@runner: wat fijn meis! dat je eerder terug mag!! daar zou ik nou ook gebruik van maken, wanneer je een "ingang" hebt in het ziekenhuis!! en een week is in ons geval (geldt voor iedereen hier denk ik) een eeeeeeuuuwigheid!! ik hoop dat je dan ook gauw zekerheid hebt..... @mijnimeel: begrijp heel goed dat je deze "start" viert... jullie beginnen nu samen aan een groots avontuur... daar hebben jullie elkaar hard bij nodig!! succes meid! en hopelijk hebben jullie snel resultaat!! ik heb vandaag een semi positieve ovulatie test. hiermee moest ik een afspraak maken voor een samenlevingstest...hihi morgen om 10:00 moet ik bij de gyneacoloog zijn... vanavond dus "verplicht" klussen.... (mag maximaal 12 uur tussen zitten).. liefs elfje
hallo allemaal! ik ben net bij de gyneacoloog geweest voor mijn samenlevingstest! en hij vond dat de zaadcellen prima bewogen, echter zag hij er weinig..... nu heeft hij mij geadviseerd om met een kussen onder mijn billen te liggen na het vrijen!! hahaha. de zuurtegraad was prima..en hij zag heeel veel vruchtbaar slijm.. de eindconlusie was dus wel positief, maar ik moet denk ik na het vrijen op mijn kop gaan staan of zo iets... volgende week progesteron gehalte testen, en daarna met mijn menstruatie (hopelijk niet) weer terug komen... liefs elfje
Hahaha da's nog eens een leuk advies. Misschien gewoon handstand doen na het vrijen en ff blijven staan Iig positief dat de rest er goed uitzag!
Hallo allemaal, Ik kom ook maar hier mee kletsen! Zit nu aan mijn 3e clomidkuur,dit keer 100mg en moet 2 Juni voor een FM. Ben zoooo benieuwd!! Hoop dat het nu eens een keertje sneller groeit. 1e kuur met 50mg had ik een cyclus van 39,maar was toen zwanger,helaas miskraam. Met de 2e kuur van 50mg had ik een cyclus van 6 weken! Wil nu toch zooo graag eens een korte cyclus hebben...zucht... Op welke dag beginnen jullie met het slikken van clomid eigenlijk? De 1e twee kuren moest ik op dag 3 beginnen. Nu had ik laatst niet mijn eigen gyn en hij had het recept voor me uitgeschreven. Ik ben vandaag op dag 3 begonnen maar op dat doosje staat dag 5 terwijl ik altijd dag 3 had. Kan het denken jullie kwaad dat ik op dag 3 ben begonnen? Lijkt mij dat de clomid zo misschien eerder aan het werk kan gaan? Ik heb trouwens altijd mannelijke gyn's. Jullie dan? En 1 daarvan ziet er niet slecht uit 8) hihihi nou succes allemaal. groetjes Pientje
ja grappig advies,wist niet dat gyn's die ook gaven hahaha Zou dat echt helpen dan? een kussen onder je kont? Maareh kan het niet zo zijn dat alle zaadjes al keihard naar je ei gezwommen waren en dat er maar een paar achtergebleven waren,die de weg kwijt waren? Heb wel eens vaker gelezen dat een samenlevingstest door sommige gyn's niet eens wordt uitgevoerd omdat het geen goed beeld geeft van hoe het er eigenlijk daar binnen aan toe gaat.....weet iemand anders daar meer over?? 1e clomidkuur moest ik trouwens ook voor zo'n test,maar die gyn had dat helemaal niet van te voren tegen mij gezegd!! Vond ik zo raar! we hadden dus ook niet gesext. Maarja tis nu afwachten dus,spannend hoor. Wens je veel succes!!! groetjes Pientje
hoi pientje!! ik ben ook steeds op dag 3 gestart met de clomid... vervelend, dat je nogsteeds zulke lange cyclussen hebt... de mijne was de eerste keer 32 dagen, en deze zal waarschijnlijk weer die kant opgaan... misschien omdat je nu 100mg hebt gaat het allemaal wat sneller.. geinig advies he! ik kan alleen geen handstand....mijn vriend zei net al dat ie me wel even helpt vanavond! hahahaha ik hoop dat de zwemmertjes met dat "mooie" slijm gewoon hun weg kunnen vinden... (weer iets "moois" erbij naar zeggen van de gyn..., na mn baarmoedermond etc nu ook mn slijm hihih) liefs elfje
is het nog gelukt met de handstand??? je kunt ook met je rug opp de grond liggen en je benen tegen de muur ophoog planten, krijg je nog energie van ook!!! volgens mijn gyn is ook alles 'mooi'!! idd erg fijn om te weten, dat het er 'mooi' uitziet daar beneden, altijd al willen weten, haha.
@ Pientje: welkom! Hoop dat alles spoedig mogelijk verloopr bij jou. Ik heb trouwens een vrouwelijke gyn (2X). Niet speciaal om gevraagd maar ik voel me er wel prettiger bij!
Nou ik moet zeggen: Provera gaat zonder bijwerkeingen of wat dan ook! Prima gewoon. Heb echt NERGENS last van...
provera had ik zelf ook geen last van. alleen van de clomid en dat viel na 2 maanden gebruik pas op dat ik er toch best wel last van had!! hopelijk hou je het zo een ga je fluitend je zwangerschap in!!
Ik heb ook niet echt bijwerkingen. Zit nu aan mijn 3e clomidkuur en merk er helemaal niks van!! Ben nu pas sinds 2 dagen met een dosis van 100mg....so far so good... Maar met 50mg had ik helemaal nergens last van! groetjes Pientje
haha, ja je man. ik zat ook steeds van : ik heb geen last van bijwerkingen. maar volgens mij vriend was dat anders!! die zag namelijk wel veranderingen en niet in het positieve!! ik kan op het moment weinig hebben. wat voorheen wel anders was! schijnt gelukkig wel zo te zijn dat er geen tot weinig veranderingen optreden als je een dosis hoger krijgt, gelukkig.....
ow haha...nee heb hem er nog nooit over horen klagen,maar voel me ook echt niet anders.....hmmm of ik ben altijd opvliegerig en chaggie met zweetbuien...hahaha nee ff serieus,nee heb hem er niet over gehoord,de 2e kuur heeft ie volgens mij niet eens in de gaten gehad dat ik clomid slikte,hahaha Maarja ben pas net begonnen met 100mg dus wie weet krijg ik nog een mega uitbarsting Dat zal wat worden.....we gaan vanavond naar zo'n huisje met mijn schoonfamilie tot maandag.. hoe zal dat gaan? de combi clomid en schoonfamilie?? hahaha ik ga het uittesten!! Misschien kunnen ze de uitslag meenemen in de bijsluiter van clomid!!
hahahaha, ja, we hebben zo gelachen.... mijn vriend ging ook nog even schudden met mn billen.... en toen ben ik blijven liggen tot vanochtend! wat een toestand allemaal... vanavond gaan we dat nog maar eens proberen enne, idd het is fantastisch te weten hoe mooi we wel niet zijn van onderen!!! hihi liefs elfje
hahaha, ik zie het al helemaal voor me!!! mijn temp is voor de 2e dag hoog, het zal toch niet waar zijn dat ik nu toch nog m'n ei krijg/is geweest??!!! bah! ze luisteren echt niet naar mij!!
@elfje, dat van een kussen heb ik ook steeds gedaan.... (mijn elecktrische bed schuin gzet dan..) Behalve 1 keer ik ben toen zelfs na 10 minuten opgestaan omdat de kat stond te mauwen. Ik was er zeker van dat ik toch nog niet vruchtbaar was.... en die keer was het raak Kussen is overigens maar een half uur nodig ofzo... als je het de hele nacht laat liggen slaap je slecht en das ook niet goed