hee pientje!! pffff wat duurt dat toch allemaal lang bij jou zeg..... je hebt groot gelijk dat je vanavond eens lekker van een feessie gaat genieten!! ik moet nog een klein weekje wachten op mijn NOD... (donderdag) mijn eisprong ws deze ronde pas op cd23(!) volgens FF, vandaar dat ik nu een cyclus van 36 dagen heb!! ook weer een week extra wachten duss.... ik ben er inmiddels nu wel achter, dat het zwanger worden voornamelijk uit wachten bestaat....... ik hoop voor je pientje, dat je snel ongi wordt....kan je tenminste weer verder.... liefs elfje
@ Pientje: moet je lekekr oen hoor dat bezatten Met mate of maten wat je wilt Hier alles ok: dag 9 van de Provera. Heb last van buien maar verder alles ok eigenlijk.
Nou vandaag dag 7 na het stoppen en nog steeds niks roods te zien hoor... Zat net te snuffelen op het zwanger worden forum bij de tempkaartjes en voelde me meteen sip worden (terwijl het zo goed ging,zag het nog positief in en was tot nu toe vrij geduldig) zie ik al die kaartjes met eisprongen.... Ik wil ook zo graag weer een kans om zwanger te worden het gevoel hebben dat je weer meedoet,aftellen naar je nod,gewoon de mogelijkheid dat je zwanger kan zijn.... Heb het gevoel dat we stil staan,het schiet niet op,er gebeurt niks!!! Zit alweer op dag 50,gewoon 50 dagen naar de knoppen!! Snik snik wat ben ik toch ook een zielig kneusje met een lichaam dat totaal niet meewerkt!!! Weet iemand toevallig een adresje waar ik mijn lichaam kan inruilen voor een goed werkende??? Doe dan gelijk maar 1tje met wat grotere borsten @mijnimeel, jij hebt je kuur er ook al op zitten heh,al ongi geworden??
hee pientje!! wat vervelend dat het allemaal zo lang moet duren meid!!!! hopelijk kan je snel verder met je cyclus! hou vol meis, schouders eronder en nog even op de kiezen op elkaar..... ik denk aan je! liefs elfje
@ Pientje: ja gistren (gelukkig). Ik ben dan altijd weer bang dat de Provera niet is aangeslagen...ppphhh. Morgen dus beginnem t de Clomid 100 mg (zie er tegenop, je wilt het niet weten!)>
jeeeeeemig ben jij gewoon na 2 dagen ongi geworden?? Zit ik hier met mun 8 dagen en nog niks!!! Wel fijn voor jou hoor kan je weer door!! Hoop dat het dit keer wel aanslaat bij jou!! Succes!!!!! groetjes Pientje
@elfje,jij nadert bijna je nod zeker? spannend hoor!!!! hoop voor je dat het raak is!! groetjes Pientje
@ Pientje: ja was de vorige keer ook goed aangeslagen! 1 Dag na de laatste Provera kwam het los. Fijn dat ik weer door kan....Zat al weer helemaal in de rats van "wat als het niet aanslaat". Je kent het wel. .....
Bah vervelend Pientje! En mijnimeel fijn dat jij wel ongi bent geworden natuurlijk meid! Elfje: Voel je al 'verdachte' dingetjes, hihi! Hopelijk is het hartstikke raak deze maand! Ik werd het dus ook niet ongi na Provera, en was ook helemaal van de kaart toen, helemaal omdat het zkh zo slecht te bereiken was! Maar goed, Primolut slaat altijd aan bij mij, nu ook weer gehad, het nadeel is alleen dat je het 3 x daags moet nemen 10 dagen lang. Is dat mss ook een ideetje voor jou Pientje?? Primolut is in de regel wat sterkter dus dan is het niet weer een teleurstelling! Heb je al gebeld met je gyn inmiddels?? Heel veel succes hoor!!! Hopelijk mag je alsnog met Clomid beginnen natuurlijk! En je kan echt niet zwanger zijn? Tempen zegt ook niet altijd alles he! Zet 'm op meid! Ik moet morgen trouwens weer heen voor een 2e fm, hopelijk doet de 100 mg. wel z'n werk. Ik ben nu al zoooooo zenuwachtig.. Sterkte/ succes allemaal! Liefs Marjo
thanx!! ik heb sinds vandaag enorm gevoelige tepels en mijn borsten lijken groter.... maar ik pin me weer nergens op vast.... hou de bekende slag om de arm, maar wordt wel al een beetje zenuwachtig.... liefs elfje
Zal de volgende keer misschien wel primulot opperen bij de gyn,maar hij had dus duphaston voorgeschreven,10 dagen 2 tabletjes per dag omdat duphaston het enige medicijn is dat niet schadelijk is als je onverwachts toch zwanger blijkt. In sommige gevallen wordt het zelfs gegeven tijdens zwangerschap om een miskraam te voorkomen. En duphaston onderdrukt een eisprong niet....dus nu kom ik bij mijn theorie... Ik denk dat ik tijdens de kuur toch een eisprong heb gehad omdat ik nu na 8 dagen na het stoppen nog steeds een verhoogde temp heb en normaal daalt het geloof ik na de laatste tabletjes. Zodra je stopt met duphaston daalt het geloof ik dus en word je ongi,na de laatste tabletjes stopt de werking van duphaston dus. blijft je temp hoog en word je niet ongi dan komt dat doordat je lichaam zelf progesteron aanmaakt. Dus vandaar dat ik misschien niet ongi word. Dit heb ik dus gelezen op internet vandaag over duphaston,dus zal het nog ff navragen aan mijn gyn. Maar als ik dus wel een eisprong heb gehad,dan hebben we jammer genoeg niet gesext,door die kuur nam mijn libido sterk af en manlief was erg weinig thuis. Dus ongi zal ik zeker worden,weet alleen nog niet wanneer! Spannend morgen een fm voor jou,hopen dat het nu wel aanslaat!!! Denk dat het wel heeft geholpen dat je eerst goed ongi bent geworden! Nou succes morgen (hoelaat?) en laat ff weten hoe het was!! groetjes Pientje
Spannend Elfje!! Pientje, ik hoop echt zoo onwijs voor je dat je mss toch een eisprong hebt gehad dan tijdens het duphaston kuurtje! Dat zou indd een logische verklaring zijn, helemaal omdat je temp ook zo hoog blijft natuurlijk. En wel vervelend dat je dan een gemiste maand hebt zoals het heet, jullie hebben niet heel toevallig toch nog ergens in de week geklust Joh anders hoop ik dat je lekker gauw de duiveltjes krijgt zodat je eindelijk aan de 150 mg. kan! Moet morgen om 9.30 in het zkh zijn, het zal wel weer uitlopen.... Gelukkig ben ik vrij! Scheelt weer een smoesje op m'n werk Laat het gelijk weten als ik meer weet, ben nu al op van de zenuwen, erg he! Heb wel sinds gisteren heel veel rekbaar slijm dus ik hoop zo dat het nu is aangeslagen! Groetjes Marjo
@elvira en jolanda, en de rest: lief die support meiden!!! @marjo: heel veel succes morgen, enne klinkt goed hoor dat rekbaar slijm! veel plezier de komende dagen ! @pientje: ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt! liefs elfje
Ja we hebben wel 2 keer gesext,maar dat zal dan vast niet op de "goeie" dagen zijn geweest,zoveel geluk hebben wij nooit Maar wel lekker dat je al vroeg een afspraak hebt. En dat rekbare slijm is wel een goed teken hoor!! Temp jij er eigenlijk bij? groetjes Pientje
Ha meiden, Ik heb net mijn vierde pil clomid 50 mg genomen, ik heb gelukkig nog geen last van bijwerkingen (vanaf welke dag beginnen bij jullie de bijwerkingen, als je er last van bijwerkingen hebt?) Pientje; misschien heb je nu wel veel geluk. Marjo; veel succes met je follikelmeting, ik ben benieuwd of dat er een mooi groot ei is gegroeid. En elfje je symptomen klinken erg hoopvol, ik hoop echt dat je zwanger ben. Groetjes van Senna
hoi senna!! spannend allemaal he! ik heb niet echt last gehad van bijwerkingen, maar heb het idee dat ik wel wat last heb van gewichtstoename. rond mijn eisprong heb ik steeds wat meer last van puistjes...that's it! volgens mij kregen de mensen met veel meer bijwerkingen daar met name last van tijdens het slikken...hopelijk blijft het jou dus ook bespaart! liefs elfje