Thnx voor je antwoord elfje. Ik verlies nog steeds een beetje bloed nu Ik wacht het nog maar even af, kan toch niet meer doen. Pff t is altijd wel wat met mij he...
zoals ik idd de vorige keer ook al zei.... kan het nou nooit gewoon een normaal!!! pfff afwachten is het enige wat je kan doen denk ik.. wanneer je maandag hier nogsteeds mee zit, zou ik even de poli bellen! sterkte meis! liefs elfje
Jeetje Marjo wat apart dat je nu bloed verliest. Misschien is het een idee om je vraag bij de verloskundigen op deze site neer te leggen en als je twijfelt zou ik maandag even langs de huisarts gaan. Veel succes! Groetjes van Senna
He meiden, De ongi heeft vanmorgen echt doorgezet Hoe kan dat nouhou?? Betekend een luteale fase van amper 5 dagen, ik kan hier alles wel bijmekaar schoppen voel me zo ontgoocheld. Het kan nooooit normaal indd!! Bel morgen gelijk met het zkh en dan hoop ik dat mijn arts nog niet op vakantie is. Weet echt niet wat ik moet doen, behalve een flink potje janken nu..
dit is echt heel gek hoor marjo!! idd maandag morgen direct bellen meid!! heel veel sterkte meis! ik denk aan je! liefs elfje
Marjo, dit is erg raar maar echt balen!!! Ik hoop dat je de gyn snel kan bereiken, veel succes en sterkte!!!! Veel liefs van Senna
Jullie zijn echt lief meiden, thnx voor de support.. Voel me zo vreselijk down, kan het echt niet bevatten. Met een beetje pech is m'n gyn ook al op vakantie. Jullie weten vast wel hoe het dan gaat, eerst bellen met een van de assistentes, die weten weer niet van hoe of wat en dan moet er weer een andere gyn geregeld worden.. Pffft en moet morgen ook nog invallen op mn werk, m'n hoofd staat er echt totaal niet naar op het moment, ik loop al de hele dag te janken, kan echt ff niet meer stoppen.. Maar ik wil niet altijd maar over mezelf lopen te zeuren hoor. Ik denk ook aan jullie! Hoop echt dat het ons gauw eens mag lukken! Senna, ik zie aan je banner dat je vandaag je eisprong zult hebben? Spannend zeg, van 2 eitjes waarschijnlijk? Elfje, jij succes met het wachten op je ei! Hopelijk zit er ook eentje mooi klaar voor jou dit keer! Liefs Marjo
Hoi Hoi marjo. ik heb nietecht kunnen volgen wat er eigenlijk alemaal afspeelt bij je. maar hoe dan ook vind ik het erg vervelend voor je en hoop dat het allemaal wel goed komt. groetjes Annika
hee marjo! ben benieuwd hoe het met je is... hopelijk gaat het weer een beetje met je! ik kom vanavond na mn werk snel weer even kijken... sterkte meis! liefs elfje
Lief dat je zo geinteresseerd bent elfje! Heb vanmorgen gebeld, wat ik al dacht was helaas waar. Gyn op vakantie Toen heb ik echt gigantisch door moeten zeuren tegen de assistente ze zuchte en steunde (ik voelde mezelf gewoon ongemakkelijk). Vlgs haar moest ik gewoon weer beginnen met Clomid, ze wilde nog niet eens een andere gyn raadplegen. Aangezien gisteravond het bloeden stopte wilde ik wel zeker weten dat ik echt, echt niet zwanger zou kunnen zijn. Had nog teststaafjes van de digi ovutester van CB in huis maar ook nog een digi zwangerschapstest van CB. Heb toen (misschien) iets stoms gedaan, namelijk het ovuteststaafje in de zwangerschapstest gedaan van CB, en na een paar minuten resultaat: ZWANGER. Tja, toen toch maar weer naar het zkh gebeld en kan nu morgen om 9.00 terecht bij een andere gyn. Nu dus even afwachten, ga vanavond uit mn werk even een echte test halen. Liefs Marjo
marjo, wat spannend........ik had t deze ronde ook, een week na de eisprong bruinige slijmerige afscheiding, eerts nog positief gedacht aan innesteling, maar werd meer bloed, toen weer minder en toen weer iets meer, heel vaag, en je voelt je dan zo onwijs onzeker, moest toch weer beginnen met clomid en vandaag weer voor echo, en was niet zwanger wel weer groeiende eitjes!!! Hoop dat je test vanaaf of morgen ook positief is!!!! heel veel succes, liefs radna
Ow Marjo, wat doet je lijf allemaal met je Ik hoop dat je morgen meer te weten komt wat het nou allemaal geweest is... Liefs, Quinn
hoi hoi. wat spannend toch weer allemaal. ik moest vandaag ongesteld word maar nog gee ntekenen van. dus eigenlijk wel een beetje in spanning. groetjes Annika
wow marjo!!! ik wist niet dat dat kon!!! (zwanger aangeven met ovu test) jeetje wat enorm spannend!!!! goed dat je nog eens gebeld hebt!!! ik ben benieuwd morgen..... had je trouwens niet zoiets van, ik haal nog een test? heeeeeel veel sterkte morgen meis!! @annika: voor jou ook spannend dame! wanneer ga je testen? liefs elfje
hoi hoi. ik heb vanmorgen getest maar was negatief. maar het kan ook zijn dat het nog te vroeg is. bij Lotte had ik 11 testen gedaan en toen bleek ik al 11 weken zwanger te zijn. groetjes Annika
He meiden, Annika: voor jou ook erg spannend nu dus! Het kan echt heel goed zijn dat je gewoon te vroeg bent nog meid! Helemaal als je bij jullie eerste ook zo laat posi teste. Duim voor je hoor!! Verder heb ik eindelijk een echte test kunnen kopen (maandagochtend zijn alle winkels dicht hier en vanaf 10.00 moest ik werken dus kon nu pas, anders was ik ook wel veel eerder geweest ) Deze is hartstikke negatief. M.a.w. testen met een ovu test in een CB digi houder is geen aanrader!! Toch ben ik wel blij dat ik alsnog een afspraak heb nu, ik ben benieuwd hoe dit nu kan allemaal. Wel een beetje vervelend dat het op mn verjaardag is, heb opa en oma net al moeten afzeggen voor morgenvroeg maar ja dit gaat wel even voor nu. Voel me soms echt een heel apart persoon hoor, jullie zullen wel denken, komt zij weer aan Sorry, doe het niet expres, ik heb echt altijd weer van die rare dingen he.. Hebben jullie nog nieuwtjes? ik zal even uit de schijnwerpers stappen hier hoor Laat morgen gelijk even weten als ik erweer ben! Thnx voor jullie steun hier, heb echt het gevoel dat we hier veel aan elkaar hebben Liefs Marjo
hahahaha marjo! je hoeft je niet te verontschuldigen hoor meid, ben je helemaal mal!! ben je morgen ook nog jarig! meen je niet.... dubbel vervelend dus! alvast gefeliciteerd! ik hoop dat je morgen duidelijkheid krijgt... bij mij is niet zoveel te melden eigenlijk, ben weer gestart met mn klusweken, en zit te wachten op mn ei... heb deze ronde geen controles, doe geen ovu-testen...., ben eigenlijk alleen maar aan het tempen.. heb wel het idee dat ik nu meer last heb van opvliegers dan de vorige rondes..., maar ja, het weer zal daarin ook wel een rol spelen. liefs elfje
Thnx lieverds! Ga er nog wel wat leuks van maken hoor morgen! Morgenavond al mijn naaste familie op bezoek, gesjellie En ben heerlijk de hele dag vrij (op het uitje morgenochtend na ) Elfje: Vind je het ook fijner nu je niet steeds meer naar het zkh hoeft te vliegen, of ben je toch liever onder controle? Jij slikt 50 mg. dacht ik zo uit mn hoofd, dat is altijd goed aangeslagen? Klussen met dit warme weer, het is wat he haha. Meid mega succes, hopelijk bouwt het wat rust in zo en is dit misschien wel je laatste ronde clomid Senna: Heb jij je eisprong inmiddels gehad nu? Duim echt keihard voor je hoor! Dat die 2 eitjes mooie beebjes mogen worden!! Quinnygirl: Je bent 3 dagen overtijd zie ik net joh! Is de Clomid nu alsnog aangeslagen of wacht je nog op je ongi zodat je met de 100 mg gaat beginnen? Ik hoop natuurlijk het eerste !! Radna: Heb je deze ronde ook meer last van bijwerkingen van de 150 mg.? Wat vreemd dat jij ook zoiets had afgelopen ronde, heb je dat toen ook gerekend als menstruatie? Jij zit nu ook in de wachtweekjes toch? Pientje: Hoe is het met jou meid, ik zag je net voorbij flitsen! Heb je een leuk weekend achter de rug? Nou verder geen nieuws hoor, wees niet gevreesd Ga m'n ventje even overhalen met mij naar de ijssalon te rijden, heb zin in een lekker italiaans ijsje!! Liefs Marjo