Bedankt Aldonza. Wbt de extra ondersteuning, of 3 x 1500 ie extra Pregnyl op dag 3,6 en 9 na de eisprong of progestan.. Hoor morgen meer als het goed is, mijn gyn zou het in het gynoverleg gooien omdat ik helaas nogal een specifiek geval schijn te zijn.. Maar heb er wel goede hoop op hoor! Liefs
hoi hoi. marjo heel veel suc6 vandaag. hier zijn ze zenuwen volop aanwezig. veel liefs Annika ps er zijn geen echo's of bloedgeprikt meer.
Hoi dames, Annika: Succes straks! De rest bedankt hoor, ik ben helemaal blij! Alle cystes zijn weg! Vanaaf weer beginnen met Puregon, dit keer 50 ie. En ik mag na de eisprong beginnen met Progestan. s morgens 1 tab en 's avonds 2 inbrengen. Mocht ik dan zwanger raken dan tot de eerste 3 maanden doorgebruiken om een mk te vooromen. (mijn lichaam breekt progesteron veel te snel af).. Ik ben echt helemaal blij gewoon, eindelijk word er naar ons geluisterd en ziet ze in dat het zoals het de afgelopen maanden is gegaan niet goed gaat. Nu komen eindelijk de kansen! Heb gewoon een btje kriebeltjes, hihi. Dit moet 'm worden hoorrrrr! Kusss Marjo
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa YESYESYES, eindleijk naar je geluisterd meid. nou goed dat eitje klutsen he
Ow joepie Marjo! Wat goed nieuws zeg! Wauw,lekker gevoel zeker? ow krijg weer helemaal zo'n spannend gevoel. Ik blijf je zeker volgen en heel hard voor je duimen hoor! Nu is het echt jouw beurt! liefs Pientje
hee marjo! wat fijn meis! heerlijk een nieuwe start! ik hoop zooooo dat het deze keer eens raak zal zijn bij je! zo te lezen heb je goed vertrouwen, en dat is volgens mij al een deel van het werk! @sam: mijn verhoging van 50 naar 100mg werd ook direct gedaan, toen bleek dat 50mg bij mij veel te langzaam werkte.. (eisprong op cd36 uiteindelijk!) en, ik heb maar 1 keer 100mg hoeven gebruiken........ (wel in combinatie met pregnyl natuurlijk) veel sterkte weer meiden! liefs elfje
heeyyy elfje, hoe is het met jou? ik hoop dat ik zelfs die 50 clomid niet meer hoef, want heb dus wel degelijk een ei gehad aan mijn tempkaart te zien. kijk maar;
ooh ja! das super duidelijk! dat betekent voor jou dus nog een weekje in spanning! ik duim voor je meis! dat dit idd je laatste clomidjes zijn geweest! liefs elfje
hoi hoi marjo wat goed nieuws voor je zeg. ik hoop dat ik vanmiddag ook goed nieuws heb om te gaan spuiten. veel liefs Annika
Thnx girls! Ik heb er indd gewoon eindelijk eens wat vertrouwen in! Gewoon zo'n lekker blij gevoel, heerlijk.. Pientje, Elfje: Hoe is het met jullie? Zijn jullie allebei gewoon onder de behandeling van een VK nu en niet meer van een gyn? Sam: Aan je kaartje te zien heb je indd een eisprong gehad Zo zie je maar weer dat een gyn ook niet altijd alles juist heeft. Hopelijk hebben jullie het ei ook goed geklutst Zou toch suup zijn, geen clomid meer! Istanbul: Hoe is 't met jou? Wanneer hoor je meer mbt je sollicitatie? O voor ik het vergeet, mijn man heeft voor de nacht van a.s. zondag op maandag een nachtje geboekt in een poepieluxe hotel, wat een scheet heh! Zo lief uit zichzelf. incl. een 5 gangendiner (daar hadden we nog bonnen van voor ons trouwen en hij vond het een leuke combi om een overnachting bij te boeken) Het er wel zin in! Liefs
hoi hoi. ik ben net terug uit het ziekenhuis en daar werd ik echt blij gemaakt met een dooie mus. ik krijg volgende week een pompje. dus ik naar de apotheek toe om die medicatie te bestellen. goh mevrouw dat word dan 491 euro. ik ben echt kwaad. dat word je ook niet ff verteld door die arts. veel liefs Annika
dat is een pompje die om de 90 minuten hormonen afgeeft. met een soort naaldjes wat in je buik geprikt word. veel liefs Annika