Hoi hoi meiden, Quinnygirl (wat een grappige nick trouwens) Welkom! Hopelijk is je eisprong gewoon wat verlaat en anders heel veel succes de komende ronde! Heb je zelf een afpraak gemaakt bij de gyn of ben je eeste bij de HA geweest? Dat duurde bij mij namelijk meer dan 7 maand dat doorverwijzen Ik hoop echt dat je alsnog een eitje hebt gehad hoor!! Kirby: Meid wat spannend zeg! Heb je al last van kwaaltjes die evt. kunnen duiden op een zwangerschap? Ik duim voor je! Wanneer ga je testen? En temp je ook eigenlijk? Annika: Bekend gevoel hoor, het niet durven testen uit angst dat de test weer negatief uitslaat. Hopelijk is het raak! Senna: Succes bij de fm vandaag!! Laat je weten hoe het gegaan is? Mijnimeel: Nog steeds nergens last van? Niet druk lopen maken dat het dan misschien niet aanslaat (deed ik wel, vandaar ) het is natuurlijk alleen maar fijn dat je geen last hebt! Wanneer mag je bloedprikken? (jij kreeg geen fm's meen ik of ik ben in de war) Sterkte/ succes! Pientje: Is de ongi inmiddels wat minder geworden?? Moet je die 3 Clomidjes straks verdeeld over de dag innemen of in 1 keer? Elfje: Ik vind je erg positief. Je verdiend het meid, echt ga super hard duimen deze ronde! Nou meiden, vanmorgen was m'n temp nog steeds verhoogd dus ik kan er wel vanuitgaan dat de eisprong zaterdag of misschien zelfs vrijdag geweest is! Morgen nog ff een extra controle en voor nu wachten, wachten, wachten.. Vanaf wanneer kun je eigenlijk de eerste 'kwaaltjes' verwachten?? Liefs Marjo
hey Marjo,fijn dat je temp nog hoog is Je kan kwaaltjes verwachten vanaf de innesteling,want dan komt het zwangerschapshormoon vrij. En aangezien je tempt,het schijnt rond de innesteling dat je temp weer stijgt omdat er hcG vrijkomt,bij mij was dat ook heel duidelijk te zien toen ik zwanger was. Maar het kan ook zijn dat je temp weer dipt rond de innesteling Dus wel leuk om te kijken wat je temp gaat doen de komende dagen....tis weer eens spannend. Mijn ongi is dit keer heel flink. En klinkt misschien heel gek,ben zoo blij dat dit een heftige ongi is! kijk zelfs elke keer omdat ik bang ben dat het bloeden al is gestopt hahahaha stom heh. Vorige keer had ik heel weinig bloed en was nu alweer zowat voorbij. Gister stond ik onder de douche en toen kwam er ineens een hele grote stolsel van wel 8 cm lang en 2 of 3 cm breed,schrok me wild!!! Dus mijn lichaam had echt een grote schoonmaakbeurt nodig en het voelt goed!! hoop zo dat de clomid nu beter aanslaat. morgen weer lekker met clomid beginnen en neem ze alledrie tegelijk is,dat is geloof ik ook de bedoeling. Had jij die 2 per dag verschillend ingenomen dan? owja niet vergeten moet zo ff de gyn bellen voor een FM,dat ga ik meteen maar ff doen!!!! kunnen ze me nog inplannen. groetjes pientje
hoi hoi. ik heb een zwangerschaps test gedaan en die 74 % positief. dus erg spannend. groetjes Annika
Hey Pientje, Lijkt me indd goed dat je lichaam nu ff 'grote schoonmaak' gehouden heeft, kun je met een schone lei weer helemaal beginnen zometeen! Ik moest de Clomidjes ook gewoon achter mekaar innemen trouwens, vlgs mij is dat ook gebruikelijk. Slik ze alvast Ben indd maar weer begonnen met tempen, kon het niet laten Vorige keer werd ik er gek van, maar merk dat ik het nu gewoon fijn vind te weten waar ik aan toe ben. Vanaf wanneer kun je een innesteling verwachten eingelijk zo'n 6 dagen na je ei ofzo? Pff spannend hoor! Annika: Ik hoop echt dat het raak is hoor, maar de beste test lijkt me een echte zwangerschapstest! Heb al vaker gehoord dat PMS klachten erg veel op zwangerschapsklachten kunnen lijken, hoe vervelend Sterkte nog even met wachten!! Hopelijk weet je gauw waar je aan toe bent. Liefs Marjo
@Pientje: wat goed dat je lichaam nu een 'grote schoonmaak' aan het houden is! Kun je hierna weer met frisse moed er tegenaan! @Annika: sterkte met wachten.... @Marjo: het tempen geeft toch een 'veilig' gevoel, ook bij mij idd! Ik ben blijdat ik daar niet de enige in ben @senna: hoe is je FM verlopen?
hoi hoi. ik vind wachte necht verschrikkelijk zeker met al die bijwerkingen. nog 1 weekje groetjes Annika
Meiden, ik heb zeer goed nieuws gekregen in het ziekenhuis; de clomid slaat goed aan, de gyn zag twee eitjes van 1,7 en 1,6 mm. Hij verwacht dat ik twee eisprongen ga krijgen en hij verwacht dit a.s donderdag (de eitjes worden ongeveer 2 cm groot en ze groeien ongeveer 1 mm per dag. Ik ben echt blij, nu heb ik het gevoel alsof ik net gestopt ben met de pil en voor mijn eerste kans ga. De gyn zei dat we om de dag geslachtsgemeenschap moesten hebben zonder al te veel druk (het beste was woensdag of donderdag) dat komt wel goed . Als ik weer ongesteld wordt dan moet ik de derde dag van mijn cyclus weer met de clomid starten en dan moet ik een afspraak maken voor een echo ongeveer op de tiende dag. Wij zouden eerst op vakantie gaan in Kroatie, maar ik moet waarschijnlijk (als ik niet zwanger ben) midden in mijn vakantie naar het ziekenhuis. Dit heb ik voorzichtig aan mijn mannetje voorgelegd en hij zei gelijk van dan gaan we naar de Ardennen ofzo, dit vind hij belangrijker. Ik ben blij dat hij er zo over denkt. Annika, ik hoop echt dat je over ruim een week een positieve zwangerschapstest in je handen hebt en dat deze klachten zwangerschapsklachten zijn! Nou meiden dikke knuffel van een blije Senna
hoi hoi. ik hoop ook voor jou datj e eisprong goed gaat. ik hoop het echt ook voor mezelf om volgende week een positiefe test te hebben,. wanneer kan je eigenlijk het beste testen? groetjes en dikke knuffel voro iedereen die dat wil. annika
Als ik jou was zou ik over 7 dagen testen, je kan het beste `s ochtends testen want dan is je urine het meest geconsentreerd. Nog ff volhouden dus, succes! Groetjes Senna
hoihoi. dus ik kan gewoon op de dag dat ik eigenlijk ongesteld moet worden al testen. groetjes Annika
hoi even een vraagje aan alle clomid gebruiksters (ik heb niet de tijd om het hele forum door te spitten ) Maar dit is mijn 1e ronde met clomid, en zit nu op dag 12 en ik heb het idee dat ik vanaf dag 10 steeds meer last van de bijwerkingen krijg (opvliegers/transpireren, stemmingswisselingen en dit is niet door het weer) wat is jullie ervaringen qua bijwerkingen? (ik van dag 3 t/m 7 geslikt) graag jullie reactie, groetjes Gigi
hoihoi. die bijwerkingen zijn erg vervelend. tijdens clomid gebruik had ik eigenlijk nergens geen last van. maar daarna misselijk en gevoelige borsten en oo kerg moe. hoop dat je hierwat mee kan. groetjes Annika
oh, dus bij jou ook na, het slikken, en die moeheid! pfffff, inderdaad, ik gaf het warme weer al de schuld! nou ja voor het goede doel he! Ik dacht die bijwerkingen da's alleen tijdens het slikken!! maar dus ook daarna?
Runner, hoe was je echo?????? Kan nog niks vinden op het forum over je 1e echo.....hopelijk was alles goed gegaan!?!?!? Laat het gauw weten!!! groetjes Pientje
echo was super!! zit nog steeds af en toe naar de foto's te kijken voor het bewijs dat het er echt zit, geweldig! alles zit erop en eraan! hoop echt dat ik dit gevoel snel met jullie allemaal kan delen!!
@ Runner: Wowwwww! Leuk he die eerste foto's! Ik ben zo benieuwd hoe dat gevoel is! @ Senna: ik ben het even kwijt: op hoeveel mg. Clomid zit je nu? En ik vind het SUPER dat je man zo reageert om niet te ver van huis te gaan zodat je gewoon naar het ZH kan! @ gigi: ik heb ook zo'n last van m'n (.)(.) en van vermoeidheid. Ik gaf dat laatste ook de schuld aan het warme weer, maar dat is dus toch niet Hier gaat verder alles okee. Ik kan pas zondag een test doen, maar FF gaf vandaag ineens een eisprong aan op de 28e dag (zit nu op dag 32)... Ik weet dus niet zeker of ik nou zondag moet testen of dat ik beter nog even kan wachten... Als ik negatief test zondag, dan moet ik met de Provera beginnen, maar stel je nou es voor dat het ei later was en wellicht ook de bevruchting, dus er zondag nog geen HcG te zien? Dan breek je het misschien met de Provera weer af... *Quinny is onzeker*
ik had hier zo'n last van dat ik ben gestaakt toen met de clomid en dan kunnen ze zeggen je moet er iets voor over hebben maar ik had er zo'n last van dat ik op een gegeven moment zei dan maar geen baby zo erg was het ben ook gestopt met de clomid toen (wat ik achteraf helemaal niet nodig bleek te hebben ) maar dat is weer een heel ander verhaal sterkte met de bijverschijnselen hopelijk worden ze bij jou niet zo erg als ik ze had