Senna, is toch wel posi hoor dat t maar 1 dag heeft geduurd!!!! Essa, wat een rare reactie van die gyn, ik had vorige maand ook al 1 week na de eisprong bruinverlies, en dit duurde best lang, heb toen ook poli gebeld, maar werd (gelukkig) iets vriendelijker geholpen dan jij, kun je t niet nog een keer proberen als er een andere assistente zit. Ik mag nu trouwens ook naar de IVf poli bellen, we zijn hier niet mee bezig hoor maar hier loop ik wel onder controle voor de fm en daar zijn ze echt een stuk vriendelijker dan op de gyn poli!!!! hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Spannend quinnygirl, hoop dat je snel met clomid mag beginnen, en aan je pendels te zien moet t goed komen, is wel een goed teken dat ze ook allebei tzelfde zijn!!!! geeft toch altijd een beetje hoop he, die pendels....... liefs radna
hee clomid babes!!!! pff hele dag gewerkt vandaag, veel te druk geweest... wat hebben jullie een hoop geklept vandaag zeg! gezellig! @senna: wat rot meid, nogsteeds onduidelijkheid....hopelijk betekende het toch iets positiefs.... @marjo: super dame!! lekker trouwen!! ik heb bij de weg sinds mijn clomid-gebruik ook veel meer afscheiding dan normaal ... @pientje: hoe moet dat nou met jou meissie! hopelijk is die ene keer idd jouw lucky shot geweest... je blijft gewoon 1 van de musketiers he!!! (zo heb ik ons gebombardeerd) @radna: hoe is het met onze mede musketier op het bankje?? @essa: vervelend meid, die onduidelijkheid... hopelijk wordt er voor je een hoop opgehelderd bij je volgende FM! sterkte! @quinnygirl: hopelijk snel je , kan je tenminste weer verder!!! ik heb sinds vanavond wat krampjes, en toen ik net ging plassen had ik ineens een hoop wittige afscheiding..(geen eggwhite) had de hele dag nog geen afscheiding gezien... gek he? zou ik dan toch pas nu mijn eisprong hebben gehad??? FF zegt nogsteeds cd13.... liefs elfje
Hallo meiden, Vanavond had ik last van krampjes in mijn baarmoeder, ik zag later op het toilet weer bloed in mijn slipje. Even later gedouchd, weer donkerbruine stolsels, mijn hoop is echt vervlogen. Ik weet bijna zeker dat mijn ongesteldheid aan het doorkomen is, ik had nog zoveel hoop maar nu niet meer . Ik baal extra omdat ik maandag vakantie krijg en waarschijnlijk midden in mijn vakantie naar het ziekenhuis moet voor een fm. Wij wilden eigenlijk met de auto naar Kroatie maar nu gaan we waarschijnlijk naar de belgische ardennen ofzo (is ook leuk). Ik hoop dat het met jullie beter gaat, en ik hoop dat wij een vruchtbare vakantie tegemoet gaan . Kus van Senna
Hoe is het met jullie? Nu snap ik er helemaal niets meer van! Gisteravond waren de donkerbruine stolsels weer weg, nu helemaal nergens last van! De verloskundige op deze site heeft ook nog geen antwoord gegeven, ik zit eraan te denken om het ziekenhuis te bellen om te vragen of dat ik deze ronde als verloren kan beschouwen (ik denk zelf n.l van wel). Groetjes van Senna
he wat gek senna.... maar je hebt nog geen roodverlies gehad toch? pff vervelend joh, misschien kan idd je gyn je wat meer duidelijkheid geven.... veel sterkte meid! liefs elfje
Nee Elfje ik heb nog steeds geen roodverlies gehad, ik snap er helemaal niets meer van. Ik hoop nu eigenlijk dat de ongesteldheid snel doorkomt want nu heb ik elke keer een teleurstelling en daarna weer een soort hoop. Groetjes Senna
ik begrijp helemaal wat je bedoelt....je wordt zo enorm heen en weer geslingerd in emoties... iedere keer heel veel hoop, dan weer grote teleurstelling... dat vreet energie! we willen alleen maar wat duidelijkheid!!!!!!!! het kan ook nooit eens normaal gaan....
Jeetje, wat vervelend weer Senna. Tuurlijk wil je weten waar je aan toe bent, wij allemaal, zo begrijpelijk!! Ik zou je zo graag willen vertellen wat het is, heb alleen ook geen idee. Maar zolang het geen helderrood bloed is, is het geen ongi!! Kun je anders niet proberen of je je gyn te pakken kunt krijgen? Sterkte, ik ga duimen dat het niet verder doorzet!! Essa: Wat een vreemde reactie. Heb helaas ook ervaring met die vervelende troela's van assistentens. Je moet ze zo goed halfweg komen en voor jezelf durven opkomen. Hoe gaat het nu met je? Quinny: Hopelijk mag jij ook heel gauw weer een nieuwe ronde in! Al voortekenen de bespeuren van je ongi?? Elfje: Pfff, lastig. Maar vlgs mij is FF toch altijd erg nauwkeurig of niet? En hoe is het met je temp nu dan? Want als die niet eerst weer gedaald is en nu pas weer omhoog gaat dan denk ik persoonlijk dat je ei geweest moet zijn!! Afscheiding enzo en krampjes, tja het kan ook wat anders zijn he 8) Duim voor je meis!!! Radna: Hou je het nog vol op het wachtbankje?? Nog ffies doorbijten he!! Pientje: Ben je alweer een beetje opgeknapt? Liefs Marjo
Met mij gaat het alweer ietsje beter...nog wel misselijk,hoofdpijn,geen eetlust en nu ook buikpijn,zou haast denken dat het mijn eisprong is. Het enige voordeel van die buikgriep is dat ik 3 kilo ben afgevallen 8) En mijn man is nu ook ziek. Mijn temp is nu harstikke onbetrouwbaar door die koorts enzo.... sorry maar ik heb geen puf om op jullie te reageren,ik beloof dat ik de schade in zal halen als ik beter ben,ik ga nu weer op de bank liggen.....
Ik heb net het ziekenhuis gebeld, ik moet wachten, ik kan het verlies van stolsels e.d niet als menstruatie rekenen. Ik moet wachten totdat mijn menstruatie doorkomt. Als ik dit vaker voorkomt moet ik weer bellen dan kan ik evt. eerst een zwangerschapstest doen en daarna met de clomid beginnen. Ik ben nog niet veel meer wijzer wat het nu zou kunnen zijn want daar konden ze daar ook weinig over zeggen. De stolsels zijn nu helemaal weg en ik heb voorzichtig weer een beetje hoop. Veel liefs van Senna
@senna: nou pffff, worden dus slopende daagjes voor jou! ik hoop zoooo dat je menstruatie uitblijft!!! ik duim voor je meid! @pientje: fijn dat je je weer een beetje beter voelt.. waarschijnlijk dus een naar virus! hopelijk ben je snel weer helemaal opgeknapt...rust nog maar even goed uit meis!! @marjo: ik hoop ook erg dat FF gelijk heeft....gisteren niet meer geklust...pfff ik wordt gek van die onzekerheid.. ik zal hier mn kaartje eens plakken....wat denken jullie? hoe is het met rest??? liefs elfje
hallo allemaal........... @Elfje, t gaat goed hoor met de medemusketier op t bankje, heb alleen niet echt een idee wanneer ei geweest is, wel beetje van die doorzichtige draaderige afscheiding gehad, maar niet zo veel als vorige keer hoop wel dat ie gesprongen is door de antibiotica heen..........., merk wel dat ik er nu iets rustiger onder ben dan de vorige ronde, hebben nu ook beter geklust vorige ronde was hubbie ziek......hoe gaat ie bij jou, las dat je twijfelde over je ei? @Marjo, Jij moet zeker bijna aan de klus..........je hebt de clomid er toch al weer op zitten?? @Pientje, beterschap!!!!!!!!!!!!!!!!! je kan je alleen niet echt laten verwennen als hubbie ook ziek is........das balen @Senna, wel spannend hoor bij jou, misschien komt t wel omdat er twee eitjes gesprongen zijn, heb je twee keer innensteling, of ben ik nu wel heel erg positief?? wanneer is je nod?? @Quinnygirl, en zijn ze er al?? hoop dat t niet zo lang meer duurt, kan je lekker verder!! Ga weer ff met t pootje omhoog, kan nu wel alles bij houden hier, zo de hele dag thuis, volg alles!!!hahahaha..............verveel me anders een ongeluk, dus ik wissel jullie af met mijn boek en een film.......... liefs radna
knap dat jullie wijs worden uit zo'n kaartje, ik snap er echt niks van hoe bepalen ze dan dat je ei op dag 13 is geweest? je hebt rond de 16,17e dag toch ook een temp stijging en daling je moet maar raad vragen aan iemand die er meer verstand van heeft......ik snap er echt niks van..........hahahahahha liefs radna
hahaha radna!! doe ik ook! beetje hier kijken, dan weer een wasje, dan weer boodschapjes etc..(altijd vrij op dinsdag) ik twijfel idd beetje over mn ei, mn temp is niet enorm gestegen ofzo... maar ik vergezel je gewoon toch op het wachtbankje hoor! doe gewoon lekker mee, wanneer FF me iets anders zegt, pas ik mn banner wel weer aan... vanavond toch ook maar weer voor de zekerheid aan de klus... liefs elfje
Ja een keer extra kan nooit kwaad toch?? Ik wilde zondag nog ff voor de zekerheid, nu hoeft t niet meer percee, want ik neem aan dat ie nu wel geweest is, want na zo'n spuit duurt t 24 a36 uur.............. en omdat ik niet weet wanneer, heb ik besloten dat ik vanaf zaterdag op t wachtbankje zit, moet ik alleen nog ff uitreken wanneer nod is, weet alleen niet zo goed hoeveel dagen ik aan zal houden, omdat t vorige keer al een beetje begon een week na eisprong, maar pas echt doorzette na o, ja toch 14 dagen ( ff nagerekend in de agenda), dus ga maar uit van 14 dagen!! Zaterdag 12 aug dan!!!!! ik ben normaal ook altijd vrij op dinsdag, ben nu de rest van de week ook vij, heb mijn voet gekneust en er zat een ontsteking in.........en werk als kapster dus dat wordt lastig............. liefs radna
oei, klinkt niet zo lekker... die voet.. als mijn situatie zo blijft als nu....heb ik dond 10 aug mn NOD... zo ik ga weer even huisvrouw spelen.... liefs elfje
ik zal me hier ook ff voorstellen. Me naam is petra en ik ben aug 2005 gestopt me de pil. Als resultaat dat ik niet meer spontaan ongie word. april kuurtje provera gehad. Nu weer kuurtje provera gehad en 5 dagen clomid. Nu is het afwachten of ik vanzelf een eisprong krijg.
hoi peetje! welkom hier meid! jij hebt dus net je eerste kuurtje achter de rug... heb je nog verdere controles deze ronde? hopelijk heb je weinig last van de bijwerkingen, en slaat de clomid goed aan!! liefs elfje