En Pientje...Ik ken je gevoel zoooo goed! Onlangs een vriendinnetje van me, die in 1 keer zwanger raakte, daarna een vriendje van mijn hubbie die een kindje verwachten, ook in 1 keer zwanger. Mijn schoonzusje heeft mij van het weekend verteld dat ze sinds 2 maanden weer is gestopt met de pil voor een 2e, waarbij ik nu dus zo bang ben dat zij eerder zwanger zal zijn dan ik voor de eerste. Het zijn zulke moeilijke dingen. Maar meis, onze tijd komt ook...echt waar! XXX
elfje, lekker hoor dat je voorlopig niet terug hoeft!! is toch een stuk ondspannender. pientje, ik heb ook gehoord dat je meer kans hebt op een miskraam met clomid, maar het fijne weet ik er niet van! de volgende keer hebben we het wel over een verhoogde dosering, als het tenminste weer zo bar slecht gaat, word nu beter onder controlle gehouden dus hoop dat ze het op tijd melden als er een volgende stap word genomen.
Deze maand eerste kuur begonnen met Clomid en normaal ook Pregnyl, maar ben vandaag bij de gyn geweest en krijg dus geen Pregnyl omdat ik minstens zes eitjes heb die rijp zijn!!! Moet dus spontane eisprong afwachten. De gyn voorziet dat dit ten laatste dit weekend zal zijn. Dus NOD rond 18-19 juni! Heeft iemand van jullie dit ook al gehad? En hoe is het afgelopen??? Mag ik nu al een heel klein beetje hopen? Of betekent het niks dat ik zoveel eitjes heb? Groetjes Kirby
Kirby, wat spannend zeg...... Ik hoop het voor je Ik ga woensdag naar het ziekenhuis voor een echo... ik hoop dat ze al eea kunnen zien
Ik dacht altijd dat als je zoveel eitjes hebt,je beter geen gemeenschap kan hebben,omdat de kans op een meerling heel groot is....het zou zelfs een 6-ling kunnen worden dus Heeft je gyn daar niks over gezegd?? Of bestaat er een kans dat ze niet alle 6 springen? Ben wel benieuwd!
Spannend zeg, ik zou ook hetzelfde denken. Het is in ieder geval fijn dat je weet dat je lichaam het doet. Maar ik dacht ook dat je dan geen gemeenschap mocht hebben, of in ieder geval 'rustig' aan doen, omdat de kans bestaat op een 6-ling....??? X Dee
Hey hallo, Kan ik terwijl ik clomid inneem ook paracetamol gebruiken? En hoe ziet het met foliumzuur? Kan je dat ook door blijven gebruiken?
Nou wish me luck......ik ga nu naar de gyn toe voor een FM. Hoop dat er iets groeit!! Ik laat het nog wel weten... doei doei
Het is vreselijk: gisteren was ik weer ZO misselijk! Ik heb de hele badkamer onder gespuugd.... Dat terwijl ik de Clomid 's ochtends al had genomen. Vreemd he! Verder heb ik (denk ik) nergens last van...
WOW: een zesling! Daar moet je dan toch ook even niet aan denken. Ik heb dus ook niet gehoord of ik wel of niet gemeenschap mag hebben nu tijdens deze kuur. Ik moet alleen op dag 21 terugkomen voor een bloedtest. Dan kunnen ze zien of ik daadwerkelijk een eisprong heb gehad... Aangezien het zaad van mijn man niet echt optimaal is (15% zwemmers) neem ik aan dat het zo wie zo niet lukt op de "normale manier".
bij mij zouden ze geloof ik, wanneer ik meerdere dominante follikels zou hebben, een paar wegzuigen... of idd veilig vrijen voor een maand voorschrijven. ik had er steeds maar 1, dus ik weet het niet? liefs elfje
hihihihi! dare devil!!! ik weet niet of ik dat zou doen, maar ja, je zult wel je kansen wat vergroten denk ik....... hahaha een 6-ling zit er dan wel in...... liefs elfje
helaas.....er groeit niks! moest echt ff een traantje weg pinken.....waarom werkt mijn klote lichaam nou niet mee!!!! Ben het helemaal zat!! Zodra ik ongesteld ben,moet ik contact opnemen en gaan ze kijken of we met andere medicijnen aan de slag gaan. Voorlopig moeten we maar om de dag door blijven sexen en hij raadde me aan om toch te gaan tempen....lekker had net besloten om een maandje niet te tempen...dus jullie zullen me weer terug zien in het temperatuurslijstjes topic... Oja en op dag 25 moet ik bloed laten prikken op progesteron.... dus heel cliche....we wachten maar weer af....
ooh pientje wat vervelend meid!!! wat een kl!@#$%te zooi! als ik me niet vergis, zit je nu op cd13 toch? kan het niet zo zijn dat je te vroeg was? pfffff meid, dit is niks zo! ik leef met je mee! heel veel liefs elfje