vragen over clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door elfje, 25 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Quinny, krijg je verder geen echo's of bloedcontroles?
    Ik snap alleen niet dat als je een eisprong hebt gehad waarom je dan met provera moet beginnen want dan word je waarschijnlijk uit jezelf toch wel ongi?
    Maareh als je teveel twijfelt zou ik contact opnemen met je gyn hoor,zou zonde wezen als je eisprong later was en het misschien wel bevrucht was.
    Mijn gyn schrijft om die reden altijd duphaston voor om ongi op te wekken omdat dit het enige medicijn is dat niet schadelijk is als blijkt dat je toch zwanger bent.
    Of je moet zelf gewoon langer wachten met provera te gebruiken als FF op dag 28 ei blijft aangeven.
    Maar zou toch aandringen om een echo of bloedtest om te checken of je een eisprong hebt gehad voordat je provera begint.
    Plaats anders je kaartje van FF even hier.

groetjes Pientje

2. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hee clomidmeidjes!

@runner: wat fantastisch meissie!!! heerlijk man!

@senna: wauw 2 eitjes maar liefst!! veel plezier met benutten meis!

@gigi: als ik wat last heb van bijwerkingen (weinig), dan is dat meestal tijdens het nemen....

@quinnygirl: oei, idd lastig meis.... even FF afwachten wat ie de komende dagen zegt, anders idd zoals pientje al zegt even met de poli bellen over wat te doen!! veel succes!!

@pientje: hoe is ie? al je 1e clomidje weer achter de kiezen?

@mijnimeel: waar zit jij eigenlijk in je cyclus? en temp jij ook? en krijg je binnenkort weer een FM? wat een vragen he....hahaha

@marjo: ben je jezelf een beetje aan het opvreten daar op dat wachtbankje?

ik heb net alweer clomidje nr 3 gehad, en heb sinds gisteren wat last gehad van misselijkheid, en moeheid...bah, had nog nooit echt bijwerkingen gehad...hopelijk is dit een teken dat het lekker snel werkt allemaal!!
    liefs elfje

3. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Heey elfje,

ik ga vanavond denk ik beginnen met clomid.
    Deed het altijd 's ochtends in de hoop dat het sneller zou werken hahaha,tot nu toe niet echt succesvol ;)
    Maar ik denk dat ik ze dit keer 's avonds neem omdat ik er nu 3 :confused: moet slikken,ik hoop zo dat ik minder bijwerkingen ervan krijg,niet dat ik die al heb gehad de vorige keren,maar het zijn er nu toch 3......dus we zullen zien :D zo nu ga ik weer verder met de badkamer poetsen :) sja moet ook gebeuren heh.....bleh!!! het leven van een huisvrouw is zwaar...hahaha geintje

4. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    @ Elfje: ik zit nu op cd 10. Ik temperatuur niet. Nooit gedaan ook. Ik vond het al zo'n toestand met al die pillen en poeders, elke dag temperaturen zou ik echt verschrikkelijk vinden. Dan ben je NOG meer mee bezig....
    FM nooit gehad. Moet alleen bloedprikken op dag 21. Valt dit keer op een zaterdag, dus even afwachten wat het wordt.
    Heb dit keer geen last van bijwerkingen, de vorige ronde met 50mg enrom. Dat scheelt, dat geeft de burger weer moed;)

HOe is het met jou & de rest?

5. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Sjeeeeeeee zeg!! Nu behoor ik ook tot de mensen die WEL bijwerkingen hebben van de clomid!!

Ik ging gister naar bed en zodra ik mijn ogen dicht deed,begon alles te draaien,had er geen controle meer over en stopte niet.
    alles draaide en daarbij leek het dat ikzelf ook wankelde....heel scary was dat! pffff.....ik hoop echt dat het niet elke avond zo gaat hoor....

zucht......wat hebben we er toch veel voor over :D :( :D :p ;) 8)

Wat zitten we trouwens allemaal dicht opelkaar kwa cycluslengte betreft!
    Ik zit nu op dag 4!

groetjes Pientje

6. annika1985

annika1985 Niet meer actief

hoi hoi.

wat eng dath et zo begon te draaien bij je.
    hoop dat je nietteveel last krijg van bijwerkingen.

groetjes Annika

7. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ook voor mij is het weer niet raak deze maand... Hopelijk hebben jullie straks beter nieuws! Op naar de volgende ronde...

Liefs

Kirby

8. gigi

gigi Actief lid

Hallo meiden,

ik kom weer even wat vragen afvuren op jullie "ervaringsdeskundigen" ;)
    1 heb je bij gebruik van clomid ook rond je eisprong meer afscheiding/ doorzichtig slijm?? sorry :(
    2 heb je bij gebruik van clomid (dag 3 - 7) je eisprong nou ook op dag 14 of later?

Ik ben me daar toch uit mijn humeur......niet normaal!!! en dan die warmtevlagen, heerlijk met dit weer..

liefs Gigi

9. Quinnygirl

Quinnygirl Actief lid

21 jan 2006
    266
    0
    0
    Acceptant Schadeverzekeringen
    Zevenbergen
    Ik heb weinig verandering in slijm gemerkt met gebruik van Clomid.

Je ei kan vanaf dag 14 springen, maar met Clomid is het vaak een paar dagen later. De enige die het je zeker weten kan vertellen is de gyn ;)

10. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hoi gigi!
    ik heb meer afscheiding met clomid gebruik, maar niet per definitie vruchtbaar slijm of zo...

ik heb mijn eisprongen met clomid iedere keer op een ander tijdstip gehad, cd 17, cd19, cd23.... geen pijl op te trekken dus....
    gewoon om de dag blijven klussen!!! hihihi

liefs elfje

@kirby: verdorie meid.... succes in je nieuwe ronde!!

11. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Gigi, ik heb 2 rondes Clomid gebruikt in ronde 1 was mijn eisprong op dag 21 ronde 2 precies dag 14 (en raak). Wat Elfje al zegt blijven klussen beginnen op dag 8 of 9 en dan om de dag was het advies van mijn gyn en doorgaan tot je ongesteld wordt dat is de enige zekerheid die je hebt.

Succes

12. gigi

gigi Actief lid

oeps! ik dacht dat je eisprong pas op dag 18-19 kwam!! zijn pas op dag 14 aan de klus gegaan...het was ook zo warm!!!

13. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Gigi, misschien ben je toch op tijd geweest en heb jij je eisprong na dag 14 gehad, afwachten maar (ik zal voor je duimen).

Groetjes Senna

14. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Zoooo wij gaan morgen lekker weg!
    We gaan van zaterdag tot maandag naar het Bieschbos,we gaan kanoën!!
    Ben heel benieuwd hoe het zal zijn!
    Ben eigenlijk anti-tentjes,anti-kamperen,anti-beestjes en anti-wildplassen (en poepen....dus dat ga ik ook echt niet! doen,ik hou het wel op,voor zover dat lukt :confused: )
    Maar heb er wel erg veel zin in.
    We gaan met nog een stel en mijn zus en zwager....heel gezellig dus!!
    Mijn man is al vaker geweest,maar ik ga voor het eerst.
    En het wordt lekker weer! Dus ga poepiebruin worden!!!

Nou dames,succes allemaal en tot maandag dan weer heh :) :)

15. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Veel plezier Pientje! Geniet ervan en tot maandag! Hoe gaat het nu met de bijwerkingen?

groetjes Marjo

16. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Klinkt leuk Pientje (ik ben wel gek op kamperen).
    Veel plezier en tot maandag.

Groetjes Senna

17. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    :D

Nee marjo heb geen bijwerkingen meer eigenlijk,tenminste niet zo erg als de 1e nacht.
    Heb nog wel heel af en toe tinteling in mijn vingers,maar niet constant.
    Hoop toch zo dat de clomid aanslaat :) Wil zo graag weer een eisprong,tis alweer zolang geleden dat ik die heb gehad!!
    Wil ook eindelijk weer eens een nod hebben en er naartoe leven afvragend "zou er een beebje in me groeien?" En het bewust vrijen voor een kindje....samen een kindje maken....wetend dat die mogelijkheid er is als ik dan een eisprong heb.

ja laat er maar 2 eitjes groeien..... :)

18. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hee pientje!!
    heel veel plezier meid!!

@marjo: hoe is t met nagel bijten??

ik ben alvast weer gestart met klusweken!! jiha!! hahahaha
    liefs elfje

19. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    He succes he elfje, hopelijk deze ronde positief bericht van je te horen meid!!

Ik heb net even onder zwanger worden een topic aangemaakt.
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight=[/url]

Als jullie tijd hebben zouden jullie daar ook even naar willen kijken? Ik maak me nogal zorgen.. :(

20. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hee marjo...
    wat is dat nu weer..
    verlies je nogsteeds bloed? of was het maar eventjes.. ik kan me niet voorstellen dat je nu alweer ongi wordt hoor!! het zou natuurlijk altijd een innesteling kunnen zijn, alhoewel dat natuurlijk wel erg vroeg is.
    verdorie meid....

Deel Deze Pagina