hee sam, ik kwam even kijken hoe het er voor stond bij je meis! pfffff nogsteeds spannend dus! ik blijf ondanks je dalende temp gewoon nog even door duimen hoor! dikke knuf, elfje
he sam, ik kwam ook ff kijken hoe t gaat met je! spannend hoor, heb je ondertussen al getest? duim voor je! liefs radna
Ik hoopt ook voor je dat die operatie helpt. Dan kun je eindelijk weer lekker slapen. Tussen in is ook niet echt lekker nee. Knuf
elfje en radna, wat lief zeg. nee, heb nog niet getest, ik wil zoizo morgen nog mijn temp afwachten en of er dan nog geen zijn. heb ook geen testen in huis (expres) want anders zou ik nu gelijk gaan testen. daarnet op het dorp kon ik me maar net inhouden om de drogist in te lopen was trouwens net bij de kapper geweest en daar werd ik toch raar eb duizelig poehee, ik was blij dat ze net op dat moment mijn haar ging natspuiten met ijskoud water
weet zelf niet wat ik moet denken haha. zit mezelf nu alweer gek te maken, is echt maar goed dat ik geen testen meer in huis heb
en en sam, ben zoo benieuwd! hoop t zo voor je! kom vandaag af en toe ff buurten hier om te kijken hoe t er voor staat! liefs radna
pfff, ik word gek hier haha, nog steeds geen ongi, maar temp is wel lager sinds gisteren, maar heb ook nog niet getest, ik ben zoo bang stom he ik heb net met de boodschappen wel 2 testen van de kruidvat gehaald, dis zijn goed gevoelig hoorde ik, dus morgen ochtend als er geen duivels zijn ga ik testen. dus nog ff geduld meiden. en asjeblief blijven duimen
hoi hoi. ik heb een heel stom vraagje. volgens de gyneacoloog heb ik geen ei gehad, maar ben gister toch eergister toch ongesteld geworden. hoe kan dat. ik vloei niet veel tot bijna niets. veel liefs Annika
Sam, wat ontzettend spannend! Ik kom morgenochtend weer snel kijken of dat je al getest hebt, ik ga duimen. Groetjes Senna
hoi hoi sam. ok bedankt vond al zo vreemd. jij heel veel suc6 hoor mijn duimen draaien rond voor je. veel liefs Annika
@ Annika. Ik had ook nooit eisprong werd ook gewoon ongesteld alleen dan om de 3maanden maar het kan wel gewoon. @ Sam. Balen meis.. maar misschien iets te vroeg. Ik teste pas met 4 dagen over me nod positief en 1 dag er na nog helemaal niet positief.