dacht dat jij tv ging kijken. hahaahahaha nieuwsgierig he?!.....ik was ook al aan het zoeken naar een Marjo! ga snel kijken. ciao
er zit minder als 20 uur tussen de steken en het klussen, want gister begin van de middag kreeg ik krampen en savonds heben we geklust. dus maar blijven duimen draaien dan
hoi mensen. ik was er ook nog ffies. na een hele dag geklier met die stomme pc. ik was gehackt. maar heb nu een nieuw hotmail adres moeten maken. wie wil met mij ook msnen? miss_culemborg_1985@hotmail.com. hier gaat wel goed. ik weet alleen niet wanneer ik de uitslag krijg van het zwemploegje van maarten. hoelang duurt dat meestal? veel liefs Annika
hoi hoi. ok ik wacht wel af. ik moet 1 december naar een andere dokter toe dus we zien wel. maarwe gaan ervanuit dat het wel goed is want we hebben samen al 1 dochtertje. veel liefs Annika
hai kirby; kijk maar eens op www.hyves.nl dan wordt het je wel duidelijk. het is een soort netwerk van een heleboel mensen, die allen een eigen persoonlijke pagina hebben... Chrizzzy
hoii meiden, net bij de gyn geweest. toch nog geen eisprong gehad zoals ik dacht. de pijn komt waarschijnlijk van de groei van de eitjes vandaan . mijn slijmvlies zag er weer goed uit. en ik heb nu 1 eitje zitten van 12 mm (dag 13). en nog heel veel kleinere, zoals gewoonlijk dus nu hopen dat dat ene eitje doorgroeit en niet dat de andere het overnemen volgende week vrijdag moet ik weer terug voor een nieuwe meting. dus voor de zekerheid toch maar vanaf nu gaan klussen, je wete maar nooit
@ All. Ik kom weer bij jullie terug. Volgende week word het kindje weg gehaald. Vruchtzakje was misvormd, kindje zat er wel maar had nog steeds geen hartje en zat veel bloed in de baarmoeder En dat andere was natuurlijk al afgestorven. Pffff heb volop hoofdpijn er van.
och meissie toch. oww wat had ik gehoopt en geduimd op ander nieuws voor je. hele dikke knuff en sterkte voor jou en je mannetje. dikke kus sam
Ochjee, Moon lees hier zo af en toe mee. Had nog zo gehoopt dat dit frummeltje bij jullie mocht blijven...hele dikke knuffel meid voor jullie allebei, zal niet makkelijk zijn om hier nog een keer doorheen te moeten....moet de laatste keer zijn hoor!
Dank jullie meiden. @aldonza. Nee valt zkr niet mee. We hoopte echt dat deze het wel zou halen. Maar is niet anders. Hopen dat als het lukken mag het de volgende x wel goed zal gaan.
Lieve Simone, Wens jou en je man heel veel sterkte toe, was is het toch ontzettend oneerlijk allemaal! Ik denk aan je meis.. Dikke knuffel Marjo
Sorry lang niks van me laten horen schaam schaam. @Moon,wat een droevig nieuws zeg! weet hoe k*t het voelt! wens je veel sterkte en hoop dat je snel weer zwanger mag zijn. @Marjo,sjee zeg,zit jou ook niet echt mee heh duurt allemaal zolang heh! grrrr dat moet nu eens afgelopen zijn! blijf je nog steeds volgen en duim voor een keer wat positievers! Heb je trouwens al wat van de verzekering gehoord over de vergoeding van de medicatie? Was je trouwens nou ook bezig met proberen aan te komen? Enne wat die hyves btreft,krijg altijd van die uitnodigingen ,maar snap nou eigenlijk niet wat je ermee kan. Alleen naar elkaars profiel kijken? Je kan niet chatten ofzo? of forummen? @Sam,ja dat wordt voor de zekerheid druk in de weer heh er is nog hoop je bent ook met ovutesten bezig heh? Duurt wel lang heh nog een week voor de volgende FM. Hopelijk krijgt ie een groeispurt! Doe je best heh En de rest van de meiden ook veel succes natuurlijk! duim duim duim
@Pientje: Je werd er zeker weer aan herinnerd door het topicje in de lounge hihi welkom hoor! Hier mag je altijd weer terugkomen...om te babbelen dan..niet voor de MMM @Moon: Lieve meid, ook zo'n vreselijk nieuws bij jullie...ook hier had ik geen goed gevoel over. Ik vind het echt vreselijk voor jullie en vraag me wel eens af waarom mensen die er al zo onwijs veel moeite voor moeten doen dan ook nog eens deze last mee moeten dragen. Je hebt er natuurlijk niks aan maar ik vind het zo oneerlijk en had het jullie zo verschrikkelijk gegund. We zijn er voor je om uit te huilen en om tegenaan te schoppen! heel veel sterkte in deze moeilijke tijd! Liefs Elmo
hoi hoi. ey pientje hoe is het met jou? hoever ben je? moon ik vind het echt heel erg voor je veel liefs Annika
mischien een stomme vraag. maar ik wilde bij mijn profiel mijn email adres wijzigen en er een leuk plaatje bij doen maar het wil niet lukken. als ik dan op ok klik dan verandert er niks. veel liefs Annika
Moon Wat vreselijk zeg..... ontzettend oneerlijk. Heel veel sterkte, en ik hoop snel op goed nieuws van je! Liefs, Esther
Lieve Simone, Ik vind het echt verschrikkelijk voor jullie! Heb er geen woorden voor Had ook bij jullie gehoopt op goed nieuws vandaag... Veel sterkte meid en als je wil mag je me altijd een pb'tje sturen! Een hele dikke knuffel! Liefs Kirby