@ Marjo: balen joh! Kan me indeneken dat het inderdaad een teleurstelling is. Wie weet de volgende ronde! @ Kirby: wat spannend meid. Ben heel erg benieuwd en sluit me aan bij de woorden van een ander: een tweeling
Vandaag bijna de ganse dag niks gevoeld, op weg naar huis beginnen mijn borsten ineens raar aan te voelen! Precies of ze staan in brand! Raar gevoel zenne! Mijn temperatuur doet ook rare dingen hoor, zal ff mijn lijstje hier zetten, moeten jullie maar eens zeggen wat jullie er van denken: CD1: 36.59 CD2: 36.59 CD3: 36.59 CD4: 36.54 CD5: 36.64 CD6: 35.95 CD7: 36.86 CD8: 36.94 CD9: 36.16 CD10: 36.57 CD11: 36.68 CD12: 36.68 CD13: 36.36 CD14: 36.69 ei? CD15: 36.71 ei!!! CD16: 36.95 CD17: 36.88 CD18: 37.02 CD19: 36.91 CD20: 36.90 CD21: 37.24!!! CD22: 37.05 CD23: 37.08 CD24: 37.22 Ik zou zo graag testen hé, maar 'k weet dat het bijna geen zin heeft. Misschien donderdag eens testen? Heb er nog al geweten die vier dagen voor hun NOD positief testten! Dus het is mogelijk, maar 'k moet dan wel zwanger zijn hé! Veel succes allemaal!! Liefs Kirby
Na het gebruik van provera en clomid ben ik zwanger geworden. Ik had ook een onregelmatige cyclus. Geef de hoop niet op!!!
goedemorgen meiden... ben er heel even om jullie te vertellen... IK BEN ZWANGER!!!! Na 1,5 jaar en 4 kuren clomid is het gelukt! Ik ben overdonderd, maar zoooooooo blij! Meiden, ik duim heel hard met jullie mee! Kus, Gio
Giovanna!!!! Een dikke proficiat hé meid!!! Je ziet het hé, geduld loont Hopelijk mogen er nog veel van ons volgen deze maand! Groetjes Kirby
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Gio!!!!!!!! Wat gaaaaaaf!!!!!! Onwijs gefeliciteerd....ik had al een goed gevoel deze keer!! Wauw echt super hoor.....oooow wat moet jij blij zijn!! Kan je het al een beetje bevatten?? En hoe reageerde je man??? Ow ben zoow blij voor je!! Heb je al een afspraak gemaakt voor een echo? Nou meid lekker gaan genieten nu!!!!!!!
GIO!!!!!!! wauw!!! gefeliciteerd meid! das wel heel erg lekker wakker worden zo!! geniet van dit gevoel!
meiden, ik heb een enoooooorme roze wolk weten te veroveren, en volgens mij passen jullie daar allemaal bij op, dusse...get over here!! Ik blijf nog wel met jullie meelezen als jullie het goedvinden hoor!!
Giovanna, ik hoop dat ik snel naast je kan komen zitten op die roze wolk van je!!! Mensen, ik ben SUPERzenuwachtig!!! Zondag mijn NOD, zou vandaag om een testje gaan maar die waren uitverkocht! Ik heb nog een vraagje over temperaturen, ze zeggen dat het geen goed teken is als je temperatuur daalt voor je NOD. Wat is nu dalen??? Mijn temperatuur is nu ong. 0.5° hoger dan voor mijn eisprong, als hij nu met 0.1°C daalt, is dit dan slecht? Of is het pas slecht als hij daalt naar het punt van voor mijn eisprong? Liefs Kirby
Van harte gefelicteerd meid!! Ga heerlijk genieten van jullie wondertje in je buik! Heel veel geluk! Elmo
hee kirby, 0,1 graad valt nog wel mee, maar als het doorzet dan heb je grote kans dat je mentruatie er aan zit te komen! hopelijk is je temp vandaag weer lekker hoog! liefs elfje
Morgen mijn NOD, ben best wel zenuwachtig. Ben nog steeds niet om een testje geweest en ik zal dat ook niet meer doen, als ik mijn duiveltjes woensdag nog niet heb, dan bel ik naar mijn gyn om een afspraak te maken. Dan moet hij maar controleren Ik zal dan waarschijnlijk al vrijdag mogen gaan, omdat, als ik zwanger ben het zowiezo een risicozwangerschap zal zijn, als ik zwanger ben moet ik trouwens onmiddelijk beginnen met utrogestan dus is het eigenlijk wel belangrijk dat ik het zo snel mogelijk weet. Hoe is het met jullie allemaal? Elfje, mijn temperatuur blijft voorlopig hoog hoor, ik vroeg het enkel in geval van... Giovanna, aan het genieten van je roze wolk? Misschien mag je volgende week wel plaatsmaken voor mij! Geniet maar van het prachtige weekend! Groetjes Kirby
Giovanna: VAN HARTE GEFELICITEERD!!!! Echt geweldig nieuws!!!! En maak maar plaats, want wij staan te popelen op naast je te komen zitten op de roze wolk Kirby: Ik duim voor je dat de duivels niet doorbreken morgen! Ik weet het zo niet meer, maar wat is utrogestan precies?? Nou ik zit inmiddels op dag 5 van de Primolut kuur, nu nog 5 dagen, ongi afwachten en dan eindelijk weer met Clomid starten. Hopelijk heeft de 100 mg. wel resultaat! Hoe is het met de andere dames? Liefs Marjo
oooohhh gelukkig meid!!! ik duim voor je! ik ga morgen vroeg naar rome voor een weekje!! even lekker helemaal er tussen uit! als ik terug ben, wil ik veel zwangeren zien hier!!! dus eh, zet m op meiden!! tot over een weekje! liefs elfje
Hey, Houdt iemand van jullie zijn temperatuur bij op fertilityfriend.com? Ik geraak immers al twee dagen niet meer op de site. Hebben jullie dit ook? Groetjes Kirby