ja kwa temp en borsten heb ik wel een eisprong gehad,maar voor mijn gevoel is mijn baarmoedermond niet omhoog gegaan en gesloten ,want leek wel mijn baarmoedermond te voelen tijdens de sex. Maar ik ga dus niet met mijn vingers erin zitten wroeten hoor!! denk ook niet dat ik het verschil met mijn vingers voel! @Marjo, ( jouw echte naam is zeker Marjolein? ) Ik had de ovutesten via internet gekocht,maar omdat ik er zoveel nodig had was ik toch rond de 40 euro kwijt,maar had dan ook wel veel testen. Jij hebt zeker CB?
hee pien, maar hij moet juist zakken, na je eisprong! in je vruchtbare dagen zit hij hoog!! liefs elfje
Haha met je vingers erin wroeten Nee dat zie ik mezelf ook nog niet doen Maar fijn toch dat je het dan verkeerd begrepen hebt, alle kansen liggen nog open!! En had indd CB testen gekocht, ik had wel door dat ik ze hier ook online kon bestellen maar wilde niet langer wachten, juist omdat ik dacht dat ik al te laat was. En goh, hoe kom je zo op mijn naam
zo ik laat eindelijk ook weer eens wat van me horen Ik heb het errug druk en ben dus ook niet elke dag op het forum te vinden :sad: Ik weet niet wat het is met mijn : normaal heb ik een dag of 4 na de Provera 'vieze afscheiding' en dan na nog een dag of 4 krijg ik de echte . Nu kreeg ik na 6 dagen 1 dag 'vieze afscheiding' en een dag later heeeeeel veel oud bloed en de dag daarna was het weer heel weinig, maar het lijkt nog steeds oud bloed (sorry voor de details ) Ik mag volgens de assistente het nu niet zien als een nieuwe cyclus en mag dus ook morgen nog niet met de Clomid beginnen :sad: Ik kijk het nog even een dag aan en dan ga ik de poli weer bellen (dat heb ik ook met ze afgesproken). Iemand ideeën? Liefs, Quinn
hee quinny, balen meid, dat het nog niet echt doorzet, duurt dan weer zo lang voor je verder mag he.... ik hoop dat je snel kanlrood ziet!! liefs elfje
Hey ben ik weer 8) Gezellig dagje gewinkeld met mijn a.s man hoor! Was alleen geen markt, want we hebben een groot wielrenspectakel hier vandaag, met vanavond nog allerlei optredens enzo. Wel leuk, gaan denk ik nog wel even kijken. Quinny: Balen meis dat het nu niet doorzet. Maar het is wel echt je ongi he als ik dat zo hoor. Zou niet evt. wat oud bloed kunnen zijn? Is je temp nu ook gezakt dan want die was zo hoog toch tijdens en na je Provera kuur? Hoop dat je gauw duidelijkheid hebt, zou morgen ook gewoon ff bellen als het niet doorzet! En gewoon doordrammen hoor als je een kortzichtig antwoord krijgt!! Senna: Hoe is het nu met jou? Geen bloedverlies meer gehad vandaag?? Hebben jullie verder nog nieuws te melden? Het hoeft natuurlijk niet altijd alleen maar over clomid te gaan he Liefs, Marjo
hallo hallo. ik ben vandaag bij de gyneacolog geweest. en had voor vandaag een goede eispong dus we gaan lekekr klussen. de clomid mag ik gewoon gebruiken tot aan de zwangerschapschap. groetjes AnnikA
Nou Annika, romantische muziek op, kaarsjes aan, lingeriesetje aan en het komt helemaal goed . Quinny, wat balen zeg, dit schiet echt niet op, ik geloof dat we in hetzelfde schuitje zitten, ik ben n.l ook nog niet ongesteld. Ik heb na afgelopen dinsdag ook geen last van oud bloed gehad. Ik snap er helemaal niets meer van, als ik een eisprong had gehad dan was ik neem ik aan ook ongesteld geworden. Marjo, nog een paar daagjes, spannend hoor dan ben je een getrouwde vrouw! Meiden ik ga echt voor jullie duimen, ik hoop dat als ik terugkom van vakantie dat er wel een aantal dames van dit topic zwanger zijn. Het zal wel afkicken worden maar misschien kom ik wel een internetcafe ofzo tegen Groetjes Senna
he meiden, weer ff een update van mij, had gister geen tijd, en f geen zin , en ik weet t niet meer!!!! gister omdat ik d hele dag op pad ging, toch maar een tampon ingedaan, en dit was maar goed ook, was aardig bruin, maar goster avond en vannacht uitgedaan, en nu niks op inlegkruis........... en nu weet ik t niet meer, zal wel gewoon langer duren zonder tampon, voordat er wat zichtbaat is.........zal een dezer dagen wel losbreken...... Zo genoeg over mij, hoe gaat t met de rest, Elfje, morgen he........spannend, kan t alleen niet lezen morgen, ga zo naar denhaag een slaap bij een vriendin, en die heeft geen comp, dus ben heel beniued als ik terugkom!!!!!!!!!!!! duim voor je, las dat je goede klachten had............. Senna, wat balen nog steeds geen zekerheid, heb je al nog een keer getest?? Quinnygirl, dat valt wel tegen dat je nog niet met clomid mag beginnen, wat gaan ze dr nu dan aan doen??? Marjo, en.hebben jullie al een lekkere vakantie, wanneer trouwen jullie nu precies, vrijdag?? je mag ook lekker bijna naar de gyn.........heb je al een ei gehad?? Pientje, hoe staat ie er bij jou voor, ook nog maar een paar daagjes he.........spannend!!!!! Sam, ook alles goed, is de provera al op?? fijne dag allemaal, ik ga ook weer eens een keer werken, bahhh moet ff zin maken hoor, zodra ik thuis ben (vrijdag) lees ik iedereen weer bij............... liefs radna
@elfje, Super spannend wat ik hier lees meis! Ik had op maandag een enorme temp dip terwijl mijn NOD op donderdag was.... en vrijdags was de test al super positief. Op woensdagmiddag had ik voor het eerst al oprispingen. Wat je de laatste dagen beschrijft klinkt super bekend. Ik duim heel hard voor je! Met mij inmiddels veel beter ik ben moe moe moe maar de misselijkheid is eindelijk minder! (heeft ruim 11 weken 24 uur per dag geduurd dus mag ook eindelijk wel) Baby groeit goed en we hebben van de week voor het eerst het hartje gehoord. kon mijn tranen niet binnen houden. Heerlijk dat er na de MMM gelukkig ook zoveel tranen van geluk zijn! De Clomid ligt stom genoeg nog steeds op mijn nachtkastje soort herinnering....
lieve caecilia, en alle andere clomid babes, lief dat je zo positief bent...... maar, mijn temp is vanochtend weer zo laag.... ik word er moedeloos van. tot overmaat van ramp heeft FF nu mijn kruis weggehaald, mijn kaartje is te wiebel wabbel voor hun.. ikzelf twijfel ook sterk (eigenlijk al vanaf het begin) of mijn eisprong idd is geweest. we zijn overigens gelukkig door gegaan met vrijen (om de dag). ik denk dus sterk dat mijn banner niet meer klopt...., en ik dus nog lang niet zover ben. wat ik ook invul voor morgen bij FF, hij geeft me wel weer mn kruis terug, maar ik ben het vertrouwen daarin toch een beetje verloren... pffffffffff een beetje downe elfje
Ach jee wat balen elfje!!! Het valt wel op hoor,dat je cyclus steeds langer wordt!!! Je zit inmiddels al op dag 27 toch? Ik zou echt direct de gyn bellen en vertellen dat je cyclus steeds langer wordt en je temp nog steeds laag is op dag 27. Misschien mag je dan bloed laten prikken en als daaruit blijkt dat je geen eisprong hebt gehad,de dosis clomid wordt verhoogd!!! Zo ging dat ook bij mij!! Dus dan kan je met 100mg er weer tegen aan de volgende ronde!! Bij mij wordt het ook niks deze ronde,dus komen we allebei onze belofte niet na,dus die verplaatsen we ff naar de volgende ronde,oke? dusseh luisteren naar mij!!! en nu de gyn bellen!!!!!!
hee pien! ik denk dat ik morgen even mijn temp afwacht, en dan idd even bel... pfff ik heb er echt de balen van... maar jij kan nog alle kanten op hoor meid!! jij mag van mij niet zomaar door naar de volgende ronde!!! liefs elfje