die heb ik niet gekregen; toen ik kon bellen was mijn eigen gyn er niet en de assistente zei alleen dat ik met de duphaston kon gaan beginnen (en dus niet ongi af hoefde te wachten)... heb er ook niet naar gevraagd trouwens omdat het mij allemaal niet zo veel zegt... Chrizzzy
Hello, Hoe gaat het met jullie allemaal? Sam, fijn dat kleine Kylian eindelijk nog eens een nachtje heeft doorgeslapen... Hoop dat jullie beiden snel genezen zijn. Trouwens een antibioticakuur kan normaal nu helemaal geen kwaad hoor. Annika, spannend, hoop dat jullie goeie resultaten krijgen van je mannetje zijn potje en dat er al een flink eitje zit! Marjo, blij dat je weer terug bent! Gelijk heb je dat je morgen de dokter belt! Je niet laten tegenhouden door die assistentes! Mercedes, voor jou is het ook spannend! Wanneer ga je testen? Want zelfs al ben je zwanger, denk niet dat ze dat al gaan kunnen zien op de echo hoor vrijdag! Met mij is alles ok, behalve dat ik echt meer en meer last krijg van misselijkheid, maar ik neem het er graag bij hoor Ben nog steeds erg onzeker en kijk uit naar de echo van volgende week... dan zouden we normaal het hartje moeten zien kloppen! Hoop dat iemand van jullie mij nog komt vergezellen bij de juli-mama's... want hoewel ik eigenlijk blij ben dat ik hier niet meer hoor, mis ik jullie echt! Liefs Kirby
Hoi Meiden, Ik ben er ook weer eens. Marjo, heb ook een cyste, moet maandag terug naar de gyn om te kijken hoe het ermee gaat. Ben afgelopen donderdag ongesteld geworden dus zal die maandag op de 12de dag van mijn cyclus zijn, bij mij is er afgelopen maand een ei geweest rond dag 18-20, kreeg de pregnyl op dag 11! ivm cyste, geen ei geweest toen, maar later uit mezelf dus. Heb nu ook weer het gevoel dat er iets gaat gebeuren uit mezelf, kan dus maandag even kijken hoe het ervoor staat, krijg ook geen pillen. Ga wel vragen of ik een week later ongeveer nog een echo kan krijgen en een bloedtest. Ga het maar gewoon vragen, want lichaam doet toch wat ie wil blijkt. dus eigenlijk een beetje hetzelfde, alleen wilde de gyn me op controle hebben voor die cyste voordat hij wist dat er een "later ei" was geweest. Mochten ze geen begrip hebben kan je altijd nog zeggen dat je buikpijn hebt en dat je wilt dat hij naar de cystes kijkt! hihi Heel veel succes allemaal. Fijn dat jullie zwangeren allemaal zo lekker misselijk zijn, liever niet natuurlijk, maar is een goed teken! En Annika, succes met jullie huis en onderzoek. Hoop op veel goeds voor iedereen hier. Groeten S.
Ik dacht dat ze het bij een inwendige echo wel iets konden zien? Als het niet zo is, kan ik nog altijd testen. Om 1 of andere reden, durf ik niet, bang voor teleurstelling.
Mja, je bent dan bijna vijf weken vrijdag... misschien dat ze dan al het vruchtzakje gaan kunnen zien, maar meer moet je zeker niet verwachten. Liefs Kirby
Hey meiden, Mercedes, ik zou ook gewoon een test doen hoor! Kirby heeft wel gelijk, ze hoeven niet altijd wat te zien bij 5 weken en straks zit je daardoor helemaal in de rats.. Tuurlijk is de teleurstelling kl*te als ie negatief is, maar je weet wel waar je aan toe bent.. Succes! Kirby: Ik snap wat je bedoeld hoor, ik mis het hele clubje dat we hier in het begin hadden soms ook wel. Maar ben voor hun en jou heel blij dat jullie zwanger zijn hoor! Spannend de echo vlgde week! Nu kun je aftellen! Annika: Hoop ook dat de uitslagen bij je man dik in orde zijn en jullie gauw verder kunnen! Sam: Hoe is het vannacht gegaan met Kylian? En hoe is het met jou nu? Jumeirah: Hoe is het met jou eigenlijk? Heb al een tijdje niks meer van je gelezen. Shaartje: Hihi erg herkenbaar jouw situatie. Hoe groot is je cyste eigenlijk? Ik had er vorige week nog 3-4 zitten.. Maar vlgs mijn gyn zouden ze gaan slinken en konden ze nu niet doorgroeien. Dus wat ik dan voel? Maarrr heb je raad opgevolgd hoor, heb tegen de assistente gezegd dat ik graag wilde langskomen omdat ik zo'n last van mn buik heb, ook met oog op de cytes. En kan gelijk morgenvroeg terecht Ben zeer benieuwd! Ook naar jouw fm vlgde week, zou toch geweldig zijn als ons lichaam het es uit zichzelf doet! Liefs Marjo
hoi marjo, wat super zeg, dat je morgen al langs mag komen. zie je wle dat je het kan hier was het vannacht weer pet met ene rietje, weer bijna niet geslapen. we zitten nu in week 6 van niet of bar slecht slapen ik hoop dat het snel 5 december is
Hallo dames. nou ik ben vanmorgen naar de gyneacoloog geweest en maarten heeft zijn potje ingeleverd. bij mij was er als nog niks te zien, dus word ik nou door gestuurd naar een ferteliteits arts. ik hoefde neit aan een 6de ronde clomid beginnen omdat ie ook niet aan zou slaan. veel liefs Annika
@ mercedes. Je ziet alleen een vruchtzakje zitten en meer niet. Valt heel tegen met 5weken haha. @ Annika. Sterkte! WEl fijn dat je nu ferteliteits arts krijgt. LIefs simone
Ja dat geloof ik. Ik vond eerst ook niks dat ik naar de fertititeits poli moest. Was je van je dochtertje wel zo ineens zwanger?
hoi hoi. ik hoop het ook. ik hoef in ieder geval geen 6 de ronde clomid. en 1 december kan ik terecht bij een ferteliteits arts. ff een vraagje wat gaat ie doet als je daar voor het eerst komt? veel liefs Annika
Bloedprikken, inwendige echo, zaad nakijken (man moet mee) en vragen stellen. Of je drugs,drank (gebruikt) of je rookt, al kinderen hebt enz.
Hihi kan het wel begrijpen ook. Tis niet niks om het in een potje te doen en dan nog is weg te brengen. Maar ik ga er vandoor moet nog wat dingetjes doen. Liefs Simone