vragen over clomid

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by elfje, Mar 25, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    @ Elmo.
    Ja het is soms zo oneerlijk verdeeld.
    We gaan gewoon weer verder.
    En hopelijk gaat het volgende x wel goed.
    Zal wel in het nieuwe jaar zijn dat we weer mogen beginnen.

@ Kirby.
    Das lief van je Kirby!
    Kan het nog niet echt geloven.
    Had het totaal niet verwacht.
    Had nog gevraagd van die spuit voor nega bloed groep en deze krijg ik ook.

2. elfje

elfje Fanatiek lid

Mar 11, 2006
    1,964
    0
    0
    lieve moon:
    ik schreef het net ook al bij de juni-mama's... maar ik vind het echt afschuwelijk voor je... ik wens jullie enorm veel sterkte in deze rot tijd....

@marjo: hoe gaat het met de buikpijn? ik hoop voor je dat de cystes gauw slinken meis.... zodat je weer verder kunt... maar misschien een spontane eisprong!? dat zou natuurlijk ook super zijn!
    veel sterkte!

@sam: hoe is het jou meis! slaat de clomid deze ronde aan? ik hoop dat je ook snel weer dit topic kunt verlaten....

@de rest: zet m op! hou vol! jullie blijven in mn gedachten...ik duim voor jullie!

veel liefs elfje

3. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

hoiii elfje,

ik ben gisteren bij de gyn geweest,

en toch nog geen eisprong gehad zoals ik dacht. (temp deed raar en ik heb zo'n buikpijn)de pijn komt waarschijnlijk van de groei van de eitjes vandaan, want er zitten er weer te veel.

mijn slijmvlies zag er weer goed uit.
    en ik heb nu 1 eitje zitten van 12 mm (dag 13). en nog heel veel kleinere, zoals gewoonlijk
    dus nu hopen dat dat ene eitje doorgroeit en niet dat de andere het overnemen
    volgende week vrijdag moet ik weer terug voor een nieuwe meting.

hoe is het met jou?

4. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

May 24, 2006
    1,286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Hoi meiden,

Er is weer veel getikt zeg!

Allereerst Pientje: Leuk om weer es wat van je te lezen! Ik begrijp het wel, als je hier niet meer hoeft te komen kom je vast ook niet zo gauw.. Ben heel blij voor jou dat de verdere MMM bespaard gebleven is! Heb ff in je album gekeken en wat een super buikfoto's zeg! Je bent echt een mooie meid hoor! :thumup:
    Wbt je vraag over het aankomen, moest me vorige week nog wegen bij de gyn en ben was 51.9 dus niet echt een daverende vooruitgang. Maar het is nu eenmaal mn bouw en denk niet dat ik daar wat aan kan veranderen.. Groei jij snel nu eigenlijk? En hoe is ie verder?

Sam: Veel klusplezier! ;) Ik duim voor je! Eerder sloeg Clomid nooit bij je aan of niet? Echt fijn dat het nu wel z'n werk doet! Nu een mooi vervolg!

Annika: Jij nog nieus?

Kirby: Hoe gaat het met jou nu? Bijna de eerste echo dacht ik.. Spannend, het zit vast en zeker helemaal goehoedd!

Elfje: Las ook een berichtje van jou. Ben ook benieuwd hoe het jou vergaat!
    Ik hoop echt gauw achter je aan te mogen hobbelen hoor! Het was echt een super verjaardagscadeua voor je hub iig!

Radna, Senna: Als jullie hier nog komen, hoe gaat het met jullie?

Hier niet zoveel nieus, vandaag mn 2e dag Primolut, nog 8 te gaan!
    En dan mag ik weer verder, kan echt niet wachten!

Liefs
    Marjo

5. elfje

elfje Fanatiek lid

Mar 11, 2006
    1,964
    0
    0
    spannend sam! ik duim dat je vrijdag een enorm follikel hebt (1tje)!

@marjo: moet jij dan zwaarder worden? heel veel sterkte iig!

met mij gaat het prima! ik begin een beetje te groeien.... woensdag heb ik mijn eerste afspraak bij de VK! daar krijg ik ook nog een termijn echo....
    dan ben ik echt officieel MMM af! en mag ik het gewone traject in...

dikke knuf,
    elfje

6. elfje

elfje Fanatiek lid

Mar 11, 2006
    1,964
    0
    0
    ja marjo :)
    leuk dat je je dat kan herrineren van de verjaardag van mn lief!

volgende week zet ik ook eens een buikfoto in mn album....

7. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

May 24, 2006
    1,286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Ja ik heb een fotografisch geheugen hoor Elfje haha :)

En over dat aankomen, bij de intake zei mijn gyn dat mijn ideale gewicht rond de 60 zou liggen. Maar ja, ik ben op mn zwaarst ooit 53 geweest, dus dat gaat niet lukken ben ik bang :( Maar je hoort zoveel over PCO en overgewicht en nooit es van de andere kant. Jij ben toch ook een PCO-er (klinkt dat stom, net als een enge ziekte vind je niet) of heb ik het nu verkeerd?

Enne, ben benieuwd naar je eerste foto's meis! Suup dat je onder behandeling van de VK bent vanaf woensdag! Heb je het eigenlijk al aan veel mensen verteld inmiddels?

Kussie,
    Mar

8. radna

radna Bekend lid

Dec 3, 2005
    623
    0
    0
    kapster
    he marjo,

ja ben hier ook nog wel te vinden hoor, maar heb jou al een tijdje gemist steeds.
    alles gaat goed hier, van de week echt niet lekker geweest, maandag avond overgeven en dinsdag de hele dag super misselijk, maar gaat nu weer stuk beter, morgen al 10 weken, klinkt al een stuk beter dan 4 haha ;) mag 28 nov voor t eerst naar de gyn, spannend, echo maken ze dan niet meer, omdat ik al termijn echo in t ziekenhiis heb gehad, das wel balen maar ja, dus pas met 20 weken weer!
    Jij mag over 2 weekjes toch weer beginnen las ik, spannend!

liefs radna

9. Jumeirah

Jumeirah Lid

Sep 1, 2006
    49
    0
    0
    Dubai
    Hoihoi,

Even een snelle update van deze kant.
    Vandaag FM gehad, 15 mm op CD 14 en baarmoederwand 8 mm (dat gaat steeds beter groeien!)
    Dinsdag terug voor Pregnyl.
    Dit was weer een ronde zonder Clomid.
    En nu maar duimen!

Morgen ga ik ff bijlezen!

Groetjes en liefs allemaal!

10. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    Spannend meis.
    Duim voor je mee.

LIefs Simone.

Hier gaat ie wel goed.
    Hoop dat snel woensdag word wil het er nu wel uit hebben.

11. elfje

elfje Fanatiek lid

Mar 11, 2006
    1,964
    0
    0
    hee marjo,
    veel mensen weten het inmiddels, we krijgen erg leuke reacties!

dus jij hebt ondergewicht eigenlijk.... ik heb/had ook PCO, maar een goed BMI (rond de 20).

ik zeg trouwens heb/had, omdat mijn moeder het ook had voor haar eerste zwangerschap, en daarna een super regelmatige cyclus kreeg....alsof alles was gerecet! nou hoop ik natuurlijk ook dat na mijn zwangerschap mijn cyclussen regelmatig worden......

liefs elfje

12. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Hey meiden,

Simone, hoop dat het allemaal goed gaat woensdag en je snel weer zwanger mag worden!

Jumeirah, fijn dat je alweer een mooi eitje en flink baarmoederslijmvlies hebt! Duim voor je hoor!

Radna, jij ook al 10 weken! Mooi zeg! Jammer dat je nu pas met 20 weken weer een echo hebt! Mja... en die misselijkheid :) :)

Marjo, hoe groot ben jij dan dat jou ideale gewicht rond de 60 zou liggen? Ik zou eigenlijk ook wat moeten bijkomen maar dat lukt me niet, alhoewel er nu tijdelijk toch wat kilootjes zouden moeten bijkomen :) Hoop dat je snel weer met de behandeling kunt starten!

Elfje, jij nadert nu ook de 12 weken hé, zal wel een opluchting zijn waarschijnlijk!

Sam, alles goed met jou en de kleine Kylian? Hoop dat dat ene eitje mooi doorgroeit!

Hier is alles ok... ik kijk wel enorm uit naar de echo van woensdag. Ik hoop dat ik dan weer een beetje gerustgesteld zal zijn.

Liefs
    Kirby

13. Pientje

Pientje Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    4,086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    hihi neehoor,ik dacht elke dag ow moet nog ff wat schrijven in dit topic,maar steeds niet gedaan.
    Maar vond het wel schandalig van mezelf dat ik nog niks geschreven had,dus vandaar dat ik het had gedaan.
    Dusseh,denk echt wel hoor...aan jullie meiden :D

@Marjo,ja dat stond me nog bij dat jij erg slank bent :D
    enne over dat aankomen naar de 60,dat moet wel lukken hoor :)
    Ik woog vroeger altijd 48/49 kilo,maar ben ook maar een klein mensje ;)
    Anyway ik vond het verschrikkelijk om zo dun te zijn en wou altijd 60 wegen.
    Lukte natuurlijk niet.
    Maar paar jaar terug had ik een beetje een moeilijke periode en ben veeeel heeeeeeel veeel gaan eten waardoor ik ineens (nouja ineens :rolleyes: ) 60 woog.
    Nou toen voelde ik me echt niet happy.
    Had dikke vetrollen en voelde me niet mooi,dus ben weer afgevallen.
    Maar om een lang verhaal kort te maken; gewoon elke dag een zak chips en tussen de middag als lunch patat,pizza of vette snacks en dan ook nog eens 2 keer avondeten opscheppen,nou dan moet het wel lukken ,athans bij mij werkte het wel... :) :) :)
    Nou ik hoop dat je snel ongi wordt en weer lekker door kan gaan hoor.
    Ik zeg het elke ronde,maar de komende ronde moet em gaan worden hoor! :D Als je extra progesteron krijgt,moet er toch geen obstakel meer zijn toch!
    Dan gaan we hier een vette party houden als jij met goed nieuws komt! :)

@Elfje,veel plezier woensdag bij de vk! Gaat ook wel hard bij jou heh,bijna 12 weken.
    Ben errug benieuwd naar je buikfoto!

@Radna,jammer dat je geen echo meer krijgt zeg,had ik ook,na de echo's bij de gyn kreeg ik er geen bij de vk meer.
    Maar nog 10 weken en dan ben je 20 weken en krijg je weer een echo en kan je je baby weer zien :D

@Jumeirah,spannend bijna eisprongtijd! Wel goed dat de clomid doorwerkt bij jou! Nou succes!

@Kirby,jij ook veel plezier woensdag bij de echo,hoop dat alles nog goed is. Dan kan je vast meer genieten als je weer je beebje ziet.

@Sam,duim nog steeds door hoor,laat dat eitje maar lekker groeien!
    Veel plezier in the bedroom ;) nog 4 dagen en dan weer FM,ben benieuwd!

Moet wel zeggen dat ik ons gezellige clubje wel mis hoor.
    Ja we zouden hier verder kunnen kletsen,maarja dat is misschien wel moeilijk voor degenen die nog niet zwanger zijn,dat kan ik me heel goed voorstellen.
    En om ergens anders een topic te starten,wordt denk ik niet op prijs gesteld,want dan krijg je weer groepjesvorming...

Anyway,meiden wens jullie veel succes!

Liefs Pientje

14. sam mv kylian

goeiemorgen lieve meiden,

Hoe is het met iedereen?

pientje, leuk dat je weer komt buurten meid. gata alles goed daar??? alweer bijna op de helft :D:D

elfje, radna, senna hoe si het bij jullie, is het te doen met de kwaaltjes??

moon, hoe gaat het meis. heb je het vruchtje al verloren of zit het er toch in dat je gecurreteerd moet worden?? staat er missch98en bot zo maar weet ff niet hoe ik het anders moet vragen, sorry meid. Hoe gaat het geestelijk??? kun je het een beetje verwerken?? dikke knufff van mij.

annika, heb je al wat gehoord over een huisje?? wij staan ook op d elijst om te verhuizen, maar kan nog wel een aantal jaar duren :(

kirby, wat spannend, nog een paar daagjes en dan krijg je je kleine wurmpje te zien :). geniet ervan meid.

voor iedereen die ik vergeten ben, hoe is het bij jullie?

hier gaat alles zijn gangetje, nog druk aan de klus, maar nog geen ei gehad. ovu testen zijn nog negatief en temp nog laag. mijn buikpijn is ook met vlagen minder. en als het er is is het veel minder als vorige week.
    dus ben benieuwd, nog een paar dagen, dan weer FM

15. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

May 24, 2006
    1,286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Hai hai,

Elfje: Lijkt me echt leuk om al die felicitaties te krijgen nu! En super dat je moeder na de bevalling een regelmatige cyclus had zeg, Hoop dat dat ook voor jou geldt straks :D

Radna: Ja klopt is was hier welgeteld een week niet geweest vlgs mij haha,dacht dat het beter ging als ik wat afstand zou nemen, maar ben te verslaafd :oops:
    Met jou dus ook alles goed, op de misselijheid enzo na natuurlijk, maar dat lijkt me ook weer een goede bevestiging van je lichaam. 28 november dus naar de VK, da's al best snel! Jammer dat je geen echo meer krijgt, maar indd op naar de 20 weken echo!

Pientje: Ik mis jullie ook allemaal! Hoop zooo onwijs dat ik ook EINDELIJK es mag volgen dan kan ik met jullie mee klessebessen en kunnen jullie mij voorbereiden op alles wat gaat komen 8) En van mij mogen jullie hier echt wel blijven posten hoor! Houden we tenminste nog een beetje contact!
    Dus jij hebt dus ook last gehad van weigt-probs. Vind je wel slank ogen hoor op je foto's in je album en zo'n moooie buik *jaloers is*
    En wbt dat aankomen, tja elke dag pizza en patat en vette snacks haha dat zie ik ook niet zo zitten. Heb bij tijden al enorme last van puistjes, vlgs mij ben ik dan binnen no-time een grindtegel :)
    Maar thnx voor de tip :thumup:

Kirby: Nog 2 nachtjes slapen tot aan de echo! Ik hoop ook echt dat je dan gerustgesteld bent, want kan me je zorgen goed indenken na alles wat jij hebt meegemaakt. Hoop op een hele onbezorgde zwangerschap dit keer!
    O ja vlgs mij vroeg jij nog hoe lang ik ben, dacht iets van 1.71..

Jumeirah: Jeej wat goed zeg, zonder clomid zelfs eigroei! Ik hoop dat je gauw de Pregnyl zetten mag!

Moon: Hoe gaat het met jou nu? Vind het zo'n nare vraag, maar komt het vruchte al los of zit je toch tegen een curretage aan? Wat kan intens geluk dan omslaan naar ontzettend groot verdriet. Het is zo oneerlijk :cry:
    Veel sterkte!

Sam: Hoop dat je temp gauw omhoog schiet! Ik kan zo niet naar je banner kijken maar welke cd is het nu voor jou? Toch fijn te weten dat je wel weer op Clomid reageerd nu! Ik hoop ook voor jou dat je gauw je eisprong hebt!

Nou hier niet zoveel bijzonders. Gisteren met mams en zus naar de Margriet winterfair geweest. Met de trein, jeeemineee wat waren we gaar toen we terugkwamen! Het evenemt was op zich harstikke leuk, ook weer teveel spulletjes gekocht natuurlijk 8)
    Maar ga NOOIT meer reizen met de NS! ZO! ;)

Nog een klein weekje Primolut en dan weer verder als die rotcystes allemaal weg zijn tenminste (waar mn gyn wel vanuit gaat gelukkig)

Dikke kus voor jullie!

Marjo

16. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Ellooow :)

Zie, dat heb ik nu ook hé, dat missen, ik post hier waarschijnlijk nog meer dan op het juli-mama's forum... och ja, kan geen kwaad hé, zit er alleen een beetje mee in dat jullie dat niet fijn vinden. Hoop echt dat jullie snel mogen volgen hoor!

Elfje, fijn hé, die felicitaties, bij ons weet bijna iedereen het al... dat komt omdat de meesten echt met ons meeleefden na het verlies van ons dochtertje en ze ook wisten dat we bezig waren met IUI, dan komen ze ook vragen of het gelukt is en wou ik niet liegen tegen al die lieve mensjes :) Ben trouwens ook wel benieuwd naar je buikfoto's :)

Pientje, jij hebt echt een mooi buikje hé :) Kijk er al naar uit om weer een buikje te krijgen :)

Sam, veel plezier in de klustijd! :)

Mag ik ff vragen, hoe zit zat met die lijsten bij jullie om te verhuizen? Snap dat niet zo goed... Hier is dat helemaal niet zo.

Simone, gaat het een beetje met je?

Marjo, hoop dat je cystes idd snel weg zijn en je weer verder kan... Hmm, ik zit dus blijkbaar ook met een gewichtprobleem... nuja probleem, ik voel me wel goed hoor :) maar weeg maar 56kg voor 1m81, en nu mag ik echt alles eten waar ik zin in heb, dan nog kom ik niet bij... taart, sjokolade, vettigheid... het zit wel een beetje in de genen bij ons, mijn mams had al zeven kinderen en die was nog skinny. Ik heb ook nog een aankomtip :) Milkshake's drinken... da's niet zo ongezond bij mijn weten, maar zitten wel veel calorieën in. Hé en meid... ik hoop ook dat je snel op de roze wolk mag... we gaan je met veel plezier voorbereiden op alles wat gaat komen dan :) Fijn dat je je gisteren goed hebt kunnen amuseren :)

Hier gaat alles z'n gewone gangetje... al verveel ik mij soms wel doordat ik niet meer mag werken maar ach, ik heb het er voor over hoor... Kijk erg uit naar de echo al ben ik heel bang dat er iets niet ok zal zijn...

Liefs
    Kirby

17. sam mv kylian

wij staan op de wachtlijst bij de woningbouw en iedere keer als iemand ene huis krijgt schuif je een plaatsje op naar boven totdat je nummer 1 bent en je een huis toegewezen krijgt.
    helaas willen we verhuizen naar een dorp waar je makkellijk 4 jaar op de wachtlijst staat. :( :(

18. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Ow, ben ik ff blij dat het hier niet zo is... hier koop je of huur je gewoon een huis waar je zin in hebt, zonder wachtlijst... Da's wel heel lang hé, 4 jaar...

19. sam mv kylian

ja dat is superlang,
    zeker als je hier alleen maar binnen kan zitten door bepaalde schoonfamilie :S:S.

maar goed, we staan nu op en nu hopen dat het geen 4 jaar duurt voor ons.

maar das wel lekker dat je gewoon huizen kan huren zonder wachtlijst

20. istanbul

istanbul Lid

Oct 13, 2006
    34
    0
    0
    hallo allemaal,

Ik had vrijdag bloed afgegeven omdat ze wilden kijken of ik eisprong heb gehad en dat was inderdaad het geval. Ik ben vanmiddag gebeld! ik hoop dat het bevrucht is zodat ik volgende week een positief test heb............. Dit word het langste week van mijn leven...
    Als ik niet zwanger ben kan ik 3 maanden clomid 100 gaan slikken zonder echo controle..

Share This Page