vragen over clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door elfje, 25 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nee hoor, bij mijn eerste zwangerschap had ik helemaal geen bijwerken en ben ik wel zwanger geworden.

Nu heb ik al 6 rondes clomid geslikt, last gehad van bijwerkingen (hoofdpijn, slecht gehumeurd), en tot nog toe zonder resultaat.

Heeft er dus waarschijnlijk niks mee te maken.

Groetjes, Jaycey

2. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    hallo allemaal,

ik heb drie behandelingen clomid gehad, 50, 100 en 150 mg. Helaas allen zonder resultaat maar wel bijwerkingen van de clomid gehad. Vooral depressief, puistjes en hoofdpijn. bij de dosis van 50 had ik ook duizeligheid.

t staat dus niet altijd met elkaar in verbinding of het wel of niet aanslaat.

3. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Hey meiden,

Hoe gaat het met jullie allemaal?

Ik wou gewoon even laten weten dat alles ok was op de echo vandaag... frummeltje zit mooi op schema en we hebben niet alleen het hartje zien kloppen, maar ook al horen kloppen! Dit was echt fantastisch! En floeps daar waren de tranen :)

Marittt, ik had geen bijwerkingen van de Clomid maar hij deed wel altijd zeer mooi zijn werk!

Sam, veel klusplezier :) Hoop dat het deze keer raak mag zijn!

Ik hoop dat jullie mij allemaal snel mogen volgen!

Liefs
    Kirby

4. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

owww meid wat schitterend dat je het hartje zelfs al gehoord hebt.
    echt geweldig!

5. annika1985

annika1985 Niet meer actief

hoi hoi mensen.

hoe is het met jullie?
    hier gaat het wel lig ziek in bed met misselijkheid en pijnlijke borsten hahahaha.

veel liefs Annika

6. sam mv kylian

hoi annika,

beterschap meid.

hier is mijn temp wel omhoog, maar was 3 kwartier later met tempen :(. zul je altijd zien.
    voor de meiden die ervaring hebben met ovu testen, willen jullie eens in mijn album kijken wat jullie ervan vinden?
    ik hoop wle dat ie straks donkerder is, maar zo niet kan ik dit dat als positief beschouwen?

7. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Marjo, heb me nu ook aangemeld bij hyves... maar hoe kan ik jou nu toevoegen? Waren er hier nog hyvers?

8. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Ik ben ook een hyver...
    http://esthertje80.hyves.net/#

Maar heb even een vraagje... ik ben zo gigantisch misselijk steeds s'avonds.
    En ik wil niet meteen denken aan het positiefste, hebben meiden hier ervaring mee na Clomid?

Liefs, Esther

9. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Hey meissies,

Kirby: Wat een geweldig nieuws! Ik ben echt helemaal BLIJ voor je :D :D
    Hebben jullie ook een echo meegekregen? Leuk dat je ook hyves hebt nu :D ik zal je zo mijn adres pb'en oke? Anders moet ik hier mijn volledige naam opzetten.. Hoe voel je je verder? Je dag kan niet meer stuk natuurlijk! Genieten nu he!

Sam: Ik heb alleen ervaring met die clearblue ovu testen, maar zal zo even in je album kijken hoor! En 3 kwartier later met tempen maakt toch niet zoveel uit? Of ben je al uit bed geweest in tussentijd? Ik hoop dat je morgen de bevestiging krijgt van je gyn!

Annika: Zwanger? :confused: Hihi dat zal wat zijn! Maar kan vlgs mij niet of wel? Beterschap iig!

Esther: Als je het leuk vind wil ik jou ook wel toevoegen op hyves, hoe meer zielen hoe meer vreug haha. Ik was met Clomid rond mijn eisprong erg misselijk altijd maar eigenlijk nooit tegen het eind van mn cyclus. Welke dag zit je nu dan? Spannend en logisch dat je toch gaat hopen dan, heeeel herkenbaar hoor!

Maritt: Helaas gaat dat niet op dat je altijd bijwerkingen moet hebben als het aanslaat. De eerste ronde sloeg het bij mij niet aan en had ik superwarmteaanvallen enzo. Toen 100 mg. en de bijwerkingen verschilden per keer. Succes!

Istanbul: Spannend meid! Succes met afwachten en testen!

Hoe is het met de andere ladies?
    Ik moet nog 3 dagen Primolut hierna, het schiet al op! Vlgde week vrijdag een uitgangsecho, want als ik het zo uitreken zou ik woensdag ongi moeten worden. En dan mag ik hopelijk weer beginnen met spuiten! Dit keer maar een iets lagere dosis, lijkt me verstandig ;)

Dikke kus
    Marjo

10. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Marjo

Ik kan zondag testen. Het is iets van de laatste dagen die misselijkheid. Had het rond mijn eisprong niet.
    Ben zo bang dat het tussen mijn oren zit. Ik wil niet overkomen als iemand die gelijk denkt zwanger te zijn na de eerste ronde clomid.
    Dus ik probeer die misselijkheid weg te denken maar dat gaat niet altijd.

Ik vind het leuk als je me toevoegt op hyves, ik heb het er daar alleen niet over. Maar inderdaad gezellig.

11. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Het is heel logisch dat je hoop krijgt hoor! Het is gewoon onwijs spannend nu! Nog 3 dagen tot je mag testen, je kunt je schoenzool dan wel opeten he..? Ik herken het helemaal.
    En ik wil het ook vooral NIET hebben over mn kinderwens hoor op hyves, hihi dat is volstrekt anoniem zullen we maar zeggen 8)
    Voeg je zo wel ff toe!

Sam: Ik zou denken, een streepje is een streepje, maar zo werkt het niet he met ovu-testen? Vlgs mij moeten beide streepjes dan even donker zijn toch? Hmmm je hebt weer veel aan mij :( Ik hoop echt dat je je eisprong gehad hebt inmiddels!

12. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ester en Marjo, heb jullie allebei een uitnodiging gestuurd op hyves :) En je kinderwens blijft ons geheimpje hoor Marjo :)

Esther, ik hoop dat je over een paar dagen positief mag testen! Mijn duimen draaien voor je hoor!

Wie de fotootjes van frummel wil zien, ik heb ze net in m'n album geplaatst!

Liefs
    Kirby

13. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Oh en Sam, ik kan je niet helpen met de ovulatietesten... heb dat nooit gebruikt! Sorry hoor meid!

14. sam mv kylian

kirby, geeft niks

en wat een supermooie echo's van je frummeltje zeg

15. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Wauw... Frummel is mooi!

Wat moet jij gelukkig zijn zeg.....

Het is je van harte gegund hoor, geniet lekker!

16. annika1985

annika1985 Niet meer actief

hoi hoi.

was ik ook weer
    nee ben niet zwanger want ik had geen eitje.
    en als is het wel zou zijn zou dat helemaal geweldig zijn.

grlukkig zakt het al een heel eind.

veel liefs Annika

17. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Haaaai, daar was ik weer. Verveel me echt dood op mn werk vandaag, het is zo rustig. Niet normaal meer! Leuk trouwens om een beeld bij jullie te hebben dmv hyves, echt grappig!

Kirby: Aaaaaah was een mooi frummeltje hebben jullie gemaakt zeg! Echt super meid! Hoe gaat het verder met je? Je mag helemaal niet meer werken of wel? Houd je het een beetje vol thuis?

Annika: Fijn dat het iets beter gaat inmiddels..

Nou hier weinig bijzonders.. Ga maar een beetje in het vooruitwerken denk ik :(

18. sam mv kylian

owww meiden, ik ben zooo blij,
    kijk maar in mijn album.

ik vanmiddag weer een ovu test gedaan en je moet dan 10 minuten wachten.
    nou dat hoefde niet eens, na een halve minuut stond de streep er al luid en duidelijk.
    whahahahaha. dat betekend dat ik een ei heb.

WWWWWWWWWWWWHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAA

sorry ben beetje erg blij :) :)

morgen naar de gyn ook nog es voor een echo, dus ben zoo benieuwd.

19. istanbul

istanbul Lid

13 okt 2006
    34
    0
    0
    Hallo meiden,

Ik ben vandaag zo dom geweest om een zwangerschapstest te doen... Ik mag eigenlijk pas maandag testen maar kon niet wachten.. jullie raden het al denk ik test was negatief...
    Wat mij zo aanmoedigde om een test te doen was omdat ik laatste 2 dagen misselijk ben, pijnlijke tepels heb en omdat ik wist dat ik een eisprong heb gehad...
    maar jah hopelijk krijg ik maandag een dikke vette blauwe streep...

groetjes istanbul..

20. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Hey meiden,

Istanbul, ik hoop ook dat je na het weekend een positieve test krijgt hoor!

Sam, wat goed van je eitje! Veel klusplezier!

Marjo, alles ok hoor hier. Neen, ik mag helemaal niet meer werken tot na de bevalling. Tot nu toe houd ik het vol hier :) Houd me een beetje bezig met het forum en nu ook met hyves... kijk er naar uit om met de geboortekaartjes en doopsuiker te beginnen. Hoe gaat het met jou? Is de nieuwe ronde al in zicht?

Annika, veel beterschap meid!

Liefs
    Kirby

Deel Deze Pagina