@elfje, Bellen met die gyn een bloedtest duurt ook weer een paar dagen maar dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent! succes
He Elfje, wat balen dat je temp weer laag is zeg! Kan me voorstellen dat je onzeker bent, gewoon vragen of ze de dosis verhogen hoor! Je zit nog maar aan de laagste dosis! Succes!! Liefs Marjo
hoi hoi. ik had gister mij eisprong. en die was erg goed op de echo te zien dat ie goed rijp was. dus erg goede hoop gekregen van die arts. dus nou is het afwachten haha. groetjes Annika
Hoi Elfje wat balen joh, heb je de gyn al gebeld? (lijkt mij wel verstandig want dan heb je wat meer duidelijkheid). Hoi Radna, is je ongesteldheid al doorgebroken? Pientje, wel hoop houden hoor, zolang je nog niet ongesteld geworden ben ga je nog niet naar de volgende ronde? Marjo, waren er gisteravond nog leuke optredens? Welke dag ga je eigenlijk trouwen? Ik ben nog steeds niet ongesteld (het wordt wel een beetje saai), ik ben mijn koffer aan het inpakken morgenochtend om 11 uur vertrek ik naar schiphol (is voor mij een kwartier rijden) en dan ga ik lekker weg. Vanmorgen heb ik de benodigde inentingen gehaald (hepatitus a en dtp). Vanavond een verjaardag van een schoonzusje, dus alleen leuke dingen in het vooruitzicht. Groetjes Senna
Ik heb daarnet om 12:00 uur gebeld en ik mocht vrijdag komen voor een echo, maar dan om half 11 Ik werk in Rotterdam en het ziekenhuis is in Breda. Nu is vrijdag een dag waarop het heeeeeel moeilijk is om weg te kunnen, dus heb ik het maar afgeslagen... ik ga gewoon vandaag beginnen met de Clomid, want als ik maandag als dag 1 tel, wat haast niet anders kan, dan is vandaag dag 3.... Ik moet 21 augustus voor een FM. En daarna gaan we lekker naar de SAUNAAAA!!!!
hee meiden! ik heb jullie raad opgevolgd, en de gynaecoloog gebeld!! ik mag vrijdag komen voor een echo! hulde voor mijn gyn-afdeling!! ze vroeg of ik morgen al wilde komen! maar dan moet ik werken... fijn he! liefs elfje
Ow wat goed elfje dat je hebt gebeld!!! Fijn dat je voor een echo mag komen!! Krijg je ten minste wat meer duidelijkheid!!! succes!!!
hé elfje, jij maakt het wel steeds spannender hoor! gelukkig kan je alweer zo snel terrecht, das wel weer een meevaller! succes! het word voor de rest van de meiden nou ook wel eens tijd om plaats te maken voor een nieuwe garde, schiet op en laat nou eens 2 streepjes zien, ik hoop het toch zo voor jullie allemaal! blijf jullie volgen, sterkte!
Wat goed! Er zijn dus ook zkh waar ze direct naar je luisteren!! Veel succes, hoop toch nog op goed nieuws hoor meissie! En wbt een nieuwe garde, we doen ons uiterste best, uiteraard 8) Liefs, Marjo
thanx meiden!! voor jullie advies! ik ben blij dat ik gebeld heb, en hoop dat ik vrijdag eens wat duidelijkheid krijg! blijf toch nog gezellig aan de klus hoor! je weet maar nooit! hihi liefs elfje
Ha die Elfje, wat super dat je al zo snel terecht kan, ik ben heel benieuwd wat er op de echo te zien is. Meiden, ik ga nog ff de laatste spullen inpakken, ik zal jullie wel een beetje gaan missen. Tot over 8 dagen, ik hoop dat er hier dan veeeeeeeel goed nieuws te zien is Veel liefs van Senna
hoi hoi. veel plezier senna. ik zie dat je 8 acht dagen over tijd ben heb je al getest? groetjes Annika
Fijne vakantie Senna!!! Ik had vanmorgen btw weer een nega ovutest Dag 19 zitten we nu. Wachten duurt zo laaahaaang!!! Maandag gelukkig duidelijkheid! Begin me trouwens de kriebels te krijgen voor morgen nu, haha echt zin in hoor! Liefs, Marjo
hoi hoi marjo. wachten duurt zeker lang. dat hebben wij ook. haha. ik had eergister mijn eisprong en nou is het ook afwachten. wij zijn is september een jaar bezig. groetjes Annika
hele fijne vakantie senna, geniet ervna meid. zal vats wel goedkomen toch. ik kom strakkies nog ff buurten, eind van de middag en doe dan een uitgebreider berichtje. kylian wil vandaag niet slapen en wil alleen maar aandacht van mama, kan gene stap zetten. dus typen word niks want hij ramt mee op de toetsen liefs sam