vragen over clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door elfje, 25 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. istanbul

istanbul Lid

13 okt 2006
    34
    0
    0
    Ik ben ongesteld op cd 32! SHIT SHIT SHIT!
    wat ik raar vind is dat ik elke dag heb geklust.. Weet iemand hoe dit kan? Ik was vrijwel zeker dat ik zwanger was.. Gister heel veeeeeel fruit gekocht terwijl ik nooit fruit eet.. pffffffff ik voel me zo rot.. was net bij mijn moeder samen een fles wijn opgedronken nu ik toch ongi ben...
    Ik voel me echt rot gewoon...

2. istanbul

istanbul Lid

13 okt 2006
    34
    0
    0
    Het kan toch ook zijn dat het innestelingbloeding is?
    Normaal begint mijn menstruatie pijn paar dagen van te voren en met bruine bloeding... Nu is de pijn pas vanaag begonnen (Pijnlijke borsten en tepels al wat eerder maar ik dacht zwangerschasp verschijnselen:(:( ) en meteen met licht rode bloeding...
    Hoe lang duurt eigenlijk zo'n innestelbloeding heeft iemand hier ervaring mee...

ik ga maar slpane bijn half 5 in de ochtend..

groetjes Istanbul..

3. annika1985

annika1985 Niet meer actief

hoi hoi istanbul.

ik werd gewoon ongesteld tijdens de eerste 3 maanden van mijn zwangerschap. daarna niet meer.
    ik kam er dus met 11 weken achter dat ik zwanger was.

veel liefs Annika

4. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Elke dag klussen is toch helemaal niet het beste? Volgens mij is de kans op zwangerschap groter als je om de dag klust ivm kwaliteit zaad.

Sterkte en succes Istanbul!

5. pannekoek

pannekoek Nieuw lid

26 nov 2006
    2
    0
    0
    Hallo,

Ik heb wel vaker jullie berichtjes gelezen, maar heb nooit een bericht hier achter gelaten. voor mij is het dus de eerste keer.
    Voor mij is er iets onduidelijk, ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen.
    Ik gebruik nu clomit 100mg, ik ben nu op cyclus dag 27 en mijn tempratuur is op cyclus dag 18 met 0.2 gestegen en zo gebleven tot cyclus dag 23 en vanaf cyclus dag 24 schommeld het een beetje tussen 0.2 en 0.4 hoger dan cuclus dag 18.
    Wie heeft hier ervaring mee en wie kan me hier een antwoord op geven.

Gr,

6. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0

Haha dat maakt echt helemaal niet uit.
    Wij deden het elke dag en was zkr resultaat ;)
    Als het maar niet meer dan 1x per dag is.
    Bij een 2 of 3 de x zit er bijna geen sperma cellen meer in.

@ istanbul.

Het zou kunnen maar innestelen is meestal pas bij de 5de/6de week volgens de gyn. Ze dachten nl dat ik dat eerst ook had bij m'n eerste bloeding.

7. istanbul

istanbul Lid

13 okt 2006
    34
    0
    0
    Ik weet het niet hoor... Ik heb dus regelmatig gevreen op mijn vruchtbare dagen... Ik hoor wat mij betreft zwanger te zijn dus...
    Ik heb nu gewoon bloeding... menstuatie pijn... rug pijn... van alles dus morgen ga ik voor de zekerheid een test doen..

groetjes Istanbul

8. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Het hoeft niet te zijn dat als je het regelmatig gedaan heb dat je dan zwanger bent.
    Der zijn er wel meer hier die het regelmatig doen en als ze een ei hebben maar niet zwanger raken.
    Moet ook wel klikken tussen het eitje en het zaadje.
    Als ik over 6weken weer begin met de clomid is niet te zeggen dat ik dan ook weer meteen zwanger ben omdat we regelmatig sex hebben.
    Zo gaat het jammer genoeg niet.. snap best dat je graag zwanger wil worden maar denk dat je niet in moet stellen op regelmatig sex dat je dan ook zwanger bent.

Liefs Simone

9. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

helaas, zo werkt het niet meid,
    je hebt zoizo iedere maand maar 20 procent om zwanger te raken en ook al doe je het iedere dag, dan nog blijf je maar 20 procent kans houden per maand.

10. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Sluit me aan bij Sam & Moon. Als dat zo was, was ik ook al minstens 7 x zwanger geweest..
    Hopelijk dat je instelling wat veranderd anders ga je het erg moeilijk krijgen ben ik bang..

11. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Howie!
    Lekker weekend gehad?
    Morgen om twee uur naar de gyn.
    Ben benieuwd wat we te zien krijgen.
    Ben om de dag aan het klussen.
    we zullen zien wat er gebeurt.
    Valt me deze maand behoorlijk mee. Zonder clomid ben ik er minder mee bezig moet ik zeggen. Weet natuurlijk niet wat er gebeurt, maar ben rustiger in mijn hoofd. Heb ook geen ovu testen meer gekocht. Meet nog wel steeds mijn temp. Verder een beetje gewinkeld, ging afrekenen en kwam tot de conclusie dat ik mijn portomonnee was vergeten, lag gelukkig thuis! Kreeg het al heel heet.
    Nog anderhalve week werken, danlekker 9 dagen naar NYC! Lekker shoppen! Heel veel zin in.
    Hey Kirby, heb je mijn uitnodiging voor Hyves nog gekregen? Zag je bij Marjo staan....

Nou girls, morgen hopenlijk goed nieuws. Let the egg jump!

Slaap lekker voor straks.
    xS

12. istanbul

istanbul Lid

13 okt 2006
    34
    0
    0
    Bedankt voor jullie raectie ... Ik weet dat het waar is wat jullie zeggen, maar ik was er zo erg mee bezig dat ik zeker wist dat ik zwanger was..

Helaas.. 3e dag begin ik 2e ronde clomid100 en dan zien we wel verder, ik moet wel zeggen dat ik heel blij ben dat ik vanzelf ongesteld ben gewordenanders moest ik 10 dagen provera gebruiken...

Nogmaals bedankt :)

13. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Istanbul

Het is niet zeker dat je zwanger word na regelmatig vrijen tijdens je vruchtbare dagen. Ik denk dat we dat allemaal doen hier, en voorlopig de meeste nog zonder resultaat.
    Ik ben vandaag ook ongesteld geworden, en weet nu gewoon dat ik weer een maandje moet wachten, het is niet anders, alles werkt bij me, en daar ben ik al heel blij mee. Ik probeer het van de positieve kant te bekijken. Ongesteld... mooi dan kunnen we weer verder. Ik hoop natuurlijk voor je dat het een eenmalige bloeding is, en dat je zwanger bent, maar houd rekening met een negatieve test, dan is de klap niet zo groot.
    Sterkte meis.

Esther

14. istanbul

istanbul Lid

13 okt 2006
    34
    0
    0
    Esthertje jammer voor je/ons dat het deze maand niet gelukt is. Ik heb het al geaccepteerd gelukkig heb ik een man die alles positief bekijkt :):)

15. pannekoek

pannekoek Nieuw lid

26 nov 2006
    2
    0
    0
    Hallo,

Ik heb wel vaker jullie berichtjes gelezen, maar heb nooit een bericht hier achter gelaten. voor mij is het dus de eerste keer.
    Voor mij is er iets onduidelijk, ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen.
    Ik gebruik nu clomit 100mg, ik ben nu op cyclus dag 27 en mijn tempratuur is op cyclus dag 18 met 0.2 gestegen en zo gebleven tot cyclus dag 23 en vanaf cyclus dag 24 schommeld het een beetje tussen 0.2 en 0.4 hoger dan cuclus dag 18.
    Wie heeft hier ervaring mee en wie kan me hier een antwoord op geven.

16. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ik snap je best.. toen ik niet ongesteld werd toen we gestopt waren met de pil dacht ik ook dat ik zwanger was.. voelde me beroerd echt alles. Maar je lichaam kan je ook heel erg voor de gek houden.
    En als ik dan nu terug kijk naar deze zwangerschap dan leek het er nog niet eens op hihi.. Je voelt het echt en merkt het ook.
    Ik hoop voor je dat het snel zo mag wezen maar ga er niet elke keer van uit dat je zwanger kan zijn of bent dan valt het heel erg tegen als je weer ongesteld word. En stress kan ook tegen werken.

Liefs Simone

@ pannekoek.

Je temp gaat altijd iets omhoog na je eisprong.
    Ik tempte niet word je alleen maar zenuwachtig van.
    Maar weet alleen dat ik altijd rond de 36.6 zat en toen ik zwanger was 37.7.

17. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Hoi,
    Ben net terug van de gyn.
    Wat een lul!
    Sorry hoor, maar hij had zich helemaal niet verdiept in mijn dossier, ik moest hem vertellen dat ik voor de cyste kwam. Oh ja, mmm, ja ja, oh ja.

Cyste is weg. Verder zitten er een paar kleine eitjes. Hij dacht dat er geen follikelgroei was. maar eigenlijk kon hij niet zo veel zeggen, was het vooral veel onduidelijk gebrabbel. Getver, ik ben er gewoon een beetje chaggie van. Heb wel aangedrongen op een progsteron test, dat mocht dan, maar niet van harte. Hij zei dat ik moest wachten, dat weet ik ook wel. Toen ik nog meer vragen ging stellen, uit belangstelling voor mijn eigen lichaam, vond ie me maar een zeikerd aan zijn lichaamstaal te zien. Hij vertelde over de vrouw voor mij die al 6 jaar bezig is.....geen boodschap aan! Ik zei dat ik mezelf niet vergeleek met anderen en dat ik zeker niet vind dat ik al te lang wacht, want ben ook pas net bezig en dat ik vragen stel omdat ik graag wat meer weet over de hele gang van zaken en behandeling. Dusss.....! Neem me serieus graag!

He, lekker even eruit. Woensdag kan ik bellen voor de uitslag van de progesteron, weet iemand wat die waarde moet zijn voor een eisprong?

Wachten duurt lang.....pink maar gewoon mijn traan weg, mijn tijd komt vanzelf.

Thanks Shaartje.

18. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Shaartje

Mij is vorige week verteld dat de waarde boven de 20 moet zijn voor een eisprong.
    Balen zo'n gyn.... dan voel je je echt rot.
    Hopen dat je de volgende keer een ander hebt, en dat je progesteron lekker hoog is straks.

Esther

19. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hallo Shaartje,

Jeetje wat een boer zeg. Ik vind het altijd een slechte zaak als zij over andere mensen beginnen. Daar gaat het toch niet om? Jij komt voor jouw ding, en dat is belangrijk. Hopelijk krijg je voor de rest een betere begeleiding.

Ik wil iedereen in dit topic verder succes wensen met de behandelingen.

Ik neem afscheid, want ik hoef geen Clomid meer. Naar alle waarschijnlijkheid word ik morgen ongesteld. Dan is het definitief IVF voor ons.

Groetjes, Jaycey

20. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Hey Jaycey,
    Heftig!
    Je moet wel af en toe wat laten weten he?
    Heel veel succes met alles, 2007 is nog steeds niet uitgesloten!

x S.

Deel Deze Pagina