vragen over clomid

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by elfje, Mar 25, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

och meid tch :( :(
    wat verschrikeklijk zeg.
    wat lijkt me dat verschrikkellijk zwaar dan.
    snap dat het dan zware weken voor je zijn zeg.
    maar ik hoop dat je dan toch nog voor 16 oktober zwanger ben, de kans zit er nog in natuurlijk.

heel veel sterkte meid,
    liefs sam

2. radna

radna Bekend lid

Dec 3, 2005
    623
    0
    0
    kapster
    He pientje................ wat balen joh!!!!, das wel een goed idee, ff een bloedtest, zit je tenminste niet meer zo i onzekerheid!!!!!!!!!!

Hoop dat oktober nog gaat lukken, zou t weer een klein beetje laten vergeten!!!
    Ik hoop voor je dat je ei toch geweest is, en dat de gyn anders ff bloed laat prikken.........en de moed niet opgeven he...........t gaat jullie lukken ondanks alle tegenslagen!!!!!

dikke knuf radna

3. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

May 24, 2006
    1,286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Hey girls,

Senna: Spannend morgen je NOD lees ik!! Is het verlies helemaal gestopt inmiddels? Verder nog vage klachten enzo?? Ooo zou jij dan de eerstvolgdende zijn?? Hoop het zo voor je!!

Radna: Ben je toch nog thuisgebleven vandaag? Gaat het ook echt beter nu, anders gewoon lekker 'uitzieken' hoor!!

Sam: Hopelijk hoef je hierna geen provera meer, dat vind ik ook het enige voordeel van ongi worden na clomid, je verliest niet weer 8 of in mijn geval 10 dagen daardoor.

Elfje: Hoe is het met jou, nog nieuws?

Pientje: Kan het misschien zo zijn dat je griep de eisprong heeft tegengehouden? Ik hoop van niet natuurlijk, maar hoe is je temp nu? Echt veel lager dan voorgaande maanden na je ei? Wacht, ik kijk zo wel even bij de tempkaartjes!!
    Met hoeveel week heb je ook alweer een mk gehad toen? Ik hoop echt dat jij ook heel gauw weer zwanger bent meis!!

Vandaag zit ik op cd 12 en m'n temp was vanochtend ineens met 0,4 gestegen. Maar was ook een beetje rillerig en buikpijn gisteravond dus misschien ook een virusje onder de leden ofzo? Wel veel meer last van afscheiding dan voorgaande maanden. Ik baal echt dat ik geen fm kan krijgen voor de 14e. Mja t is niet anders, moet het maar ff bij tempen houden.

Liefs, Marjo

4. peetje22

peetje22 Actief lid

Jul 21, 2006
    332
    0
    0
    zo meiden dit zal wel ff het laatste berichtje van mij hier zijn.
    ik vertrek morgen met de bus naar spanje voor 10 dagen.
    en ik moet nog erg veel doen hier!

Hier gaat alles lekker..
    Heb alleen wat last van me buik gisteren voor het eerst weer geklutst na de ongie en dat was ook een beetje gevoelig.
    Tja was het ook helemaal niet meer gewent om ongie te zijn...

@ marjo ik hoop dat je je snel wat beter voelt en dat je geen virusje hebt.
    @ pientje meis ik leef erg met je mee een hele dikke knuf van mij

sorry meiden heb ff niet meer tijd moet echt aan de slag hier anders staan de koffers niet gepakt...

allemaal een dikke knuf en tot over 10 dagen

5. sam mv kylian

een hele fijne vakantie meid.
    enne zwanger terugkomen he :):)

6. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

May 24, 2006
    1,286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Daar sluit ik me bij aan!! Geniet ervan!

7. Quinnygirl

Quinnygirl Actief lid

Jan 21, 2006
    266
    0
    0
    Acceptant Schadeverzekeringen
    Zevenbergen
    Hellow meiden!

Ik ben nog steeds niet ongi, maar dat verwacht ik wel één dezer dagen. Ik heb zondag laatste Provera gehad...

@ Peetje: goede vakantie en geniet ervan!

@ Marjo: ik hoop niet dat je hetzelfde krijgt als Pientje!

@ Pientje: ik hoop samen met iedereen hier dat we 16 oktober allemaal zwanger zijn ;) Maar voor jou hoop ik het meer dan voor alle anderen!

@ Radna: hoe gaat het met werken? heb je last van je voet gehad? Als het niet gaat: kijk uit hè? je zit niet op nog een ontsteking te wachten omdat je weer te snel aan het werk bent gegaan.

@ Senna: zijn de :evil: al doorgebroken of nog steeds niet? Wat raar trouwens dat het zo lang duurt!

@ everybody else: fijne middag en avond!!

8. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Hier ben ik ook nog eens, na een deugddoende zonvakantie! Amai, zoveel dat jullie hier afgetetterd hebben! Zal wat tijd moeten maken om bij te lezen :)

Ben maandag op follikelmeting geweest en had drie mooie follikeltjes klaarzitten, eentje van 23.5 mm, eentje van 21.5 mm en eentje van 19mm. Gyn wou eerst geen Pregnyl geven maar heb aangedrongen en dan toch mijn spuit gekregen. De kans dat ze alledrie bevrucht raken is klein en een tweeling is meer dan welkom na al dat wachten :)

Hoe gaat het met jullie allemaal?

Liefs

Kirby

9. Jaycey

Jaycey Bekend lid

Jun 24, 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wouw, 3 eitjes. Je zou bijna zeggen dat dat wel goed moet gaan. Ik hoop het in ieder geval voor je.

Groetjes, Jaycey

10. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Pientje, ik had ook gehoopt om zwanger te zijn voor 1 september, dan is het inmiddels al 1 jaar geleden dat mijn dochterje geboren werd om een half uurtje daarna te sterven. Daarbij zit ik met een nicht in de familie die pas bevallen is en eentje die hoogzwanger is en nu elk moment kan bevallen. Ik hoop in elk geval dat je snel zwanger raakt en dat het mag goed gaan deze keer!

Oh, ik hoop er niet op hoor dat het deze keer raak zal zijn, mijn eerste cyclus met Clomid had ik immers zes follikels, weliswaar niet zo groot en ik heb dan ook mijn Pregnyl niet gekregen, maar ik was toen ook niet zwanger. Vorige maand hetzelfde, twee mooie follikels, Pregnyl, goed geklust en niet zwanger... Maar misschien, derde keer goeie keer?

Liefs

Kirby

11. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

Feb 3, 2006
    1,496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Kirby, derde keer is scheepsrecht met drie mooie grote eitjes moet het wel gaan lukken zou je zo zeggen, ik hoop het!

Pientje, heel goed dat je naar het ziekenhuis gaat voor een eventuele bloedtest, ik ben benieuwd of dat je een eisprong hebt gehad, enne voel jij je weer wat beter (en je man/vriend)

Marjo, ik hoop dat je niet ziek wordt, let je goed op jezelf?

Quinnygirl, is je ongesteldheid al doorgebroken? Nieuwe ronde nieuwe kanzen!

Het onweert hier echt ontzettend hard en het hoost verschrikkelijk (ik woon vlakbij Leiden).
    Ik ben nu nog steeds niet ongesteld af en toe nog een klein beetje oud bloed verlies maar dit is minimaal.
    Verder heb ik nog geen zwangerschapsverschijnselen dus hoop maar niet te veel op een positieve test.
    Ik zou het al fijn vinden als ik gewoon ongesteld werd, dat ik hier geen maanden op hoef te wachten want dat was echt niet leuk.
    Meiden ik hou jullie op de hoogte.
    Ik wil ff zeggen dat ik het super leuk vind om met jullie op het forum te zitten (als ik thuiskom zet ik eerst de computer aan).

Kus van Senna

12. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

Feb 3, 2006
    1,496
    0
    0
    Zuid Holland
    De verloskundige op deze site had geschreven dat het oude bloedverlies ook een bijwerking kan zijn van de clomid.
    Ik heb even in de bijsluiter gekeken en hierin staat dat je doorbraakbloedingen kan krijgen, ik vind dit niet echt een doorbraakbloeding of toch wel?
    Ik vind het maar vreemd.

Groetjes Senna

13. elfje

elfje Fanatiek lid

Mar 11, 2006
    1,964
    0
    0
    hello lieve dames!!!

@radna: ik ben ook veel minder zenuwachtig, dit ook een beetje omdat ik nogsteeds twijfel over het recht op mijn plekje op het wachtbankje.... vandaag wel 0,1 omhoog.....da's beter...

@sam: nog ff doorbijten dus voor jou met die provera... hopelijk doet die gauw zn werk!

@pientje: ach meissie, kop op he!!!
    d'r is nog niets verloren! blijf in ieder geval nog even actief in de slaapkamer voor de zekerheid.... en kijk het nog even aan... alles kan nog!!

@marjo: wow!!!! 0,4!!! als die zo hoog blijft..... ben je wel flink aan de klus? ik hoop voor je dat dat je ei was, en dat je m goed hebt benut! niet stiekum ziek worden hoor!!

@senna: ik duim voor je meid, dat je ongi helemaal uitblijft!

@quinny: ik was ook al na 2 dagen ongi na de laatste provera....maar kan volgens mij wel 7 dagen duren! hopelijk komt je ongi snel!

@kirby: wauw 3 eitjes!!!! fantastisch!! veel klusplezier, enne, je bent van harte welkom op het wachtbankje!!

nou, mijn temp was vanochtend weer een beetje hoger.... heb net toch ook weer mn mannetje meegesleurd naar de slaapkamer :oops: . we waren elkaar al de hele dag vanaf ons werk smsjes aan het sturen :oops: :oops:
    hihi!
    liefs elfje

14. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

May 24, 2006
    1,286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    He meiden, ik kan het niet laten toch nog ff te spieken hier 8)

Kirby: Fijn dat je een leuke vakantie achter de rug hebt! En 3 eitjes, super hoor! Ik hoop goed nieuws van je te horen over een paar weken, je hebt het verdiend hoor na die ellende zeg!

Quinny: Heb je al enige voortekenen van de duiveltjes?

Senna: He meissie, geen bloed geeft moed toch!! Echt fijn joh dat het verlies helemaal is opgehouden! En ik had het antwoord toevallig net gelezen dat je hebt gekregen. Ik heb geen idee of het echt zo kan zijn, neem aan dat zij er verstand van heeft natuurlijk maar in de bijsluiter staat indd iets over doorbraakbloedingen. Ach, het maakt ook niet uit zolang het nu maar is gestopt en je geen :evil: in zicht hebt. Wanneer mag je testen eigenlijk? En de kwaaltjes kunnen nog komen he, mss nog te vroeg?

Elfje: You naughty girl 8)
    Haha doen wij ook weleens hoor..
    Het houdt de spanning er in de slaapkamer een beetje in he tussen de 'verplichtingen' door!
    Als ik het zo lees allemaal hebben jullie erg goed huiswerk gedaan telkens. Dat moet toch goedkomen zou je zeggen......!

Wij zijn trouwens nog voor het eten vanavond ook aan de klus gegaan :oops:
    Mijn mannetje vond de tempstijging nogal verdacht en wilde geen kans voorbij laten gaan :D
    Denk wel dat het echt te vroeg is nog, maar ja je weet nooit natuurlijk. Ben benieuwd naar mn temp van morgenochtend! Verder voel ik me niet meer grieperig ofzo *klopt snel af*

Welterusten alvast, duik er zo lekker in morgen gaat het wekkertje weer om 6.15 :(

Liefs,
    Marjo

15. Quinnygirl

Quinnygirl Actief lid

Jan 21, 2006
    266
    0
    0
    Acceptant Schadeverzekeringen
    Zevenbergen
    Ik kan nog steeds niets vinden van de ongi. Ik heb inmiddels wel besloten dat als ik zondag nog niet ongesteld ben en m'n temp is nog steeds hoger dan normaal, dat ik dan een test ga doen!

De vorige twee kuren Provera duurde het ook wel wat langer, maar toen had ik na een dag of 5 al een vieze afscheiding, en die heb ik nu ook nog niet!
    Ik wacht dus rustig af!!!

16. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

Feb 3, 2006
    1,496
    0
    0
    Zuid Holland
    quinnygirl, wat spannend en wat goed dat je temp hoger is dan normaal (dat geeft hoop), ik zie dat je ook al flink over tijd ben.

Marjo, wat goed dat jouw mannetje geen kans voorbij wil laten gaan, gelukkig voel jij je weer prima en had de temperatuurstijging een anderen oorzaak ;) .

Ik kon het weer niet laten, het is nu twee weken en 1 dag geleden dat ik volgens de gyn een eisprong zou hebben, ik heb getest, negatief helaas.
    Ik had hier natuurlijk al helemaal rekening mee gehouden maar ik voel mij toch teleurgesteld.
    Ik wil nu wel ongesteld worden want dan weet ik waar ik aan toe ben dan kan ik een afspraak maken in het ziekenhuis voor een echo en dan kan ik eindelijk mijn vakantie plannen.
    Ik heb vanaf maandag drie weken vakantie, ik wilde eigenlijk naar kroatie met de auto maar ja als ik midden in mijn vakantie naar het ziekenhuis moet wordt dat wel erg veel kilometers rijden voor een halve vakantie.
    Misschien gaan we naar de ardennen ofzo (ik heb al folders van leuke campings) dan kunnen we tussendoor ff naar het ziekenhuis en dan weer terug, even afwachten wat het weer doet.

Groetjes van Senna

17. radna

radna Bekend lid

Dec 3, 2005
    623
    0
    0
    kapster
    he meiden,

jeetje ik ga ff een dagje naar mijn werk en kijk is wat ik bij moet lezen..........hahaahahah
    T ging best al weer goed, had tussen mijn klanten door steeds ff tijd gekregen om weer te zitten, en lekker om 8 uur met een collega ons eigen haar gekleurd, waren pas om half 11 klaar, en omdat ik in den haag werk en in arnhem woon........pffff was t erg laat, maar ach wel mooie haartjes ;)

Marjo, spannend hoor, hoop dat t je ei is, kan heel goed dat ie eerder komt, ik vroeg dat vorige keer ook aan de gyn en die zei dat dat heel goed kon, dus blijven klussen he ;)

Pientje, weet je al wat meer? gaat t goe d met tempen?

Elfje, al overtuicht van je wachtbank plaats, gek he dat we deze ronde allemaal twijfelen, ik heb een vriendin die in t ziekenhuis werkt, en heb ff gevraagf og antibiotica je eisprong tegen kon houden, maar zei zei van niet, hopen dus maar!!! de 10de komt al best dichtbij nu he???

Senna, hoe staat t er bij jou voor nog steeds niet ongi, las wel net van je nega test, misschien te vroeg getest?? hoop t voor je......

Quinnygirl, gaat t nog bij jou met t wachten op je ongi? balen is dat he als je ddar zo lang op wachten , je wilt lekker verder!!!!!! zijn er al tekens!!!

Kirby, wow 3 eitje, ben je gelijk in een keer klaar!!!!! succes en klus ze he??

zo, volgens mij heb ik iedereen weer aardig gehad, ga straks lekker naar a'dam naar kennis, zoontje van twee knippen, is z'n schatje en de tweede is onderwerg................ik ben op vrijdag nl ooik altijd vrij :oops: vrijdag en dinsdag.........erg he, komt door de grote afstand naar mijn werk, maak ik als ik er ben 2 lange dagen, en dan alleen nog de maandag middag.
    Nou ga maar weer eens wat doen, ben echt verslaafd hieraan, als ik thuis kom of uitbed, is t eerste wat ik doe hier ff buurten.........hahahahaha, we moeten t maar iets minder leuk maken hier, geen thee en koekjes meer ok ;)

fijne dag allemaal, kom vanaaf weer buurten denk als ik thuis ben.............

liefs radna

18. sam mv kylian

goeiemorgen meiden,

@radna, fijn om te horen dat het op je werk goed gegaan is. lekker dat ze er rekening me ehouden dat je toch rustig aan kunt doen nog.

@quinnygirl, worden erg spannende dagen voor je zeg.
    dat het maar snel zondag is kun j testen en dan natuurlijk positief he

@senna, wat vervelend dat je nu toch een negatieve test hebt gehad, maar missch zpoals radna zegt, te vroeg getest.

@elfje :) beetje toch nog de spanning erin houden haha. groot gelijk hoor meid :D

@kirby, wauwww, met drie van zulke eitje s moet het goedkomen toch.

@pientje, hoe is het met jou, al wat beter??

hiernog 6 dagen na vandaag mijn provera en heb ik die stap gehad gelukkig en dan de clomid, kunnen wij ook aan d eklus haha, word toch wel erg spannend weer hihi

voor iedereen die ik vergeten ben hoe is het met jullie.

iedereen een hele fijne dag

liefs sam

19. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

May 24, 2006
    1,286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Goedemorgen allemaal!

Nog 1 dagje werken en dan heb ik eindelijk ook vakantie!! :D
    Over een weekje gaan we trouwen begin nu wel al een beetje kriebeltjes te krijgen moet ik zeggen..
    Ik begin ook verslaafd te worden aan dit forum vlgs mij, haha niet goed he laten we de koekjes maar achterwege indd, ook beter voor de lijn he ;)
    Maar ja ook wel relaxt zo'n werkplek waar je gewoon kunt internetten O:)

Senna: Balen zeg dat de test negatief is, maar wie weet toch te vroeg getest?? En ik snap je helemaal dat je nu niet zo'n eind van huis op vakantie wilt gaan, de ardennen is ook erg mooi. Ben je er wel vaker geweest? Ik 6 jaar terug op een soort van survivalkamp. Hele mooie omgeving!!

Quinny: Ik werd ook niet ongi naar Provera kuurtjes, maar heb toen niet getempt. Goh, wie weet ben je toch zwanger geraakt dwars door zo'n kuurtje heen, zou toch geweldig zijn!
    Ben benieuwd naar je test hoor zondag!

Sam: Hopelijk zit je Provera kuurtje er gauw weer op! Kun je ook fijn aan de klus!

Pientje: Jij nog nieuws? Ben je er inmiddels al achter of je eisprong al geweest is?

Radna: Dus dat werd een latertje voor je gisteren! Wat voor kleurtje is het geworden? Fijn dat het beter ging met je voet. Je moet dan wel een eindje reizen zeg voor je werk, lekker dat je het zo kunt oplossen. Ik was ook altijd de vrijdagmiddag vrij maar dat kan helaas niet meer, jammer hoor vind het altijd een fijne dag om vrij te zijn.

Hoe is het met de rest van jullie?

Temp was weer gezakt vanmorgen met 0.2 dus denk dat het toch een virusje was.. Ach we tempen gewoon vrolijk verder he..

Liefs,
    Marjo

20. Pientje

Pientje Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    4,086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Nou vandaag ben ik weer vrolijk hoor :) Mijn temp was wat hoger...als ie 2 dagen nog zo hoog is,dan ben ik overtuigd.
    Had eigenlijk wel kunnen weten,want mijn temp stijgt altijd pas na 2 dagen ofzo. Heb nog nooit dat ie in 1 keer omhoog schiet,dag na de ovulatie.

Ik denk zelf dat eisprong dan op dinsdagochtend was(voelde aan beide kanten overduidelijk steken) maar we hebben zondagochtend voor het laatst gevreeën,dus dat is kiele kiele....
    Maar als ik ongi word,vind ik dat niet zo heel erg,ben al blij dat ze dan gesprongen zijn,vooral na die twijfels afgelopen dagen.

@senna,balen van die negatest joh!! hoop dat ie alsnog posi uitslaat!! Wat is het toch fijn om zekerheid te hebben heh....die stomme onzekerheid dat erbij hoort :rolleyes:

@radna,spannend hoor,jij bent al bijna bij je nod!! Jij moet zeker op het wachtbankje zitten!! Met die ovitrelle heb je toch een beetje meer zekerheid toch?

@elfje,hoe staat ie bij jou?? al meer duidelijkheid?

@Kirby,sjee jij hebt ook al een rottijd achter de rug! Ik hoop dat je voor 1 September een vette positest hebt!! Dat moet zeker lukken met 3 eitjes!! succes!!!

@Quinny,balen hoor dat je ongi er nog niet is!!! Kan je ook niet gewoon door.
    Ik werd ook pas na 7 dagen ongi met provera,met duphaston duurde het zelfs 2 weken.
    Als de test nega is en je ongi er nog niet is,zou ik ff je gyn bellen.

@marjo,jammer dat je temp weer was gezakt,dat word dus nog ff doorgaan met de slaapkamerpraktijken 8) lekker hoor nog 1 dagje werken.

Wij hebben gister besloten dat we eind september een weekje naar Griekenland gaan!!
    Ben nog nooit met het vliegtuig geweest en schijt al in mijn broek bij de gedachte dat ik ga vliegen :(
    En 15 Sept gaan we naar de musical van the beauty and the beast,kaartjes gekregen van schoonouders,ben wel benieuwd,ben nog nooit naar zo'n musical geweest.

Share This Page