en hoe staat het met de dames??? @Marjo,heel goed idee dat je een lijstje maakt,dat is de enige manier om zo al je vragen te stellen. Ik kom meestal ook weg bij de gyn en had ik eigenlijk nog allemaal vragen,netzoals gister en die ben ik door het goeie nieuws gewoon vergeten..... Heb ook een keer gehad dat de gyn mij het gevoel gaf dat hij haast had en eigenlijk geen tijd voor mij,nou dan durf je je vragen ook niet meer te stellen,was zo overrompeld waardoor ik alles vergat. Dus echt voor jezelf opkomen hoor!!! @Elfje,en is je temp weer gestegen????? @Radna,bij jou al een eisprong geweest?? Ik denk dat die van mij morgen komt. Vandaag was mijn temp 36.5. Moet je temp trouwens dippen op de dag van de eisprong? want vandaag heb ik niet echt een dip. We hebben gister wel ff flink gesext 8) Alleen was ik al in slaap gevallen op de bank,voel ik ineens iemand aan mijn broek sjorren,hahahaha Was ondertussen al kwart voor 1. Dus ik vroeg nog of mijn man wel puf had om te vrijen,maar hij stond erop dat we het zouden doen.......en ik zo gehoorzaam dat ik ben....stribbelde natuurlijk niet tegen dus morgen staat ook nog op de planning 8) Valt het jullie ook op dat we wat minder van mijnimeel horen?
Ja, dat was mij ook al opgevallen ja,!! Goed trouwens dat jou man nog zin in actie had, die van mij gisteravond niet meer.... hij was na de film in slaap gevallen, maar de schade is vannochtend ingehaald, denk ook dat mijn ei nog niet geweest is maar weet t niet helemaal zeker. We hebben t iig dinsdag, donderdag, vannochtend en wil t vanaaf of morgenochtend ook nog doen, dus dan maakt t niet zoveel uit wanneer ei komt nu maar hopen dat ze raak schieten he die mannen 8) ......... Is indd een goed idee, zo'n vragenlijstje marjo, anders kom je thuis en heb je ineens nog allemaal vragen, nu kan je ze alvast gaan verzamelen, heb je straks een heel boek werk liefs radna
haha ja die van mij zei dat we morgenochtend ook maar ff van bil moeten gaan..... wat me trouwens opvalt....ik had altijd erg veel steken na clomid en dacht dan...ow misschien voel ik mijn eitjes groeien,dat je die stimulatie voelt,maar helaas groeide er steeds niks. En nu heb ik die steken helemaal niet gehad,maar groeit er juist wel wat gek heh...
hee ladies!!! FF geeft mijn eisprong aan op cd 13!!!! vanochtend was mijn temp weer een beetje hoger, hij stijgt gestaag dus.... ik ben er nog niet helemaal gerust op, dus blijf nog even gezellig aan de klus.....maar ga wel even mn banner aanpassen! dit betekent dat ik vanuit het niets ploteseling op 3 DPO zit! @pientje: ik heb ook niet altijd een temp dip... de temp stijging is denk ik van het meeste belang! veel plezier met klussen !!!!! @radna: goed dat je nog even de schade hebt ingehaald vanochtend... komen jullie snel samen bij mij op het wachtbankje?? @marjo: hoe is het met je? mag je alweer bijna aan de klus?? liefs elfje
ow wat goed elfje!! dag 13 al joh!! super,nu hoef je meteen minder lang te wachten scheelt weer! hopelijk komen we snel bij je op het wachtbankje!!
ow joepie!!! ik heb al een beetje eggwhite achtige afscheiding hihihi kom maar op met die eitjes!!! sorry wou het ff met jullie delen hihihi
niveau daalt humor stijgt ofzo He maar Elfje dat is toch goed nieuws als je nu al je ei zou hebben? Normaal heb je hem toch altijd veel later, hoop het echt voor je hoor! Pientje: Je weet wat je te doen staat he! Maar vlgs mij komt dat wel dik in orde bij jullie 8) Wie weet springen er wel 2!! Radna: Gelukkig dat jullie vanmorgne de schade nog even in hebben gehaald. Het ligt nu aan de mannen he meiden bij jullie, jullie taak zit er al bijna weer op. Pfff en dan weer wachten he.. En ik ben al een ordner aan het aanleggen hoor, ik maak er gewoon een naslagwerk van straks 8) Wij zitten nog niet in de klusdagen, vandaag de laatste clomidjes innemen, zit nu op dag 7. Vlgs mijn gyn heeft het pas echt zin zeg maar vanaf dag 17 t/m 24 om de dag.. We'll see, heel misschien komt mn eitje wel eerder, ik hoop het. Ben wel aan het tempen geslagen ook, maar heb het idee dat mn temp hoger is tijdens de dagen dat ik clomid slik (zou wel door die ellendige opvliegers komen ) Mijnimeel: Het valt mij ook op dat je hier niet zoveel meer bent. Gaat alles wel goed met je meis? Of neem je bewust even afstand? Liefs, Marjo
Ik ben blij dat er ook veel humor op dit deel van het forum te vinden is. Iedereen is druk aan de klus volgens mij, ik natuurlijk ook. Er is al een poosje geen zwangere op de verzamellijst bijgekomen, dat vind ik wel jammer. Ik dacht vanmiddag ff dat ik ongesteld ofzo werd, ik heb last van bruinige afscheiding in mijn slipje (niet erg fris), dat heb ik anders nooit. Ik heb verder nog geen last van symptomen, het enige wat ik kan doen is afwachten. Het is voor mij ook lastig om te bepalen op welke cyclusdag ik zit omdat de gyn op mijn zevende cyclusdag is begonnen met clomid (hij zei dan doen we net of het de derde dag is), dit omdat er bij mij bijna geen sprake was van een cyclus. Ik heb volgens mij mijn nod volgende week donderdag of vrijdag (beetje vaag). Groetjes Senna
@senna: wat spannend meid...hopelijk is het iets van een innestelling? @marjo: ik zou idd ook eerder starten met je klusweken!! als het nl waar is dat ik op cd 13 al mn eisprong heb gehad, zegt dat genoeg!! aan het "werk" meid! geen kansen verspillen!!! hahahaha ik klink als een drill-sergeant! 8) ik kan me dat ook nog herinneren van caecilia in dit topic... die had haar eerste clomid-cyclus een eisprong op cd22 en haar 2e cyclus een eisprong op cd14! ik ga overigens ook nog even door hoor, voor de zekerheid! en lol natuurlijk @quinnygirl, mijnimeel, gigi etc: hoe is het met jullie??? we missen jullie! liefs elfje
Wat ben je toch weer lief voor mij dat je hoopt dat het een innestelingsbloeding kan zijn alleen komt dit volgens mij erg weinig voor. Volgens de gyn zou ik afgelopen donderdag of vrijdag mijn eisprong hebben gehad, dan zou het toch erg vroeg zijn als ik nu al tekenen heb van de rode ? Ik heb niet veel bruinige afscheiding gehad, een paar vegen in mijn slipje, het ruikt naar ijzer dus het lijk wel op bloed. Ach ja, ik heb altijd tampons bij me voor als de ongesteldheid toch ineens doorzet. Ik stond vandaag met een mannelijke collega te praten toen viel er een tampon uit mijn broekzak en hij raapte hem op voor mij . Groetjes van Senna
Hallo meiden, Volgens mij is de ongesteldheid aan het doorzetten, vanmorgen was er meer bloed . Voel mij nu wel een beetje kl... Wat ik wel raar vind is dat het nu mijn 23e dag van mijn cyclus is en ik heb nu volgends de gyn tien dagen geleden mijn eisprong gehad. Ik zal morgen het ziekenhuis eens bellen (moet ik toch om een afspraak te maken voor een echo). Groetjes Senna
Balen hoor senna,maar misschien is het toch wel een innestelingsbloeding?? Tis natuurlijk nog te vroeg voor je ongi toch? Nou ik heb een vreselijke nacht gehad!!! Ik was vrijdag al een beetje lamlendig en beetje hoofdpijn en geen eetlust. Gister had ik barstende koppijn en 's nachts koorts Dus die lading zaadjes van vrijdag zullen wel dood zijn Weet iemand of koorts invloed heeft op je eisprong?? Heb ook 2 ibuprofennetjes genomen,eigenlijk wou ik dat niet,schijnt niet zo goed te zijn voor vruchtbaarheid,maar het deed zo'n pijn,echt ondragelijk!! De koorts is al wel afgezakt,dus hoop niet dat het vanavond weer terug komt....maarja heb nu wel het gevoel dat het deze ronde niks wordt Elfje,is jouw temp nog meer gestegen???
Ahh Pientje wat balen meid dat je niet lekker bent! Ik weet niet of het invloed kan hebben op je vruchtbaarheid, ik hoop van niet natuurlijk!! En logisch dat je ff een pijnstillertje hebt genomen, ik hoop dat je gauw weer opgeknapt bent! Senna: Oo meid, ik hoop zo voor je dat het indd een innesteling is en niet die rottige ongi! Ik werd vorige maand ook zo snel ongi na m'n eisprong, maar 5 dagen later Ook nog steeds geen idee hoe dat heeft kunnen gebeuren. Sterkte, hopelijk heb je gauw duidelijkheid!! Temp je ook eigenlijk? Elfje: Hoe is het met jou nu? Temp nog steeds mooi hoog? Duim voor je! Nou, gister gelukkig weer de laatste clomidjes ingenomen. Echt zo vreemd hoe dat kan verschillen per maand wbt de bijwerkingen. Vorige keer nergens last van, nu steeds hoofdpijn, giga opvliegers en gisteravond had ik iets heel engs. Ik lag op bed maar moest er even uit, deed het licht aan en de hele kamer draaide opeens, eng joh! Ook zag ik bewegingen van m'n handen enzo ff in slowmotion. Nu is alles gelukkig weer normaal, alleen nog mega licht in m'n hoofd. Goedkoop genotsmiddel hoor clomid Liefs, Marjo
jajoh die bijwerkingen die jij vertelt,had ik ook joh!! eng is dat heh....bij mij draaide alles ook en dat slowmotion gedoe had ik ook....pfff heavy heh...
O ja, dat weet ik ook nog wel vlgs mij. Jij had het deze ronde toch voor het eerst zo heavy? Nja, hopelijk hoeven we die rommel niet lang meer te slikken!!!!