'tje: tnx meiden voor de hulp ook. Ik denk dat ik morgen toch maar even het telefonische spreekuur bel. Indd na al die maanden ken ik m'n lichaam toch behoorlijk goed.. Maar helaas zijn de assistentes in mijn zkh niet altijd even begripvol en daardoor laat ik me dan weer tegenhouden.. Kussies
marjo, that's the spirit', gewoon bellen morgen, en je niet af laten schepen hoor meid. ik ga morgen de huisarts of de gyn bellen van hoe of wat of dat het kwaad kan. zit nog te twijfelen welke ik beter kan bellen en idd eindleijk weer eens goed door kunnen slapen, wist niet wat me overkwam
Hoop dat het vannacht weer zo goed gaat Sam! Het zal je vast wel opbreken zo'n tijd slecht slapen? Voor Kylian natuurlijk ook heel naar dat ie steeds zo ziek is. Goed van je dat je de dok/ gyn belt morgen, enne van mij ook he , wat jullie raad wel niet met me doet! Go go go O
Hallo allemaal. hoe is het met jullie. mijn mannetje is wat zenuwachtig: hij moet morgenochtend een potje met zwemploegje inleveren. en we zijn natuurlijk erg nieuwsgierig of er toc heen ei zit hoe is het met de zwangeren onder ons? veel liefs Annika