En??? Ik ben de hele dag weg maar zal vanavond laat nog ff komen kijken of dat er al nieuws is. Groetjes Senna
hee liefies!!!! ik had vanochtend een temp van 37,1!!!! nog nooit zo hoog gehad..... ik dus met volle goede moed aan mijn test... maar helaas hartstikke negatief! hopelijk ben ik te vroeg geweest, ik baal als een stekker!!! liefs elfje
oow wat balen zeg!!!! hoop ook dat het gewoon iets te vroeg was. Ik had dat toendertijd ook hoor. Op vrijdag teste ik negatief met een clear view test(zelfde fabrikant als clear blue) en zaterdag testte ik positief met clear blue! Dus het kan nog!!! groetjes pientje
Zolang je temp. zo hoog blijft kan het nog alle kanten op meid! Ik ga meeduimen dat je indd te vroeg getest hebt!!! Spannend nog eventjes dus! Liefs Marjo
vandaag dag 10.....nog steeds geen ongi....zucht.... Ik wacht nog braaf tot maandag en als er dan nog niks is dan bel ik de gyn!!!!!! Zit dan 15 dagen na de laatste duphaston! vind dat ik dan geduldig genoeg ben geweest!!! Zal die maandag dan voor de zekerheid eerst een testje doen want altijd zegggen ze dan dat je een test moet doen en dan ben ik ze al een stapje voor Maar denk dat ik voor zondag wel ongi ben....hoop ik dan
Is je temp. nog steeds hoog Pientje???? Dan is er natuurlijk nog hoop he! Helemaal als duphaston je eigen cyclus niet onderdrukt en er toch een ei is geweest. Groetjes Marjo
Ja mijn temp is nog wel hoog,kijk maar,maar zoals je ziet hebben we ook erg weinig wippie wippie gedaan 8) en daarbij voel ik me ook niet zwanger dus weet wel zeker dat ik ongi word,alleen liever vandaag dan morgen want dan kan ik weer door. Bij jou gaat het wel goed heh Heeft jouw man/vriend al een zaadtest gehad?
Ziet er toch best goed uit hoor dat tempkaartje van je! Ik duim nog even door heur 8) Mijn vriend, over precies 1 maand trouwens officieel mijn man , z'n zaadjes waren gelukkig helemaal top. Vlgs mij iets van 158 miljoen ofzo dus dat zit wel goed. Bij jullie dan? Heb hier ook nog nooit verteld vlgs mij, maar 11 augustus gaan we trouwen Hebben nu een geregistreerd partnerschap dus het is wordt een soort van omzetting en we houden het ook lekker klein, maar heb er wel veel zin in hoor! Morgenavond kunnen we onze ringen ophalen, ben benieuwd! En dan 14 augustus op ' honeymoon' naar Algarve! Maar ik ga offtopic, dus houdt m'n mond nu weer, hihi Liefs Marjo
wauw a bride to be in ons midden en daarna lekker op honeymoon....lekker hoor,dat wordt heerlijk genieten voor jullie!! Fijn dat zijn zaadjes goed in orde waren,dat scheelt ook weer een zorg. Die van mijn hubbie moeten nog getest worden,dat gebeurt binnenkort. Mijn man kan best veel zuipen en daar maak ik me wel zorgen over. Op internet lees je hoe slecht dat is voor het zaad. Dus ik heb het gevraagd aan mijn gyn en die zei dat het wel invloed heeft op het zaad maar niet zo heel erg. dat is wel een kleine geruststelling maar ben toch heel erg benieuwd naar de uitslag! En heb ik hem aan het zink en foliumzuur gezet. Maarja hij heeft me al 2 keer zwanger gemaakt....dus je zou denken dat er wel een aantal goeie zwemmers tussen zitten
Het bewijs is al geleverd lijkt me zo Maar kan me je ongerustheid wel indennken hoor. Ik heb bij ons de regel al ingesteld dat er doordeweeks geen bier meer wordt gedronken Groetjes Marjo
ja haha dat zou hij ook doen....niks van gekomen....hij zou zelfs helemaal geen alcohol drinken (zelf gezegd in een dronken bui) maar de volgende dag kon hij het zich niet meer herinneren.....en maar ontkennen dat ie niet dronken was!! Maar als blijkt dat zijn zaad slecht is MOET ie van mij echt kappen ermee dan!! Ik slik niet voor niets elke keer clomid en stop niet voor niks die thermometer in mijn kont en ga niet steeds voor niks ziekenhuis in en weer uit!!! Dus beter voor hem heeft ie goed zaad 8)
hahahahaha pientje!!! mooi gezegd meid!!!!! die van mij is 3 weken geleden gestopt met roken!!! ik vind dit zo knap van hem! en idd wij worden als vrouw compleet binnenste buitengehaald, slikken dikmakende hormonen, stoppen iedere morgen trouw een thermometer in onze kont etc.... zo kunnen onze mannen ook een steentje bijdragen...(naast een vers portie zaad) hahahahaha liefs elfje
vanochtend enorme tempdaling......... in afwachting van mijn menstruatie..... ik baal.... ik ben nu zo intens verdrietig! ik zie het even niet meer zitten.... in mijn achterhoofd blijft een stemmetje maar roepen, in september ben je al 2 jaar bezig!!!!! ik denk soms dat het hebben van een kindje ons niet gegund is...waar wij tot nu toe werkelijk alles hebben gedaan om zwanger te raken, zijn andere binnen no-time zwanger. het voelt oneerlijk, maar dat is de natuur... de onzekerheid en de tranen die wij allemaal in dit topic hebben, zullen we moeten slikken, en fier weer doorgaan.... de vraag is, kan ik het nog opbrengen....kan ik opnieuw mezelf weer opladen voor de volgende ronde in het gevecht om zwangerschap....het antwoord blijkt simpel: een mens heeft een enorm incaseringsvermogen, en ook ik ben over een paar dagen weer vol goede moed. vandaag is alleen even anders, vandaag is confronterend en verdrietig........ ik heb het voor vandaag even helemaal gehad.......... liefs elfje
Jeetje Elfje wat ontzettend balen!!!!!!! Ik kan mij helemaal voorstellen hoe jij je voelt. Gooi het er allemaal maar uit, wij zijn er voor je!!!!!!! Veel succes en sterkte en je weet na regen komt zonneschijn. Veel liefs van Senna
hoi elfje, kweet precies hoe je je voelt ik had ook maand na maand t zelfde gevoel. Ik ben 2,5 jaar bezig geweest en ook met de Clomid kreeg ik t idee dat het niet wilde gaan lukken, helemaal toen een vriendin van mij bij de eerste 50mg kuur zwanger raakte ... terwijl ik al bezig was met de 2e kuur van 150mg. Ik had er ff geen zin meer en wilde tijdelijk stoppen we hadden hier samen besloten de laatste kuur nog maar te doen want die had ik liggen en daarna een half jaartje pauze te nemen want t werd me allemaal ff teveel .. En over wonderen gesproken .. bij die laatste kuur had ik totaal geen zin om te klussen na al de maanden dat verplichte gedoe .. 1 keer hebben we geklust en die ene keer was het gewoon raak .. Meid ik weet zeker dat het voor jou ook gaat lukken als denk je nu zelf dat het er niet meer inzit voor je .. die gedachten heb ik ook elke maand bijna gehad. Groetjes Miranda
ow Elfje wat ontzettend balen zeg!!!! Had het je zooo gegund!!! Maar niet opgeven hoor!! Het gaat echt een keer lukken!!!!! MOET!!! Snap dat je nu zo baalt en het niet meer ziet zitten. Over een paar dagen gaat het vast beter en ga je weer vol goeie moed verder omdat jullie wens voor een kindje zoo groot is!! En op een dag word je beloont en heb je een dikke vette positieve test in handen!!! ik hoop dat die dag snel is!! groetjes Pientje
Wat een naar gevoel is dat he, weer niet gelukt waarschijnlijk. Vind het zo sneu voor je Elfje Maar nooit de hoop opgeven hoor!! Eens zal het lukken en ik hoop ook dat die dag snel mag komen voor jullie! Denk aan je. Sterkte! Groetjes Marjo