shaar, wat een boer zeg. zo iemand zou niet eens vrouwenarts moeten zijn, als ie niet eens weet hoe ie met vrouwen om moet gaan. jaycey, wat verschikkellijk zeg, dat je afscheid moet nemen en voor ivf doorgaan. heel veel sterkte meis, hou je ons wel op de hoogte?? Ik ben vanmiddag ook weer bij de gyn geweest. mijn progesteron was wel iets verhoogd, maar voor na een eisprong te weinig. mijn lh was ook iets verhoogd, maar niet genoeg het kan heel misschien zo wezen dat ik wel een eisprong gehad heb, en dat de lh van vrijdag daarom zo weinig aangeeft, maar dan klopt de progesteron niet, die had dan al hoger moeten zijn. mijn temp is inmiddels wel iets verhoogd, maar ook nog niet denderend. jee wat klinkt dat erg zo zeg pff. dus eigenlijk weten we nog niet veel. we moeten nu 14 dagen wachten, of mijn temp blijft hoog en word hoger en dan mag ik testen, of mijn temp zakt en ik word ongi en dan nog een cyclus clomid 50. of er gebeurt helemaal niks en dan moet ik 8 januari weer naar hem toe. hij wil nog 1 keer clomid 50 proberen en dan wil ie over naar de 100. maar liever wil ie dat niet. dus het is afwachten nu
shaar, wat een boer zeg. zo iemand zou niet eens vrouwenarts moeten zijn, als ie niet eens weet hoe ie met vrouwen om moet gaan. jaycey, wat verschikkellijk zeg, dat je afscheid moet nemen en voor ivf doorgaan. heel veel sterkte meis, hou je ons wel op de hoogte?? Ik ben vanmiddag ook weer bij de gyn geweest. mijn progesteron was wel iets verhoogd, maar voor na een eisprong te weinig. mijn lh was ook iets verhoogd, maar niet genoeg het kan heel misschien zo wezen dat ik wel een eisprong gehad heb, en dat de lh van vrijdag daarom zo weinig aangeeft, maar dan klopt de progesteron niet, die had dan al hoger moeten zijn. mijn temp is inmiddels wel iets verhoogd, maar ook nog niet denderend. jee wat klinkt dat erg zo zeg pff. dus eigenlijk weten we nog niet veel. we moeten nu 14 dagen wachten, of mijn temp blijft hoog en word hoger en dan mag ik testen, of mijn temp zakt en ik word ongi en dan nog een cyclus clomid 50. of er gebeurt helemaal niks en dan moet ik 8 januari weer naar hem toe. hij wil nog 1 keer clomid 50 proberen en dan wil ie over naar de 100. maar liever wil ie dat niet. dus het is afwachten nu
Hey Sam, Zitten in dezelfde schuit dus. Komt op hetzelfde neer, moet alleen nog wachten op de uitslag van het bloed, dus je loopt iets voor. Samen verder?.......met babes!
Jeetje meiden echt balen voor degenen die weer ongi zijn geworden We hopen gewoon voor 2007 op het beste toch?! Allemaal met frisse moed het nieuwe jaar in. Ik moet nog een weekje wachten denk nu al bij alles wat ik voel dat ik ongi ga worden! Weet dat ik er niet zoveel mee bezig moet zijn maar als je steeds van alles voelt. Mijn bloedverlies en de pijn die ik na de eisprong had zijn gelukkig sinds vrijdag voorbij! Wat het nou was weet ik nog steeds niet... we zien het wel maar daardoor heb ik wel de hoop verloren deze keer
hoi mensen. ik heb een beetje bij gelezen. hier gaat het opzich wel redelijk. moet vrijdag weer naar het ziekenhuis en mijn mannetje gaat niet eens met mij mee. doet best wel pijn eigenlijk. sorry dat ik neit op iedereen kan reageren. veel liefs Annika
Hoi Annika, Mijn man kan ook niet altijd mee hoor.. Maak je niet druk.. En als hij NIET mee wil moet hij toch ook zijn redenen hebben.. En anders neem je gewoon een vriendin mee vind ik zelf prettiger
hoi hoi istanbul. heb je ook wel gelijk in hoor. maar vind het niet prettig met die onderzoeken om daar iemand bij te hebben die je eigenlijk nooit in je blootje hebt gezien. veel liefs Annika
Mijne kan ook niet altijd mee. Heeft een drukke baan en mensen onder zich die die niet zomaar alleen kan laten. Ik neem dan m'n moeder altijd mee. Iemand anders wil ik ook niet mee. Die hoeven me niet te zien haha. Hier gaat ie goed, kan niet wachten tot de clomid Heb het aardig geaccepteerd nu. Vind alleen heel vervelend dat me buik nog zo dik is. Zie er nog zo zwanger uit. Gisteren begonnen met buikspier oefeningen, hopelijk trekt ie nog een beetje terug Hoe gaat het met de rest? Liefs Simone
Hi girls, Mijn man gaat ook niet altijd mee, wel vaak. Maar ja hij is ook ambtenaar en wat flexibeler qua werktijden.. Zondagmi. laastste Primolut genomen en nu in afwachting van de Zou wel niet lang meer duren, ben net een grindtegel zooooooooveel pukkels, grrrrrrr vrijdag uitgangsecho en hopelijk weer groen licht! Kus Marjo
hallo allemaal! Vandaag begin ik met 2e ronde clomid 100 Hopelijk doet het nu z'n werk.. Morgen heb ik sollicitatie gesprek ik weet niet of ik ga werken.. Ik wil natuurlijk wel, Maar als ik straks zwanger raak vind ik wel rot voor de gene die mij aan heeft genomen..(als ik word aangenomen) Ik weet dat ik niks hoef te zeggen maar jah.. ik kom er niet uit.. Afwachten maar... groetjes Istanbul
Spannend! Ja das een moeilijk keuze. Maar voor hetzelfde geld duurd het nog een poos. Is het full of partime?
ja dat is zeker fijn. en als het meezit horen we deze week ook of we een ander huisje krijgen. en volgende week of maarten zijn baan behoud. veel lies Annika
hallo vandaag begonnen met clomid morgen sollicitatie gesprek (full-time) ik zie wel... Eerst ff kijken hoe het gesprek verloopt... Groetjes Istanbul
goedemorgen allemaal. hoe is het met jullie? hier gaat het wel redelijk begin al wel beetje zenuwachtig an het worden voor vrijdag. en ik ga zo ff bellen voor maarten zijn onderzoek. veel liefs Annika