he nee sam! wat balen meis..... gelukkig heb je wel netjes je eisprong gehad... heel veel geluk in je nieuwe ronde! ik blijf je volgen! liefs elfje
jaa, de gyn had geen gelijk, ik heb lekker wel een ei gehad. dus we gaan vol goede moed verder he. en ik heb nu niet zoveel tijd om er eig bij stil te staan, ben veel zenuwachtiger voor morgen, dan word mijn kleine mannetje geopereerd aan zijn oortjes en neus
He bah sam wat rot! Sterkte morgen met kylian! Hopelijk gaat het dan een stuk beter met hem. Liefs Simone.
balen sam! wel positief dat je een ei hebt gehad en dat de clomid nu wel werkt! sterkte morgen in t z'huis! liefs radna
Aaaaahhhhh, wat jammer meid! Ik hoop dat je snel meer geluk hebt (je hebt in ieder geval een ei, dus het is mogelijk). Veel sterkte morgen met je kleine mannetje in het ziekenhuis. Kus van Senna
hoi hoi. sam hoe is het gegaan met je zoontje? hier heb ik eindelijk de uitslag van mijn gesprek voor een andere woning. het is afgewezen en ze hebben niet eens een brief gestuurd gekke mensen. maar goed we gaan hier op ons flatjes aardig verbouwen dan. veel liefs Annika
goeiemorgen meiden, de operatie van mijn zoontje is goed gegaan. hij is alleen erg avn slag en uit zijn doen. en soms nog helemala in paniek
Fijn dat het goed is gegaan. Is niet zo gek ook , is toch een hele belevenis voor z'n klein mannetje. Sterkte! Liefs
Hoihoi, Ja, ik ben er nog. Even een snelle update! Na m'n ei de pregnyl gehad en vervolgens een week later prog. prikken. Direct daarna ben ik naar Nederland gegaan. En helaas werd 5 dagen te vroeg ongi....dus geen Clomid bij me. Wist ook niet of ik dat zo ging krijgen bij de apotheek. Dus nu waarschijnlijk een ronde zonder ei! Ben nu weer terug in Dubai en direct Clomid wezen halen...helemaal klaar voor de volgende ronde! Maar hoe gaat het met jullie? Sam, voelt Kylian zich al iets beter? Marjo, hoe is het met je? Moon, wanneer hoor je of je verder mag? Ja, ik moet even bij gaan lezen! groetjes en liefs!
Balen dat je niks bij je had. Maar had je zkr ook niet opgerekend dat je 5dagen te vroeg zou worden? Ik mag 18dec weer naar de gyn dan hoor ik meer. Duur echt wel lang. We hadden wel meteen weer verder gewild maar dat had weinig zin volgens de gyn. Liefs SImone
Hey ladies, Ben er ook nog wel hoor! Jumeirah: Fijn te lezen dat je terugbent! Maar wat balen zeg 5 dagen te vroeg ongi Hoe kan dat nou zo dan? Ik hoop dat je toch een ei hebt deze maand, moet je nog voor fm op dag 12 ofzo? Moon: Voor jou hoop ik dat de tijd lekker snel gaat, zodat je gauw weer terechtkunt en verder mag. Dikke knuf voor je, vind het heel erg wat er gebeurd is.. Sam: Blij te horen dat de operatie goed verlopen is! Hoe lang heeft het geduurd en moet hij lang aansterken of gaat het allemaal snel vlgs de arts? Nou ik had weer niet voor niets buikpijn hoor zaterdag Afgelopen woensdag was er nog geen activiteit, dus dosis met 1 tikje omhoog. Nu moest ik maandagmorgen op controle en wat zou je denken, groeien er weer teveel Moest gister en vandaaag stoppen met spuiten en morgenvroeg moet terugkomen. Duimen jullie met me mee dat er hooguit 2 gaan doorgroeien? Anders moet ik deze cyclus afbreken en dat wil ik echt niet! Ik wacht nu al zo lang! Liefs Marjo
he marjo, wat balen zeg, maar ik ga heel hard voor je duimen dat er maar twee groot en sterk worden! moon, hoe gaat ie met jou, dat duurt zeker wel lang zegf, 18 dec weer, tenminste nu gaat t opschieten maar je wacht natuurlijk al ffies! hoop dat jullie snel weer verder mogen! liefs radna
Ik weet eigenijk niet waarom zo snel ongi. Voordat ik met de Clomid begon was het altijd netjes om de 29 dagen. Met de Clomid ook maar toen kreeg ik steeds de prog. pilletjes. En deze keer niet...wie weet daardoor. En anders waarschijnlijk doordat ik een hoop aan m'n hoofd heb gehad de week voor Nederland. Ik weet nog niet of ik voor de fm ga. Misschien maar een maandje niets en dan kijken of er een ei springt dmv temp. Maar nee, ik weet het nog niet. (dipje!) Marjo, zal flink duimen dat er een koppeltje mooie eitjes door groeien. Moon, rot hoor dat wachten....of er geen einde aan komt. Misschien een beetje afleiding met Kerst voorbereidingen? Enne....het wordt gewoon ons jaar in 2007...toch! Ga even lekker in een warm bad....het regent hier al dagen en het is koud. En dat in een land waar de huizen geen kachels hebben groetjes
@ marjo Thnx Girl. Jeetje weer veel aan de ene kant wel mooi toch? Ik duim voor je dat er een paar gaan groeien. Dat zou wel heel mooi wezen! @ Radna Ja goed na omstandigheden. Tis zeer zwaar gevallen. Me buik is gelukkig weer stuk minder en hard aan het sporten hihi. Het is nu niet stevig meer haha maar slap Nu valt het niet meer zo op, lijk nu niet echt zwanger meer. Hoe gaat het met jou? @ Jumeirah Ja lijkt zkr of het een eeuw duurt. Je wilt zo graag verder. Maar denk dat het wel goed is geweest die tijd. Van dat ontzwangeren voel je je ook niet echt super. Ben erg moe, hoofdpijn en veel zweten (waar ik nooit echt last van heb gehad) Maar tel de dag nu haha tot 18 dec Liefs Simone
hallo allemaal! Ik ben aangenomen! per 2 januari 2007 brgin ik met werken! Dus ik heb besloten om tussenuit te gaan dat betekent voor mij komende maanden geen clomid meer... Groetjes Istanbul ))