Hey hey, Hoe is ie hier? Istanbul: Suc6 met je sollicitatie morgen! Om wat voor een baan gaat het? Annika: Heeft je man geen vast contract? Balen zeg als ie misschien zn baan verliesd! Duim voor jullie van niet! En jij moet dus ook 1 dec. naar de gyn. Hoe laat, ook lekker vroeg s morgens? Sam, Shaartje: Zaten jullie nu op het bankje of hoe zat het ook alweer? Hier zijn de gearriveerd dus hopelijk vrijdag weer beginnen met spuiten! Kan gelukkig om 7.45 al terecht. Het is een mega chaos op het werk, maar ja vind dat het zkh wel ff voorgaat.. Liefs Marjo
hoi hoi. mijn man heeft helaas geen vast contract. we zijn al 4 jaar bezig met werk maarwil niet lukken. veel liefs Annika
hoi marjo, hehe, kun je ook weer door meid. en ik zit idd op het wachtbankje met een twijfelgeval of ik een ei gehad heb of niet
Geen ei! Ik heb geen ei gehad. 0.7 was de waarde van progesteron. baal ervan. Kan even niet zo goed meer tegen al dat wachten. Wachten tot ik ongesteld word nu, als er over 2 weken niets is dan ook primolut denk. Dan weer aan clomid in de hoop op een goede reactie deze x. Maar goed, we gaan er weer voor, hoop dat er snel wat gebeurt. Ging de tijd maar wat sneller. Groeten S
Hoi Hoi. ben ik ook weer eens. ik heb het druk druk druk dus helaas weinig tijd om alles bij te houden op de forums.. was vandaag vrij en moet nu 6 dagen achter elkaar doorwerken ( incl. weekend :S) Heb wel een beetje goed nieuws. afgelopen maandag was er om de FM te zien dat er 2 eitjes zijn gegroeid.. t is wel mm werk maar toch ze worden groter ! Heb morgen weer een FM Ben nu sinds twee weken aan t spuiten iedereen een dikke knuff xxx
Hallo, het gaat om een baan in de Telecom als manager. vandaag verliep het gesprek heel goed, ze hebben gezegd dat ik door 2 selecties ben gegaan (zonder dat ik het wist ) Ik word hopelijk binnenkort gebeld voor conclusie.. Ik raak maar niet zwanger en ben al die medicijnen onderhand wel beu. Als ik aangenomen ben ga ik een paar maanden tussen uit.. maar jah ik hoop natuurlijk het beste, ik zie wel als ik word aangenomen, hard werken en stoppen met clomid en indien niet dan maar doorgaan met oefenen voor een baby.
hoi hoi. ik heb een vraagje volgende de zuster die de fm doet heb ik geen eisprong en was alles erg rustig. nu ben ik al paar dagen misselijk en mij ntepels doen erg veel pijn. heeft iemand van jullie dit oo kgehad? veel liefs Annika
kaatje, wat goed zeg! 2!eitjes zelfs, wat ontzettend goed. nu flink die eitjes klutsen he meid. succes annika, ik kan je niet helpen meid. ik zheb al vanaf mijn ei vreemde en vage klachten die ik bij de vorige zwangerschap ook had (mk geworden) dus ik zit net zo in twijfel als jij
Alvast succes morgen Marjo,ik hoop zo dat je groen licht krijgt om te spuiten! Lekker dat je zo vroeg kan komen,dat scheelt weer een aantal uur in onzekerheid zitten @Sam,moet zeggen dat ik het wel vreemd vind dat jouw gyn steeds bij 50 mg clomid blijft hangen. Die van mij was allang overgestapt op een hogere dosis,misschien dat ik dan wel eerst moet overhalen hahaha. Zo ging dat de laatste keer bij mij. Hij wou dezelfde dosis die niet aansloeg nog een keer doen,maar ik was het er niet mee eens. Zei ook dat ik het nut er niet van inzag. Dus toen ging hij de boeken er nog eens op na slaan en zei toen dat ik gelijk had,whahaha ik moet gyn worden... Maar kreeg wel mooi een hogere dosis wat ook meteen de laatste was! Dus als je zelf er geen goed gevoel over hebt,zou ik gewoon dat kenbaar maken. Krijg je nog bloedonderzoek of je een goeie eisprong hebt gehad of is het nu afwachten op je ongi of zwangerschap?
pientje, ik heb ook al gevraagd hoe lang ie dit vol wil blijven houden. en hij wil nog 1 keer 50 doen en dan pas verhogen naar 100. omdat van 100 ook je baarmoederslijmvlies stugger word en moeilijker om in te nestelen zegt ie. maar ik heb al met john overlegd en ik wil deze ronde best nog 50 doen en dan 100, maar als eerste ronde 100 nhetzelfde doet als 50, geloof ik toch dat ik ga aandringen op puregon, daar weet ik tenminste zeker van dat het werkt. maar snap ook niet dat ie gene eisprong heeft gezien, want mijn temp laat wel duidelijk een eisprong zien + een positieve ovutest. dus ik denk dat ik een ei heb gehad, alleen wel erg laat (dag 20)
hoi hoi. hoe gaat het met jullie. hier gaat het wel redelijk. nog steeds wat buikpijn en pijn onderin aan de binnenkant als ik lang loop. en vreselijk misselijk. veel liefs Annika
Hoi Annika ik had het ook vorige week, ik heb wel eisprong gehad en we hadden ook geklust.. 2 dagen overtijd en toch ongesteld geworden.. Ik was ook misselijk en had zere tepels maar jah uiteindelijk zat het tussen mijn oren... Als jij geen eisprong heb gehad heb je weining kans dat je zwanger bent.. Ik wil je echt niet ontmoedigen maar als je gelooft dat je zwanger bent en je word ongesteld kan je daar behoorlijk van slag raken, dat is mijn ervaring.. maar je weet maar nooit...ik hoop het voor je
Hoi Annika ik had het ook vorige week, ik heb wel eisprong gehad en we hadden ook geklust.. 2 dagen overtijd en toch ongesteld geworden.. Ik was ook misselijk en had zere tepels maar jah uiteindelijk zat het tussen mijn oren... Als jij geen eisprong heb gehad heb je weining kans dat je zwanger bent.. Ik wil je echt niet ontmoedigen maar als je gelooft dat je zwanger bent en je word ongesteld kan je daar behoorlijk van slag raken, dat is mijn ervaring.. maar je weet maar nooit...ik hoop het voor je
Heeeeeey meiden, Shaartje: Gadsie wat onwijs kl*te en balen dat je geen eisprong gehad hebt, echt niet leuk om te horen! Hoop dat je uit jezelf ongi wordt en de rottige Primolut je bespaard blijft! Sam: Ik ben het ook wel met Pientje eens, waarom laat je gyn je aanmodderen met 50 als het mss toch geen resultaat geeft. Het schijnt namelijk zo te zijn, hoe langer je clomid gebruikt hoe minder gevoelig je voor een bepaalde dosis wordt.. Op naar de 100 als het zo blijft! Succes en hopelijk heb je toch een late eisprong gehad natuurlijk. Annika: Is je bloed later nog geprikt op progesteron? Want als een eisprong echt uitgesloten is, kan de misselijkheid ook komen van een virus oid. Bijna de helft van mijn afdeling op het werk is momenteel geveld door griep.. Sterkte! Istanbul: Ik snap dat je even wilt stoppen als je wordt aangenomen hoor! Toch hoop ik dat je lekker voor die tijd zwanger bent Pientje: Leuk weer wat van je te lezen, jouw naam blijft altijd zo hangen bij me. Hoop je echt alsnog gauw te mogen volgen hoor! Hoe gaat het met je? Nou hier niet zoveel bijzonders, morgen uitgangsecho. Stom he, ben gewoon weer helemaal excited dat ik mss weer een nieuwe ronde inga. Krijg nu ook extra luteale ondersteuning dus de kansen gaan voor mij nu pas echt komen heb ik het gevoel.. En dat na zo'n tijd. pffff.. Laat het jullie morgen weten hoor! Kusss
Breek even in..... Marjo wil je voor morgen heel veel succes wensen met de uitgangsecho. Hopelijk ziet alles er rustig uit en mogen jullie weer starten. En met extra ondersteuning voor de luteale fase...wie weet brengt dit jullie wel geluk. Weet je al wat voor iets je krijgt om die luteale fase te ondersteunen?