nou, vandaag ongesteld geworden! al na 2 dagen sinds ik de laatste provera heb geslikt! 14 april heb ik 's ochtends eeen afspraak voor mijn eerste follikelmeting!! donderdag start ik met mijn eerste clomidkuur.....zooo spannend allemaal! en ja hoor, eindelijk een banner!!! jippie liefs elfje
Wat goed zeg, dat je zo goed reageerde op provera! Dat kan echt ook heel anders. Fijn dat je nu echt kan beginnen. Ik hoop, en ga duimen dat je eitje mooi groot groeit!!!
dank jullie wel meiden!!!! voor jullie komt de waarheid nu echt dichterbij!!! ben heel erg benieuwd! heeeel veel succes met de laatste loodjes afwachten! liefs elfje
heeft hier iemand trouwens enig idee hoe dat zit met clomid en kans op kiestes? heb nl al een paar dagen soort krampen onder in m'n buik en iemand vertelde mijn dat dat dus een kieste kan zijn door middel van die hormonen. hoop het niet natuurlijk, zal het ook wel navragen woensdag bij de gyn.
ik heb gehoord dat je wel een grotere kans hebt op cystes... missschien heb je wel om een andere reden krampen!? waarschijnlijk kan de gyn trouwens meteen zien of je een cyste hebt! hopelijk is er niets aan de hand... liefs elfje
heeft hier iemand trouwens enig idee hoe dat zit met clomid en kans op kiestes? heb nl al een paar dagen soort krampen onder in m'n buik en iemand vertelde mijn dat dat dus een kieste kan zijn door middel van die hormonen. hoop het niet natuurlijk, zal het ook wel navragen woensdag bij de gyn.
ik heb gehoord dat je wel een grotere kans hebt op cystes... missschien heb je wel om een andere reden krampen!? waarschijnlijk kan de gyn trouwens meteen zien of je een cyste hebt! hopelijk is er niets aan de hand... liefs elfje
Hoi Ik heb me net op dit forum aangemeld omdat ik hier een topic zie met meiden die in hetzelfde schuitje zitten als ik. Ik heb net mijn eerste ronde met Clomid achter de rug. Mijn cyclussen vairieerden tussen de 33 en de 77 dagen. Mijn top was een cyclus van 69 dagen die we zonder eisprong met provera hebben gestopt. en elfje zoals yolanda al zei wees blij met hoe de provera voor je werkte. Mijn gyn en ik hebben afgesproken dat ze me dat spul nooit meer geeft... 10 dagen migraine, misselijk, trillende handen en huilbuien was de provera voor mij. Ik slik 50mg Clomid en heb hiermee een cyclus van 36 dagen. Maandag moet ik weer naar het ZH om een uitgangsecho te krijgen omdat de gyn bang is voor cystes. Vandaag even verdrietig (had gehoopt op ander nieuws) maar op naar ronde 2.
hoi hoi, bij mij werkte provera indd ook na 2 dagen te zijn gestopt, maar wel met veel bijwerkingen, ben er de laatste keer ook echt ziek van geweest indd ook migraine net als bij caecilia. nu heb ik voor de 2 e ronde 100 mg clomid en ben erg benieuwd of dit wat doet want de 50 mg doet niks voor mij. elke keer weer spannend, we weten allemaal hoe dat voelt he, nu allemaal op naar positief nieuws. ik vind t wel fijn om te horen dat er andere met pco en clomid zwanger worden op deze site, geeft weer hoop heel veel succes voor iedereen!!!!!!!! liefss radna x x x
caecilia, balen zeg, hopelijk meer geluk in ronde 2. veel succes ook maandag in t ziekenhuis, hoop dat er geen cystes zitten voor je. moeten ze als er wel zitten operatief verwijderd of hoe werkt dat?? duimen maar dat meevalt!! succes liefss radna x x x
Hoi Meiden, even een hart onder de riem, in de 3e ronde met 100 mg clomid was het bij mij ook raak.Mijn zoon is inmiddels 11 jaar en van mijn tweede zoon ben ik spontaan zwanger geraakt. Succes meiden!
@Caecilia, welkom hier, is idd erg fijn om elkaars verhalen te horen en elkaar er doorheen te trekken. succes maandag in het zh, maar hopen dat ht loos alarm is!
hoi Caecilia, ik ben idd erg blij dat de provera bij mij zo snel werkt... ik heb gelukkig helemaal geen bijwerkingen gehad! ik moet dus aankomende vrijdag voor mijn eerste folikkel meting.. ik hoop zo dat 50 mg clomid voor mij voldoende is! ik merk overigens wel dat ik nu veel langer, maar niet hevig ongesteld ben....is geloof ik ook een bijwerking van de clomid..... ik begrijp heel goed dat je je nu zeer teleurgesteld voelt... hopelijk wordt aankomende ronde JOU ronde!!! en runner..... kan jij je zenuwen nog bedwingen????? spannend!! ben zeer benieuwd!!! heel veel liefs elfje
NEE!! mijn temp is nog steeds hoog dus..... maar ja aan de andere kant begon hij ook hoog (37.0) ga pas woensdag testen, voordat ik weer naar de gyn moet, als het tenminste nog nodig is want het rommelt van binnen incl. krampen. we wachten maar weer af. ik heb gelukkig ook helemaal geen bijwerkingen gehad, alleen m'n temp was hoger dan normaal, vooral s ochtends, zou dat door de medicijnen komen? geen idee?!
nou, mijn temp is vanmorgen met 0,2 gedaald, zit er deze maand waarschijnlijk niet in, ach ja, had eerlijk gezegt ook niet anders verwacht. wel balen maar ja dan maar door naar mei!!
niets is zeker runner..... je kan nog alle kanten op!!! hopelijk krijg je woensdag alsnog fantastistisch nieuws!!! ik blijf iig actief voor je duimen!! liefs elfje