vragen over clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door elfje, 25 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    Annika, als je bij vruchtbaarheidsbehandelingen kijkt en daar je vraag stelt krijg je denk ik meer antwoorden op je vraag, ik kan je niet helpen sorry maar daar zijn (jammer genoeg) meiden die je wel kunnen helpen

2. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    @pientje!!
    yes meissie!!! wat fijn! dit wordt onze ronde!!! ik voel het!!!

@annika: welkom hier meid! heel veel succes met de clomid!! hopelijk heb je snel succes!

@ceacilia: fijn dat het een beetje beter met je gaat! en leuk dat hier blijft mee lezen! we kunnen alle steun gebruiken! je bent het positieve voorbeeld van dit topic!

liefs elfje

3. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    haha, pientje vrouwen weten echt niet wat ze willen he, de ene keer zijn ze dol gelukkig als ze ongi worden en de volgende keer super teleurgesteld! ;)

elfje? hoe is het nou met jou?
    ik blijf je in de gaten houden hoor, net zo lang als nodig is!!
    maar.... het zou wel leuk zijn als je volgende maand niet meer zo veel over dit onderwerp komt ouwehoeren!

succes meiden!

4. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    He Pientje, wat fijn zeg! (en dat zeg ik niet gauw tegen iemand die ongi is geworden :) ) Nieuwe ronde, nieuwe kansen, duim voor je!!
    Je klint iig erg positief, dat is goehoed :D

Annika: Welkom hier! We hebben hier allemaal verschillende ervaringen met Clomid. Ikzelf zit nu aan de 2e kuur met een dubbele dosis en dit slaat wel aan, in tegenstelling tot de laagste dosis. Veel succes ook voor jou!

Elfje: Hoe gaat het nu met jou? Heb je een leuk weekend tot nu toe en ben je de ergste teleurstelling weer wat te boven? Hopelijk deze ronde ook goede berichten van jou te horen! Ik duim voor je meid!

Ceacilia: Ja jij bent wel een voorbeeld voor ons hoor! Altijd fijn om positieve ervaringen te horen en fijn dat het wat beter met je gaat!

Runner: Heb je erge last van zwangerschapskwaaltjes? Gaat alles voorspoedig verder?

Nou meiden, ik denk dat ik inmiddels mn eisprong heb gehad hoor. Heb me vanmorgen gigantisch druk lopen maken, want had gisteren ovu testjes gekocht. Vanmorgen eentje gedaan en negatief. Temp is wel met 0,5 gestegen tov gisterochtend. Dus dan zou je toch denken dat ik mn eisprong gehad heb en te laat was met testen??
    Vrijdagmorgen was ie namelijk al 22 mm.
    Zo'n test kun je toch alleen voor je ei doen en niet daarna, of wel?

Groetjes Marjo

5. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    @ marjo: ik denk ook dat je net te laat was met testen. je LH piek zit voor je eisprong, en 0,5 lijkt mij een goed teken!!! dat wordt op het wachtbankje zitten voor jou!! duim,duim,duim.....

@runner: meissie! leuk jou ook hier te zien! alles goed met je??

ik heb net weer mijn eerste clomidje achter de kiezen, en heb een super weekend!!
    de 4-daagsefeesten in nijmegen zijn begonnen... en aangezien ik bijna in het centrum woon, zit je er midden in! ik ben nogsteeds ongi, en dat is voor mij een excuus om met de feesten lekker een wijntje te drinken! hahaha

liefs elfje

6. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    hé meiden,
    ik fiets rustig overal doorheen,
    heb geen echte klachten,
    ben hardstikke blij als ik spierpijn voel van het uitrekken, haha! gelukkig ook helemaal niet misselijk (ff afkloppen)!

elfje, PROOST!

7. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Hier ook alles ok met 100 mg. Hoe shit ik me voelde met 50mg hoe prima ik me voel met 100mg...:)

8. annika1985

annika1985 Niet meer actief

hoi hoi.

ja bedankt.
    ben alleen vreselijk moe en misselijk.
    en pijnlijke borsten. haha.
    mijn man hoef er maar over te beginnen te praten en ik hang al aan de plafond lamp.

groetjes Annika

9. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    pfffff ben echt heftig ongi joh.....heeeel veeeel bloed,niet zo heel gek want was al 8 weken niet ongi geweest en daarvoor was het ook al minimaal,dus hoopte al op een hele heftige ongi zodat het lekker schoon wordt daaro! Maar ben vandaag voor het eerst in mijn leven doorgelekt :evil:

Disndag begin ik weer met de clomid,dus we zitten dicht bij elkaar elfje :D en we gaan er allebei voor heh deze ronde....that's a deal!!!!! owee als je hem niet nakomt hoor ;)

Spannend runner morgen je echo,laat je het ons wel weten hoe het ging? veel succes morgen!

Welkom annika,en misschien wel weer bye bye ;) wanneer is je nod?

Fijn dat je niet zoveel last hebt van 100mg clomid mijnimeel!!! dat maakt het een stuk fijner!!

Marjo,denk ook dat je net te laat was met ovutest!
    En een goeie tempstijging hoor!!! ben benieuwd naar het eindresultaat!!
    En voelde het nog als een verplichting??

10. annika1985

hoi hoi.

mijn noddag is 24 juli pas.
    en ik gebruik 50 mg clomid.

groetjes Annika

11. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Hoi dames,

Mijnimeel, ik had met 100 mg. ook nergens last van net als jij. Terwijl die lagere dosis juist meer kwaaltjes veroorzaakte, vreemd he. Hopelijk slaat het bij jou ook goed aan nu!!

Annika: Spannend dus even nog voor jou! Duimduimduim

Pientje: Hopelijk wordt je ongi gauw minder! En dinsdag dus weer met Clomid beginnen, ik hoop dat je geen last zult hebben van de 150 mg.! En indd ook dat het harstikke raak is deze ronde, zelfde voor Elfje! Jullie verdienen het meiden (net zoals iedereen hier)

O ja het klussen voelde totaal niet als verplichting hoor! Daar was ik ook niet zo heel bang voor trouwens ;)
    Ik vond het eerlijk gezegd juist extra speciaal, omdat we nu eindelijk eens een echte kans hebben na 1 jaar!!
    Heel bijzonder gevoel, hadden/ hebben jullie dat ook?

Fijne avond nog, weekend gaat altijd veels te snel voorbij!

Liefs Marjo

12. annika1985

hoi hoi.

ja is zeker spannend.
    ik hoop zo dat het raak isdat ik niet eens durf te testen uit angst voor weer een teleurstelling.

groetjes Annika

13. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Tijdje geleden dat ik hier nog eens ben geweest...

Annika, welkom! Hopelijk slaat de Clomid goed aan bij je en ben je gauw zwanger!

Elfje, wat jammer nou! Maar het komt echt wel hoor! Wat fijn dat je je gedachten kunt verzetten dit weekend!

Pientje, wat goed dat je eindelijk ongi bent, kun je nu weer door naar de volgende ronde he!

Marjo, super van je ei hé! Hopelijk kun je positief testen aan het eind van deze ronde!

Ik ben nog in afwachting van mijn duivels... duurt wel lang deze keer... van mij moeten ze niet komen hoor, maar als het moet, dan liefst zo snel mogelijk! Kan ik ook weer door hé!

Groetjes

Kirby

14. annika1985

hoi hoi.

ja ik hoop het ook echt heel erg.

ik zie in jou banner dat je 1 dag over tijd ben heb je al getest?

groetjes Annika

15. Quinnygirl

Quinnygirl Actief lid

21 jan 2006
    266
    0
    0
    Acceptant Schadeverzekeringen
    Zevenbergen
    Hoi allemaal,

Ik wilde al een tijd eerder hier schrijven, maar wilde eerst alle pagina's (42!!) doorlezen! Daar ben ik eindelijk doorheen ;)

Ik ben na 91 dagen cyclus naar de gyn gegaan en die heeft me Provera en Clomid 50 mg voorgeschreven. Op 17 juni werd ik erg ongi en kon op 19 juni met Clomid beginnen. Die leverde geen ei op, ik heb 2 FM's gehad. Nu moet ik wachten tot 23 juli en dan testen of ik wellicht toch zwanger ben. Als dat niet zo is (en ik verwacht van niet) moet ik weer Provera voor 10 dagen en dan met dubbele dosis Clomid. Ik ben benieuwd wat dit gaat doen!
    Ik heb nu sinds donderdag (cd 27) onwijze pijn in m'n tepels :oops:! Niet erg grappig.
    Zou dit nog van de Clomid kunnen komen?

Groetjes,
    Quinn

16. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    @kirby: hoe staat het ervoor bij jou meid! denk je dat het raak is?

@quinnygirl: welkom hier!! ik heb vorige week veel last gehad van mijn tepels, bleek helaas een voorbode voor ongi bij mij....misschien voor jou wel iets anders! hopelijk krijg je snel duidelijkheid...dan wel zwanger, dan wel vlug weer door met de volgende ronde!

@pientje: tuurlijk hou ik me aan onze afspraak!! ;) :)

@mijnimeel: fijn dat je minder last hebt van de bijwerkingen meid!!

@marjo: wachten,wachten,wachten :rolleyes:

@annika: hopelijk slaat de clomid goed aan!

liefs elfje

17. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    @ Quinnygirl: had ik de vorige periode ook last van! Bij 50mg. Het kan alle kanten opgaan. Welkom hier trouwens!
    @ Annika: welkom hier, verlate reactie ;)
    @ Kirby, hoe is het nou? Ben benieuwd...

@Elfje: RESPECT!

18. annika1985

hoi hoi.

ik heb daar ook vreselijke last van :pijnlijke tepels.
    denk dat het toch ook wel van de clomid komt.
    plus daar komt bij in de ochtend vreselijk misselijk endat zakt pas als we richting het middag uur gaat.
    al het eten wat ik ook eet breek me vreselijk op.

groetjes Annika

19. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Jeetje Annika, vervelend al die bijwerkingen!
    Het lijken toch ook een beetje op zwangerschapsverschijnselen.
    Ik hoop dat de clomid aanslaat.
    Ik heb net mijn kuur clomid achter de rug, ik moet vandaag voor een follikelmeting en ik voel mij wel een klein beetje nerveus.

Groetjes Senna (ik heet toevallig ook annika ;) )

20. annika1985

hoi hoi Annika.

wat grappig dat we dezelfde naam hebben.
    ik vind senna ook een hele mooie naam.
    zo zou eerst mijn dochtertje heten maar toen kwamen we Lotte tegen.
    dus mischien de volgende

Deel Deze Pagina