vragen over clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door elfje, 25 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. radna

radna Bekend lid

3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    hoi Peetje, welkom!!!

Spannend, hoop dat de clomid goed aanslaat, heb je eindelijk een kans!!!
    moet je nog voor controles enzo?

liefs radna

2. peetje22

peetje22 Actief lid

21 jul 2006
    332
    0
    0
    hoi hoi

Nee ik moet ff een cuclus afwachten en als ik dan ongie word moet ik bellen de 1 dag voor een afspraak en de 3e dag weer met de clomid beginnen.
    Ik vind het allemaal erg spannend en moeilijk.
    Heb erge last van bijwerkingen van de clomid.
    Maar ik weet waar we het voor doen en het verlangen naar een klein wondertje is zo ontzettend groot dat we de bijwerkingen maar voor lief nemen.

Als alles goed gaat heb ik me vruchtbare dagen op vakantie in spanje dus als dat geen geluk brengt weet ik het ook niet ;)
    Nou meiden het lijkt me erg gezellig om hier mee tekletsen en lotgenoten te ontmoeten.
    Want heel soms denk ik wel eens dat ik de enige ben waar het niet vanzelf gaat..
    Vind het ook steeds moeilijker om blij voor iemand te zijn als zwanger zijn!

Heel veel knuffels .
    en allemaal heel veel succes op naar de plus !

3. radna

radna Bekend lid

3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    Spannend allemaal, hopelijk werkt de clomid en maken jullie een mooie vakantie beeb!!!

Ik heb zelf ook last van bijwerkingen hoor, maar ja wat je zegt t is voor een goed doel he................
    is indd wel lekker dat je hier op de site er zo lekker over kan kletsen, die mannen zijn er toch anders mee bezig en met vriendinnen wil ik t er niet de hele tijd over hebben, is voor hun ook niet leuk.............

liefs radna

4. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Elfje: Ik denk ook dat je ei echt al geweest is hoor! Als ik dat zo zie gaat je temp na dag 13 toch wel heel gelijdelijk omhoog.

Radna: Ah zielepootje ;) Vervelend he als iets gekneusd is. Ga indd maar even lekker met het pootje omhoog, hopelijk gaat het gauw beter!!
    En logisch dat werken dan even niet gaat, lijkt me best zwaar ook de hele dag staan!
    Wij kunnen indd weer bijna aan de klus, zit nu op dag 10 of 11 weet het zo niet meer, maar heb de clomid er gelukkig allang weer in zitten!! Nu maar hopen dat mijn eitjes niet weer zo ver doorgroeien :rolleyes:

Pientje: Kruip er maar weer lekker onder, helemaal logisch dat je niet uitgebreid gaat reageren hier! Beterschap, ook voor je man ;)

Peetje: Van harte welkom hier, leuk dat je mee komt schrijven!
    Ik ben net als jij ook in aug 2005 gestopt en daarna kreeg ik ook geen menstruaties meer uit mezelf. Zit inmiddels alweer aan m'n 3e clomid kuur, en de bijwerkingen verschillen per maand lijkt het wel.
    Hoop dat je een vruchtbare vakantie tegemoet gaat!!!

Nou meiden, toevallig heb ik ook altijd vrij op dinsdag, ben net ff snel naar de kapper gefietst, haartjes mooi geknipt en toen moest ik door de regen weer terug :rolleyes: Nu zit het nergens meer naar :(
    Het is ook nooit goed he ;)
    Hebben jullie ook altijd last van een soort van rusteloosheid voor je eisprong? Dat je overal op let enzo, elk pijntje loopt te analyseren. Heb het deze ronde heel erg, maar denk dat het komt doordat het vertrouwen een klein beetje weg is en pas de 14e weer op controle kan komen.

Liefs Marjo

5. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hee marjo!
    toevallig dat we allemaal dinsdags vrij zijn!
    ik ben idd ook altijd rusteloos en een beetje opgefokt voor mijn ei....heeft bij mij met name te maken, dat ik geen kans wil missen door toevallig niet op het juiste tijdstip te hebben geklust en zo......
    maar marjo, jij sleept jezelf, met je bruiloft voor de boeg, er wel door heen toch!!!
    de 14e is er dan zo voor jou!
    en anders heb je altijd nog ons om mee te beppen!!
    liefs elfje

6. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Ja hoor elfje, gelukkig hebben we iets heel moois waar we naar uitkijken. Bijna alles is al geregeld. Ik ben alleen zo'n druktemakertje soms, kan geen afleiding genoeg hebben ;)
    De 14e is eigenlijk ook wel stom misschien dat ik nog per se 4.5 uur voordat ons vliegtuig vertrekt naar de gyn wil, maar ja het is mijn enige kansje, anders moet ik weeeer 14 dagen wachten... Lekker romantisch begin van onze honeymoon zullen we maar zeggen ;)

Maar indd, we hebben hier altijd mekaar, wil nog even zeggen dat ik jullie stuk voor stuk topmeiden vind hoor! Voel me hier heel erg thuis!!

Liefs, Marjo

7. radna

radna Bekend lid

3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    haha..........toevallig zeg, kunnen we voortaan op dinsdag theekransjes houden........... ;)

liefs radna

8. Quinnygirl

Quinnygirl Actief lid

21 jan 2006
    266
    0
    0
    Acceptant Schadeverzekeringen
    Zevenbergen
    hoi meisjes!
    Bij mij heeft de ongi nog niet doorgezet, maar ik verwacht 't ook pas aan het einde van deze week. Ik had zondag de laatste provera.

@Radna: gaat het al iets beter met je voet? Ga het niet overbelasten door weer eerder te gaan werken als je denkt dat het weer goed gaat, want vaak kom je daar binnen 2 uur van terug ;)

@Pientje: voel je je alweer een beetje beter nu? Beterschap voor je man in ieder geval!

@Elfje: wat heb jij een mooi templijstje: ik zal die van mij eens hier neerzetten:

FF zegt dus nu ineens dat ik op dag 42 van de cyclus een ei heb gehad.... terwijl ik daar dus al bezig was met de Provera... Ik snap daar dus ook niets meer van. Ik moet ook eerlijk zeggen dat FF al op dag 33 een ei had aangewezen, maar dat die na een dag of drie gestippeld werd en na nog een dag of 3 helemaal weg... en nu krijg ik 'm weer op de 42e dag... Wat een zooitje! Ik hoop gewoon dat de komende Clomid-kuur aan gaat slaan!

9. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Nou ik ben weer helemaal beter hoor!!! pfff wat heb ik me beroerd gevoeld zeg!! De timing was ook niet echt perfect!!!
    Wie verzint zoiets.....buikgriep tijdens vruchtbare dagen :rolleyes:

Nu heb ik een heel erg onduidelijk tempkaartje en zal voorlopig geen kruis krijgen van FF.
    Ik weet nu ook niet zeker of mijn eitjes zijn gesprongen,dus weet ook niet of ik op het wachtbankje zit.

pfff ik baal ontzettend hoor. deze ronde moest hem worden,maar daar geloof ik niet meer in,ben een beetje sip vandaag :cry: waarom moet het toch altijd anders bij mij.....eerst wil er niks groeien of heeeel laat.
    En nu het eindelijk vlot groeit ,krijg ik griep!!

We moeten maar weer afwachten en weer met clomid gaan beginnen....bleh!!!! heb daar nu ff geen zin in!!

10. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    He meiden,

Quinny: Het lijkt indd een beetje een golfslagbad dat tempkaartje :(
    Wat vreend dat FF je ei aangeeft tijdens die Provera kuur. Ik weet helemaal niet of dat wel kan eigenlijk. Hoop van wel natuurlijk!! Hoop echt dat gauw je :evil: :evil: doorkomen hoor, kun je ook weer fijn aan de clomid!!

Pientje: Fijn dat je beter bent hoor! En wat balen weer zeg, tijdens je vruchtbare dagen ziek worden. Het kan echt nooit eens normaal bij ons he!! Waarom moeten we toch altijd zo'n pech hebben hier!! Hopelijk hebben jullie toch nog goed geklust voordat je ziek werd en is ie toch gesprongen

Senna: Is het bruinverlies helemaal opgehouden inmiddels?

Radna: Ja gezellig theekransjes op maandag, zorg jij voor de koekjes ;)

Nou pfff zit op mn werk en het is hier saaaaai!! Van mijn 50 collega's zijn er 30 op vakantie. Nix te doen dus, zal wel veel hier rondhangen..
    Hoe is het met de andere dames? Ik heb nog weinig nieuws te melden. Is jullie temp. tijdens de clomiddagen ook iets verhoogd?? Mijnes is na de laatste clomid met 0.1 gezakt..

groetjes,
    Marjo

11. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

hoi meiden,

mag ik er ook bij??:D:D
    ben zondag begonnen met provera te slikken, dus als het goed is mag ik over 2 weken mijn clomid gaan slikken.

liefs sam

12. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Tuurlijk Sam, hoe meer zielen hoe meer vreugd, zeggen ze toch ;)
    Hopelijk slaat het gauw aan en mogen jullie gauw een 2e wondertje in je armen sluiten!

Liefs,
    Marjo

13. sam mv kylian

ja zeker hoe meer zielen hoe meer vreugd.
    en dat we allemaal maar snel onze wondertjes in onze armen hebben he

14. peetje22

peetje22 Actief lid

21 jul 2006
    332
    0
    0
    welkom sam hoe groter de groep des te gezelliger.
    hier gaat alles lekker.
    Vrijdag vertrek ik lekker naar spanje dus heb daar me eisprong als het goed is..

Oh marjo wat lees ik nou ga je trouwens wat ontzettend leuk ik feliciteer je vast want op diedag zit ik dus in spanje!

groetjes petra

15. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    zo heb weer ff bijgelezen en zal nu als beloofd trouw reageren ;)

@senna,heb je nu eindelijk wat meer duidelijkheid?? lijkt me erg vervelend die onzekerheid zeg!! wel ongi? niet ongi? wel ongi? Heb je al echt roodverlies gehad? Want dan begint je ongi pas heh.

@radna,hoe gaat ie bij jou? jij zit al lekker op het wachtbankje heh? ik weet nog niet of ik al mag aanschuiven...
    Hoe gaat het met je voet?? wanneer is je nod ookalweer?

@elfje,sjeeeeeeee 8 km hardlopen??!!??!!?? Dat zal ik je never nooit van mijn leven nadoen!! Knap hoor!! ik zie je nu echt als een slanke den voor me hihihi.
    Hoe staat het met jouw temp? nog meer gestegen? hoeveel dagen moet jij nog wachten dan??

@quinnygirl, succes met de clomid!!opdat het maar mag aanslaan en jullie wens uit mag komen :D Ben je al ongi geworden?? Oja die provera kan ook voor een tempverhoging zorgen,geloof ik,had ik ook maar dan met duphaston.

@marjo,spannend hoor,bijna trouwen :D leuk leuk leuk!! Jij bent nu zeker ook al druk bezig,de vruchtbare dagen staat bijna voor de deur??

Welkom Sam en Peetje,veel succes ook,opdat jullie maar weer snel uit dit topic mogen verdwijnen ;) en dat is zeker niet ongastvrij bedoeld...hihihi

Zo dat was het geloof ik..... :D Ben weer bij...wat een kippenhok hier :) had een hoop bij te lezen....

16. sam mv kylian

thanxx allemaal,

@pientje, vat het ook zeker niet ongatsvrij op hoor hihi :)

@marjo lees het nu pas, wat gaaf joh binnenkort trouwen, spannend hoor. is alles al geregeld??

@peetje22, op spanje je eisprong, woww. lekker romantische dagen ervna maken, dan komt het vast goed.:)

iedereen een fijne dag vandaag

17. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hee clomid babes!!!!

@quinny: vreemd dat FF je een ei geeft in je provera kuur! heb ook geen idee of dat kan.... hopelijk krijg je 1 dezer dagen wat zekerheid!

@pientje: meissie!!! fijn dat je er weer helemaal beter bent! vervelend dat je je zo rot voelt...hopelijk heeft je mannetje jou voorzien van super zaad..

@marjo: kan goed dat je temp een klein beetje hoger is tijdens clomid, althans dat heb ik vaker gelezen.... jij mag al bijna enorm aan de klus toch?

@sam: hee meid, welkom hier! hopelijk slaan bij jou de provera en de clomid snel aan!!

@peetje: lekker op vakantie! mmmm zou ik ook nog wel zin in hebben!

@senna: hoe is het met je????

met mij gaat alles prima, FF blijft overtuigt dat ik mn eisprong heb gehad...ook wanneer ik stiekum deze temp blijf invullen voor de komende dagen.. nou ja, dan ga ik daar ook maar vanuit...
    ik zal nog eens mn kaartje hier plakken:
    wat denken jullie?
    liefs elfje

18. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Pff wel moeilijk te zien hoor elfje...je temp is niet echt hoog,maar wel een vet kruis.
    Dat geeft mij weer hoop dat FF dat ook aan mij geeft.
    Maar heb al geprobeerd als ik hoge temps invul,maar krijg geen kruis hoor :( en jij wel! niet eerlijk hoor!! hahaha

Maar wat denk jezelf?? merk je verder nog wat aan je lichaam,vollere borsten??

19. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hee pientje!!
    nee ik merk eerlijk gezegd eigenlijk niets!!!
    heb maandag wat krampjes gehad, maar that's it!
    geen last van borsten, gekke afscheiding etc.. misschien juist wel weinig afscheiding, merkte dit gisteren ook met vrijen.....terwijl ik vorige cyclussen juist heel veel afscheiding had met clomid... ik weet t ook niet meer.
    ik denk dat we gewoon nog een beetje om de dag doorgaan! kan natuurlijk nooit kwaad!
    wanneer is jou NOD eigenlijk, wanneer je je eisprong in dit weekend rekent?
    liefs elfje

20. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    hmm ja ik had ineens ook gister "pijn" aan beide kanten,maar misschien was dat wel spierpijn van het vele spugen :(:
    en van mijn temp word ik ook niet veel wijzer,dus wij gaan ook nog gezellig even door ;)

oef mijn nod....ik zou het werkelijk waar niet weten!!
    De gyn zei dat als ik rond dag 30 nog niet ongi was dan mocht gaan testen,dus hij zal dan gedacht hebben dat de eitjes uiterlijk op dag 16 zouden springen. en zit nu op dag 18,dus dan zou het nog 12 dagen zijn,maar ik weet het niet hoor....

Heb wel duidelijk eggwhite gehad op dag 14 en 15.

ik wacht mijn temp wel af,als ie laag blijft zal ik de gyn maar weer bellen,straks groeien die eitjes door tot cystes.... :(

wel grappig eigenlijk,we waren zo enthousiast allemaal,jij,radna en ik en nog steeds weten we niet of we eigenlijk al op het wachtbankje zitten :(: :(:
    hmmm misschien is grappig het verkeerde woord....eerder frustrerend :) :)

Deel Deze Pagina