He meiden, Spannend morgen dus voor je Pientje! Ik hoop heel erg dat er al wat te zien is morgen!! Zou toch haast moeten met zo'n boost clomid!! Ben benieuwd, sterkte alvast!! Annika: Ik had vorige maand helemaal geen bijwerkingen en nu heb ik het al 2 dagen weer zo ontzettend warm steeds! (het is ook warm, maar dit zijn echt van die zweetaanvallen zeg maar, erg vermoeiend met deze temp.!!) Hopelijk heb jij minder last nu van de bijwerkingen! Elfje: Klus ze met dit weer Hopelijk komt er wat moois uit voort! En ik hoop ook dat je lekker vroeg je ei zult hebben! O ja wbt FF heb me er gisteren op mn werk aangemeld, moet nog wel ff puzzelen hoe het allemaal werkt! Vul nu mn temp gewoon nog in met potlood s morgens in zo'n grafiekje.. Hoe is het met de andere dames? Ik heb niet zoveel nieuws, heb helaas erg veel last van bijwerkingen nu, zal ook wel door het weer komen. Duizelig en erg veel zweten. Best wel balen want vorige maand nergens last van gehad. Maar goed, nu maar hopen dat het deze maand wel aanslaat en mn eitje ook wat eerder komt en de ongi wat later (het liefst helemaal niet he..) 8) Liefs, Marjo
hoihoi. ik ben vandaag begonnen aan mijn 2de clomid kuur. ben alleen erg moe nu en weer een opgezette buik. maar goed. groetjes Annika
hihihi ik heb ook 5 dagen free vip trial gekregen Ik heb de hele nacht zonder deken geslapen,voor het slapen had ik een kouwe douche genomen en met nat haar gaan slapen,dus dacht vanochtend...mijn temp zal nu wel erg laag zijn.... hij was gewoon 36.8!! Dat heb ik nooooooit voor mijn eisprong!!! Dat is echt een eisprong temp voor mij!! Maar lijkt me sterk dat ik al een eisprong heb gehad,zit pas op dag 13. Nou moet ik er wel bij vertellen dat mijn dochtertje gister ziek was en 4 keer heeft gespuugd,dus misschien heb ik ook wel wat onder de leden. dus ben benieuwd hoe mijn temp morgen is! @elfje,is jouw temp al gestegen???
he pientje, succes zo met de fm, hoop dat je een mooiof mooie eitjes hebt........ als ik vragen mag wat is free vip trial??? ben zelf woensdag naar zh geweest voor fm, en zag er goed uit, heb gister ovitrelle gespoten en nu t weekend er tegenaan............vind mijn vriend erg leuk met dit weer!!!! Is jouw ei al in aantocht elfje..........test jij dat alleen met tempen of ook met ovu testen, ik moet van de gyn ovutesten doen, had daar eerst niet zo een goed gevoel bij, maar t werkt toch wel! en hier op de site kan je ze tenminste goedkoop bestellen!! Fijn weekend alvast allemaal liefs radna
free vip trial is dat je 5 dagen lang gebruik kunt maken van allemaal extra's. Normaal moet je voor zo'n pakket betalen. En soms krijg je een paar dagen die extra's gratis en heb je meer opties. Daarna gaat het over in het standaard programma. Mag ik trouwens vragen op welke dag jij nu zit?
@radna: volgens mij loop jij samen met pientje en mij redelijk gelijk!! ik temp idd alleen nog maar. FF heeft iedere keer mijn ei netjes aangegeven (iedere keer zelfde luteale fase, iedere keer ergens anders mijn eisprong.) heel veel succes met klussen met dit weer!! @pientje: succes zo meteen!!! mijn temp is de afgelopen 2 dagen klein beetje gestegen, wanneer ik mijn temp van vandaag nog 2 dagen verder invul..., geeft FF mijn eisprong op cd13-14 aan!!! dan zou dus mijn voorgevoel uit komen!! wacht ik plak even mn kaartje: @marjo: hoe is het met de bijwerkingen? hopelijk kan jij ook snel weer aan de klus!! liefs elfje
Ik zit op dag 17.........ging deze ronde sneller dan de vorige........toen had i positeste en spuit op dag 20.......ben blij dat de 150mg iig weer gewerkt heeft, hoop dat ie bij jou ook goed werkt pientje!!! Ik snap nooit zoveel van die temp kaartjes, dus ben blij dat ik dat niet hoef te doen, maar testen...........wel leuk als we allemaal beetje gelijk opgaan, is t niet zo stil op t lang durende wachtbankje!!!!! liefs radna
Ik ben blij....hihihihi er groeien 3 eitjes 1tje was al 23 mm en de gyn denkt dat dat een cyste gaat vormen en niet zal springen. De andere 2 waren ongeveer 18 mm......dus mijn eisprong komt eraan!!!!! en zit pas op dag 13!! Heb van mijn leven lang niet zo'n korte cyclus gehad joh!!! blij blij blij!!! Sjee zo gek dat er zelfs meerdere eitjes groeien!! Klinkt misschien gek,maar voel me nu echt een vrouw...hahahaha,mijn lichaam werkt eindelijk mee zoals het bij een vrouw hoort!! Maar hou nog wel in mijn achterhoofd dat er misschien geen eisprong komt of iets dergelijks,net zoals bij Marjo. Maar ben gewoon blij dat er op dag 13 al wat groeit!!! Vorige keren was er helemaal niks te zien!!! Had ik al gezegd dat ik blij ben???? krijgen we eindelijk weer een kans om zwanger te worden,dat voelt echt fijn na al die maanden waar er niks gebeurde!!
YEEEEEEHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!! goed!!! weet nu precies hoe je je voelt, was toen ook zo blij!!!!!!! dat je indd weer een kans maakt en wat jij zei van weer echt vrouw voelen, had ik ook hoor, stom he eigenlijk!!!!!!!!! vind t echt suppperrrrrrrr voor jullie, lopen we niet zo ver bij elkaar vandaan, jouw cyclus is dan net iets korter, maar we komen bij elkaar op t wachtbankje!!!! liefs radna
wauw pientje!!!!! jij hebt goed gebroed op die eitjes!!! van harte meid! we lopen echt met zn drieen bijna gelijk!!! spannend he!!! woehoe, zou het dan eindelijk ons allemaal gaan lukken? liefs elfje
jaaa ben nog steeds in de jubelstemming!!! Mijn man heeft er al helemaal zin in joh!! Hij kijkt er echt naar uit!! Voelt zo goed om op het wachtbankje te kunnen zitten,dat was een lange tijd geleden dat ik daar zat!! En erg leuk dat we zo dicht opelkaar zitten,dat moet goed komen toch? Radna,wanneer verwacht jij je eisprong? of heb je hem al gehad?? Wij willen vanavond dus even niet gestoort worden 8)
weet iet zeker of die al geweest is, heb gisteravond na posi ovutest ovitrelle gespoten dus t zal vandaag of morgen zijn, gister lijkt me erg snel, wij willen dus ook niet gestoord worden......hahahah hebben we allemaal een druk weekend voor de boeg, t wordt bij ons alleen een beetje aangepst klussen, heb een gekneusde voet met een ontsteking dus ben niet erg wendbaar en soepel...........haaha tyming he, moet ook precies nu aan de antibiotica, maar er staat in de bijsluiter, dat t geen kwaad kan bij een zwangerschap, gelukkig!!! nu is dat nog niet zover, maar toch, bij bevruchting enzo kan t ander misschien ook kwaad. liefs radna
O meiden, ik ben jaloers op jullie hoor! Ik wil ook weer op het wachtbankje Straks blijf ik alleen over Nee hoor, ik gun het jullie van harte dames! Heel veel klusplezier alledrie dit weekend En Pientje, echt goed nieuws joh! Ik snap alleen niet dat je gyn denkt dat je follikel van 23 mm. een cyste zal worden, met clomid kunnen ze vlgs mij 'veilig' doorgroeien zolang ze niet over de 30 mm. komen. @ Radna: Is dit nu je eerte ronde met orvitrelle? Is dat ook een HCG preparaat? Ik wil dat de komende rondes namelijk ook graag erbij hebben, zodat mn eitjes niet weer doorschieten en de luteale fase wat langer wordt.. Heb trouwens nog een afspraak kunnen maken met mn eigen gyn vlak voor m'n vakantie. 14 augustus om 8 uur (vliegen om 12 uur 8) ) Maar ik wil toch nog ff een echo en met haar bespreken hoe en wat verder.. Liefs, Marjo
he marjo, dit is de tweede ronde ovitrelle, volgens mij is dat geen HCG, t is om de eisprong daadwerkelijk in gang te zetten, dus dat zou bij jou denk ik wel een oplossing zijn. Jij had toch wel mooie eitjes maar die sprongen toch niet, weet t ff niet meer precies hoe t nu bij je zat, dan zou dit wel kunnen helpen misschien. wel fijn dat je nog even naar je eigen gyn kan zeg. liefs radna
Hopelijk slaat het goed aan Radna! Ja ik had de vorige keer een 'reuzenei' eentje van 31,4 mm. Hij sprong pas op dag 24 en 5 dagen later was de er alweer. Pfff, nu is mn gyn op vakantie en heeft geen goede vervanger dus moet nu nog 1 ronde proberen met 100 mg. Als het weer zo gaat als de vorige keer ga ik echt even die ovitrelle onthouden of Pregnyl! Liefs, Marjo
ja moet je zeker doen!!! Wat raar na 5 dagen al weer ongi, dan kan t niet eens innestelen, zou gelijk ff aan de gyn vrgen hoe dat kan....of weet je dat al?? balen he elke keer dat wachten en die onzeker heid, ik zit nu i8n ronde 5 en ronde 4 was de eerste met resultaat ( qua ei dan he, geen beebje nog helaas) dus ook drie rondes zonder resultaat en dat is echt balen, hoop dat ze jouw ook zón spuit geven, en dat t dan wel werkt, heb je tenminste een echte kans, en dat voelt zooo goed!!!!!!!!! liefs radna
Ja precies, als je maar het idee hebt dat het hele systeem weer werkt vlgs het boekje, dan heb je er ook meer vertrouwen in! Kwam je gyn zelf met het idee van die ovitrelle? En groeiden jouw eitjes wel dan, maar dat ze niet sprongen zeg maar? Ik weet nog niet hoe het kan dat ik al zo snel ongi werd. Ben wel naar een vervanger geweest maar die nam het niet zo serieus. Hij zie, je hebt ja een keurige cyclus van 29 dagen gehad, ik zo 'ja dat schiet op als je je eisprong pas op dag 24 hebt, duh Ben blij als m'n eigen gyn er weer is, want zij is tevens fertiliteitsarts maar helaas is dat de enige in het hele zkh en is ze 3 weken op vakantie
bij de 50 en 100 deden ze niks, en toen ik met de 150 mg begon, moest ik ook voor t eerst echo,s fm, om te kijken wat er gebeurde, de 4e ronde zag t er op dag 20 goed uit en toen zei de gyn t zelf van de spuit, dus ik weet niet of t eitje anders niet gesprongen was, had wel een posi ovu test, voor de spuit, dus denk t wel, t is geloof ik ook beetje voor de tyming. zou eigenik deze ronde zonder fm en spuit, maar omdat ik belde dat ik ook vroeg, na een week,met bloeden enzo begon maar toch weer niet doorzette en dan toch weer begon, heb ik nu weer controle en een spuit, en moet zeggen, dat ik die controles toch wel fijn vind, weet je waar je an toe bent, met alleen bloed prikken was t altijd zo afwachten. pfffffff heel verhaal he........hahaha is t nog te volgen de gyn die ik heb, doet ook IVF, dus zit nu ook bij de IVF afdeling, en moet zeggen dat dit wel fijner is, als je nu een assistente belt hebben ze meer tijd en nemen meer moeite voor je dan bij de gynafdeling, die overlegde ook nooit met de gyn en bedachten dan zelf wat en dan hoorde ik achteraf bij de gyn dat ik t niet goed had gedaan. je moet nog wel ff wachten he, voor je mag de 14e toch? nou goed vragen en dan heeft ze hopelijk een goed plan!! liefs radna
He Radna, Je verhaal is helemaal duidelijk hoor De reden waarom mijn gyn me nog geen spuit wou geven, is dat als Clomid aanslaat we dan 4 maanden thuis mochten proberen zonder controles (net als eflje meen ik). Maar ik moet je ook eerlijk zeggen dat me dat geen fijn idee lijkt, weet niet waarom. Nu natuurlijk helemaal niet na het gedoe van de afgelopen ronde, ben het vertrouwen een beetje kwijt. Voel me ook echt uit mn doen sinds ik ongi geworden ben. Zou ook wel komen doordat er geen goede vervanger is, ze laten me nu een beetje zwemmen als het ware. Maar ik ga ff een lijstje maken dat ik de 14e meeneem en hopelijk dan meer duidelijkheid. liefs, Marjo