Hoi meiden, Ik durfde vandaag nog niet te testen, weet ook niet meer wat ik moet denken. Morgenochtend zal ik nog een keer testen, als het negatief is (ga ik wel een beetje vanuit aangezien ik verder geen verschijnselen heb) dan bel ik toch ff het ziekenhuis hoe het nu verder moet (wat ik met mijn vakantie moet). Ik hou jullie op de hoogte. Groetjes van Senna
spannend senna!!!!!! @marjo: 0,2 kan best al genoeg zijn hoor! ik heb ook weleens maar 0,1 hoger bij mn eisprong... zolang die stijging nu een paar dagen aanhoudt, kan dat dus best je eisprong zijn geweest! blijf altijd voor de zekerheid nog even aan de klus!! liefs elfje
Ow Senna wat spannend!! Ik heb inmiddels de , ook al is het nog niet wat ikg ewend ben. Ik wacht nog even af tot het echt doorbreekt (morgen verwacht ik) en dan kan ik weer aan de Clomid! Duim duim duim dat deze ronde voor ons allemaal mooie 'vruchten' afwerpt! Liefs, Quinn
OHHHHHHH senna, spannend, hoop t voor je!!!!!!!!!!! Dan kan je tenminste echt lekker op vakantie!!!!!!!!!!!!! liefs radna
hallo hallo. ik zit ergens mee en wilde graag jullie mening hebben. het zit namelijk zo. op dinsdag 8 augustus us de dag van de eisprong maar ook de dag dat ik terug moet naar de gyneacoloog. wanneer is dan het beste om seks te hebben? ik hoop dat jullie mij beetje kunnen helpen. groetjes Annika
hoi, Ik zou zeggen vanavond al beginnen, kan nooit kwaad en dan ook gewoon 8 augustus en 9 en 10..............denk ik hoor, of je gyn moet iets anders vertellen de 8ste......... succes met t klussen!!!! liefs radna
goedemorgen meiden! @quinny: balen van je ongi meid, je kan nu wel weer verder! heeel veel succes deze ronde! @annika: veel klusplezier! wat radna al zegt: de dagen voor je ei ben je het meeste vruchtbaar! @de rest: hoe is ie? ik ben een beetje in mineur stemming..... mijn temp was vanochtend weer 36,3!!! en als ik zo kijk naar mijn temp kaartje na mijn ei.....is ie toch wel heel erg wiebel wabbel.... ik vermoed dat FF een dezer dagen mijn eitje weer weg haalt.. ik heb ook helemaal geen last van mijn borsten, wat ik normaal op dit tijdstip in mn cyclus al lang heb... we vrijen nogsteeds om de dag, daar zal het niet aan liggen, maar ik heb er een hard hoofd in! zo, op naar een lange, lange dag werken! liefs elfje
hmm balen Elfje!!!!! daar word je niet vrolijk van!!! Hoop dat je temp morgen weer hoger is!!! Je zit toch al op dag 25?? Sjee echt wel tijd voor een eisprong!!! Valt wel op dat je cyclus steeds langer wordt dan met 50 mg! Was bij mij ook en toen was de dosis verhoogd! Hier bij mij alles goed,nog steeds hoge temp. nog 8 dagen en dan word ik ongi. tijd gaat best snel!
Hoi meiden, Ik heb vanmorgen een test gedaan; negatief Ik zal straks even het ziekenhuis te bellen om te vragen hoe het nu verder moet. Ik snap niet waarom ik nu niet ongesteld wordt. Groetjes Senna
sjeee balen zeg!! Ik zou ook ff de gyn bellen!! ,misschien krijg je dan een echo!! Wel gek hoor,dat je niet ongi wordt!! misschien te weinig hcG? Laat je weten wat de gyn zei?
Ik heb net gebeld; een echo of bloedtest doen ze eigenlijk zelden, ze verwachten dat ik niet zwanger ben omdat dit weinig voorkomt na oud bloedverlies. Ik heb nu voor 12 september een afspraak bij de gyn. Het advies was dat ik op vakantie moest gaan, clomid en telefoonnummer mee voor als ik ongesteld zou worden, als ik niet ongesteld wordt dan moet ik dit 12 september bespreken met de gyn. Ik vind dit wel erg laat, ik voel mij nu echt kl*** . Waarom duurt alles zo ontzettend lang! Groetjes Senna
@radna, je vroeg een paar dagen terug of je een week na je eisprong al symptomen kan hebben.... achteraf gezien wist ik 2 dagen na mijn laatste eisprong eigenlijk al dat er iets anders was die maand. Maar echt zeker wist ik hetr een dag of 2 voor mijn NOD (ik was toen al kotsmisselijk). @elfje, succes nog even een paar dagen. Je had nu toch geen afspraken met de gyn? Hoeveel dagen mag je cyclus zijn voordat je wel contact gaat opnemen? Succes meiden!
oww senna, vind dit echt zoo erg voor je. snap eigenlijk toch het zh niet hoor, tis voor hun toch een kleine moeite om even bloed te laten prikken sam geeft senna dikke knuff en denkt aan je
Senna: Van mij ook een hele dikke knuf meis. Wat naar die onzekerheid! Willen ze echt geen bloed afnemen dan? Ook al is het voor je eigen zekerheid en dat je met een fijner gevoel op vakantie gaat. 12 september klinkt nog erg ver weg indd Elfje: Vreemd zeg dat je temp nu weer zo daalt. Dan is het wel vervelend he als je niet onder controle staat. Als je er niet gerust op bent, zou ik gewoon eerder bellen voor een afspraak. Wat Pientje ook zegt, het kan zijn dat je lichaam gewend raakt aan die 50 mg. en als ze dan de dosis verhogen dat je cyclus korter gaat worden. Sterkte!! Annika: Ik sluit me aan bij m'n voorgangsters. Als je ei in zicht is gewoon lekker vaak klussen!! Quinny: Zijn de al goed doorgezet nu? Hoop natuurlijk van niet, maar zo ja dan kun je tenminste ook weer verder nu! Hoe is het met de andere meiden? Hier wel goed, ik snap alleen ook niks van m'n temp, vanmorgen was ie weer 36.5 dus echt aan de lage kant hoor. Denk nu dat ik ook nog geen eisprong heb gehad, vandaag dag 16.. Pff nog een week voor ik weer terecht kan nu! Liefs, Marjo
Sjonge jonge,wat balen Senna,zo schiet het toch niet op!! 12 sept is nog zo ver weg!!! Snap het niet hoor!! een echo of bloedtest is toch zo gedaan!! Het is toch logisch dat je na een eisprong met clomid je zwanger bent of ongi wordt!!!!!!!! Het gebeurt weleens dat sommigen niet ongi worden (zelden) maar dat weet je toch gauw genoeg dan kunnen ze toch wel actie ondernemen!!??!! ik zou toch echt doordrammen hoor,zo schiet het toch niet op??? Je hebt zeker een assisente aan de lijn gehad? of echt de gyn??
Ik heb een assistente aan de lijn gehad, ik denk dat ik maar ff ga terugbellen (de tranen zijn weer weg dus het kan weer). Groetjes Senna
Heel herkenbaar die assistentes! Echt je zou haast denken dat ze geselecteerd worden op hun houding. Ik hoor het zoveel, totaal geen inlevingsvermogen :x Laat je niet afschepen hoor meis, gewoon opbellen en doordrammen. Ik vind dat je recht hebt te weten waar je aan toe bent!!!