@ Istanbul, jeetje wat balen zeg, hoop ook voor jou dat je na het weekend een positieve test krijgt. Ik mag zondag testen, zit ook ernstig te twijfelen of ik morgen al zal testen. Dat zie ik morgen wel weer @ Sam, wat goed zeg... klussen geblazen dus... veel plezier @ Kirby, geniet geniet geniet! En de rest van de meiden heel veel sterkte en succes Liefs, Esther
Hoi Kirby, ik zag dat je schreef dat je niet meer mag werken tot na de bevalling. Hoe komt dat zo? (als je je daarover uit wilt laten uiteraard). Heb je wel lekker veel tijd om je goed voor te bereiden. Geniet er maar goed van. Groetjes, Jaycey
Haaaaiii, Ben ik ook weer. Dag 15 vandaag. Voel vanalles in mijn buik. Ging ik naar de winkel om een ovu test te kopen, hadden ze hem niet. Ze zou hem wel bestellen en dan reservere. Ik heb vriendelijk bedankt, dat ei wacht niet op uw bestelling denk....... Anyway, maar aan de klus geslagen, netjes om de dag, je weet maar nooit. Maandag echo, we zien wel hoe het loopt. Leuk om jullie te zien op hyves, geeft een leuk beeld.....heb je een gezichtj erbij. groeten S
Jaycey, mijn eerste zwangerschap was een met regelmatig bloedingen... mijn dochtertje werd uiteindelijk veel te vroeg geboren aan 23 weken en een paar dagen zwangerschap, ze is een half uurtje na de geboorte gestorven. Dit willen ze nu voorkomen door volledige rust en aan 12 weken krijg ik ook een bandje rond mijn baarmoederhals zodat ik niet vervroegd opening kan krijgen. Als ik toch al vroeg weeën zou krijgen, moet ik meteen het ziekenhuis binnen, aan de weeënremmers en volledige platte rust tot 36 weken zwangerschap. Liefs Kirby
hoi hoi. sam wat spannend voor je. hier gaat het inmiddel wel wat beter. ik denk dat de stress van de afgelopen tijd eruit is gekomen. veel liefs Annika
Goedemorgen meiden, Bijna weer weekend! Het is zo rustig op mn werk deze week. Jullie moeten me hier maar wat vermaken vandaag Kirby: Ik wist het van je dochtertje, hoop dat de geschiedenis zich nooit meer zal herhalen. heb er geen woorden voor hoe erg dat moet zijn geweest voor jullie. Goed dat je nu zo streng onder controle staat! En mocht je je toch vervelen kletsen we gewoon wat over en weer hier of op hyves Shaartje: Balen joh van die ovu-testen. Je kan ze ook hier bestellen trouwens in de webwinkel, dat heb ik laatst ook gedaan. Je hebt ze de vlgde dag al in huis! Is vlgs mij ook veel goedkoper als in de winkel! Veel klusplezier heh komende dagen En succes maandag! Istanbul: Het kan natuurlijk zijn dat je te vroeg getest heb, wil je natuurlijk geen valse hoop geven maar het kan he..! Zolang de er niet zijn is er nog geen reden tot wanhoop! Sterkte hoor! Esthertje: Jij mag ook al gauw testen zeg! Ben benieuwd! Welk merk heb je eigenlijk? Moeilijk he dat afwachten, kan me voorstellen dat de verleiding groot is morgen te testen! Hoe voel je je verder? Sam: GEFELICITEERD met je 2 streepjes op de ovutest! Hebben jullie goed je best gedaan? Hoop over 2 weken dat je 2 andere streepjes hebt! Nou hier weinig bijzonders, nog tot zondag Primolut en dan vanaf vlgde week vrijdag als het goed is weer in de running! Can't wait! Gr. Marjo
Hoi Marjo Ik heb een clear blue liggen. De verleiding is erg groot om vandaag te testen. Maar ik ga vanmiddag een rondje visite doen. Ga eerst naar mijn vader, dan naar mijn tante, en daarna een verjaardag waar ik mijn hele familie zie. Dus ik dacht, ik test vandaag maar niet. Als het positief is, is het natuurlijk van mijn gezicht af te lezen, en als het negatief is.... OOK haha. Dus ik denk dat ik morgen ga testen, of zondag. Weet het niet. Voel me wel oke, ik ga op alles letten natuurlijk. Ben best vaak misselijk geweest deze week, ben ik normaal nooit, maarja dat kan ook door de clomid komen. Tepels doen ook zeer, ook nog nooit gehad, maar ook dat kan door de clomid komen. Dus het is echt gewoon afwachten. Ik hoop ook echt dat jij weer aan de slag kan... en vooral dat het dan snel raak is.
Hoi Kirby, Jeetje, wat een verhaal. Kan me voorstellen dat je dat niet in de koude kleren is gaan zitten. Maar goed dat je ze nu zo goed in de gaten houden. Ik hoop voor jullie dat het deze keer helemaal goed mag gaan. Liefs, Jaycey
hoiii, net naar de gyn geweest en pfff, wat zal ik zeggen. ik had op beter nieuws gerekend er zat geen goed eitje, wel weer tig kleintjes en hij kon ook niet zien dat er 1 gesprongen zou zijn. dus nu bloed laten prikken en moet ik maandag terug en gaat ie weer kijken. zowel de gyn als wij snappen nu niks van de posi ovu test dus nu hopen dat mijn bloed goed is en dat ik toch een eitje gehad heb, maar dat ie verstopt zit. liefs sam
Hoi Meiden, Ik was er weer. Ben gisteren geholpen. Voel me erg leeg en beetje down. Verder last van buikpijn. Moeten nu 6weken wachten voor we weer mogen beginnen. Alles goed hier? Liefs Simone
Hey moon85, Heel begrijpelijk datje down bent... Ik hoop voor je dat je snel weer een beetje beter voelt en er toch weer met alle goede moed ertegen aan kunt.. Sterkte..
Meiden, Kunnen jullie iets vertellen over de overstap van 50mg naar 100mg. Hoeveel tijd moet daar tussen zitten en je moet zeker eerst weer ongesteld worden (evt door Provera/Primolut?) Liefs, Marit
@marittt ik mocht na de 1e ronde 50 mg die dus niet werkte, een 10 daagse kuur provera nemen en daarna direct aan de 100 mg en die heeft zijn werk gedaan! op dag 17 een eisprong ...en zwanger! Ik heb wel last van opvliegers gehad en pijn in mijn maag. van de 50 mg niet.
hoi gigi en maritt.. spannend he dat clomid gebeuren. 50 mg sloeg bij mij ook niet aan, dus hup weer provera, en vandaag op dag 3 van cyclus al naar zhuis voor een uitgangsecho..volg. week vrijdag is dag 10,...hopen dat de 100 mg wel aanslaat... knuf bengel vermoedelijke nod: 24 dec
hallo allemaal, Kirby doe maar lekker rustig aan hoor, we hebben allemaal er alles voor over om een kind te kunnen omarmen... Ik zeg tegen m'n man dat hij 9 maanden alles in huis mag doen hihih het enige wat ik ga doen is 9 maanden volop genieten van mijn zwangerschap (hoop ik..) gemeen he hiihii.. Ik word gek van het wachten, had gister getest (te vroeg) was negatief maandag ochtend mag ik weer testen en hopelijk dan is het positief zit vaandag op cd 30, het is nu bijna 01:30 dus zit al op cd 31 en nog steeds niet ongi! groetjes Istanbul
Hoi meiden, Hoe gaat het met jullie? Simone: Dikke knuf voor jou! Laat je maar lekker in de watten leggen de komende tijd. Ik leef met je mee, mega veel sterkte! Esthertje: En, en en? al getest? Spannend zeg! Maritt: Bij mij sloeg clomd ook pas aan bij 100. indd eerst weer een kuurtje Provera, da's wel minder Succes! Istanbul: Nog geen in zicht? Geen bloed geeft moed hihihi! Hoop dat je gauw 2 streepjes hebt! Hier bar weinig bijzonders, gaan zo lekker naar de bios! Gezellie! Helaas waait het mega hard hier, dus ik ga maar de BOB spelen vanaaf 8) Kuss Mar
Hoi Marjo Ja... net getest, heel eigenwijs. Maar hij was negatief... SHIT! Nu morgen maar afwachten of ik ongesteld ga worden. Ga nu op visite, lekker even afleiding... morgen weer een dag.