Ik ben gecurreteerd toen ik 10,5 week was. De eerst vloeide ik al rond 5w4d en die groeide niet meer door. Maar toen ik weer voor een echo kwam werd nummer 2 zichtbaar. Dus had best wel wat hoop dat deze wel zou overleven maar bleef op 6weken hangen terwijl ik al 10 was en het hartje wilde er niet in komen. Volgens mij heb je bij 35dagen dan wel een eisprong. Ik werd het om de 3maanden maar had ook geen eisprong. Van dat progestron weet je dan niet om het niet getest word. Ik gebruik geen ovulatietesten meer maar clearblue is heel goed maar wel erg prijzig. Liefs Simone
Hi, Bloemetje, je kan nooit met zekerheid zeggen dat je een eisprong hebt gehad met 35 dagen, maar de kans is wel groot. Voor je progesteron moet je inderdaad bloed laten prikken. Bij mij was alles helemaal goed, behalve mijn progesteron, en dan kom je gewoon niet ver... Ik heb ovulatietesten van matcare, heel simpel en niet duur. Bij mij werken ze goed, maar er zijn ook mensen die niet op ovulatietesten reageren terwijl ze wel een eisprong hebben. Ik heb die van Romed ook gebruikt, ook een keer tegelijk met die van Matcare. Die van Matcare was positief en van Romed negatief, terwijl ik toen toch echt een eisprong heb gehad. Met clomid heb je eerder een late eisprong dan een vroege, maar er zijn wel meiden die een eisprong hebben op bv. dag 13. Maar rond dat 17 heb ik het meest gehoord. Is niet echt heel laat, maar later dan de gemiddelde cyclus van 28 dagen. groetjes, Snoopy
Hoi hoi, Ben ik ook eens weer. Wat leuk dat het hier weer wat drukker wordt! Vandaag het laatste clomid-dagje! Vind dit zoveel fijner dan spuiten. Voel me gewoon veel lekkerder in mn vel en hoef niet steeds te denken, shit kan vanavond niet weg want moet zo laat spuiten of dat ik onder de douche sta en zie alleen maar blauwe plekken op mn buik ! Nee, ik hoop toch zo onwijs dat het met clomid toch wil lukken! Laatste ronde met clomid had ik nl. een progesteron van 60! Da's toch wel een goede eisprong dacht ik zo? Dus nu moet er alleen nog ff gesleuteld worden aan mn 2e helft en dat gaat hopelijk lukken met progestan! Vrijdag 1e fm! O ja, heb ook altijd zo rond dag 17 een eisprong, vlgs mij is dat wel vrij normaal. Wie van jullie krijgt er ook Pregnyl eigenlijk? Liefs Marjo
Ja snap best dat je dit fijner vindt. Echt spannend marjo! Ik heb donderdag m'n eerst FM. Wel leuk dat we saampjes op lopen Wie weet ook saampjes naar oktober mama's. Knuf
Moon85 en Marjo hoop ook dat jullie samen mogen vertrekken naar de oktober mama's 2007! Ga hier heel hard duimen voor jullie. (En natuurlijk hoop ik jullie ook te mogen volgen, al zal het op zijn vroegst november gaan worden dan )
Hoop het ook voor jou Aldonza! Wanneer gaat het beginnen bij jou? Al beetje zenuwachtig voor of heel nuchter? Liefsss
Over 2 dagen begin ik met de decapeptyl om eerst de boel stil te leggen, de 26e moet ik dan voor uitgangsecho. Ik heb wel beetje de zenuwen, maar wel de goede, ik ben er klaar voor.
Hey Moon, Ja leuk dat we gelijkop gaan! Nu hoop ik dat het toch echt es onze beurt wordt! Aldonza: Kan me voorstellen meis dat je er nu echt helemaal klaar voor bent. Hoe lang moet je met deca spuiten eigenlijk? Ik wens je alvast mega sterkte en veel succes en ik hooop met heel mn hart dat jij een november 07 mama gaat worden! Liefs
hoi allemaal. sorry dat ik er wer zo weinig ben maar zit weer op school en de vakantie is weer voor bij. vandaag ben ik even terug geweest naar het ziekenhuis omdat mijn naald van mijn pompje begon te ontsteken. ze hebben ook gelijk een ecogemaakt. ik heb sinds augustus geen dik baarmoederslijmvlies gehad en vandaag was ie 4 cm. en de eitjes waren nu ook beter zicht baar. veel liefs Annika
Toeval of het lot Oooooo meiden, ik hoop het zoooooo! Enne Annika, super dat het pompje z'n werk lijkt te doen nu! Ben benieuwd meis.. Waneer heb je weer een fm? xx
hoi hoi. nou eigenlijk was dat niet echt de bedoeling maar omdat ik metm ijn temp geen lijn kan trekken dus bood ze aan om even te kijken. veel liefs Annika
Bedankt weer voor jullie antwoorden! Die ovulatietesten van romed zijn dus bagger? Dan ga ik ze maar niet eens gebruiken, ik koop wel andere. Welke van matcare zijn goed dan of maakt dat niet uit? Jullie hebben dus bijna allemaal je ei op dag 17? Ik ben heel benieuwd hoe het bij mij gaat! Als er maar iets springt! dan maakt het mij niet uit welke dag! Dames, wat is fm? ik weet echt niks hier! Morgen ga ik de gyn bellen, ik ben benieuwd wat ie zegt... Meiden succes met alles! Liefs bloemetje
Welcome back, was lang stil hier he? Ik loop ook wel redelijk gelijk op met jullie denk... Heb ook testen van Matcare gebruikt, heb mezelf net geinstaleerd op de pot en de eerste test gedaan.....niets! je raadt het al. Ik weet dus ook niet wanneer in een eisprong heb, doe wel het hele pakket deze x. Temp, ovu testen enz, behalve dan controle in het ziekenhuis, deze maand niet dan. Voel echter niet zo veel, vorige x meer, maar toen had ik ook gelijk cystes, maar goed, we zien wel. Hoe lang duurt jullie cyclus ongeveer met clomid? Langer dan 28 dagen dus? Ik klus vanaf gister om de dag....kan ik het niet missen denk, gewoon totdat ik echt geen zin meer heb, dag 30 ofzo...... Oktober here we come, met z'n alluh!
zijn hier meiden die op CD een eitje hadden van ongeveer 11mm? En is de groei doorgezet of niet? Ben zo benieuwd hoe het er vrijdag uit zal zien! Ik denk dat ik maar wat pokon drink Liefs, Marit
Hihi ik weet eigelijk niet na hoeveel dagen ik ongesteld zou worden met clomid omdat het met de eerste ronde meteen raak was. Maar als het op dag 17 is moet je er 14 bij tellen. @ maritt Op welke CD dag dan?