vragen over clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door elfje, 25 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Gelukkig nieuwjaar!

2. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    lieve meiden!
    ik wil jullie nog even een fantastisch en vruchtbaar 2007 wensen!
    ik wens voor jullie allen een prachtig kindje in 2007!
    liefs elfje

3. annika1985

annika1985 Niet meer actief

hallo allemaal.

ik ben weer een sieraad rijker :)
    heb mijn pompje gekregen.
    het gaat goed tot nu toe.

hoe is het met jullie?

veel liefs Annika

4. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Gefeliciteerd met je pompje ;)
    Hier gaat het goed :)
    M'n diabetes gaat weer heel goed zit nu alleen te wachten tot de :evil: komen.
    Ben nu al 6dagen van de provera af maar nog niks :(
    Bij de primolut-n was het er al geweest...
    Hoe lang duurde het bij sommige van jullie voor het er was met provera?

Liefs Si

5. annika1985

hoihoi moon

ik kreeg helemaal geen reactie.

veel liefs Annika

6. gigi

gigi Actief lid

@moon85

provere 1e kuur 6 dagen 2e kuur 2 dagen...geen pijl op te trekken.

7. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Tis er door!
    Eindelijk kunnen we echt verder..

8. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    net terug uit het ziekenhuis... aangezien 100 mg vorige ronde een eisprong heeft opgeleverd, hoef ik pas in mei terug te komen (allen als ik tussentijds zwanger ben of menstruatie toch weer uitblijft eerder)... heb dus stapel receptjes gekregen en hoef alleen deze maand nog te tempen. als dat ook een nette curve geeft, mag ik daarna stoppen.

Afwachten dus verder maar weer...

Chrizzzy

9. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Spannend chrizzzy... hopelijk snel raak!
    Ik mag volgende week donderdag weer naar de gyn.
    Erg spannend.. zie klein beetje op tegen zwanger worden.
    Erg bang dat het weer mis zal gaan.

10. annika1985

Hallo mensen.

hoe is het met jullie?
    ben vanmorgen begonnen met tempen.

chizzy is wel spannend voor je.

ik moest 23 januari weer terug.

veel liefs Annika

11. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Krijg je niet net als met de clomid telkens echo's?

12. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Hoi hoi dames,

Annika: Hopelijk slaat het pompje goed aan! En moet je dan niet bloedprikken ofzo tussentijds?

Moon: Balen dat je nog niet ongi bent. Is dit je eerste provera kuur? Want ik werd er namelijk helemaal niet ongi van, ik krijg altijd primolut of duphaston.. Hopelijk duurt het voor jou gwoon wat langer maar komt het wel, kun je tenminste weer verder! Duim voor je!

Chrizzy: O fijn zeg dat de clomid bij jou zo goed aanslaat. Lijkt me heerlijk ff geen controles enzo.. Hoe gaat het jou af mbt de bijwerkingen eigenlijk? Word dat nu ook minder nu je het langer gebruikt?

Ik mag me nog 1 ronde weer clomid-babe noemen! 8)
    Ik had altijd een eisprong alleen de fase tussen ei en ongi is maar 10 dagen. Na mijn Pregnylspuit krijg ik dan 3 x per dag progestan dat moet ervoor zorgen dat mijn baarmoederslijmvlies in optimale conditie blijft. Puregon heeft in die zin niet zoveel meerwaarde gehad, het schijnt alleen betere eicellen aan te spreken dan Clomid, maar trek het ff niet meer dat gespuit. Morgen uitgangsecho (ben 2 januari ongi geworden, dus morgen is dag 4) en dan dus de allerlaatste kans met Clomid! Duimen jullie voor me meiden?

Liefs
    Marjo

13. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik ga zeker voor je duimen Marjo.....ik volg je nog steeds hoor. Ik kan me goed voorstellen dat je deze ronde toch weer terug stapt op de Clomid, zag bij mij ook niet zoveel de meerwaarde van spuiten. En bij jou nu dan ook extra ondersteuning met de Progestan....wie weet is dit net het extra zetje....ga dus heel hard voor jullie duimen!

14. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Dankje Aldonza. Laten we het hopen! Ik duim ook nog steeds hard voor jou en hoop dat IVF 1 zijn vruchten af gaat werpen meis!

15. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    @ marjo: ik duim voor je hoor...

ik ben blij dat ik even van al het gedoe af ben.... Wat bijwerkingen betreft valt het bij mij wel mee nu... tijdens het slikken alleen soms 's nachts wat transpiratie, maar verder eigenlijk nergens last van gehad.... bij eisprong wel heel veel last van allerlei PMS klachten de week voordat de duivels komen, maar dat is volgens de gyn een teken dat het met de ovulatie wel goed zit...

Chrizzzy

16. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ marjo.

Het is er door ben het gisteren geworden.
    Wel mega veel buikpijn en lijkt wel meer dan met promolut ook kwa vloeien of het moet te maken hebben met de eerste x ongesteld na miskraam :(:
    Maar goed kunnen nu verder.
    Vandaag eerst clomidje weer genomen...
    Ben wel beetje angstig om weer zwanger te worden, bang dat het dan weer mis zal gaan.

Ook erg spannend voor jou allemaal.. duim zkr voor je!
    Wat is dan de volgende stap mocht het niet aanslaan?

Sterkte.. dikke knuffel

17. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Chrizzy: O ja PMS, daar heb ik ook altijd last van. Opgezette buik, zere borsten enzo dat is ook altijd zo verradelijk he, het lijkt zoveel op zwangerschapsklachten.. Succes komende ronde! Ga je hierna ook echt stoppen met tempen?

Moon: Fijn meid dat de duiveltjes er zijn. Hmmz, dat zeg je ook niet tegen iedereen .. ;) Ik snap heel goed dat je weer bang bent voor een mk, dat is heel logisch. Word je tijdens een vlgde zwangerschap nu ook strenger onder controle gehouden, dmv meer echo's en vaker bloedprikken enzo? Succes ook voor jou, we gaan bijna gelijk op deze keer!
    O ja, wbt je vraag over het vervolg. Ik heb eigenlijk met spuiten nog maar 1 kans in het streekzh, daarna word ik doorgestuurd naar het Academisch zkh in Groningen en dan kan kom ik onder behandeling bij een endocrinoloog omdat ik zo'n specifiek geval ben.. (tja is niet zo leuk om te horen) maar omdat ik zelf graag even een ronde 'rust' wilde daarmee (2 rondes gespoten, 1e ronde overstimulatie, 2e ronde 22 dagen gespoten zonder resultaat dus weer aan de ongiopwekkers) mag ik het nog 1 keertje met clomid proberen en extra ondersteuning na m'n eisprong.. Ik weet met Clomid iig dat ik elke maand keurig 1 eisprong krijg ipv 4of geen..

Liefs
    Marjo

18. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ Marjo

Dat ga ik volgende week vrijdag allemaal vragen hoe het dan gaat als ik weer zwanger ben.
    Toen ik zwanger werd/was het ik geen vaste gyn en er was ook alleen maar bloed geprikt op dag 21 na de clomid verder niet.
    Dus ga dat wel even allemaal informeren.
    Maar denk dat ze al wel wisten dat het fout zou gaan en dat ze me daarom niet onderzocht hebben ofzo.

Spannend dan deze keer en mocht het niet zo zijn.
    Hopelijk kunnen ze je dan goed helpen in het Academisch zkh.
    Maar is zkr niet leuk om te horen, je hoopt/hoopte natuurlijk dat het met clomid of spuiten zou lukken.
    En als dat dan niet wil baal je verschrikkelijk.
    Ik hoop en duim voor een wondertje voor je!
    Dat heb je wel verdient!

19. annika1985

hoi allemaal.

hoe is het met jullie?

marjo: ik hoef niet tussen tijds bloed te prikken, maar tempen.

veel liefs Annika

20. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    lieve marjo!
    ik hoop echt meissie dat dit jou maand wordt!
    ik blijf voor je duimen, en hoop dat je nou eens naar de andere kant komt.....
    ik blijf je volgen en aan je denken!
    veel liefs en een dikke knuf,
    elfje

Deel Deze Pagina