Ik was al na de 1e ronde clomid zwanger,helaas een miskraam en zit nu aan mijn 3e kuur. Alleen slaat het nu niet meer aan,dus tijd voor de volgende ronde. Groetjes Pientje
Nou ik vind het heeeeeel spannend allemaal. Dit is/was mijn eerste ronde Clomid. Ben benieuwd. Nog een paar dagen en dan weet ik het.
Pientje, jij zit nu in de wachtkamer denk ik, heel heel veel succes bij de gyn, ik hoop dat er wat zinnigs uitkomt!! Ik was na de 4e ronde Clomid zwanger. Ben inmiddels 6 weken onderweg, voel me goed, eigenlijk helemaal niet misselijk. Alleen zere borsten.
Nou kom net van de gyn vandaan. Hij wou dus dat ik gewoon weer 100mg zou proberen Dus er tegenin natuurlijk 8) en zei dat ik niet het gevoel had dat het zo opschiet met 100 mg. Dus toen ging hij even met z'n collega overleggen want die had er meer verstand van ( : : : ) Na een paar minuten kwam hij terug,collega was in bespreking , dus had hij er de boeken over opgeslagen en kwam tot de conclusie dat ik gelijk had tuurlijk heb ik gelijk whahaha dus heb nu een receptje voor 150 mg clomid!! Eerst een kuurtje duphaston en dan weer met clomid beginnen. En als dat niet aanslaat dan gaan we over op prikken zei de gyn,nouja we zullen zien. Hopelijk werkt clomid 150 mg wel!! heb weer goeie moed. Moet op dag 13 voor echo komen. En doortempen en als er op dag 30 weer niks gebeurt dan weer bellen.... nou dat was het zo'n beetje... groetjes Pientje
Goed zo Pientje 8) Anders had je nu weer aan de 100 mg gezeten. Hopelijk krijg je niet al te veel bijwerkingen van deze dosis meid! Ik ga voor je duimen deze ronde hoor! Nou ik voel me alles behalve goed, echt belabberd. Gisteren dus laatste keer primolut gehad dus het zal wel eraan liggen dat de ongi gaat komen. Bleeegh zit de hele dag echt uit hier op het werk. Gelukkig ben ik over een uurtje vrij! Ga helemaal niks doen van het weekend, heerlijk Liefs Marjo
Hey meiden, Ik wil jullie allemaal nog even een dikke knuffel geven!! Voor de meiden die af zitten te wachten: ik duim ontzettend!! De meiden die net weer begonnen zijn na een teleurstelling: zet hem op he, deze maand wordt jullie maand!!! Dat laatste geldt natuurlijk voor jullie allemaal, inclusief Elmo'tje zelf...whahahah. Genoeg gefeest: WERK AAN DE WINKEL!!!! Toedels! Elmo'tje
hee lieve clomid meiden!!! ik kom net terug van een heerlijk ontspannen weekje! heerlijk gegeten, rondgebanjerd door rome en uiteraard flink geklust!! morgen naar robbie williams, dan is mijn vakantie compleet!! @pientje: goed dat je stand vastig bent geweest!! hopelijk heb je met 150 mg een mooie eisprong! @kirby: jammer dat je naar de volgende ronde bent! heel veel succes deze nieuwe ronde!! @marjo: ik hoop dat 100mg goed heeft gewerkt!! @mijnimeel: spannend meid!! wanneer is je NOD??? veel liefs elfje
@ pientje, ik heb zelf deze ronde ook voor t eerst 150mg clomid gehregen, maar daardoor ook gelijk veel meer last van bijwerkingen en dan vooral die opvliegers!!!!!! maar ja t is als t goed is voor een goed doel. weet iemand om de hoeveel tijd je steeds voor een fm meting moet komen, gaat de gyn deze ronde mee beginnen heb er woensdag een gehad op dag 11 maar ei was geloof ik maar 1mm, en nu maandag maar was benieuwd of iemand weet hoevaak je dan moet? of ligt dat aan de groei van je ei? t is trouwens wel fijn die fm, normaal gingen we er vanaf dag 11 al tegenaan.... voor niks dus blijkt uit de fm, en waren we t tegen de tijd dat ei kwam al zat, vorige ronde pas op dag 32. succes trouwens iedereen x x x lieffs radna
ha die elfje! heerlijk he zo'vakantie, even relaxen, dat heeft vrouw af en toe nodig, als je zo in de MMM zit kan de spanning soms best oplopen! maareh misschien zie ik je vanavond bij robbie!!!! ik neem wel een spandoek mee ëi-ei-ei" whaha Ik ben nu aan de provera en dan 1e ronde clomid hehe! hoelang duurde jou(jullie kurr provera?? leifs Gigi
hee gigi!! ik heb 10 dagen provera gehad, ik werd toen na 2 dagen na de laatste pil al ongesteld! kon ik dus lekker snel met mijn eerste clomidje beginnen.. ooh ja! ik ga met veel oranje atributen naar robbie! ik zie je daar hahahahaha! liefs elfje
Hoi hoi, Ik kom even gauw melden dat ik vanmorgen ongi geworden ben, en hoe Maar goed, gelukkig reageer ik wel op Primolut want Provera deed nagenoeg niets. Nu dinsdag bloedprikken en starten met de dubbele dosis Clomid! Hebben jullie ook meer last van bijwerkingen gehad met een hogere dosis?? Liefs Marjo
he marjo, ik heb elke ker met hogere dossis wel meer opvliegers, heb nu 150mg en dat was echt niet leuk meer, maar ja als t maar werkt. succes ermee!!!! lieffs radna
Thnx radna voor je antwoord. Ik las trouwens nog ff terug en dus ook jouw vraag over de fm. Vlgs mij ligt het aan de groei van de follikels hoe vaak je terug moet komen. De vorige ronde moest ik vanaf dag 11 komen en ben toen 3 x geweest voor een fm. Eerste keer geen activiteit, 2e keer een beetje dikker bmslijmvlies en 2 dominante follikels en de 3e keer, was op dag 22 vlgs mij, was er weer helemaal niks te zien Hopelijk slaat de 150 mg bij jou wel aan!!! Liefs Marjo
ik heb tot nu toe 2 keer 50 gehad en 1 keer 100 en ik merk geen verschil in de bijwerkingen. Ik voel eigenlijk zo goed als niks. Ben nu bezig met ongi opwekken en dan 150,dus ben benieuwd of ik er nu wel last van krijg. Ik slik duphaston om ongi op te wekken,omdat dit het enige medicijn is wat niet schadelijk is als je toch ineens wel zwanger bent.(zei mijn gyn) Dus ik ben benieuwd wanneer ik ongi word. Met een 10-daagse kuur provera werd ik na 7 dagen na de laatste provera ongi. Hoop dat het dit keer sneller gaat! Heb weer een 10-daagse kuur. Die FM's is inderdaad afhankelijk van de folikelgroei. Zo ging dat bij mij in ieder geval. Leuk dat je er weer bent Elfje!!!! succes allemaal. Groetjes Pientje
@ marjo, hoe ka dat dan dat je ei dan op dag 22 weer weg is, he je dan geen eisprong gehad? lastig allemaal he... @ pientje, das wel lekker dat je geen bijwerkingen van de clomid hebt, bij mij zijn de opvliegers echt erg, vanuit mijn tenen, zo naar mijn hoofd erg zweterig en dan vooral op mijn werk is dat echt balen..... @ elfje, mooi is rome he...... ben er ook een keer geweest en we hadden ton ook heel mooi weer, was erg onder de indruk is echt een super stad!!!! he ik las ergens dat je geen controles meer hebt tijdens je clomid, hoe weet je dan of t gewerkt heeft enzo? lieffs radna
Provera schijnt altijd langer te duren indd Pientje, werd vorige x zelfs helemaal niet ongi ja een heel klein beetje maar. Heb nu Primolut geslikt en dan is het altijd maar 2 dagen wachten, duurt je cyclus ook niet zo lang. Hoe lang moet je wachten op je ongi met duphaston nu? Hoop echt dat 150 mg. wel aanslaat bij je! Elfje: Fijn dat je het leuk hebt gehad in Rome! Ben er nog nooit geweest maar wel erg benieuwd hoe het eruit ziet! Succes ook voor jou deze ronde! Radna: de 2e fm was er niks te zien in de zin van dat de 2 dominante follikels niet verder waren gegroeid en het bmslijmvlies weer dunner was geworden. Zodoende kon m'n gyne uitsluiten dat er toch nog een eisprong zou komen en kreeg ik weer Primolut zodat ik binnen een cyclus van 35 dagen zou blijven.. En nu dus weer op dag 1 met hopelijk eindelijk eens een kans! Heb nu al bijna een jaar geen eisprong gehad dus ik vind het wel eens tijd worden En? Gaan jullie zo ook allemaal voetbal kijken? Liefs marjo
Hoi hoi, Heb nog even een vraagje, moet vanavond beginnen met een dubbele dosis Clomid, maar wanneer kan ik het beste innemen? Gelijk na het eten of pas voor het slapen gaan?? Of maakt dat niks uit? Groetjes Marjo
Ik dacht dat je bij een dubbele dosis altijd 1 'sochtends en 1 's middags moest nemen : Bel anders even met de apotheek.....
Dat dacht ik ook maar dat heb ik nog even nagevraagd en ik moet ze dus achter mekaar innemen en bij voorkeur 's avonds ivm evt. bijwerkingen (opvliegers enzo).. Maar de apo is nu dicht, helaas Anyone else????
Het maakt niet uit wanneer je ze inneemt. Maar ik denk dat als je erg laat naar bed zou gaan dat je dan beter na het eten kan doen. Bijvoorbeeld dat je ze niet om 1 uur 's nachts nog inneemt want dan zit je eigenlijk alweer een cyclusdag verder, snap je wat ik bedoel. Verder maakt het echt niet uit wanneer je ze inneemd, smorgens 'savonds waar jij je prettig bij voelt.