mijn vriendin en ik noemen maandverbandjes trouwens koekjes...dus absoluut geen koekjes voor mij!!! jullie zullen wel denken koekjes voor maandverbandjes??? ja weet ook niet meer hoe we erop kwamen,maar tis minder genant in gezelschap om te vragen om een koekje(met een knipooog) dan een maandverbandje.....
hahhahahahahahaahah pientje!! nou een appelflapje dan maar? lekkere ideeen weer! ben ook erg voor borrelnootjes!! liefs elfje
Ik krijg ook trek nu!! Heb alleen nog een banaan in m'n tas @ Pientje: koekjes, hoe kom je erop Ik hoop echt dat jullie alledrie al safe op het wachtbankje zitten hoor! Ik helaas nog niet, vorige keer pas op cd 24 m'n ei gehad en zit nu op 11. Maar het zou kunnen dat ie nu een stuk eerder kwam vlgs mn gyn. Hope so, het klinkt nog zo ver weg anders he...
owja ik weet weer hoe we erop kwamen....ik was weer eens in een lollige bui (niet vergeten dat ik nog maar een pubertje was heh!!!) en mijn vriendin deed haar tas open om wat te pakken en toen vroeg ik "ahhh mag ik ook een koekje?" en pakte toen voor de grap een always uit haar tas....en sindsdien noemen we het koekjes hahahaha....nouja op het moment was het wel een beetje grappig en is ook alweer 7 jaar geleden hoor!!!
wat een drukte, heb een middagje niet gelezen maar heb nu een hoop in t ehalen................. Welkom Sam.........peetje had ik geloof ik al gehad he?.......las ergens dat je lekker op vakantie gaat...........neem de zon maar weer mee terug dan, al die regen hier, blah @ pientje, tuuurlijk zit je ook op t wachtbankje hoor, hoor dat we borrelnootjes hebben en chocolade taart, wat willen de dames drinken?? mijn nod weet ik niet precies, weet nl niet helemaal precies wanneer mijn ei is geweest maar hij moet t weekend iig geweest zijn na de spuit van donderdag, dus ik heb m op zaterdag eidag staan en 12 aug nod................ spannend!!!!!!!!!!!!!!!!! wanneer is jou nod ongeveer, elfje die van jou de 10 de toch??? @ marjo, hoe staat t er bij jouw voor, temp jij wel? en is je ei al in aantocht?? jullie maken vast een mooie honeymoon beeb......... @quinnygirl, wauw wat een gave achtbaan kaart heb jij haahahah, dat je daar wijs uit wordt, knap hoor!!!! die kaartjes zijn de rede dat ik maar niet temp........... ben vast wel iemand vergeten, maar heb ff niet zoveel tijd, en t waren er ineens zoveel, lees op mijn gemak nog even bij........... liefs radna
He Radna, hoe is het vandaag met je kneuzing? Wordt het al beter? Ik temp ook trouwens, maar niet online, snap niet zoveel van FF Misschien moet ik me er wat meer in verdiepen, maar het lijkt zo ingewikkeld!! Ik hoop dat mn ei in aantocht is, maar ja omdat ik pas de 14e weer terecht kan bij mn gyn heb ik geen idee. Vorige keer pas op dag 24 he.. Mag wel op 10 augustus progesteron laten prikken dus dan is die uitslag er mooi de 14e.. Ik hoop gauw naast jullie te zitten op het bankje hoor, zorg ik voor lekkere chippies Liefs, Marjo
sja wat nemen we te drinken....we kunnen nu niet met een cocktail aanzetten ,toch : Doe mij maar een theetje zonder suiker....in die hapjes zitten al genoeg caloriën en anders moet ik ook 8 km gaan hardlopen..... Mijn Nod....hmmm ik denk dat ik die op 15 Augustus zet. maar zeker weten doe ik dus niet..... Schrijven jullie ook mee met de nodlijst??
hoi allemaal, een cocktail word niks he als je op het wachtbankje zit helaas. @radna, volgens mij was het peetje die op vakantie ging wij gaan in oktober pas een midweek weg. @pientje, zodra ik mijn NOD weet ga ik dara mee doen met de lijst. hoop dat het niet vaak hoeft hihi. @elfje, 8 km lopen jeetje meneetje zeg, heb bewondering voor je zge poehee,zou het niet kunnen hoor. hoop nu eerst snel dat de provera op is, want krijg nu alweer de bijwerkingen poehee. is iets minder maar goed, alles voor het goede doel he liefs sam
hello hello, heerlijk hardlopen!!! echt waar! vanochtend ook weer geweest, zeeeeer verslavend kan ik je vertellen... @radna: doe mij ook maar een thee! @marjo: neem jij straks dan iets van ijsjes mee? @pientje: kunnen ook aan de alcohol vrije cocktail! @sam: die bijwerkingen van de provera kunnen idd behoorlijk vervelend zijn... hopelijk kom je de daagjes goed door... liefs elfje
hahahaha..........oh sorry sam, heb ik niet goed gekeken, hoe veel dagen provera moet je nog? daarna mag je clomid beginnen? heb ik nu ergens gelezen dat je daar nmet je eerste kindje resistend ( hmh weet ff niet hoe ik dit schrijf ) voor was? kan t dan dat t nu wel aanslaat? He Pientje, nee laten we voor de zekerheid maar geen cocktail doen, die doen we als t nodig is als de duivels er zijn...........dan is ie wel lekker!!!!voor nu heb ik wel lekker 20 kruiden thee van sonnatura ( t schrijven lukt vanaaf niet zo goed, wwet van niks meer hoe je t schrijft ) Ja heb me vandaag voor t eerst op de lijst gezet he marjo, ja t gaat al een stuk beter met mijn voet, de ontsteking is aardig over, hij is nog een klein beetje gevoelig, mar ga morgn middag weer werken, t is zo saai anders thuis en dan voel ik me ook zo schuldig als ik wel andere dingen ga den, dus eerdst weer ff werken. t kan best dat je ei wel eerder is, bij mij was die deze ronde ook eerder dan de vorige, t leek daarom veel minder lang t e duren, heb er nu ook nog niet echt idee van dat ik al bijna een week op de wachtbank zit, maar das juist wel goed!!!!!! wel fijn dat ze de 10de al prikken daar is ook al wat uit te halen, hebben ze vorige keer bij mij ook gedaan en toen konden ze wel zien dat er wat aan t gebeuren was, en daaarna met echo verder gedaan!!!! liefs radna
Hallo clomid meiden, Wat is het toch gezellig druk op het wachtbankje, heerlijk dat je niet allen ben, het is ook heerlijk om te weten dat niet iedereen even makkelijk zwanger raakt. Mijn collega vertelde gisteren dat zijn vriendin zwanger geraakt is door de pil, ze had die maand drie dagen diaree gehad (toen moest ik wel ff slikken en dit terwijl ik nog geen jaar bezig ben). *hoi Sam welkom bij de club! *Wat heerlijk Peetje dat je bijna op vakantie gaat naar Spanje, heb je een vliegreisje geboekt of ga je met de auto? *Pientje, ik hoop dat jij je eisprong eerder krijgt als de volgende keer, nog twaalf dagen wachten op het bankje, spannend ik hoop dat het nu een keer raak is. *elfje, het lijkt mij ook heerlijk om te kunnen hardlopen, lekker je hoofd leeglopen. Ik kan wel gemakkelijk 15 km wandelen maar hardlopen hou ik niet erg lang vol (op de sportschool vind ik krachttraining ook altijd leuker ik denk omdat dit makkelijker gaat ) Marjo, is alles al geregeld voor je bruiloft? Radna, is het wel verstandig dat je morgen gaat werken, is het niet te snel? Ik snap dat jij je thuis zit te vervelen. Meiden, ik heb nog steeds af en toe oud bloed met stolsels verlies, ben nog niet ongesteld. Ik verwacht wel binnenkort dat mijn ongesteldheid doorbreekt, heb regelmatig krampen, nog ff afwachten. Groetjes Senna
@elfje nog 8 dagen dan ben ik weer van de provera af gelukkig @geeft niks radna, kan gebeuren he maar klopt wel wat je gelezen had over de clomid dat ik daar resistent voor was. mijn gyn zegt dat er een hele kleine kans is dat het nu wel werkt. ben e rniet van overtuigd, maar we zullen zien. ben benieuwd. ik moet nu nog 8 dagen provera en daarna de clomid. heb het gelezen van ej voet, das geen pretje zeg poehee. loop je daar al lang mee??? @senna, wat vervelend dat je nu eigenlijk nog geen duidelijkheid hebt. kan dus alle kanten op liefs sam
Hey Senna,je zit nu dan toch al 13 dagen na je eisprong? als je volgens de gyn op 20/7 je eisprong had? dus je nod nadert al toch?
goede morgen dames............... Sam, balen die 8 dagen provera, had ik indd ook aardig wat bijwerkingen van , was blij dat de clomid zijn werk deed toen had ik die provera eerst niet meer nodig( heeft wel 3 rondes geduurd)!!! succes, hopen dat ie na die 8 dagen snel aanslaat, dat deed ie bij mij wel, al 2 dagen nadat ik was gestopt!!!!!!!!!hoop dat clomid nu wel bij jewerkt. Spannend Senna, las net piebtje dr stukje, maar jouw nod schiet indd al op, morgen toch?? duimen draaien.......... Elfj, Pientje de thee is gezet hoor, zit er nu zelf oook aan, hoe gaat t met geduld bij jullie.Ik ben er tot mijn verbazing deze keer heel anders mee bezig dan vorige keer, heb ook niet in de gaten dat er al bijna 1 week voorbij is, wordt nu wel ff spannend vorige keer begon vanaf vrijdag de bloedingjes al na 1 week, dus ben nu benieuwd........ Marjo, gaat t goed met je temp lijst, gebeurt er al???? liefs radna
goedemorgen allemaal, @senna, word wel erg spannend dan nu zeg. @radna, bij jou word het dan ook spannend. ook al ben ej e rdan misschien minder of anders mee bezig, is misschien wle juist goed. @piebtje hoe is het met jou? en met de rest ook alles goed? @iedereen een fijne dan vandaag.
Nou ik ben nog steeds niet overtuigd of mijn eisprong is geweest,mijn gevoel zegt van niet. Mijn temp gaat ook niet omhoog. Dit klopt gewoon niet. Als ik maandag nog steeds niet ben overtuigd dan bel ik de gyn en vraag om een bloedtest voor de zekerheid. Ik had heeel erg gehoopt om voor 16 oktober weer zwanger te zijn,(dan zou ik uitgerekend zijn) Zodat die dag niet zo pijnlijk zou zijn,maar ik vrees dat ik dat niet ga redden....als alles goed was gegaan dan zou ik nu ongeveer 30 weken zwanger zijn en zouden we bijna onze baby in onze armen sluiten en nu heb ik nog steeds een lege baarmoeder.... Soms vraag ik me echt af waarom het nou nooit eens normaal gaat bij mij?!?!?!