vragen over clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door elfje, 25 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ik hoop ook voor jullie dat het oogst maand wordt augustus!

2. radna

radna Bekend lid

3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    jaaaaa, augustus, voor jullie allemaal! is ok een leuke tijd vind ik zo lekker in de zomer, hoef je nog niet zo moeilijk te doen met een heel kleintje als je naar buiten wilt enzo, met regen en kou!

Go for it Girls! ;)

liefs radna

3. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

goeiemorgen allemaal,

lekker geslapen?
    hier wel eindelijk weer een keertje.

alleen van mijn temp snap ik niks meer, als ie vandaga weer zo blijft heb ik op dag 10 al mijn eisprong gehad. en ga ik balen als een stekker, want we hebben gisteren pas voor het eerst geknuffeld, omdat we van dag 17 uitgingen.
    nu ben ik wle niet lekker, dus wie weet komt het daardoor, maar toch vind ik het raar, eerst zakken en dan stijgen.
    maar goed we zullen zien

4. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Hallo Meiden

Ik ben sinds een klein weekje ook actief hier, maar ik schreef mee bij eerste ronde clomid.
    Maar ik keek elke keer ook hier naar jullie berichten, zelfs zondag 100 pagina's zitten lezen.
    Dus het lijkt me erg leuk om mee te schrijven hier.

Ik zit nu in mijn wachtweken, ik hoop ook mee te mogen doen voor augustus.
    Heb een eerste ronde clomid achter de rug. Volgens de gyn vorige week zondag een eisprong gehad, maar maandag even bloed prikken om het 100% zeker te weten, maar hij was er erg zeker van.

Dit berichtje ging niet helemaal goed, staat nu ook ergens alleen, beetje stom. Maar kopieer hem hier gewoon ook.

Liefs, Esther

5. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Hé lieve meiden :)

Hoop dat jullie allemaal kunnen oogsten in augustus :)

Esthertje, welkom hier, hoop dat de Clomid aanslaat bij jou! Veel plezier op het wachtbankje... een kopje verse warme choco?

Sam, hoop dat je je eitje niet hebt gemist, zou wel jammer zijn! Jij moet DRINGEND verhuizen naar die roze wolk, vind ik! Hoe gaat het met Kylian?

Radna, alles goed met je? Voor wanneer ben jij uitgerekend? Bij ons is het voor begin juli, maar ik zal al heel blij zijn als ik begin juni haal... gelukkig kun je dan ook al makkelijk een wandelingetje gaan maken met het kleintje.

Moon, alles goed met je? Veel succes morgen!

Jumeirah, vroeg me al af hoe het met je ging! Op zondag FM? Veel succes :)

Marjo, moet jij vandaag niet naar de dokter? Hoop dat alles ok is!

Annika, wanneer krijg je de uitslag van het staaltje van je mannetje?

Mijn mannetje baalde echt elke keer (drie keer in totaal) als ie 'n staaltje moest maken! Alhoewel het de laatste keer wel wat beter was, die was zo tegen het potje (voor de IUI) aan het praten lol, hij zei tegen z'n zaadcelletjes dat ze hun uiterste best moesten doen om snel naar mijn eitjes te zwemmen en er eentje te bevruchten :) Hebben ze nog wel naar hem geluisterd ook zeker! :)

Liefs
    Kirby

6. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Lekker Kirby.... dank je!

7. sam mv kylian

esther, allereerst van harte welkom hier. leuk dat je mee komt beppen met ons.
    ik hoop dat je alleen niet te lang op het wachtbankje hoeft te zitten en snel een posi test in je handen hebt. dat we allemaal maar verhuizen naar augustus mama;s :)

je bent lief[​IMG]

ik hoop met je mee, maar vrees het ergste, als ie idd op dag 10 is gesprongen, we hebben op dag 11 (gisteren) pas geklust, dus te laat, toch? ik zl zo wel nog ovu test doen, want daar wou ik vandaga mee beginne, maar denk eigenlijk dat het geen nut heeft, hoeveel dagen geeft een ovu test ene piek aan weet jij dat toevallig?
    nou ja, doe straks ene ovu test en morgen moet ik naar d egyn, dus ben benieuwd wat die zegt dan en of ie kan zien of ik een eisprong gehad heb.

8. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Sam: Een ovutest geeft enkel voor je ovulatie een piek aan. Binnen 24-48 uur na een posi test hoor je je ovulatie te krijgen. Een eicel blijft zo'n 20 uur na de ovulatie 'bevruchtbaar'..
    Ik ben bang dat ik wat gemist, heb sorry hoor meid, maar heb je je eisrpong gevoeld zo vroeg in je cyclus?

xx

9. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ Kirby.

Gaat goed!
    Lekker misselijk en hoofdpijn.
    Thnx :D
    En met jou?

10. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Met mij alles ok hoor! De hele dag door lekker misselijk :) Veel succes morgen bij de echo!

Liefs
    Kirby

11. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Hey Marjo,
    hoe is het gegaan vandaag?

12. sam mv kylian

ik heb sinds gisteravond buikpijn, plus dat al 2 dagen mijn temp hoger is.
    dus ik ben idd bang dat ik hem gemist heb. of het moet nog door mijn keel komen, maar kijk maar naar mijn tempkaart
    morgen moet ik naar de gyn, dus weet ik meer.

hoe is het bij jou gegaan vandaag?

13. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Hey Shaar!

Sowwy, is dacht dat ik hier al had gepost, maar dat was op KOK ](*,)
    Zal het ouderdom zijn? :confused:

Hmmz, hihi. Nou de pijntjes waren sowieso te verklaren doordat de cystes aan het slinken zijn, dit veroorzaakt dat er vocht in mn buikholte loopt en dat is niet zo prettig. Verder was er nog niet zoveel zinnigs over te zeggen, wel heb ik (bijna) goedkeuring dat ik over 13 dagen een nieuwe ronde in mag, mits ik morgen begin met een Primolut kuurtje, dat doen we dan maar braaf, die 2 weken komt het dan ook niet meer op aan..
    Toch had ik de stiekeme hoop dat er al een dominantie follie te zien was, maar helaas..

14. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Wowie Sam, 0.4 verschil! Wat vroeg zou dat zijn in je cyclus zeg! Had je zelf natuurlijk ook niet op gerekend. Wat voor een pijntjes had je? Echt zo'n trekkerige 'eisprong-pijn'?
    Hoop echt mega dat jullie nog op tijd geklust hebben!

Big X

Mar

15. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Hey wat ik me nog afvroeg, hebben jullie ook hyves? Lijkt me leuk een beeld bij julle te hebben! Wil het niet over mn kinderwens hebben en jullie vast ook niet ;) Maar anders misschien leuk om onze adressen uit te wisselen?

xx

16. sam mv kylian

hoi marjo,

we hebben gisteren pas geklust en dat was op dag 11 en als mijn temp morgen nog hoog is heb ik mijn ei denk ik gehad op dag 10, dus denk echt TE laat geklust dan. ik heb echt van die steken en krampen die ik de vorige keer ook had rond mijn ei, maar ja met mijn lichaam weet je het nooit :),
    maar als je temp omhoog is ben je dan al te laat?
    of zit er een kleine kans in dat ik nog een kansje heb na gisteravond toch geklust te hebben

wat balen zeg, ik had echt gehoopt voor je dat er toch een dominante follikel zou zitten voor je.

enne ik heb geen hyves, helaas. ooit wel eens een poging tot gedaan, maar snap er erg weinig van

xxx

17. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Ik heb hyves.
    Weet alleen mijn adres niet.
    ga even kijken, kom er zo op terug.

18. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Hey Sam, als je temp omhoog is gegaan ben je iig nog een paar uur vruchtbaar, het rottige is alleen dat je niet weet wanneer ie precies gesprongen is. Ff heel theoretisch gevraagd, wet je hoeveel uur je naar je krampjes geklust hebt? Als er niet meer dan 20 uur tussen zit is er zekers nog hoop meis! Duimpjes hoog hier!

Shaartje: Leuk, leuk, nog een hyver! Had al een tijdje hyves, maar deed er niet zoveel mee maar hoe langer je erop zit hoe verslavender het wordt 8)

Nou ga nu ff tv kijken lekker languit op de bank, tot gauw!

Kusss

19. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Marjo, als ik een PB stuur, krijg jij het dan alleen?

20. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Hey Shaar, ik las je post net al, heb je al toegevoegd! Indd als je een pb stuurt krijgt degene hem alleen aan wie je hem stuurt.

Liefs

Deel Deze Pagina