vragen over clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door elfje, 25 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    Even een vraagje over temperaturen: gaat je temp weer omlaag de dag dat de duivels komen, of al een paar daagjes eerder? Ik heb vorige keer niet doorgetempt tot de duivels, maar moest dat nu wel doen van de gyn... gewoon benieuwd... verwacht ze overigens pas zo woensdag... dus de kerstdagen ws zonder gelukkig..

fijne dagen allemaal alvast in elk geval

Chrizzzy

2. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Hier alles goed kirby.. en met jou?

@ chrizzzy.

Volgens mij gaat ie dan naar beneden.. anders moet je even bij andere temp kaartjes kijken en even vergelijken.

Liefs Simone

Iedereen fijne dagen en niet te veel snoepen he ;)

3. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

heeeeyy meiden,

heb het echt erg druk, maar wilde jullie even een geweldige kerst wensen

en chrizzy, je temp zakt idd als de duivels komen, maar bij de een zakt ie voordat de duivels komen en bij de anders pas nadat de duivels er zijn.

liefs sam

4. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Hey hey meiden,

Te lang geleden alweer. Allemaal een supervruchtbaar 2007 gewenst en alvast fijne dagen, hoe moeilijk ook voor sommige van ons. We slaan ons er door hoor en samen staan we sterk!
    Even een kleine update van mijn kant. Vlgde maand ga ik toch tijdelijk weer over op Clomid. Emotioneel trek ik het spuiten en de teleurstelling elke maand niet meer (of overstimulatie met Puregon of te weinig reactie). Met Clomid 100 had ik wel elke maand een goede eisprong alleen was de fase tussen mijn ei en ongi te kort.. Ik krijg dan om mijn luteale fase te verlengen extra progestan. Daarna zit ik toch nog aan 1 ronde spuiten vast, en dan kan ik door naar het academisch in Groningen, mss zal het dan of een LEO behandeling of IVF worden als dit weer niet aanlaat..

Dikke knuf
    Marjo

5. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    Omdat mijn zus een restaurant heeft, dat met de kerstdagen open is, hebben we met de familie gisteravond vast kerst gevierd. Dit jaar met kadootjes. Van mijn zus kreeg ik een edelsteen: rookkwarts want dit: Vergroot de vrouwelijke vruchtbaarheid en beïnvloedt het onderlichaam en voortplantingsorganen. Voert negatieve energie af , geeft kracht om wensen en dromen waar te maken.... lief he......?

allemaal heel fijne dagen gewenst... en volgend jaar wordt ons jaar!

Chrizzzy

6. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ marjo.

Spannend meis.. dikke knuffel!

7. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Meiden, ik zit even met een probleempje en ik hoop dat jullie mij goede raad kunnen geven!
    Ik heb vandaag mijn 10e provera tablet ingenomen. Alleen had ik gisteren last van een klein beetje bloed. Niet heel heftig ofzo, geen echte ongesteldheid. Ik heb in de bijsluiter gelezen en een bijwerking kan zijn vaginale bloedingen.
    Zou het ook kunnen dat dit het begin van mijn ongesteldheid is? De vorige keer waren de eerste 2 dagen van mijn ongesteldheid ook heel rustig, de derde dag was het heel erg. Maar de vorige keer werd ik op de vierde dag zonder provera ongesteld. Wat zou dit kunnen zijn en wanneer met clomid beginnen?

Ik heb deze vraag trouwens ook bij de eerste ronde clomid topic gesteld. Maar omdat jullie misschien wat meer ervaring hebben, ook maar even hier....

8. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ik had er al op geantwoord.
    Ik heb gisteren ook klein beetje verloren en was op dag 9 er mee.
    Nu heb ik niks meer.

9. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Bedankt voor je antwoord Moon. Dan weet ik weer dat ik niet de enige ben!

10. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Hey Girls!
    Ben er weer. Al een dikke week eigenlijk, maar heb het heel erg druk gehad op werk. Nu lekker een paar dagen vrij, heb vandaag alleen maar geslapen.
    New York was echt geweldig, heel veel gezien en heel veel gewinkeld! Toch altijd een goede remedie.

Ben niet zwanger en ook niet ongesteld, nu al vanaf 9 november! Gebeurt dus helemaal niets! De gyn zegt dat hij het over de feestdagen heen wil tillen, als er 4 jan niets is dan moet ik weer bellen. Vind het wel even best zo! Doe echt mijn best om er niet te veel aan te denken, en dat gaat de ene x beter dan de andere. Heb wel effe bijgelezen hoor, ook geen goed nieuws voor velen...bahalve voor Mercedes dan! Echt leuk hoor, toch nog 1tje in augustus! Gefeliciteerd.

Kerst is lekker weer voorbij, vind het leuk maar ook altijd heel fijn als het voorbij is, met schoonfamilie enzo.....!?
    Ik wens iedereen een geweldig jaar toe, 2007 wordt vast de kroon op onze inspanningen!

Hele dikke kussen voor iedereen hier en heel veel succes, geef niet op!

Shaarjte

11. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Hoi shaartje!

Je hebt dus lekker genoten?!
    Mijn man wil ook nog een x er heen maar ik vind het erg ver ;)
    Jammer dat je niet zwanger bent.. en vervelend dat je nog niet ongesteld bent geworden... Op naar 2007!

Liefs Si

12. annika1985

annika1985 Niet meer actief

goedemorgen allemaal.

hebben jullie een leuke kerst gehad?
    hier ging het wel altijd standaard.

het begint hier nu beetje zenuwen te krijgen voor volgende week.

veel liefs Annika

13. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ja was best gezellig.. erg druk!

Spannend hoor bijna zo ver voor je!

Liefs simone

14. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    Hi allen,

Fijne, relaxte kerst gehad en op 2e kerstdag kwamen, netjes op tijd, de duivels... Ik voelde aan alles al een dag of 10 dat ze onder weg waren (had dus ook geen zwangerschapstesten in huis gehaald), dus niet zo'n heel grote teleurstelling. Ben wel happy dat 100 mg clomid dus lijkt aan te slaan... nieuwe ronde, nieuwe kansen dus...

Chrizzzy

alvast fijne jaarwisseling... 2007 wordt ons jaar!

15. Jumeirah

Jumeirah Lid

1 sep 2006
    49
    0
    0
    Dubai
    Allemaal een hele fijne avond!
    En natuurlijk heeeeel veeeeel geluk, liefs, gezondheid en babies voor 2007!

Liefs uit Dubai!

16. annika1985

goedemorgen allemaal.

ik wens jullie allemaal alvast een gelukkig nieuwjaar en dat er veel goeds in mag komen.

veel lies Annika

17. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

goeiemorgen allemaal

een superfijn knallende avond vanavond

liefs sam

18. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Hoi Meisies,

Allemaal een knallende avond vanavond!
    En hopelijk brengt het ons allemaal een super jaar!

Dikke kusss

19. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    voor allemaal een geweldig 2007!

Chrizzzy

20. annika1985